PDA

Bekijk Volledige Versie : Politici zijn de grote huigelaars die op deze planeet rond lopen.



lion
04-12-02, 14:52
Waarom ik dat vind?niemand krijgt een eerlijk antwoord van ze ,ze draaien altijd erom heen,kijk wat allemaal in de wereld gebeurd!niemand van de politici doet iets,wat nu in Belgie gebeurt is niet te vergelijken wat de politici doen.
Eindelijk staat iemand die het goed kan verwoorden,en wat doet de politici,hem beschuldigen van extremist,terrorist,Al die politici kunnen niet tegen de waarheid.Ik begrijp het DE WAARHEID IS HARD OM TE HOREN.
En nog iets wat heeft Islam hier mee te maken?Als zij Islam goed begrijpen zullen ze nooit erover hebben.
Islam respecteer ieder mens en geloof.
Vroeger was het communisme en nu is de islam.nogmaals Islam heeft hier niets mee te maken.

mrz
04-12-02, 18:25
Als je van politici moralisten maakt en jezelf daar af en toe ook onder durft te zien ben ik het met je eens.

ZwYgStErr
04-12-02, 19:09
Ewa sba7 elgier.... :rolleyes:

Spuit elf....

mrz
04-12-02, 19:25
busca la palabra paradox en el diccionario querida hermana :knipoog:

000NobelPrizes
04-12-02, 19:27
Wat een incompetent lulverhaaltje, dit. Ik zeg het nog maar een keer hoor, maar het is werkelijk een loze slag in de lucht.

Ik weet niet of iemand op school heeft geleerd dat het westen ten tijde van President J.F. Kennedy een paar angstige dagen heeft gehad. 13 om precies te zien. Toen stoomden de Russen met atoomwapens richting westen, en het zootje stond op Cuba ready to fire. Er was dus sprake van dreiging tussen die twee werelden. Niet alleen toen, trouwens.

De islam, en daar gaan we weer, is geen gevaar en zo wordt die ook niet beschouwd. Bid voor mijn part totdat je een ons weegt. De handen worden nu ineen geslagen om massamoordenaars die in naam van de islam dood en verderf en terreur zaaien, op te pakken.

En op gasten als Jahjah die achterstandsjongeren ophitst en van wie relaxte moslims niks moeten hebben, wel, daar zitten we niet echt op te wachten.

PS: het is huichelaars. Het lijkt nu net alsof ze ook de hele dag lopen te rochelen.

mrz
04-12-02, 19:47
Κοίτα στο λεξικό την λέξη 'παραδοξο' αγαπητή αδελφή

Marsipulami
04-12-02, 22:19
Geplaatst door lion
Waarom ik dat vind?niemand krijgt een eerlijk antwoord van ze ,ze draaien altijd erom heen,kijk wat allemaal in de wereld gebeurd!niemand van de politici doet iets,wat nu in Belgie gebeurt is niet te vergelijken wat de politici doen.
Eindelijk staat iemand die het goed kan verwoorden,en wat doet de politici,hem beschuldigen van extremist,terrorist,Al die politici kunnen niet tegen de waarheid.Ik begrijp het DE WAARHEID IS HARD OM TE HOREN.
En nog iets wat heeft Islam hier mee te maken?Als zij Islam goed begrijpen zullen ze nooit erover hebben.
Islam respecteer ieder mens en geloof.
Vroeger was het communisme en nu is de islam.nogmaals Islam heeft hier niets mee te maken.

Hier ben ik het mee eens. Jahjah is -tot nader order- voor mij een held. En Verhofstadt en co een bende hypocrieten en leugenaars.

Marsipulami
04-12-02, 22:23
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En op gasten als Jahjah die achterstandsjongeren ophitst en van wie relaxte moslims niks moeten hebben, wel, daar zitten we niet echt op te wachten.

Jahjah is een intelligente en gematigde figuur die redelijke dingen voorstelt, niet ophitst tot gebruik van geweld. Hij wil slechts gebruik maken van zijn democratische rechten om een aantal dingen aan de kaak te stellen.

ZwYgStErr
05-12-02, 00:10
Geplaatst door 151 NobelPrizes

De islam, en daar gaan we weer, is geen gevaar en zo wordt die ook niet beschouwd.




De islam wordt niet als gevaar beschouwd? Hmmm...vraag me toch echt af waar jij de laatste paar jaartjes hebt uitgehangen. Jij bent dan toch echt 1 van de enige die de religie de Islam niet als een gevaar zien.

Zie: Muhamed rasoel(schrijver), Salman Rushdie, Pimmetje...

sil
05-12-02, 00:28
Geplaatst door ZwYgStErr
De islam wordt niet als gevaar beschouwd? Hmmm...vraag me toch echt af waar jij de laatste paar jaartjes hebt uitgehangen. Jij bent dan toch echt 1 van de enige die de religie de Islam niet als een gevaar zien.

Zie: Muhamed rasoel(schrijver), Salman Rushdie, Pimmetje...

Ik zie de islam ook niet als gevaarlijk,maar wel wat er vaak in naam van de islam gebeurt.
Ik begrijp er vaak ook niet veel van ,want wat de ene moslim als normaal beschouwt ziet een ander weer als een grote fout.
Als b.v NIS ergens op reageert is dat heel anders,dan wanneer ik een reatie van b.v Victory zie.Wat is nu waar?Want voor een leek(ik)is het dan moeilijk.

mrz
05-12-02, 09:38
Ik zie de islam ook niet als gevaarlijk,maar wel wat er vaak in naam van de islam gebeurt.

Ik zie de huidige democratie die geeneens meer een echte democratie is wel degelijk als gevaarlijk, en zeker wat er de laatste tijd in naam van de democratie allemaal gezegd wordt. Zelfde geldt voor de cowboyrepubliek Amerika. Het is toch van de gekken hoe nederland nu met Jaap de hoop vernietiger al met de amerikanen gaat lopen praten over de rol in de oorlog op Iraq? Maarja oorlogsmachine betekent natuurlijk werk. En met de daling van de beurzen door massapsychoses na 11 september en het uitkomen van de hypocrisie van eeen aantal grote bedrijven is DE oplossing natuurlijk Iraq de oorlog verklaren. Niet hand in eigen boezem steken, stel je voor.

west-fries
05-12-02, 13:34
Jahjah heeft geroepen, zonder dat de feiten bekend zijn, dat de moord laatst op een Marokkaan een rascistische daad was, terwijl ik in de krant las dat de man dacht dat zijn buurman een chip in zn hoofd had. Hij ging daarna op straat, tussen opgewonden pubers, tekeer tegen het gezag in de vorm van de politie. Hiermee wil hij de verhoudingen verder op scherp zetten. De puber-aanhang heeft vernielingen aangericht bij mensen die niets met de zaak te maken hebben, ze hebben een cafe-eigenaar met zes man (****** lafbekken) in elkaar getrapt. Maar nu het meest bedenkelijke: het tuig laat zich alleen door moslims vertellen wanneer ze rustig moeten worden. Ik heb ze devoot zien bidden. Dan vraag ik mij iets af: is dat dan toch het ware gezicht van de islam, terreur, vernielen, stammengedrag, milities ? Alleen de islam als wet ? Dan krijgen de moslims grote problemen. Wordt het praten of vechten ?

hesa
05-12-02, 14:15
iedere groep mensen die langdurig in een achterstandspositie geplaatst wordt en achtergesteld wordt komt een keer in opstand, daar heeft geloof niet veel mee van doen.
dat hier rellen ontstaan vind ik triest, maar gooi die rellen nu niet ook op het bordje van de islam.

hesa