PDA

Bekijk Volledige Versie : Frustraties binnen de minderheden!!!



amasine
03-12-02, 20:14
Belgen.....(lees ook Nederlanders, Fransen, Italianen, etc...):

Begrijpen jullie dan niet dat als je mensen behandelt als tweederangs burgers, op ze neerkijkt, en vaak een blik van afschuw werpt op de MIGRANTEN, ze liever vandaag nog op transport zet naar het land van herkomst, massaal tegen ze stemt door voor het Vlaams-blok te kiezen en daarmee aangeeft hoe je over de medeburgers denkt, banen ontzegt, onderwijs beroerd is door ze massaal op zogenaamde zwarte-scholen te stoppen met onderwijzers die totaal niet gemotiveerd zijn om die jongelui fatsoenlijk onderwijs te bieden. En als de jongelui die nog een greintje hoop hebben hun studie afronden, vervolgens afwijst op de banenmarkt op grond van hun huidskleur, religie of afkomst. En dan te denken die mensen zich al die jaren koest hebben gehouden.

Belgen!!! (en Nederlanders), wat in Antwerpen is gebeurt gaat niet alleen om de jongeman (god hebbe zijn ziel) die vermoord is door zijn buurman, dit was gewoon de wel bekende druppel die de emmer heeft doen overlopen, of om Abou Jahjah, waarin de jongelui eindelijk iemand zien die hun gevoelens verwoordt in plaats van de zogenaamde vertegenwoordigers van migranten, die door overheidsubsidies hun mond niet durven open te doen. Het kruidvat wat al jaren in die wijken smeulde moest een keer tot ontploffing komen.

Het wordt hoog tijd dat men na 20-30 jaar eindelijk beseft dat wij Migranten, Buitenlanders, Allochtonen (wat wordt onze volgende benaming?) hier door het lot aan elkaar zijn veroordeeld en hier nooit en te nimmer zullen weggaan. Wij vragen niet om subsidies en uitkeringen, wij willen geaccepteerd en gerespecteerd worden als volwaardige burgers. Men moet ophouden met de demoniesering van de grote moslim-bevolking in zowel Nederland als België: Door elke islamitische school af te schilderen als een opleidingsinstituut voor jonge terroristen, iedere moskee als een potentiële cel van Al-Qaida. Deze continu negatieve berichtgeving doet zeker geen goed voor de zogenaamde integratie.

Mensen, houd toch op!!!!

NIS
03-12-02, 20:21
Ik buig diep voor deze reactie! :cola:

Mark
03-12-02, 20:24
Inderdaad een mooi stukje :duim:

Het moet echter wel van twee kanten komen he... maar ik vraag niet veel hoor (gewoon je haar blonderen, gabberen en Blof liedjes meezingen enzo).

;)

NIS
03-12-02, 20:28
Geplaatst door Mark
Inderdaad een mooi stukje :duim:

Het moet echter wel van twee kanten komen he... maar ik vraag niet veel hoor (gewoon je haar blonderen, gabberen en Blof liedjes meezingen enzo).

;)

Haar blonderen doe ik niet, maar ben wel gek op Acda, Blof enzo. Is dat ook goed? Heb deze cd's in mijn auto!

Mark
03-12-02, 20:39
Geplaatst door NIS
Haar blonderen doe ik niet, maar ben wel gek op Acda, Blof enzo. Is dat ook goed? Heb deze cd's in mijn auto!

Vuile bounty! :haha:



Vooruit dan jij bent bij deze officieel geintegreerd (shit als ik marokkaan was geweest dan was ik lang niet zo geintegreerd geweest denk ik).

Nog even serieus omdat de eerste post zo sterk was:

Ik denk dat veel racisme/discriminatie voortkomt puur uit angst. Zodra er een betere basis tussen allochtonen/autochtonen ontstaat zal dat een stuk minder worden. Van die vrouwen met dat handtasje dat is gewoon een pure angstreactie. Overigens is het het volgens mij zo dat het meerendeel van de allochtonen/autochtonen wel ok met elkaar omgaan... maar ja ik woon dan ook niet in A'dam west, R'dam zuid of Gouda.

000NobelPrizes
03-12-02, 20:40
Geplaatst door NIS
Haar blonderen doe ik niet, maar ben wel gek op Acda, Blof enzo. Is dat ook goed? Heb deze cd's in mijn auto!

Hartstikke goed - Ben blij dat je die ook leuk vind (al ken ik ze niet).

Verrek.. heb jij een auto? :( Kan ik niet betalen (of ik moet misschien 's ophouden geld weg te geven aan verkeerde mensen).

What's the secret? :)

Dutchguy
03-12-02, 20:48
Hmmmm, hoe moet ik dit nou zeggen.

Kijk, ik snap dat er autochtonen zijn die een hekel aan allochtonen hebben en ronduit discrimineren. Maar ik lees zoveel polariserende berichten hier dat het lijkt alsof er geen middengroep is. Dat er geen allochtonen zijn die zich hier lekker voelen en dat er geen autochtonen zijn die geen problemen met allochtonen hebben.
In het buurtje waar ik woon gaan allochtonen en autochtonen prima met elkaar om, zijn er geen spanningen en als het zomer is zit iedereen lekker buiten door elkaar heen te kletsen, alsof het nooit anders geweest is.
Dit wil niet zeggen dat ik de problemen bagatelliseer, maar wees eerlijk: als ik als homo hand in hand over straat zou lopen met een vriend zou ik ook opmerkingen en vuile blikken krijgen. Zeker van sommige allochtonen.

Wat ik nu zie gebeuren met de opkomst van het AEL geeft mij een dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik het goed dat er een stem is die gehoord zal worden. Maar aan de andere kant ben ik bang dat als het project misloopt en de AEL uit elkaar zou klappen er heel veel frustratie van zal komen. Het lijkt een beetje dat er zoveel hoop op het AEL gevestigd wordt dat het maar de vraag is of de AEL dat allemaal waar kan maken. Bovendien vind ik dat een AEL niet tot polarisatie zou moeten leiden. Waarom? Omdat mensen op een eiland in een maatschappij zetten alleen maar meer frustratie zal geven.
Nederland is van iedereen en iedereen heeft recht op zijn of haar plek in deze maatschappij. En als mensen zo verbitterd raken dat ze iedereen als vijand gaan zien zie ik het somber in. Wie zichzelf op een eiland laat zetten zal uiteindelijk totaal geisoleerd raken en dat is iets waar ik bij het AEL een beetje bang voor ben. Niet dat ik zeg dat het AEL persee polarisatie wil, maar de AEL zal op den duur misschien de sentimenten ook niet in de hand kunnen houden.
De tijd zal het leren.

Mark
03-12-02, 20:53
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hartstikke goed - Ben blij dat je die ook leuk vind (al ken ik ze niet).

Verrek.. heb jij een auto? :( Kan ik niet betalen (of ik moet misschien 's ophouden geld weg te geven aan verkeerde mensen).

What's the secret? :)

The secret = werken voor je geld :duim:

NIS
03-12-02, 20:56
Geplaatst door Dutchguy
Hmmmm, hoe moet ik dit nou zeggen.

Kijk, ik snap dat er autochtonen zijn die een hekel aan allochtonen hebben en ronduit discrimineren. Maar ik lees zoveel polariserende berichten hier dat het lijkt alsof er geen middengroep is. Dat er geen allochtonen zijn die zich hier lekker voelen en dat er geen autochtonen zijn die geen problemen met allochtonen hebben.
In het buurtje waar ik woon gaan allochtonen en autochtonen prima met elkaar om, zijn er geen spanningen en als het zomer is zit iedereen lekker buiten door elkaar heen te kletsen, alsof het nooit anders geweest is.
Dit wil niet zeggen dat ik de problemen bagatelliseer, maar wees eerlijk: als ik als homo hand in hand over straat zou lopen met een vriend zou ik ook opmerkingen en vuile blikken krijgen. Zeker van sommige allochtonen.

Wat ik nu zie gebeuren met de opkomst van het AEL geeft mij een dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik het goed dat er een stem is die gehoord zal worden. Maar aan de andere kant ben ik bang dat als het project misloopt en de AEL uit elkaar zou klappen er heel veel frustratie van zal komen. Het lijkt een beetje dat er zoveel hoop op het AEL gevestigd wordt dat het maar de vraag is of de AEL dat allemaal waar kan maken. Bovendien vind ik dat een AEL niet tot polarisatie zou moeten leiden. Waarom? Omdat mensen op een eiland in een maatschappij zetten alleen maar meer frustratie zal geven.
Nederland is van iedereen en iedereen heeft recht op zijn of haar plek in deze maatschappij. En als mensen zo verbitterd raken dat ze iedereen als vijand gaan zien zie ik het somber in. Wie zichzelf op een eiland laat zetten zal uiteindelijk totaal geisoleerd raken en dat is iets waar ik bij het AEL een beetje bang voor ben. Niet dat ik zeg dat het AEL persee polarisatie wil, maar de AEL zal op den duur misschien de sentimenten ook niet in de hand kunnen houden.
De tijd zal het leren.

Heb persoonlijk nooit in reality een allochtoon een Homo zien bedreigen, maar het zal allemaal wel. Als ik in Marokko op vakantie ben, zie ik duizenden mannen hand in hand lopen!! Gelukkig zijn homohaters in de allochtoonse kringen in de minderheid. Dat groepje wordt kleiner en kleiner..

AEL mag van mij komen.. bij AEL zal het ook niet blijven.. Er zullen nog meer volgen.. Allochtonen zijn niet meer de mensen die in de jaren zestig over kwamen waaien. Het zijn nu mensen die Nederland als eigen ervaren en van hun leven iets positiefs willen maken! Om het even bij de Homo's te houden: Het is een gevecht die homo's ook hebben moeten houden. Nu mogen ze trouwen, kindjes houden etc. Straks mogen allochtonen van alles en nog wat. De autochtoon komt achter het feit, dat het best leuke mensen zijn ;) Zoals we ook bij de homo's achter kwamen, dat het normale mensen zijn, met een iets andere voorkeur...

000NobelPrizes
03-12-02, 21:00
Geplaatst door Mark
The secret = werken voor je geld :duim:


Hahaha... ik werk zo'n 7 dagen per week. Maar met mijn chaotische brein regel ik de zaken niet goed, vrees ik. Veel geld verdwijnt door de alom aanwezige wijdopen scheuren van mijn warrige bestaan.

Mark
03-12-02, 21:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hahaha... ik werk zo'n 7 dagen per week. Maar met mijn chaotische brein regel ik de zaken niet goed, vrees ik. Veel geld verdwijnt door de alom aanwezige wijdopen scheuren van mijn warrige bestaan.

Hmmm misschien dat je een inburgeringscursus gierigheid kunt gebruiken? Ik wil best lesgeven hoor :)

Dutchguy
03-12-02, 21:04
Geplaatst door NIS
Heb persoonlijk nooit in reality een allochtoon een Homo zien bedreigen, maar het zal allemaal wel. Als ik in Marokko op vakantie ben, zie ik duizenden mannen hand in hand lopen!! Gelukkig zijn homo haters in de allochtoonse kringen in de minderheid. Dat groepje wordt kleiner en kleiner..

AEL mag van mij komen.. bij AEL zal het ook niet blijven.. Er zullen nog meer volgen.. Allochtonen zijn niet meer de mensen die in de jaren zestig over kwamen waaien. Het zijn nu mensen die Nederland als eigen ervaren en van hun leven iets positiefs willen maken! Om het even bij de Homo's te houden: Het is een gevecht die homo's ook hebben moeten houden. Nu mogen ze trouwen, kindjes houden etc. Straks mogen allochtonen van alles en nog wat. De autochtoon komt achter het feit, dat het best leuke mensen zijn ;) Zoals we ook bij de homo's achter kwamen, dat het normale mensen zijn, met een iets andere voorkeur...

Ik snap heel goed het verlangen van een partij als het AEL. Ik ben alleen zo bang in teleurstellingen. Het gaat allemaal zo snel en er zit zoveel emotie in dat ik bang ben dat als het fout gaat met de AEL er velen zullen zijn die zich nergens meer thuis voelen. Dat die mensen niet bereikbaar meer zullen zijn voor wie dan ook. Dat zou ongelooflijk tragisch zijn. Daarom hoop ik ook op alternatieven voor het AEL. Duidelijk is inderdaad dat er iets in de maatschappij zal moeten veranderen en dat dat NU de tijd ervoor is. Ik schrok ook van de snelle opkomst van het AEL maar ik heb nu zoiets van laat er alsjeblieft een partij komen die mensen een stem geeft, liefst bij deze verkiezingen al.

000NobelPrizes
03-12-02, 21:07
Geplaatst door Mark
Hmmm misschien dat je een inburgeringscursus gierigheid kunt gebruiken? Ik wil best lesgeven hoor :)


Word up, dude. Ik snap niks van die Hollandse gierigheid. Maar dat verklaart waarom iedereen op rozen zit behalve ik.

Okay, lesje 1 graag.

000NobelPrizes
03-12-02, 21:09
Geplaatst door Dutchguy
Ik snap heel goed het verlangen van een partij als het AEL. Ik ben alleen zo bang in teleurstellingen. Het gaat allemaal zo snel en er zit zoveel emotie in dat ik bang ben dat als het fout gaat met de AEL er velen zullen zijn die zich nergens meer thuis voelen. Dat die mensen niet bereikbaar meer zullen zijn voor wie dan ook. Dat zou ongelooflijk tragisch zijn. Daarom hoop ik ook op alternatieven voor het AEL. Duidelijk is inderdaad dat er iets in de maatschappij zal moeten veranderen en dat dat NU de tijd ervoor is. Ik schrok ook van de snelle opkomst van het AEL maar ik heb nu zoiets van laat er alsjeblieft een partij komen die mensen een stem geeft, liefst bij deze verkiezingen al.


Is die AEL ook geen club die erop toeziet dat de agenten zich niet te racistisch opstellen? En is dat dan niet een beetje een gotspe in Nederland, met die alom bekritiseerde zachte hand van de politie en de draaideurcriminelen? Ik zie niet direct een voedingsbodem voor Holland voor wat dat betreft, maar het schijnt dat die kakelende JarJar meer noten op zijn zang heeft waar een luchtje aan zit.

Mark
03-12-02, 21:13
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Word up, dude. Ik snap niks van die Hollandse gierigheid. Maar dat verklaart waarom iedereen op rozen zit behalve ik.

Okay, lesje 1 graag.

Les 1: de lunch.

Je staat bij de kassa in de kantine van je bedrijf en het blijkt dat je collega geen geld bij zich heeft. Hij kijkt wanhopig om zich heen en heeft duidelijk even een kleine lening nodig.

hoe pak je dit aan:

Ten eerste reken je zelf af, kijk je collega vooral NIET aan. Vervolgens loop je langzaam weg, vergeet je collega niet te negeren... doe gewoon of hij er niet is. Kijk geinteresseerd naar andere dingen en ga rustig van je lunch genieten. Mocht hij een opmerking maken, doe alsof je niks hebt gehoord.

Uiteindelijk betaalt iemand anders wel en heb jij je centjes nog mooi in je portemonnaie! :fpetaf:

000NobelPrizes
03-12-02, 21:20
Geplaatst door Mark
Les 1: de lunch.

Je staat bij de kassa in de kantine van je bedrijf en het blijkt dat je collega geen geld bij zich heeft. Hij kijkt wanhopig om zich heen en heeft duidelijk even een kleine lening nodig.

hoe pak je dit aan:

Ten eerste reken je zelf af, kijk je collega vooral NIET aan. Vervolgens loop je langzaam weg, vergeet je collega niet te negeren... doe gewoon of hij er niet is. Kijk geinteresseerd naar andere dingen en ga rustig van je lunch genieten. Mocht hij een opmerking maken, doe alsof je niks hebt gehoord.

Uiteindelijk betaalt iemand anders wel en heb jij je centjes nog mooi in je portemonnaie! :fpetaf:


Hmmm.. ik heb mijn eigen kantoor, geen personeel dan ikzelf.

Les 2 dan. Niet meer reageren op trieste verhalen van 'vrienden' die emmeren over geldgebrek, maar met hun kersvers verworven buit gezellig duur gaan winkelen bij de delicatessezaak en schoenen kopen naast de 20 paren die ze al hebben staan.

Ik ben een domme troel :(
En fervent anti SP. Voor sommige graaiers is het namelijk nooit genoeg.

NIS
03-12-02, 21:23
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Is die AEL ook geen club die erop toeziet dat de agenten zich niet te racistisch opstellen? En is dat dan niet een beetje een gotspe in Nederland, met die alom bekritiseerde zachte hand van de politie en de draaideurcriminelen? Ik zie niet direct een voedingsbodem voor Holland voor wat dat betreft, maar het schijnt dat die kakelende JarJar meer noten op zijn zang heeft waar een luchtje aan zit.

Dit is echt waar:

Ooit heeft in mijn ogen betrouwbare autochtoonse politieagent me verteld, dat 60% van de politie racistisch is. Ik denk zeker, dat er een taak legt voor AEL. Het moet dan wel via de overheid komen, en niet op eigen initiatief. Dus moeten ze eerst aan de verkiezingen mee doen.

Ik ken trouwens genoeg verhalen van mishandelde "kut-Marokkaantjes" Jongetjes, die zomaar aangevallen worden (Amsterdam-West). Herinner je die rellen nog? Ook in R'dam waar ze kut-Marokkaantjes oppakken en naar een afgelegen plek transporteren (met een busje) om afgetuigd te worden. Niet alles haalt de media hoor...

Mark
03-12-02, 21:26
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hmmm.. ik heb mijn eigen kantoor, geen personeel dan ikzelf.

Les 2 dan. Niet meer reageren op trieste verhalen van 'vrienden' die emmeren over geldgebrek, maar met hun kersvers verworven buit gezellig duur gaan winkelen bij de delicatessezaak en schoenen kopen naast de 20 paren die ze al hebben staan.

Ik ben een domme troel :(
En fervent anti SP. Voor sommige graaiers is het namelijk nooit genoeg.

"vrienden" geld lenen levert alleen maar problemen op!

Zet eens in je profiel dat je een vrouw bent dan, onzijdig is te mysterieus ;)

000NobelPrizes
03-12-02, 21:29
Geplaatst door NIS
Dit is echt waar:

Ooit heeft in mijn ogen betrouwbare autochtoonse politieagent me verteld, dat 60% van de politie racistisch is. Ik denk zeker, dat er een taak legt voor AEL. Het moet dan wel via de overheid komen, en niet op eigen initiatief. Dus moeten ze eerst aan de verkiezingen mee doen.

Ik ken trouwens genoeg verhalen van mishandelde "kut-Marokkaantjes" Jongetjes, die zomaar aangevallen worden (Amsterdam-West). Herinner je die rellen nog? Ook in R'dam waar ze kut-Marokkaantjes oppakken en naar een afgelegen plek transporteren (met een busje) om afgetuigd te worden. Niet alles haalt de media hoor...


Dat is nogal een aantijging. Ik zeg niet "ik geloof je niet' want ik verbaas me nergens meer over. Maar zijn zulke misdaden werkelijk hier gaande in onze samenleving? Waarom bellen de slachtoffers niet met een krant? Nu is het klimaat wat omgeslagen, maar tot een jaar geleden was dit nog voer geweest voor een joekel van een headline. Nog steeds trouwens. Dude, we hebben hier 100.000 nieuwszenders/kranten/bladen die om nieuws zitten te vissen. Die waren hier echt wel opgesprongen hoor.

000NobelPrizes
03-12-02, 21:30
Geplaatst door Mark
"vrienden" geld lenen levert alleen maar problemen op!

Zet eens in je profiel dat je een vrouw bent dan, onzijdig is te mysterieus ;)

Moet dat dan, maakt dan verschil? Nou okay, ik ben een meissie. :)

Enne.. laten we dat andere onderwerp maar even zitten. Ik voel me opeens erg pathetisch :(

NIS
03-12-02, 21:38
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dat is nogal een aantijging. Ik zeg niet "ik geloof je niet' want ik verbaas me nergens meer over. Maar zijn zulke misdaden werkelijk hier gaande in onze samenleving? Waarom bellen de slachtoffers niet met een krant? Nu is het klimaat wat omgeslagen, maar tot een jaar geleden was dit nog voer geweest voor een joekel van een headline. Nog steeds trouwens. Dude, we hebben hier 100.000 nieuwszenders/kranten/bladen die om nieuws zitten te vissen. Die waren hier echt wel opgesprongen hoor.


Ik hoor het ook maar van derden hoor... Zal misschien wel angst zijn.. Van die racisme van de politie heb ik wel van een betrouwbare bron...

000NobelPrizes
03-12-02, 21:41
Geplaatst door NIS
Ik hoor het ook maar van derden hoor... Zal misschien wel angst zijn.. Van die racisme van de politie heb ik wel van een betrouwbare bron...


Ik kan maar beter eerlijk zijn en je zeggen dat ik het niet geloof, eigenlijk...
Klinkt bot, maar het gaat er bij mij gewoon niet in. Niet dat ik van iedereen in Holland zo'n hoge pet op heb, maar dit komt mij iets te western-achtig over.

Mark
03-12-02, 21:41
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Moet dat dan, maakt dan verschil? Nou okay, ik ben een meissie. :)

Enne.. laten we dat andere onderwerp maar even zitten. Ik voel me opeens erg pathetisch :(

Natuurlijk maakt dat verschil, nu kan ik tenminste vrouwengrappen maken :stout: Hoe moet ik nou de mensen hier in hokjes plaatsen als ze me niet vertellen in welk hokje ze horen ;)

000NobelPrizes
03-12-02, 21:43
Geplaatst door Mark
Natuurlijk maakt dat verschil, nu kan ik tenminste vrouwengrappen maken :stout: Hoe moet ik nou de mensen hier in hokjes plaatsen als ze me niet vertellen in welk hokje ze horen ;)


hahahaha... ik ben STAPEL op foute vrouwengrapjes. Spill the beans, please.
En ik hoor wel vaker dat mensen denken dat ik een vent ben. Kom ik zo macho, dom en egoistisch over? :)

Mark
03-12-02, 21:47
Geplaatst door 151 NobelPrizes

En ik hoor wel vaker dat mensen denken dat ik een vent ben. Kom ik zo macho, dom en egoistisch over? :)

ja :haha:


Denken ze dat ook nadat ze je gezien hebben? ;)

000NobelPrizes
03-12-02, 21:49
Geplaatst door Mark
ja :haha:


Denken ze dat ook nadat ze je gezien hebben? ;)

:lol:

No, my life sucks. IRL zitten er steeds vingers in mijn broek, online zien ze me voor een domme, egoistische macho aan.

Ruilen? :)

Mark
03-12-02, 21:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
:lol:

No, my life sucks. IRL zitten er steeds vingers in mijn broek, online zien ze me voor een domme, egoistische macho aan.

Ruilen? :)

Vingers in je broek????

Ik sta irl ook bekend als een arrogante egoistische atheist :wohaa:

000NobelPrizes
03-12-02, 21:53
Geplaatst door Mark
Vingers in je broek????

Ik sta irl ook bekend als een arrogante egoistische atheist :wohaa:


Niet de mijne, sukkel.

En atheisme is goed. Arrogant helemaal. Vrouwen vallen voor lakonieke honden zonder moraal :)

Mark
03-12-02, 22:03
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Niet de mijne, sukkel.

En atheisme is goed. Arrogant helemaal. Vrouwen vallen voor lakonieke honden zonder moraal :)

Andermans vingers? bah! Wachten tot je getrouwd bent zeg ik altijd :)

Atheisme is heel goed, je moet je vrouw ook af en toe een corrigerende tik geven, dat is goed voor de opvoeding ;)

En met die wijze woorden duik ik mijn bedje in.

sil
03-12-02, 22:39
Geplaatst door Mark
Les 1: de lunch.

Je staat bij de kassa in de kantine van je bedrijf en het blijkt dat je collega geen geld bij zich heeft. Hij kijkt wanhopig om zich heen en heeft duidelijk even een kleine lening nodig.

hoe pak je dit aan:

Ten eerste reken je zelf af, kijk je collega vooral NIET aan. Vervolgens loop je langzaam weg, vergeet je collega niet te negeren... doe gewoon of hij er niet is. Kijk geinteresseerd naar andere dingen en ga rustig van je lunch genieten. Mocht hij een opmerking maken, doe alsof je niks hebt gehoord.

Uiteindelijk betaalt iemand anders wel en heb jij je centjes nog mooi in je portemonnaie! :fpetaf:

Wat ben jij hard :gniffel:
Als de andere er ook zo over denken heeft hij de hele middag honger

Pixelshade
04-12-02, 11:05
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Veel geld verdwijnt

SLUIS JIJ DIT DOOR NAAR TERRORISTISCH ORGANISATIES?#$R?#@@!!

CIA is al gebeld!

:kwaad:

000NobelPrizes
04-12-02, 11:11
Geplaatst door Pixelshade
SLUIS JIJ DIT DOOR NAAR TERRORISTISCH ORGANISATIES?#$R?#@@!!

CIA is al gebeld!

:kwaad:


Malle jongen.