PDA

Bekijk Volledige Versie : DAVID TEGEN GOLIATH ....wie wint er uiteindelijk?



Malcolm_X
07-12-02, 23:52
http://www.rnw.nl/informarn/assets/images/intifada-020402.jpg

De Rode Roos
07-12-02, 23:54
ik denk dat zowel David als Goliath zullen verliezen. Of ze kunnen beiden winnen.

MokroMike II
08-12-02, 00:03
David zal deze strijd mischien wel verliezen........maar Goliath zal spoedig te maken krijgen met de 12 broertjes die David heeft.

Waiting
08-12-02, 09:15
Geplaatst door MokroMike II
David zal deze strijd mischien wel verliezen........maar Goliath zal spoedig te maken krijgen met de 12 broertjes die David heeft.

Nee David wint altijd.

Volgens mij ben je in de war, ik zie hier alleen een klein palestijns jongetje die niet door zijn ouders wordt beschermd en op tanks wordt afgestuurd.

Enne... David heeft nu een tank :hihi:

000NobelPrizes
08-12-02, 09:44
Het is maar goed dat de Westelijke Saharanen geen zelfmoordterroristen op de Marokkaanse kolonisten afsturen. Dan had die kolonisatie wel wat meer aandacht op de wereld, en konden de Marokkanen niet met goed fatsoen elke keer furieuze teksten planten over zionistische kakkerlakken en joods ongedierte.

Degenen die dat wel weten van de kolonisatie door Marokkanen, beschouwen dit soort scheldende Arabieren als hypocriete, antisemitische triestelingen.

MokroMike II
08-12-02, 12:08
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Het is maar goed dat de Westelijke Saharanen geen zelfmoordterroristen op de Marokkaanse kolonisten afsturen. Dan had die kolonisatie wel wat meer aandacht op de wereld, en konden de Marokkanen niet met goed fatsoen elke keer furieuze teksten planten over zionistische kakkerlakken en joods ongedierte.



de reden hiervoor is heel simpel .... Een saharaan heeft net zoveel rechten en plichten als elke andere marokkaan, wordt niet gediscrimineerd en mag overal gaan en staan waar hij wil in Marokko. Er is geen Marokkaan in marokko die iets heeft tegen saharanen.

Mark
08-12-02, 13:14
Geplaatst door MokroMike II
de reden hiervoor is heel simpel .... Een saharaan heeft net zoveel rechten en plichten als elke andere marokkaan, wordt niet gediscrimineerd en mag overal gaan en staan waar hij wil in Marokko. Er is geen Marokkaan in marokko die iets heeft tegen saharanen.

Ik ben nooit in de westelijke sahara geweest, wel in andere Noord-afrikaanse landen net onder de sahara. Ik heb toch wel mensen gehoord die vinden dat arabieren steeds grotere invloed en gebieden krijgen in afrika. Ook in "zwarte" landen wordt een groot deel van de economie gerund door libanezen enz.

In principe gaat dat nu goed maar lichte irritaties bij de zwarte bevolking kon een buitenstaander als ik zelfs merken.

Shaheed
08-12-02, 13:20
Geplaatst door Mark
Ik ben nooit in de westelijke sahara geweest, wel in andere Noord-afrikaanse landen net onder de sahara. Ik heb toch wel mensen gehoord die vinden dat arabieren steeds grotere invloed en gebieden krijgen in afrika. Ook in "zwarte" landen wordt een groot deel van de economie gerund door libanezen enz.

In principe gaat dat nu goed maar lichte irritaties bij de zwarte bevolking kon een buitenstaander als ik zelfs merken.


Moet je nagaan hoe zij zich hadden gevoeld toen de blanke man hen land kolonialiseerde, hen verkocht als slaven hen kinderen vermoordde en hen vrouwen verkrachtte .

Mark
08-12-02, 13:26
Geplaatst door Shaheed
Moet je nagaan hoe zij zich hadden gevoeld toen de blanke man hen land kolonialiseerde, hen verkocht als slaven hen kinderen vermoordde en hen vrouwen verkrachtte .

Hehehe ja vooral de Fransen waren niet zo geliefd... Ik heb soms wel het idee dat het slavenverleden meer in Europa en de VS leeft dan in Arika zelf.

Dat zal er wel mee te maken hebben dat als je nu van de honger omkomt dat slavenhandel van een paar honderd jaar terug je minder boeit.

NIS
08-12-02, 13:35
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Het is maar goed dat de Westelijke Saharanen geen zelfmoordterroristen op de Marokkaanse kolonisten afsturen. Dan had die kolonisatie wel wat meer aandacht op de wereld, en konden de Marokkanen niet met goed fatsoen elke keer furieuze teksten planten over zionistische kakkerlakken en joods ongedierte.

Degenen die dat wel weten van de kolonisatie door Marokkanen, beschouwen dit soort scheldende Arabieren als hypocriete, antisemitische triestelingen.

Ben jij helemaal besodemieterd?? Sahara is altijd van de Marokkanen geweest. Zelfs Mauritanie was ooit Marokkaans gebied!! Die kut-Spanjaarden hebben voor deze problemen gezorgt.

Wat vind je van de Spanjaarden, die de Canarische Eilanden bezitten? En wat vind je van Mellila en Ceuta in het noorden van Marokko? Deze worden door Spanje bestuurd. Waarom begin je daar niet een topic over. Nee, dat doe je niet!! Want, het zijn kut-Marokkanen, kut-autochtoon! :D

Mark
08-12-02, 13:39
Geplaatst door NIS
Ben jij helemaal besodemieterd?? Sahara is altijd van de Marokkanen geweest. Zelfs Mauritanie was ooit Marokkaans gebied!! Die kut-Spanjaarden hebben voor deze problemen gezorgt.

Wat vind je van de Spanjaarden, die de Canarische Eilanden bezitten? En wat vind je van Mellila en Ceuta in het noorden van Marokko? Deze worden door Spanje bestuurd. Waarom begin je daar niet een topic over. Nee, dat doe je niet!! Want, het zijn kut-Marokkanen, kut-autochtoon! :D

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ben blij dat je alles objectief en niet nationalistisch blijft bekijken :haha:

Ik moet echt dat mooie stukje dat ik heb over de volksverhuizingen in de prehistorie nog eens plaatsen :)

Wie bezit nu eigenlijk het land... een mooie vraag!

Malcolm_X
08-12-02, 19:45
dawoed(david)..........palestijnse jongetje

Jaloet(goliath)...........zionistische tank

Dawoed wint slagveld..........dawoed wint
Dawoed verliest slagveld.....dawoed wint nog steeds.

I CAN NOT LOSE

bman
10-12-02, 07:31
Joodse David is inderdaad weer de winnaar tegen de Filistijn Goliath. Schandelijk dat ouders hun kinderen op deze manier laten inzetten: het doet me denken aan hoe de Htlerjugend ooit werd ingezet om een nagenoeg verlagen Nazi-Duitsland nog een paar maanden verder te laten doorreutelen.

Ali G
10-12-02, 14:16
David wint natuurlijk! Er staat alleen een verkeerd plaatje bij. FF voor de duidelijkheid:


Het kleine landje Israel = David
De miljoenen omringende boze arabieren = Goliath