PDA

Bekijk Volledige Versie : weten jullie dat...



azizaatje
06-12-02, 13:12
hallo schatjes!!!!
Ik erger me de laatste tijd zo aan de hollandieen!!
Steeds meer wordt er over Marokkanen gepraat, dat ze zich moeten aanpassen en dat de Marokkanen van oudsher geen Nederlands kunnen praten etc. We worden gewoon gehaat, dit is toch abnormaal!!!
Overal hoor je het wel zo'n beetje. Maar weet je wat het rare is, als ze voor de buitenlanders zelf staan dan durven ze geen ene woord te zeggen, maar zodra ze ondermekaar in een groepje zitten, dan is de bek gauw los!!! En ze scheren alle Marokkanen aan een kam!
Dit is te gek voor woorden, er moet hier wat aan gedaan worden, want dit wordt steeds erger!!!!
Beslemma

P.s Mabrock suikerfeest allemaal!!!

Kameraad
06-12-02, 13:17
http://vliegtickets.pagina.nl/

azizaatje
06-12-02, 13:23
Je hebt wel een grote bek He! Ik durf te wedden dat je in je broek schijt als je voor ons staat! Waarom zijn mensen eigenlijk zo!!!
Nooit kunnen ze normaal doen man!!
Maar ze vragen echt om klappen!!!!!!!


Azizaatje

Kameraad
06-12-02, 13:56
Geplaatst door azizaatje
Ik durf te wedden dat je in je broek schijt als je voor ons staat! Azizaatje

hahaha 1 tegen 10 zeker weer, wie is hier nu de schijterd?

Snake
06-12-02, 13:58
Geplaatst door Kameraad
hahaha 1 tegen 10 zeker weer, wie is hier nu de schijterd?

jij, want hiermee geef je al aan dat je een schijterd bent. Volgens mij is een persoon meer dan genoeg voor jou!

MokroMike II
06-12-02, 13:59
Geplaatst door azizaatje
Je hebt wel een grote bek He! Ik durf te wedden dat je in je broek schijt als je voor ons staat! Waarom zijn mensen eigenlijk zo!!!
Nooit kunnen ze normaal doen man!!
Maar ze vragen echt om klappen!!!!!!!


Azizaatje

uhh, ik denk niet dat ze vragen om klappen, maar wel om repliek in zuiver Nederlands waarin argument en bewijzen in heldere taal worden afgevuurd op hen als opponenten. Tevens zullen ze er wel pap van lusten als wij als Nederlandse Moslim Marokkanen kennis van de Nederlandse wetten dusdanig meester hebben gemaakt en correct weten toe te passen om onze rechten en plichten op te eisen en na te komen. en dat houdt onder andere in dat wij het recht hebben om onze cultuur en identiteit te bewaren, te koesteren, en aan ons nageslacht door te geven.

Geloof mij nou maar dat dat veel harder aan komt dan een paar klappen.

Kameraad
06-12-02, 14:04
zeker een tikfout mike?

"rechten en plicht"

MokroMike II
06-12-02, 14:10
yep, is al verbeterd

ik tik namelijk zo snel dat mijn toetsenbord me niet kan bij houden en soms letters overslaat. :nerd:

azizaatje
06-12-02, 14:21
:mad: :mad: :loens: :loens: :mad: :mad: Bericht aan Kameraad!
Wat ben jij scheinheilig man!!!
Maar ja, zo zijn er wel een heleboel!!!
Ik zou maar echt oppassen, als ik jou was!
Let op wat je zegt jongen!


Azizaatje :mad:

Kameraad
06-12-02, 14:24
o o, nu ben ik bezorgd om mijn toekomst, dat wordt emigreren denk

plexus
06-12-02, 14:54
Geplaatst door Kameraad
o o, nu ben ik bezorgd om mijn toekomst, dat wordt emigreren denk


http://vliegticket.pagina.nl :fpimp:

youssef_007
06-12-02, 16:37
eeeeeh heeft dit iets te maken met het integratieproces....

hihihi ik lijk arafat wel peaceproces peaseproces...

Arvid
06-12-02, 16:59
BAKKEN!

focking mongooltjes met hun forumvervuiling aldoor :mad:

i love israel
06-12-02, 19:13
ik weet het niet hoor, maar volgens mij spreken de marokkanen van oudsher inderdaad geen nederlands.

de kritiek van de meeste nederlanders is dat de oudere marokkanen nog steeds geen nederlands spreken. men heeft niet in de gaten dat men hier zelf schuldig aan is aangezien deze mensen alleen maar tijd hadden om te werken en te slapen.

Pytaghoras
06-12-02, 20:24
Kom op nou mensen, wij kunnen toch op een heel rustige manier op elkaar reageren. Dat klopt dat de marokkanen van oudsher geen Nederlands kunnen praten. Het is nu ook te laat vind ik. Accentloos Nederlands zullen ze toch niet meer kunnen spreken, aangezien ze nu oud zijn.