PDA

Bekijk Volledige Versie : Anti-Westerse betoging rustig verlopen



Arvid
29-11-02, 16:58
www.fokzine.nl

'Een demonstratie gericht tegen de staat Israël en het westen is vandaag in Den Haag zonder problemen verlopen. De demonstratie is een jaarlijks terugkerend protest op de laatste vrijdag van de islamitische vastenmaand ramadan, en ooit ingesteld door de overleden Iraanse geestelijke Khomeiny.

Enkele honderden moslims liepen onder strenge politiebegeleiding van het Malieveld via de Korte Voorhout en het Binnenhof naar het Plein. Daar eindigde de demonstratie.

Voor de Amerikaanse ambassade riepen demonstranten de leus ,,Amerika terrorist'' en op het Binnenhof werden in leuzen Bush en Sharon uitgescholden.'


Ok blijkbaar het gesticht vandaag een vrije dag
Wat een lol, tijdens het einde van een heilige maand een beetje dom gaan schreeuwen tegen het Westen terwijl je er zelf in woont!!
Meeste van die rukkers hebben een uitkering of werken zwart!!
Wat een HYPOCRIETEN!!
Aan die vuile losers worden dus mijn belastinggelden verspild, ik zou zeggen ga langs de deuren om geld op te halen voor vliegtickets naar een hun heilstaten zodat we die parasieten en profiteurs meteen kunnen deporteren. Hun blij en de belastingbetaler ook blij
Tevens de eerlijk en hardwerkende moslim, aangezien er minder mongolen hun naam zwart kunnen maken

mrz
29-11-02, 18:39
Tjsa de moslims gaan een beetje zwichten voor de zelfhaat en zelfvernietiging die we hier in het westen zo goed kennen he? Slachtofferrol is zo lekker makkelijk en productief. Kijk naar de Joden (...)

De zionisten wrijven zich vast in de handjes.

baco
29-11-02, 23:21
Vreemd is het wel dat wanneer je zelf in het westen woont en daarvan profiteert gaat demonstreren tegen het westen. Tevens laat je je uit tegen Amerika hetzelfde land dat de jouw huidig woongebied in het verleden heeft bevrijd.

De Rode Roos
30-11-02, 02:18
Ik vond het ook triest om die mensen daar zo maf zien te doen. Maar het zijn maar heel weinig mensen geweest. En ze hebben dat recht. Dat zij zichzelf volledig belachelijk willen maken is hun eigen keus.