PDA

Bekijk Volledige Versie : Genezing voor homo's



Victory
01-12-02, 21:01
Een van de manier om homosexuelen te genezen(naast executie) heet Sexual Reorientation Therapy. Het bestaad al een heel tijdje in de Verenigde Satan. En het werkt(volgens sommigen(ook op tv geweest)).

Zou jij je daar als homo voor opgeven als je wist dat het je zou genezen van je ziekte?

Mischien iets voor Dutchguy, Gaypride & Said...



Kwilde het even met jullie delen... :zwaai:

barfly
01-12-02, 21:19
Geplaatst door Victory
Een van de manier om homosexuelen te genezen(naast executie) heet Sexual Reorientation Therapy. Het bestaad al een heel tijdje in de Verenigde Satan. En het werkt(volgens sommigen(ook op tv geweest)).

Zou jij je daar als homo voor opgeven als je wist dat het je zou genezen van je ziekte?

Mischien iets voor Dutchguy, Gaypride & Said...



Kwilde het even met jullie delen... :zwaai:

Wel eens gehoord van; waar het hart vol van is, loopt de mond van over?

Victory
01-12-02, 21:24
Geplaatst door barfly
Wel eens gehoord van; waar het hart vol van is, loopt de mond van over?

Khoorde het net op tv... dusse.... :corcky:

gaypride
01-12-02, 21:43
Victory ik vind het HEEL fijn dat je dit met ons wil delen :hihi:

ik ben altijd erg wantrouwend voor dit soort onderzoeken, die zijn er in het verleden al zoveel geweest. En ZEKER als het ook nog eens Amerikaanse onderzoeken zijn.

Ik ben geen psycholoog dus heel veel weet ik er niet van.
Dit is wat ik wel weet:

Bij de homo's zal er een heel klein deel zijn die een homosexuele richting heeft ontwikkeld door allerlei oorzaken. Die kunnen dus eventueel ''genezen'' van deze "verschrikkelijke ziekte" :lekpuh:
Zij zijn niet echt als homosexueel geboren.
Ik heb in mijn nabijheid zo een geval meegemaakt.
Maar dat was een heel ander iets dan bij mij.
(meer zeg ik er niet over)
En dit is maar een heel klein deel.

Bij misschien 99 % (?) van de homo's gaat dit echt niet lukken.
Dat is allang bewezen in het verleden met allerlei soorten behandelingen.

De verschrikkelijke ziekte homosexualiteit :wohaa:
is niet te genezen, dat geldt voor vrijwel iedere homo

Maar bedankt voor je tip, ik zal het zeker gaan bestuderen, want ik vind dit soort zaken altijd interessant

:duim:
Gp

Dutchguy
01-12-02, 21:47
Een inhoudelijke reactie zou wat mij betreft neerkomen op: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!".

Zo, da's ook weer gebeurd.

gaypride
01-12-02, 21:52
Geplaatst door Dutchguy
Een inhoudelijke reactie zou wat mij betreft neerkomen op: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!".

Zo, da's ook weer gebeurd.

jij hebt echt een ernstige ziekte!
:hihi:
Gp

Dutchguy
01-12-02, 21:56
Geplaatst door gaypride
jij hebt echt een ernstige ziekte!
:hihi:
Gp

.... en buikpijn van het lachen, kun je nagaan!!! :p

Couscousje
01-12-02, 21:57
Geplaatst door Dutchguy
Een inhoudelijke reactie zou wat mij betreft neerkomen op: "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!".

Zo, da's ook weer gebeurd.

:haha:

Aai laf joe.

Cc

Dutchguy
01-12-02, 21:59
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Aai laf joe.

Cc

Laf joe toe hoor.

De Rode Roos
01-12-02, 22:03
Geplaatst door Victory
Een van de manier om homosexuelen te genezen(naast executie) heet Sexual Reorientation Therapy. Het bestaad al een heel tijdje in de Verenigde Satan. En het werkt(volgens sommigen(ook op tv geweest)).

Zou jij je daar als homo voor opgeven als je wist dat het je zou genezen van je ziekte?

Mischien iets voor Dutchguy, Gaypride & Said...



Kwilde het even met jullie delen... :zwaai:

Nou, je moet straks niet gaan zeuren als mensen jou niet in je waarde laten. Dat heb je volledig aan jezelf te danken dan.

~Panthera~
01-12-02, 22:03
http://members.ams.chello.nl/b.lameris/blijf.gif

Couscousje
01-12-02, 22:03
Geplaatst door Dutchguy
Laf joe toe hoor.

Dutchguy, ik heb een vraag...

Uhm...

*bloos*

Je weet dat alle vrouwen een homo hebben, weet je... Om mee te praten, te winkelen en mee op mannenjaGt te gaan...

Nu ben ik heel close met Joesoef, maar die is niet homo... (Al blijft Bakslita dat hardnekkig beweren... Trust me, the man is not gay... :stout: )

MaarrUh...

*bloos*

Zou jij mijn homo willen worden?

*knipper*
*knipper*
*allercharmantstepruillip*
*ennaarvorenmetdie http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/tweetz/boobs.gif ookalheefthetgeeneffectopeenhomo*

Cc

NIS
01-12-02, 22:36
Geplaatst door Couscousje
Dutchguy, ik heb een vraag...

Uhm...

*bloos*

Je weet dat alle vrouwen een homo hebben, weet je... Om mee te praten, te winkelen en mee op mannenjaGt te gaan...

Nu ben ik heel close met Joesoef, maar die is niet homo... (Al blijft Bakslita dat hardnekkig beweren... Trust me, the man is not gay... :stout: )

MaarrUh...

*bloos*

Zou jij mijn homo willen worden?

*knipper*
*knipper*
*allercharmantstepruillip*
*ennaarvorenmetdie http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/tweetz/boobs.gif ookalheefthetgeeneffectopeenhomo*

Cc

Als er een volg is, waar mannen veel winkelen dan zijn het wel de Marokkanen wel!

Victory
01-12-02, 22:47
Geplaatst door De Rode Roos
Nou, je moet straks niet gaan zeuren als mensen jou niet in je waarde laten. Dat heb je volledig aan jezelf te danken dan.

Als Nederland straks in puin ligt, moet je niet gaan zeuren. Dat heb je volledig aan jezelf te danken dan.

Dutchguy
01-12-02, 22:49
Geplaatst door Couscousje
Dutchguy, ik heb een vraag...

Uhm...

*bloos*

Je weet dat alle vrouwen een homo hebben, weet je... Om mee te praten, te winkelen en mee op mannenjaGt te gaan...

Nu ben ik heel close met Joesoef, maar die is niet homo... (Al blijft Bakslita dat hardnekkig beweren... Trust me, the man is not gay... :stout: )

MaarrUh...

*bloos*

Zou jij mijn homo willen worden?

*knipper*
*knipper*
*allercharmantstepruillip*
*ennaarvorenmetdie http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/tweetz/boobs.gif ookalheefthetgeeneffectopeenhomo*

Cc

Heheh, I'm honoured!

De Rode Roos
01-12-02, 22:50
Geplaatst door Victory
Als Nederland straks in puin ligt, moet je niet gaan zeuren. Dat heb je volledig aan jezelf te danken dan.

Wat is dat voor kinderachtige opmerking? Je hoort een ander te behandelen zoals jezelf behandeld wil worden. Kennelijk heb je weinig respect voor een homo, dus dan hoef je zelf ook geen respect te verwachten. Je moet zaaien alvorens je kunt oogsten.

Dutchguy
01-12-02, 22:56
Geplaatst door Victory
Als Nederland straks in puin ligt, moet je niet gaan zeuren. Dat heb je volledig aan jezelf te danken dan.

Refereer je hierbij naar de laatste homorellen? Die waarbij de Bijenkorf bestormd werd door homo's met handtasjes met stoeptegels erin?
Dat was geen rel gekkie, dat was een opruiming en dan worden wij homo's altijd wat edgy van!

(omdat het toch niet uitmaakt wat ik hier neer zet, homo's kunnen toch geen goed doen bij jou, kan er maar beter een flauw verhaaltje van maken nietwaar?)

Simon
01-12-02, 22:59
Geplaatst door Victory
Een van de manier om homosexuelen te genezen(naast executie) heet Sexual Reorientation Therapy. Het bestaad al een heel tijdje in de Verenigde Satan. En het werkt(volgens sommigen(ook op tv geweest)).


Hier wat info voor jou over therapie die je van een restrictief geloof afhelpt:

http://www.infidels.org/electronic/email/ex-tian/psychological_issues_of_former_m.htm

Simon

Victory
01-12-02, 23:00
Geplaatst door De Rode Roos
Wat is dat voor kinderachtige opmerking? Je hoort een ander te behandelen zoals jezelf behandeld wil worden. Kennelijk heb je weinig respect voor een homo, dus dan hoef je zelf ook geen respect te verwachten. Je moet zaaien alvorens je kunt oogsten.

Ik vertel je alleen maar wat er zo'n beetje aan de gang is. Jij als niet-moslim weet niet hoe de moslims nu (vandaag) behandeld worden hier in de o zo tolerantte Nederland. Dat het erger dan dit zou worden?(of begreep ik je bericht verkeerd..).. kdagt dat je wel een beetje verder kon denken.... maargoed...

(actie <-> reactie)

Don't forget this in de future... :)

Couscousje
01-12-02, 23:03
Geplaatst door NIS
Als er een volg is, waar mannen veel winkelen dan zijn het wel de Marokkanen wel!

Marokkanen hebben ook meer geld te spenderen dan andere volkeren.

:D

Cc

Dutchguy
01-12-02, 23:07
Geplaatst door Victory
Ik vertel je alleen maar wat er zo'n beetje aan de gang is. Jij als niet-moslim weet niet hoe de moslims nu (vandaag) behandeld worden hier in de o zo tolerantte Nederland. Dat het erger dan dit zou worden?(of begreep ik je bericht verkeerd..).. kdagt dat je wel een beetje verder kon denken.... maargoed...

(actie <-> reactie)

Don't forget this in de future... :)

Des te onbegrijpelijker dat jij anderen de grond intrapt. Waarom wil dat kwartje niet bij je vallen eigenlijk?

Victory
01-12-02, 23:26
Geplaatst door Dutchguy
Des te onbegrijpelijker dat jij anderen de grond intrapt. Waarom wil dat kwartje niet bij je vallen eigenlijk?

Denk je dat ik(wij) jouw soort gaan accepteren omdat wij onderdrukt worden?

Won't happen....

Victory
01-12-02, 23:28
Ik had het topic eigenlijk niet moeten starten... :)

(komt eigenlijk door de Nederlanders dat wij het zoveel over homo's hebben hier... haha)..

:ninja:

limpio
01-12-02, 23:31
Geplaatst door barfly
Wel eens gehoord van; waar het hart vol van is, loopt de mond van over?
Weet je, voor homos is genezing nog mogelijk...voor jou is het helaas te laat. pech pech..'t is weg. :lol:

limpio
01-12-02, 23:33
Geplaatst door Dutchguy
Des te onbegrijpelijker dat jij anderen de grond intrapt. Waarom wil dat kwartje niet bij je vallen eigenlijk?
Omdat ie niet eens een kwartje heeft...kan ie toch niet aan doen. :D
Zelfs een dubbeltje is teveel voor hem...een cent zal nuist nog gaan. :melig:

limpio
01-12-02, 23:34
Geplaatst door Couscousje
Marokkanen hebben ook meer geld te spenderen dan andere volkeren.

:D

Cc
Tja, met drugs valt wel wat te vedienen he.. :D

Dutchguy
01-12-02, 23:35
Geplaatst door Victory
Denk je dat ik(wij) jouw soort gaan accepteren omdat wij onderdrukt worden?

Won't happen....

Moet je ook geen respect verwachten voor 'jouw soort' en zeker niet van mij.

Inderdaad, actie = reactie.

gaypride
01-12-02, 23:43
Geplaatst door Victory

(komt eigenlijk door de Nederlanders dat wij het zoveel over homo's hebben hier... haha)..

:ninja:

nou zeg de marokkanen kunnen er ook wat van hoor

als er een volk is waar veel over homo's gepraat wordt ..... :hihi:

:ego:
Gp

limpio
01-12-02, 23:47
Geplaatst door Victory
Ik vertel je alleen maar wat er zo'n beetje aan de gang is. Jij als niet-moslim weet niet hoe de moslims nu (vandaag) behandeld worden hier in de o zo tolerantte Nederland. Dat het erger dan dit zou worden?(of begreep ik je bericht verkeerd..).. kdagt dat je wel een beetje verder kon denken.... maargoed...

(actie <-> reactie)

Don't forget this in de future... :)
Vertel ons eens vic, hoe worden moslims dan in de moslimlanden beh-handeld? Jij beweert dus dat de moslims in de moslim landen het ontiegelijk beter hebben dan hier bij die slechte westerlingnen!!
Wel beste vic, ieder neemt zijn eigen lot in handen..klagen kan iedereen.
Maar zelf iets aan zen ontevredenheid doen is wat anders he.
Ik hoor jou wel klagen, en zie jou steeds met het vingertje naar die slechte westerlingen wijzen...het is in elk geval duidelijk..je bent hier niet gelukkig.
Maar ben jij al 1 Nederlander tegengekomen die jou zegt dat je niet naar dat zalige moslimlland mag gaan met al zijn liefde en verdraagzaamheid..met al zijn luxe en gemak..met al zijn sociale zekerheden.
Gaat het weer effe stil worden? Of mogen we nog wat onzin verwachten van jou?
Hoe dan ook, het doet ons pijn als je ons gaat verlaten om naar een van die paradijselijke moslimlanden te gaan.. :D
Ben jij eindelijk van die verdorven westerlingen verlost...en ook van die homos..alhoewel.
Je gaat ze ginder ook tegen het lijf lopen.
Dus..........allemaal verloren moeite. :D

barfly
01-12-02, 23:52
Geplaatst door limpio
Weet je, voor homos is genezing nog mogelijk...voor jou is het helaas te laat. pech pech..'t is weg. :lol:
Wijsneus :p

Dutchguy
01-12-02, 23:57
Geplaatst door gaypride
nou zeg de marokkanen kunnen er ook wat van hoor

als er een volk is waar veel over homo's gepraat wordt ..... :hihi:

:ego:
Gp

Victory was zeker ff vergeten dat hij zelf het topic geopend had. :D

Couscousje
02-12-02, 00:17
Geplaatst door limpio
Tja, met drugs valt wel wat te vedienen he.. :D

Klopt.

Alleen de Colombianen verzuipen in de cocaïne, maar zien er niet uit. Terwijl de doorsnee Marokkaanse student hier gewoon op Prada's loopt etc.

Theeft weinig met drugs te maken, maar eerder met stijl.

Cc

plexus
02-12-02, 11:28
Geplaatst door Couscousje
Klopt.

Alleen de Colombianen verzuipen in de cocaïne, maar zien er niet uit. Terwijl de doorsnee Marokkaanse student hier gewoon op Prada's loopt etc.

Theeft weinig met drugs te maken, maar eerder met stijl.

Cc

oeii Prada is UIT...al enige tijd... :roker:

Couscousje
02-12-02, 12:21
Geplaatst door plexus
oeii Prada is UIT...al enige tijd... :roker:

Prada Sport is weer in.

Je loopt zo aGter dat de tijd je weer heeft ingehaald...

Cc is helemaal retro!

Cc

plexus
02-12-02, 12:31
Geplaatst door Couscousje
Prada Sport is weer in.

Je loopt zo aGter dat de tijd je weer heeft ingehaald...

Cc is helemaal retro!

Cc

nee nee Cc Prada is echt uit..inclusief sport en miu miu...eGt waar!
:D

Joesoef
02-12-02, 16:33
Ik hoop dat het zeer besmettelijk is allemaal. Lijkt mij een leuk virusje voor jochies als Heyiahiaya en Victory. Schijnt dat pubers met homofobie, extremisme's en |odenhaat extra gevoelig zijn voor dit soort bacterien. :boogjes:

Victory
02-12-02, 17:15
Kheb gehoord dat jij homo bent joesoef... is dat waar?

Joesoef
02-12-02, 17:35
Geplaatst door Victory
Kheb gehoord dat jij homo bent joesoef... is dat waar?

Jij hoort veel.

Ik heb eens gehoord dat het geluk brengt als je bij volle maan om middennacht met een dode zwarte kat rondjes boven je hoofd draait.

Victory
02-12-02, 17:44
Geplaatst door Joesoef
Jij hoort veel.

Ik heb eens gehoord dat het geluk brengt als je bij volle maan om middennacht met een dode zwarte kat rondjes boven je hoofd draait.

Waarom geef je gewoon geen antwoord op de vraag. Gewoon een, 'ja' of een 'nee'.

Komop, je kan het wel...


:baard:

Joesoef
02-12-02, 18:17
Geplaatst door Victory
Waarom geef je gewoon geen antwoord op de vraag. Gewoon een, 'ja' of een 'nee'.

Komop, je kan het wel...


Als je slim bent had je het allang uit de context kunnen halen.

Victory
02-12-02, 18:33
Geplaatst door Joesoef
Als je slim bent had je het allang uit de context kunnen halen.

Ik ben niet slim...

??

:moe:

Joesoef
02-12-02, 18:45
Geplaatst door Victory
Ik ben niet slim...

??

:moe:


Of je doet alsof......

wasim
02-12-02, 18:51
ik vind dom dat jullie over homo''s. praten.
wil jullie ook veroordeeld worden net als imam almumi. bedekt iets positief's. over jeugt ofislam.