PDA

Bekijk Volledige Versie : wie kom uit bario al hociema

wasim
29-11-02, 09:03
wie kom uit bario al hociema bij garage hassan bogandozen

naddoria
18-12-02, 12:15
hoi wasim.
ik kom ook uit el hoceima en ik woon ook in bario.
maar ik ben dit jaar niet geweest wat ik heel jammer vindt maar ik ga dit jaar zeker inshalla.
en ga jij dit jaar.
beslama.

patio
21-01-04, 00:58
Heeee, snotneus ik weet niet wie je bent maar ik vind je wel grappig dat je lef hebt om te liegen ...over die foto bij die caro in sidi abid, waarom lef? zal ik je zeggen ...je liep kans dat er iemand is die hem kent en dat hij toevallig op een avond achter het internet zat en hem heeeeel toevallig wel ziet...ahahahahahah iwa wie ben jij en waar kom je vandaan en dit keer niet liegen. :zweep: ..je bent kansloos "nish zkie alhoma" power toe alhoceima

agjoer
04-03-04, 00:43
Salaam oe alaikum

hasan bogandouzen jegh,

Ken jij die man dan. Dat is als het ware de uitbater van de placa ofwel de marche municipal in reu filistine in alhoceima. Hij is de toeleverancier van alle vleeshandelaren en van alle kippeboeren en beheert ook het bouwvallige slachthuis in alhceima dat na de aardbeveing waarschijnlijk helemaal geen dak meer heeft.

Ik ken die plek niet welke bario want bario betekent slechts wijk welke wijk wees eens specefieker. Ik ken hasan Bogandouzen zelf dat laatste is maar een bijnaam. Een van zijn dochters is aangetrouwde familie van ons en hij doet al jaaaaren zaken met mijn opa. Maar ook hij is niet meer wat ie was want de suikerziekte vreet aan de bevolking als een virus dat iedereen langzaam aantast Allah oe Akbar

verder patio een bekende naam ben jij van die familie patio die in de buurt van de parkie wonen een zijstraat van dat plein daar is een weer een zijstraat meer een doodlopende steeg daar wonen enkele patio's

thella Broeders en zusters