PDA

Bekijk Volledige Versie : BELG onthoofdt zijn vrouw



plexus
02-12-02, 18:26
In het Belgische Overijse heeft een man zondagavond z'n vrouw gedood, waarop hij haar onthoofdde.

De 38-jarige man, die met psychologische problemen kampt, doodde z'n 32-jarige echtgenote met een mes. Daarna sneed hij haar hoofd af met behulp van twee keukenmessen. Vervolgens wandelde de man naakt naar buiten en riep tegen een ieder die het maar wilde horen dat hij herboren was.

Het stel kampte met relatieproblemen en heeft 2 kinderen, van zes en drie jaar oud, die op het ogenblik van de onthoofding afwezig waren.


--------------

wel attent dat de kids dit niet hoefde te zien!

Mark
02-12-02, 18:29
Mars, jij bent dit toch niet? :)

Ik hoop dat alle Belgische prikkers afstand nemen van deze laffe daad, ik hoop dat huiselijk geweld onder de Belgen nu maar eens bespreekbaar wordt gemaakt.

plexus
02-12-02, 18:33
Geplaatst door Mark
Mars, jij bent dit toch niet? :)

Ik hoop dat alle Belgische prikkers afstand nemen van deze laffe daad, ik hoop dat huiselijk geweld onder de Belgen nu maar eens bespreekbaar wordt gemaakt.

Bedankt Mark! Ik heb die Shaheed schrijf style nog niet helemaal onder de knie :D

(kutbelgen)

Mark
02-12-02, 18:36
Geplaatst door plexus
Bedankt Mark! Ik heb die Shaheed schrijf style nog niet helemaal onder de knie :D

(kutbelgen)

Shaheed is the master :)

Maar redeneringen omdraaien is erg leuk!!!

Simon
02-12-02, 20:30
Omdat Mars er niet is zal ik het maar zeggen: in Nederland worden nog veel meer mensen onthoofd ....

Pixelshade
02-12-02, 20:33
Geplaatst door Simon
Omdat Mars er niet is zal ik het maar zeggen: in Nederland worden nog veel meer mensen onthoofd ....

:giechel:

NIS
02-12-02, 21:19
En maar zeuren, dat de allochtonen niet deugen. De autochtoon vermoord ze. Dit is erger dan af en toe een rechtse :stomp: verkopen. :D Ik ben tegen alle vorm van geweld! :usa: :vk:

ZwYgStErr
02-12-02, 21:26
Waar gaat het toch met de wereld naartoe? .... Me maag draaide om toen ik dit las...

:jammer:

BiL@L
02-12-02, 21:37
Ik kan hier eerlijk gezegt geen grapjes over maken.

Het produkt van de individualisering.

:(

Marsipulami
02-12-02, 23:02
Geplaatst door Mark
Mars, jij bent dit toch niet? :)

Ik hoop dat alle Belgische prikkers afstand nemen van deze laffe daad, ik hoop dat huiselijk geweld onder de Belgen nu maar eens bespreekbaar wordt gemaakt.

Ja, ik distantieer me helemaal van deze kutbelgen. Ik vind dat we alle criminele Belgen meteen over de grens moeten zetten...aan de Nederlandse kant natuurlijk..

limpio
03-12-02, 07:16
Ik stel nu voor dat de familie van de vrouw de familie van de dader en de vrienden van de familie van de dader achtervolgt met geweld en vernielingen. Zij moeten toch woest zijn na zulk een moord!!