PDA

Bekijk Volledige Versie : Yehiyaayyash banned!!!



Kachol Levan
01-12-02, 11:40
Ik wilde even zien of Yehiyaayyash misschien op vakantie was in zijn profiel. Hij had al een paar dagen niet geprikt. Tot mijn verbazing staat in zijn profiel "Banned". Ik weet niet zeker of ik nu blij moet zijn of niet. Maroc.nl zal niet meer hetzelfde zijn zonder hem.

Tomas
01-12-02, 11:45
Laten we een handtekningenactie houden!

Breng Yehi terug!

Ontban'm! Ontban'm! Ontban'm! Ontban'm! Ontban'm! Ontban'm! Ontban'm!

plexus
01-12-02, 11:57
...kunnen eindelijk heel veel prikkers opgelucht ademhalen..ik zal geen namen noemen... :zegniets:

MokroMike II
01-12-02, 12:00
Maroc nl.......SUCKS !!!!!


maroc nl heeft haar ziel verkocht en zal nooit meer het zelfde zijn.

maroc nl is eigenlijk al helemaal naar de klote sinds de grote sencuur acties van na 11 september. Hiervoor was maroc nl een plek van vrijemeningsuiting en keiharde maar oprechte discussie. Voor 11 september kon je op maroc.nl de waarheid vinden. Nu is er alleen nog de schijnheiligheid en lafheid die de realitiet moet verdoezelen. Maroc nl schaamt zich voor de waarheid. Het is niet meer het platform van ALLE marokkanen.

maroc nl wordt langzamerhand de H.O.E.R. van het MDI en haar eigen lafheid en de angst voor negatieve publicaties in diverse media en kritiek van allerlei andere organisaties.

mrz
01-12-02, 12:01
Toch wel een beetje zielig als je dat ademhalen laat afhangen van het wel of niet aanwezig zijn van anderen die je misschien op een aantal controverses wijzen...
En het MDI is de grootste hoer verdomme.

Kachol Levan
01-12-02, 12:36
Geplaatst door Kidon2
Onze dappere voorvechter van de palestijnse zaak, de
is geband ???? :zozo:

Ik ben er trouwens niet helemaal zeker van of hij achter God's Army en de Weathermen stond, maar goed...

Waar heb je die lijst gevonden?

Kachol Levan
01-12-02, 13:13
Waarom zou beheer deze verbanning niet groots gemeld hebben zoals toen Efraim verbannen werd?

plexus
01-12-02, 13:20
Geplaatst door Kachol Levan
Waarom zou beheer deze verbanning niet groots gemeld hebben zoals toen Efraim verbannen werd?

:regie: ..waarom denk je.. gewoon Chicken!!!
(strafpunten erbij)

Ikke4real
01-12-02, 13:21
Geplaatst door Kachol Levan
Waar heb je die lijst gevonden?

Sinds wanneer is IRA een voorvechter van de palestijnse zaak?


'T is trouwens niet de Europeese lijst van terreur organisaties ;)

lennart
01-12-02, 13:34
Geplaatst door Ikke4real
Sinds wanneer is IRA een voorvechter van de palestijnse zaak?


'T is trouwens niet de Europeese lijst van terreur organisaties ;)

Het zal de amerikaanse zijn.
Kach staat er ook tussen.

Overigens mag die organisatie nog wel steeds geld inzamelen om arme zielige kolonisten te bewapenen.

Couscousje
01-12-02, 13:43
Registratie op: Saturday, November 03, 2001. 11:53 am
Status: Banned
Aantal Berichten: 1051
[ 2.67 posts per day ]
Zoek naar alle berichten van deze gebruiker.
Activiteit op de fora: yehiyaayyash is het meest actief op het forum Het nieuws van de dag.
Daarin zijn 597 berichten geplaatst, wat weer 56 % van yehiyaayyash's totaal aantal berichten is!
Laatste bericht: 29-11-2002 02:16
'Kut'belgen onderdrukken de moslimjongeren en nemen AEL leider Abu JAhjah gevangen!!
Website:
Verjaardag: N/A
Roots:
Biografie:
Locatie:
Interesses:
Werk/Studie:
Strafpunten: [ Bekijk waarschuwingen ]
Voeg aan vrienden-lijst. OF Voeg aan negeer-lijst.

De status kun je zelf veranderen in je Profiel en is helemaal geen toewijzing van het "beheer" van deze site.

Niet te vroeg juiGen, Idi Joden.

Cc

ferrari
01-12-02, 13:54
Geplaatst door Couscousje Niet te vroeg juiGen, Idi Joden.

Geen idee of de joden juichen, het lijkt me eerder dat de Marokkanen en de moslims nu zullen juichen.
Die puisterige rukker deed 'jullie' meer kwaad dan goed met zijn tunnelvision :lole:

Kachol Levan
01-12-02, 13:55
Geplaatst door Couscousje
Registratie op: Saturday, November 03, 2001. 11:53 am
Status: Banned
Aantal Berichten: 1051
[ 2.67 posts per day ]
Zoek naar alle berichten van deze gebruiker.
Activiteit op de fora: yehiyaayyash is het meest actief op het forum Het nieuws van de dag.
Daarin zijn 597 berichten geplaatst, wat weer 56 % van yehiyaayyash's totaal aantal berichten is!
Laatste bericht: 29-11-2002 02:16
'Kut'belgen onderdrukken de moslimjongeren en nemen AEL leider Abu JAhjah gevangen!!
Website:
Verjaardag: N/A
Roots:
Biografie:
Locatie:
Interesses:
Werk/Studie:
Strafpunten: [ Bekijk waarschuwingen ]
Voeg aan vrienden-lijst. OF Voeg aan negeer-lijst.

De status kun je zelf veranderen in je Profiel en is helemaal geen toewijzing van het "beheer" van deze site.

Niet te vroeg juiGen, Idi Joden.

Cc

:boeps:

Toch niet opsporing verzocht bellen?? Hij is toch echt al een paar dagen weg. Misschien is hij wel achter die Tjetjeense weduwe aan, die hij een tijdje als onderschrift had staan.

ferrari
01-12-02, 13:59
Geplaatst door Kachol Levan
:boeps:

Toch niet opsporing verzocht bellen?? Hij is toch echt al een paar dagen weg.
We horen het vanzelf wel, als er ergens een aanslag is mislukt met een scooterbom :boogie:

Joesoef
01-12-02, 14:04
De kleine Yehiyaayyash is moeders aan het helpen met koekjes bakken. Ik zag hem net nog voor het keukenraam. Shortje om en vegen bloem in zijn gezicht.

Dat wordt smullen donderdag.... :D

Couscousje
01-12-02, 14:05
Geplaatst door ferrari
Geen idee of de joden juichen, het lijkt me eerder dat de Marokkanen en de moslims nu zullen juichen.
Die puisterige rukker deed 'jullie' meer kwaad dan goed met zijn tunnelvision :lole:

Ik had het tegen degenen die reageerden in deze thread...

Beetje moeite met relativeren, merk ik...

Cc

Couscousje
01-12-02, 14:07
Geplaatst door Joesoef
De kleine Yehiyaayyash is moeders aan het helpen met koekjes bakken. Ik zag hem net nog voor het keukenraam. Shortje om en vegen bloem in zijn gezicht.

Dat wordt smullen donderdag.... :D

:hihi:

Cc

Couscousje
01-12-02, 14:33
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Ik heb zelf geen inzicht in het waarom van de bans. Mijn collega 'beheer' is daarmee belast. Ik vind wel dat er wat gezegd mag worden. Je kunt niet simpelweg mensen van je afschoppen omdat ze een ietwat niet door de beugel kunnen formuleringen van hun gevoelens plaatsen. Ik geloof heilig in de dialoog.

Yehiyaayaash(spelling zal we verkeerd zijn) is inderdaad tot maandag verbannen door beheer. Van andere bans weet ik niets af.

CYA............

P.S.: Kunnen we ophouden met topics over bans? Ik wou hier een topic aan wijden, maar ik realiseerde me dan dat ik deze P.S. niet had kunnen schrijven :)

Stoer!

Dus toG wel?

Joesoef! Drinks are on me!

Laten we feesten, vrienden!

Cc

:gefeli:

Kachol Levan
01-12-02, 14:43
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Ik heb zelf geen inzicht in het waarom van de bans. Mijn collega 'beheer' is daarmee belast. Ik vind wel dat er wat gezegd mag worden. Je kunt niet simpelweg mensen van je afschoppen omdat ze een ietwat niet door de beugel kunnen formuleringen van hun gevoelens plaatsen. Ik geloof heilig in de dialoog.

Yehiyaayaash(spelling zal we verkeerd zijn) is inderdaad tot maandag verbannen door beheer. Van andere bans weet ik niets af.

CYA............

P.S.: Kunnen we ophouden met topics over bans? Ik wou hier een topic aan wijden, maar ik realiseerde me dan dat ik deze P.S. niet had kunnen schrijven :)

Dus morgen is hij weer terug? Wat kon er niet door de beugel. Het woord *** Belgen in zijn laatste prik?

Joesoef
01-12-02, 14:49
Ok Cc, daar gaat ie! http://jeeptalk.org/crack/smilies/otn/party/beerchug.gif


:boogie:

Couscousje
01-12-02, 15:14
Geplaatst door Joesoef
Ok Cc, daar gaat ie! http://jeeptalk.org/crack/smilies/otn/party/beerchug.gif


:boogie:

Geniet, Joesoef, geniet!

:p

Cc

NIS
01-12-02, 18:10
Voelde me verplicht om ook mijn zegje te doen over Yehiyaayyash.

Bannen vind ik persoonlijk geen oplossing. Een ban plaatsen zonder gegronde reden is laf! Tuurlijk lopen de gemoederen af en toe hoog op, maar als ik de lieden hier analyseer, zie ik alleen maar topmensen (uitzonderingen daar gelaten). Lieden, die wel tegen een stootje kunnen en elkaar met heel veel respect behandelen. Gedraagt iemand zich fout, dan wordt hij/zij automatisch door de rest van de leden genegeerd.

Free Yehiyaayyash! Ik kon altijd wel lachen om jou opmerkingen...

Couscousje
01-12-02, 18:46
Geplaatst door NIS
Voelde me verplicht om ook mijn zegje te doen over Yehiyaayyash.

Bannen vind ik persoonlijk geen oplossing. Een ban plaatsen zonder gegronde reden is laf! Tuurlijk lopen de gemoederen af en toe hoog op, maar als ik de lieden hier analyseer, zie ik alleen maar topmensen (uitzonderingen daar gelaten). Lieden, die wel tegen een stootje kunnen en elkaar met heel veel respect behandelen. Gedraagt iemand zich fout, dan wordt hij/zij automatisch door de rest van de leden genegeerd.

Free Yehiyaayyash! Ik kon altijd wel lachen om jou opmerkingen...

You must be joking, right? :rolleyes:

Cc

NIS
01-12-02, 18:54
Geplaatst door Couscousje
You must be joking, right? :rolleyes:

Cc

CC, waar doel jij op?

Couscousje
01-12-02, 19:14
Geplaatst door NIS
CC, waar doel jij op?

Hmmmm. Guess you weren't joking after all...

:jammer:

Cc

Tomas
01-12-02, 19:24
Geplaatst door Couscousje
Hmmmm. Guess you weren't joking after all...

:jammer:

Cc

Kan jij dan niet lachen om Yehi's grapjes?

Tomas
01-12-02, 20:07
En ik moet gewoon toegeven: 't is hier geen ene fuk aan zonder Yehi.

Couscousje
01-12-02, 20:11
Geplaatst door Tomas
Kan jij dan niet lachen om Yehi's grapjes?

Welke grapjes?

Deze ---> :lole: ?

Cc

Tomas
01-12-02, 20:15
Geplaatst door Couscousje
Welke grapjes?

Deze ---> :lole: ?

Cc

Ja, meestal vooraf gegaan door een rake tekst. Waar Youp jaloers op zou zijn geweest.

barfly
01-12-02, 20:28
Ik mis vooral z'n sfeervolle plaatjes en z'n ongenuanceerde bericht geving. :lole:

Tomas
01-12-02, 20:43
Geplaatst door barfly
Ik mis vooral z'n sfeervolle plaatjes en z'n ongenuanceerde bericht geving. :lole:

Echt iedereen mist je, Yehi!

Ook Cc, maar die zit in een ontkenningsfase. Dat weten we allemaal allang!

Free!
Free!
Yehi Mandela!

Dutchguy
01-12-02, 20:47
Iets zegt me dat Yehi alvast artikeltjes aan het voorbereiden is voor zijn terugkomst. Internet is de laatste tijd zo traag, kan niet anders.

Joesoef
01-12-02, 20:51
Geplaatst door Dutchguy
Iets zegt me dat Yehi alvast artikeltjes aan het voorbereiden is voor zijn terugkomst. Internet is de laatste tijd zo traag, kan niet anders.

Hmmmm

Dat wou ik nu net zeggen. Sinds zijn vertrek is het prikbord een stuk sneller geworden.

Toch een zionistisch complot?

Dutchguy
01-12-02, 20:54
Geplaatst door Joesoef
Hmmmm

Dat wou ik nu net zeggen. Sinds zijn vertrek is het prikbord een stuk sneller geworden.

Toch een zionistisch complot?

ALLES is een zionistisch complot toch?

Heb het gevoel dat er in Kabul 80 servers staan te loeien, maar het resultaat daarvan zullen we maandag wel kunnen lezen denk ik.

Mark
01-12-02, 21:09
Het laatste wat ik van Yehi had gehoord was zijn reactie op de dood van Boudewijn Buch en ik citeer : "weer een jood minder :lole: "

Was vrij snel verwijderd maar daarna heb ik hem niet meer gezien volgens mij.

De Rode Roos
01-12-02, 21:21
Nou, laat die yehiuahashihosiplu zichzelf toch belachelijk maken. Ik zal hem niet missen. Overigens vind ik het beter dat hij zijn frustraties op dit forum uit, dan ipv in het echt toenadering gaat zoeken tot terreurcellen van Al Qaida. :D

barfly
01-12-02, 21:24
Geplaatst door Joesoef
Hmmmm

Dat wou ik nu net zeggen. Sinds zijn vertrek is het prikbord een stuk sneller geworden.

Toch een zionistisch complot?

Waarom nou weer zionistisch? Waarom nou niet eens een keertje gewoon AIVD? Weetjewel niet wat de AIVD kost? :p

Tomas
01-12-02, 21:26
Geplaatst door Mark
Het laatste wat ik van Yehi had gehoord was zijn reactie op de dood van Boudewijn Buch en ik citeer : "weer een jood minder :lole: "

Was vrij snel verwijderd maar daarna heb ik hem niet meer gezien volgens mij.

Ach god, dan heb ik hem aangegeven bij de gestapo. Er kleeft bloed aan mijn handen!

En heb ik weer: geen zilverlingen godomme.

barfly
01-12-02, 21:30
Toch ben ik stiekum wel blij dattie dit allemaal gaat lezen :D

Mark
01-12-02, 21:33
Geplaatst door Tomas
Ach god, dan heb ik hem aangegeven bij de gestapo. Er kleeft bloed aan mijn handen!

En heb ik weer: geen zilverlingen godomme.

Judas!!! :haha:

Tomas
01-12-02, 21:41
Geplaatst door Mark
Judas!!! :haha:

Nee, want dan had ik nu wel zilverlingen in het handje gehad.

Wil je geloven dat ik niet verwacht had dat ie een ban zou krijgen. Ik sta perplex. Zeg nou zelf: Boudewijn was per slot van rekening maar een homofiele jood.

Couscousje
01-12-02, 21:46
yehiyahroetsjie... Het is zo koud...

:tranen:

Cc

NIS
01-12-02, 21:49
Yehi!! Where are you???? :regie:

Ik snap trouwens echt niet, dat mensen zijn opmerkingen zo serieus namen. Ik zag vaak de humor er wel van in...

Je moet het vergelijken met elkaar aan tafel zitten in een kroeg. Je hebt altijd wel een gek in je midden die zonder na te denken zijn smoel open doet. Vaak met opzet om een beetje leven in de brouwerij te brengen.. Yehi krijgt van mij het voordeel van de twijfel!

Yehiyaayyash,

Open maandag in de forum een topic "I Am Back!!!" Ik help je alvast met een titel. Zoek daarbij ook een leuk plaatje op..

Tot dan! Ik maak je af als je te extreem het toneel betreed. Ik heb mijn antwoord al klaar leggen :D

NIS
01-12-02, 21:54
:auw: (sorry, ging iets fout bij het posten!)

Tomas
01-12-02, 22:00
Geplaatst door Kidon2
Ik juich helemaal niet, ik vind het jammer...beste propoganda ooit !

Dat ben jij volgens mij ook, maar dan voor de andere extremisten.

Dus uiteindelijk is er toch nog hoop, met al die propaganda voor de goede zaak.

Couscousje
01-12-02, 22:08
Geplaatst door Tomas
Dat ben jij volgens mij ook, maar dan voor de andere extremisten.

Dus uiteindelijk is er toch nog hoop, met al die propaganda voor de goede zaak.

:hihi:

Je haalt me de woorden uit de mond.

Cc

Arvid
01-12-02, 22:08
ik denk zelf dat yokiyoghurt samen met magden-david op vakantie is :haha:
homo-tourtje in het zonnige cuba :haha:

gaypride
02-12-02, 01:07
Geplaatst door Arvid
ik denk zelf dat yokiyoghurt samen met magden-david op vakantie is :haha:
homo-tourtje in het zonnige cuba :haha:

hmmmmmmmmmmmmmm ik zou wel een van de 4 getuigen willen zijn ..... heerlijk om weer eens een echte steniging in het vooruitzicht te hebben

Yehi ik mis je, je lijkt een beetje op MIJ !!!
(jij kan ook vast niet afscheid nemen van dit Prikbord! :fplet: )

even zonder dollen:
yehi hoort hier net als ik hier (nog steeds ben)
want dat is de realiteit van 2 dec. 2002 (in westerse jaartelling)

:zwaai:
Gp

Bakslita
02-12-02, 06:19
Geplaatst door NIS
Voelde me verplicht om ook mijn zegje te doen over Yehiyaayyash.

Lieden, die wel tegen een stootje kunnen en elkaar met heel veel respect behandelen. Gedraagt iemand zich fout, dan wordt hij/zij automatisch door de rest van de leden genegeerd.



Dat zijn schijnheilige joodse lieden die klacht indienen bij de MDI omdat die niet tegen de waarheid kunnen en die SCHIJNHEILIG zitten te prikken ...Hahaha negeren ...Laat me niet lachen?


Beheer, waar zijn die strafpunten voor?

-Y-