PDA

Bekijk Volledige Versie : Strafpunten op Maroc.nl



Marsipulami
02-12-02, 10:22
Over strafpunten en zo

Spamming Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 2
Overmatig Posten Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 2
Grove Uitspraken Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 3
Ongeoorloofde Reclame Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 5
PM-Misbruik Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 5
Mede-Prikker Stalken Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 6
Moderators Onheus Bejegenen Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 8
Racistische Teksten Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 9
Godslastering Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 10

Dat strafpuntensysteem vind ik wel een goed idee. Vooral de waardenschaal en hierarchische ordening van normen die achter het systeem zit (met godslastering als zwaarste misdrijf) is wel een verademing. Daar kunnen al die normloze athe๏sten nog wel wat van leren. :fpiraat:

Vrijblijvende suggestie: Waarom naast een strafpuntensysteem ook geen pluspuntensysteem introduceren ? Zodat alle prikkers constructieve posts kunnen melden bij beheer die dan vervolgens naast strafpunten ook pluspunten kan geven aan voorbeeldige prikkers. Met een wekelijkse winnaar die een eervolle vermelding krijgt in ้้n of ander hoekje van de website.

Om te beginnen stel ik voor:

10 pluspunten voor Splijtstof omdat hij de grappigste prikker is met de meest doordachte grappen op het forum.
9 pluspunten aan Couscousje omdat ze altijd de tijd maakt om iedereen te woord te staan.
8,5 pluspunten voor Gaypride omdat hij nooit iets negatief zegt over moslims.
8 pluspunten voor Victory omdat hij in de bres springt voor het lijdende Palestijnse volk.
7,5 pluspunten voor I love Israel omdat ze... tja... omdat er toch ook een jood in de top vijf moet zitten.
7 pluspunten voor Mark om hem te troosten dat hij geen prikbordmail krijgt.
6 pluspunten voor Limpio/Mas omdat hij een Belg is.
5,5 pluspunten voor Mulan omdat ze wel aardig is.
5 pluspunten voor Ikke-4-real omdat hij de rustigste prikker is die altijd hoffelijk blijft.
4,5 pluspunten voor Tomas omdat hij insinueert, flikflooit met moslima's en alles van IP-adressen afweet.
4 pluspunten voor Shaheed voor zijn explosieve grappen die Maroc.nl beroemd maken.
3 pluspunten voor Dutchguy omdat hij Maroc.nl niet kon missen en tegenwoordig zelfs een grap kan verdragen.
2 pluspunten voor Magden David omdat hij protesteerde tegen het racisme in het condoleanceregister tijdens de Venlo-affaire.
1 pluspunt te verdelen onder kaassietoch en al de rest van de Nederlandse prikkers (Hollanders zijn zuinig).
0.5 voor mezelf voor het lanceren van dit constructieve voorstel.

Over de rest van de prikkers zal ik iets positiefs bedenken zodra beheer het systeem gelanceerd heeft :melig2:

mrz
02-12-02, 10:26
Ere wie ere toekomt. Maak je toch niet zo afhankelijk van iemand anders. Zeker niet in negatieve zin......

Pluspunten is wel grappig alleen veels te erm.... :watte?:

Tomas
02-12-02, 10:31
Geplaatst door Marsipulami
bla bla... Marsprobeertevendeellendeinantwerpentevergeten .... blabla


Zou ik niet 10 pluspunten kunnen krijgen? Zodat ik kan beginnen met 1 hele godslasterlijke opmerking? Please?

Pixelshade
02-12-02, 11:05
Geplaatst door Marsipulami
Over strafpunten en zo

Spamming Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 2
Overmatig Posten Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 2
Grove Uitspraken Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 3
Ongeoorloofde Reclame Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 5
PM-Misbruik Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 5
Mede-Prikker Stalken Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 6
Moderators Onheus Bejegenen Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 8
Racistische Teksten Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 9
Godslastering Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 10

Dat strafpuntensysteem vind ik wel een goed idee. Vooral de waardenschaal en hierarchische ordening van normen die achter het systeem zit (met godslastering als zwaarste misdrijf) is wel een verademing. Daar kunnen al die normloze athe๏sten nog wel wat van leren. :fpiraat:

Vrijblijvende suggestie: Waarom naast een strafpuntensysteem ook geen pluspuntensysteem introduceren ? Zodat alle prikkers constructieve posts kunnen melden bij beheer die dan vervolgens naast strafpunten ook pluspunten kan geven aan voorbeeldige prikkers. Met een wekelijkse winnaar die een eervolle vermelding krijgt in ้้n of ander hoekje van de website.

Om te beginnen stel ik voor:

10 pluspunten voor Splijtstof omdat hij de grappigste prikker is met de meest doordachte grappen op het forum.
9 pluspunten aan Couscousje omdat ze altijd de tijd maakt om iedereen te woord te staan.
8,5 pluspunten voor Gaypride omdat hij nooit iets negatief zegt over moslims.
8 pluspunten voor Victory omdat hij in de bres springt voor het lijdende Palestijnse volk.
7,5 pluspunten voor I love Israel omdat ze... tja... omdat er toch ook een jood in de top vijf moet zitten.
7 pluspunten voor Mark om hem te troosten dat hij geen prikbordmail krijgt.
6 pluspunten voor Limpio/Mas omdat hij een Belg is.
5,5 pluspunten voor Mulan omdat ze wel aardig is.
5 pluspunten voor Ikke-4-real omdat hij de rustigste prikker is die altijd hoffelijk blijft.
4,5 pluspunten voor Tomas omdat hij insinueert, flikflooit met moslima's en alles van IP-adressen afweet.
4 pluspunten voor Shaheed voor zijn explosieve grappen die Maroc.nl beroemd maken.
3 pluspunten voor Dutchguy omdat hij Maroc.nl niet kon missen en tegenwoordig zelfs een grap kan verdragen.
2 pluspunten voor Magden David omdat hij protesteerde tegen het racisme in het condoleanceregister tijdens de Venlo-affaire.
1 pluspunt te verdelen onder kaassietoch en al de rest van de Nederlandse prikkers (Hollanders zijn zuinig).
0.5 voor mezelf voor het lanceren van dit constructieve voorstel.

Over de rest van de prikkers zal ik iets positiefs bedenken zodra beheer het systeem gelanceerd heeft :melig2:

mij uit de pluspunten laten? zionistisch complot?!!

Pixelshade
02-12-02, 11:05
Geplaatst door Pixelshade
mij uit de pluspunten laten? zionistisch complot?!!

er zijn trouwens ook posts van me gestolen! COMPLOT!!!!!!!!!!

Couscousje
02-12-02, 12:23
:D

Cc

Donna
02-12-02, 12:37
Nou hoor :(

Ik sta der niet tussen.

:huil:

Marsipulami
02-12-02, 12:48
Geplaatst door Donna
Nou hoor :(

Ik sta der niet tussen.

:huil:

Jou heb ik voorbehouden om als eerste aan te melden bij beheer zodra beheer klaar is met de praktische uitwerking van mijn voorstel. :love2:

Donna
02-12-02, 12:50
Geplaatst door Marsipulami
Jou heb ik voorbehouden om als eerste aan te melden bij beheer zodra beheer klaar is met de praktische uitwerking van mijn voorstel. :love2:

Hmmm... nauwokay, dat is dan wel weer lief :strik:







Zit AbuJahjah nog steeds vast?

Ik vind dat jullie belgskes wel een beetje gespannen met dit alles omgaan hoor......

gaypride
02-12-02, 13:07
Mars, te veel eer! :kusgrijs:

stenen zijn bedoeld om huizen voor elkaar te bouwen, maar soms sta ik ook wel eens met een steen in de hand hoor, maar dan lees ik maar weer eens mijn eigen onderschrift, helpt :hihi:

ik blijf zeggen dat in het strafpuntensysteem een zin gewijzigd moet worden

Racistische Teksten en homovijandige teksten Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 9

want nu valt dat onder grove uitspraken met 3 strafpunten
KLOPT NIET !!!

:zwaai:
Gp

Marsipulami
02-12-02, 13:16
Geplaatst door gaypride
Mars, te veel eer! :kusgrijs:

ik blijf zeggen dat in het strafpuntensysteem een zin gewijzigd moet worden

Racistische Teksten en homovijandige teksten Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 9

Nee hoor. Dan blokkeer je meteen alle aanzetten tot een constructieve discussie over dat onderwerp. Bij elke homovijandige uitspraak springen meteen alle Hollanders op de kast en komt er een spervuur van argumenten pro en contra.

gaypride
02-12-02, 13:48
Geplaatst door Marsipulami
Nee hoor. Dan blokkeer je meteen alle aanzetten tot een constructieve discussie over dat onderwerp. Bij elke homovijandige uitspraak springen meteen alle Hollanders op de kast en komt er een spervuur van argumenten pro en contra.

maar ja IN die kast zitten wel alle homomoslims
zo komen ze er nooit uit!

:fpimp:
Gp

Mark
02-12-02, 18:32
Geplaatst door Marsipulami
7 pluspunten voor Mark om hem te troosten dat hij geen prikbordmail krijgt.

:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Nobody likes me and I don't care :wohaa:

gaypride
02-12-02, 20:04
Geplaatst door Mark
:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Nobody likes me and I don't care :wohaa:

je liegt!!!
ik las ergens dat je juist door je sig een heleboel reacties had gekregen!!!

daar gaan je punte .... :ego:

:wohaa:
Gp

ZwYgStErr
02-12-02, 20:52
Wat moet ik doen om een pluspunt te krijgen....???

Ik kan By the Way heel lekker koken....;)

Ikke4real
02-12-02, 21:42
Geplaatst door Marsipulami

5 pluspunten voor Ikke-4-real omdat hij de rustigste prikker is die altijd hoffelijk blijft.


Er zijn een aantal prikkers die mij daarin (nog) voorbijstreven ;)