PDA

Bekijk Volledige Versie : LPF doet waarschijnlijk niet mee aan verkiezingen.



Dutchguy
26-11-02, 20:51
DEN HAAG - De LPF doet waarschijnlijk niet mee aan de verkiezingen. Voormalig voorzitter E. Maas van de partij heeft dit dinsdagavond gezegd.

De rechter bepaalde vorige week dat het bestuur van de LPF onrechtmatig is gekozen. Het bestuur mag geen enkele handeling meer verrichten. Volgens Maas is het onmogelijk dat er op tijd nog een goede kandidatenlijst kan worden gepresenteerd.

De politieke partijen die mee doen aan de verkiezingen moeten uiterlijk 10 december een kandidatenlijst indienen bij de kiesraad.

Bron: www.nu.nl

++++++++++++++++++++++++

Ben er persoonlijk niet echt rouwig om maar eerst maar eens afwachten of dit echt zo is.

barfly
26-11-02, 20:53
Als het echt zo is:

:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Dutchguy
26-11-02, 20:57
Hmmm, las net dat Mat Herben het niet met Maas eens is. Nu moet Nawijn nog een proefballonnetje oplaten en het circus is weer compleet. :verward:

Victory
26-11-02, 22:20
Geplaatst door barfly
Als het echt zo is:

:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:


*Victory joins the party*

:wohaa::wohaa::wohaa::wohaa::wohaa::wohaa:

Mark
26-11-02, 22:51
:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

DANSEN MET DIE BANAANTJES!!!!!!!!!!!!

Marsipulami
27-11-02, 00:42
Geplaatst door Dutchguy
DEN HAAG - De LPF doet waarschijnlijk niet mee aan de verkiezingen. Voormalig voorzitter E. Maas van de partij heeft dit dinsdagavond gezegd.

De rechter bepaalde vorige week dat het bestuur van de LPF onrechtmatig is gekozen. Het bestuur mag geen enkele handeling meer verrichten. Volgens Maas is het onmogelijk dat er op tijd nog een goede kandidatenlijst kan worden gepresenteerd.

De politieke partijen die mee doen aan de verkiezingen moeten uiterlijk 10 december een kandidatenlijst indienen bij de kiesraad.

Bron: www.nu.nl

++++++++++++++++++++++++

Ben er persoonlijk niet echt rouwig om maar eerst maar eens afwachten of dit echt zo is.

Waar is toch de goeie ouwe tijd dat de helft van het prikbord hier met 'at you service' onderschrift zat te prikken.

Democratie is verworden tot emocratie waar één mediageniek persoon in staat kan zijn om het land te ontwrichten en de resultaten van een decennialange moeizaam opgebouwde rechtvaardige en welvarende maatschappij kan ondermijnen. Dan lijkt het me dat democratie nauwelijks beter is dan een dictatuur. Ik denk dat men democratie moet koesteren en bewaken, maar ook oog hebben voor de beperkingen ervan.

Ik denk dat men zich in het westen toch maar eens moet bezinnen over de vierde -ondemokratische- macht in een land naast de -demokratische- wetgevende, uitvoerende en rechterlijke macht, nl. de media als vierde macht.

plexus
27-11-02, 10:01
at your service!
:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Simon
27-11-02, 10:10
Al die publiciteit gisteren van de LPF is vooral bedoeld om de rechter onder druk te zetten. Dat is nogal onfris en daar moet de politiek zich niet mee bemoeien. Ik vind de hele affaire vooral een afgang van advocaat Hammerstein die als jurist had kunnen weten dat de LPF de legale paden had moeten bewandelen om een bestuur te kiezen in plaats van een coup te plegen met Maas.

Simon

De Rode Roos
27-11-02, 15:22
Ik ben er ook niert rouwig om, maar ik vind dat de LPF wel mee moet doen met de verkiezingen. Ik wil wel zien hoeveel mensen nog op de LPF zouden stemmen. Ik had ook graag Nawijn in actie willen zien, lijkt me lachen! Bovendien lijkt mij dat de kans om helemaal af te komen van de LPF, als ze op 22 januari een paar zetels krijgen, dan zullen ze langzaam uitsterven als partij. Ik gun ze een langzame dood...wat gemeen ben ik toch ook :D