PDA

Bekijk Volledige Versie : We hebben Nos journaal gehaald!



Amellady
04-12-02, 13:10
Geplaatst door Wizdom
Zouden we ooit nog eens het NOS-Journaal halen? Of hebben we die al eens gehad?

Gisteravond melde het Nos-Journaal dat maroc.nl Abou JahJah hier actief gesteund werd en dat op de site werd opgeroepen om naar Antwerpen te gaan om te demonstreren.

Misschien dat iemand dat ergens hier op een van de forums gepost heeft. Maar ik heb niks gezien.
Jullie???

BaMb-InO
04-12-02, 13:14
Geplaatst door Amellady
Gisteravond melde het Nos-Journaal dat maroc.nl Abou JahJah hier actief gesteund werd en dat op de site werd opgeroepen om naar Antwerpen te gaan om te demonstreren.

Misschien dat iemand dat ergens hier op een van de forums gepost heeft. Maar ik heb niks gezien.
Jullie???





Tuurlijk wordt hij gesteund..........Dood door rascisme is iets waar ik zwaar op tegen ben! Geweld daarintegen lost niets op! Maar verbaal de boel daar steunen zal ik zeker doen! :mad:

Wizdom
04-12-02, 13:14
Geplaatst door Amellady
Gisteravond melde het Nos-Journaal dat maroc.nl Abou JahJah hier actief gesteund werd en dat op de site werd opgeroepen om naar Antwerpen te gaan om te demonstreren.

Misschien dat iemand dat ergens hier op een van de forums gepost heeft. Maar ik heb niks gezien.
Jullie???

Ik ook niet, maar WHATEVER applaus voor de prikkers!!!! Eindelijk de dik verdiende MEDIA-AANDACHT.


:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Amellady
04-12-02, 13:34
nah ze deden eerder alsof de site zelf het initiatief nam. ze zeiden niet een prikker op maroc heeft gezegd dat........

Ik weet niet hoor, net alsof ze hier ook al para worden omdat AEL naar Nederland komt.

Pixelshade
04-12-02, 13:38
Geplaatst door Amellady
nah ze deden eerder alsof de site zelf het initiatief nam. ze zeiden niet een prikker op maroc heeft gezegd dat........

Ik weet niet hoor, net alsof ze hier ook al para worden omdat AEL naar Nederland komt.

Magden david zit hier waarschijnlijk achter, hij heeft invloedrijke vrienden in de media :zegniets:

limpio
04-12-02, 15:11
Geplaatst door Pixelshade
Magden david zit hier waarschijnlijk achter, hij heeft invloedrijke vrienden in de media :zegniets:
Ja, één van de zovele zionistische complotten.
Zal wel nr 2189 zijn. :lol:

magden_david
04-12-02, 15:51
Geplaatst door Pixelshade
Magden david zit hier waarschijnlijk achter, hij heeft invloedrijke vrienden in de media :zegniets:


HAHAHAHAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAAAAAA

GRAPPIG !

Maarten
04-12-02, 19:39
Of verbaasden ze zich bij het journaal er óok over, dat het beeld van maroc.nl op de achtergrond zichtbaar werd? Dan moeten we nóg meer waardering gaan krijgen voor die mossad-veiligheidssoftware waar de afluisterapparatuur van onze politie op werkt… Daar moet een ongekende creativiteit in zitten...

mrz
04-12-02, 19:56
http://www.magreb.nl was gisteren ook al bij nova te zien.


Gisteravond melde het Nos-Journaal dat maroc.nl Abou JahJah hier actief gesteund werd en dat op de site werd opgeroepen om naar Antwerpen te gaan om te demonstreren.

Dien een klacht in bij het MDI zou ik zeggen. ARGG in wat voor land leef ik http://www.joods.nl/forum/images/smiles/icon_eek.gif :tranen:

Arvid
04-12-02, 21:22
Geplaatst door BaMb-InO
Tuurlijk wordt hij gesteund..........Dood door rascisme is iets waar ik zwaar op tegen ben! Geweld daarintegen lost niets op! Maar verbaal de boel daar steunen zal ik zeker doen! :mad:

Het is niet bewezen dat het een racistische moord betreft
niet elke moord van een blanke op een niet-blanke is uit racistische overwegingen.
Anders zou je elke moord van een marokkaan op een blanke ook als racistisch kunnen bestempelen.
Dat lijkt me toch niet zo!

Pixelshade
04-12-02, 22:14
Geplaatst door Arvid
Het is niet bewezen dat het een racistische moord betreft
niet elke moord van een blanke op een niet-blanke is uit racistische overwegingen.
Anders zou je elke moord van een marokkaan op een blanke ook als racistisch kunnen bestempelen.
Dat lijkt me toch niet zo!

de moordenaar was een bekende racist in de buurt, pfff

Marsipulami
04-12-02, 23:51
Geplaatst door Arvid
Het is niet bewezen dat het een racistische moord betreft
niet elke moord van een blanke op een niet-blanke is uit racistische overwegingen.
Anders zou je elke moord van een marokkaan op een blanke ook als racistisch kunnen bestempelen.
Dat lijkt me toch niet zo!

Het motief van de moord is niet belangrijk. Veel allochtone jongeren staan op ontploffen omdat ze het latente racisme, de discriminatie en de onterechte criminalisering en de vooroordelen kotsbeu zijn. Dat is de verklaring van de uitbarsting van woede. De preciese motieven van de dader, who cares, als het racistisch was en hij was slechts de enige racist in Antwerpen dan hadden de Marokkanen nooit zo heftig gereageerd. De Marokkaanse jeugd ziet dit voorval echter als een symbool voor wat ze zelf elke dag in mindere of meerdere mate meemaken; nl goede mensen met goede bedoelingen die ten onrechte op een onrechtvaardige manier behandeld worden.

Persoonlijk denk ik op basis van de berichtgeving dat de dader een psychiatrisch patiënt was en geen racist.

Maarten
05-12-02, 08:08
Geplaatst door Marsipulami
....Veel allochtone jongeren staan op ontploffen omdat ze het latente racisme, de discriminatie en de onterechte criminalisering en de vooroordelen kotsbeu zijn.

Vele van die jongeren zijn graag zelf halve racist, discrimineren enorm, criminaliseren voortdurend alles en iedereen, en stikken van de vooroordelen. En daar krijgen weer anderen schoon genoeg van!

Nou ja, we hebben dus weer een probleemcatagorie.. En daar moeten we gewoon mee dealen. Wat leuks voor doen of zo. Vooral mee praten, en luisteren. Of het helpt weet ik niet.
Het gevaar is wel dat ze een cultus van hun ongenoegen gaan maken. Dan willen ze in feite zelf nergens van weten. En dat gebeurt al volop. Dan zitten ze straks dubbel klote. Maar goed.. Edaouddie was ook schoffie. Het zijn wel ónze schoffies...

Maarten
05-12-02, 09:24
Geplaatst door Pixelshade
de moordenaar was een bekende racist in de buurt, pfff

Mankeert een wijk-racist eigenlijk iets? Zo ja wat?

Mijn achterbuurman schiet misschien nog een keer een allochtoon overhoop, echt..
Die heeft twee jonge blonde dochters die midden tussen de allochtone drugs-rotzooi opgroeien. Hij is nou al laaiend over wat er gaat gebeuren. In 20 jaar tijd ging zijn straat van nul naar 80% allochtoon. En dat was echt een traditioneel volksstraatje. Die allochtonen zijn zachtjes uitgedrukt niet helemaal op integratie gericht. En als bijvoorbeeld het buurtfeest door een Turk afgesloten wordt, dan vergeet hij dat ook in het Nederlands te doen, terwijl er zelfs genoeg Nederlanders in de organisatie zitten.
Sorry, maar het is net een kleine Palestijnse geschiedenis daar.

Die vent was net twee jaar geleden een paar straten verder gaan wonen om het te vermijden. En nou zit ie weer tussen mensen die hij niet verstaat, en die ook niet veel van ‘m willen weten.

De woningverenigingen hebben destijds de hechte sociale sfeer in de wijken willen breken, omdat het niet meer gezond was. Maar intussen moesten allochtonen ook ergens (goedkoop) wonen, en zijn er eigenlijk veel teveel van gekomen. En dat in wijken waar ze van gezelligheid houden, en niet veel snappen van het anders zijn van anderen. Duw daar een stel behoorlijk eenkennige en net zo onderontwikkelde allochtonen bij, en wat krijg je dan?
Ik vind echt dat het hele Nederlandse allochtonenprobleem over die wijken uitgekiept is! In het verkiezingslokaal legden ze me haarfijn uit waarom ze Fortuyn stemmen. En ik heb Níks om daar tegen in te brengen. En dan hoor je ook weer hoe diverse allochtonen hun vrouwen behandelen, hun kinderen behandelen, hun buren behandelen.. En over de vrouwen, dat ze daar helemaal geen zak aan hebben, om maar te zwijgen van wat een zeuren het zijn, of hoe eenkennig ze zijn.. Echt hoor, daar zet je geen mooi multicultureel verhaal tegenaan. Ze hebben gewoon gelijk. Velen zitten echt ingepakt. Zeker midden in de wijk, waren ze behoorlijk op elkaar aangewezen, en waren er hele culturen, en daar is geen zak meer van over.

Een paar akkefietjes en misverstanden, en het gaat een keer fout. Het valt me nog mee hoe weinig er gebeurd is.. Maar als er wat gebeurt, moet ik dan zeggen: Racist? Gek? Ja hoor, noem ze racisten. En de helft van de wijk is gek, als je daar eens goed naar gaat kijken!
Is er eigenlijk ooit iets anders tegen die wijkbewoners gezegd, dan dat ze maar moesten slikken wat er gebeurde?
Ik weet niet hoor, het stigmatiseren van zo’n dader als gek of racist, is ook een manier van zeggen, dat alles aan hem ligt.