PDA

Bekijk Volledige Versie : McDonald's Zionistisch



000NobelPrizes
05-12-02, 18:19
Hahahha... die is goed. McDonald's zionistisch. *Grinnik*. Dan is Ikea dat zeker ook? En Albert Heijn?

Hahahahaha... ik lig echt in een stuip. Arme Victory...

Sorry hoor - maar ik vind dat Vic maar stand up comedian moet worden of zo. Zijn talenten alleen hier tentoonspreiden is verspilling. Hier moeten beslist meer mensen van kunnen genieten, eerlijk is eerlijk.

Begin maar te schrijven, Vic, en doe het op jouw eigen serieuze manier over allemaal dingen waarvan je overtuigd bent. Binnen een half uur heb je een dijk van een voorstelling.

mrz
05-12-02, 21:16
Hahahha... die is goed. McDonald's zionistisch. *Grinnik*. Dan is Ikea dat zeker ook? En Albert Heijn?

Hahahahaha... ik lig echt in een stuip.

Als je "De zionisten" alle hedonisme en zelfvernietiging en kapitalisme toe wilt schrijven heeft ie wel gelijk. Maar is een beetje beperkte blik op de gang van zaken natuurlijk.

GroteWolf
06-12-02, 12:13
Ik ben het met Victory eens. Je bent óf Moslim, óf Zionist. Dat maakt de zaken tenminste helder.

Snake
06-12-02, 12:50
Ik ben het met Vic eens, het is tog een feit dat deze joodse ondernemingen de joodse beleid volop steunen. Zo weet ik dat de verhuurder van zwart markt in beverwijk een jood is. Deze jood geeft elke jaar een deel van zijn winst aan de israelische leger. :boos:

GroteWolf
06-12-02, 14:22
De eigenaar van de Zwarte Markt in Beverwijk...eigenlijk best grappig als het waar zou zijn (lijkt mij een beetje onzin).