PDA

Bekijk Volledige Versie : Vertel, waarom steekt de kip de straat over?



Pytaghoras
09-12-02, 00:47
En nu maar eens een bijzonder vraag. Waarom steekt de kip de straat over?

Schooljuffrouw: Om aan de overkant te komen.

Plato: Omwille van het hogere doel.

Aristocratus: Het ligt in de natuur van kippen om straten over te steken.

Karl Marx: Dit was historisch onvermijdelijk.

Saddam Hussein: Dit was een ongehoorde daad van rebellie, dus was het volkomen gerechtvaardigd om er 50 ton zenuwgas op te droppen.

Ronald Reagan: Ik weet het niet meer.

Captain Kirk: To boldly go where no chicken has gone before.

Hippocrates: Wegens een teveel aan flegma in haar pancreas.

Andersen Consulting: De ontregeling van de straatkant van de kip bedreigde de daar dominante marktpositie. De kip stond voor belangrijke uitdagingen om de vaardigheden te creëren en te ontwikkelen die nodig waren voor de nieuwe competitieve markt. Andersen consulting heeft, in een partnerschapsrelatie met haar cliënt, de kip geholpen door haar fysische distributiestrategie te Herdenken via het pluimvee integratie model (pim). Andersen heeft de kip geholpen haar vaardigheden, methodologie, kennis, kapitaal en ervaring te gebruiken deze te integreren in haar algemene strategie binnen een program mgt kader. Andersen consulting heeft de kip zich helpen aanpassen om succesrijker te worden.

Martin Luther King: Ik heb een droom dat ooit alle kippen waar ook ter wereld vrij zullen zijn om de straat over te steken zonder dat men hun motieven in vraag stelt.

Mozes: En god daalde af uit de hemel en zei tot de kip: "Gij zult de straten oversteken". En de kip stak de straat over en er was gejuich en grote blijdschap.

Willy Claes: De kip is de straat niet overgestoken, ik herhaal, ze is de straat niet overgestoken.

Filip Dewinter: Nee, we hebben de kip niet teruggestuurd, ze is vanzelf de straat overgestoken.

Freud: Alleen al het feit dat je bezorgd bent over die kip wijst op je onderliggende seksuele onzekerheid.

Bill Gates: Ik heb zonet MS Chicken 2000 uitgebracht, die niet enkel straten zal oversteken, maar ook kakelen, eieren leggen en uw kasboeken controleren. De overlevingskans hangt af van uw licentie.

Darwin: Kippen zijn in de loop der geschiedenis op natuurlijke wijze geselecteerd zodat ze genetisch voorbestemd zijn om straten over te steken.

Einstein: Of de kip de straat is overgestoken, ofwel de straat onder de kip voortbewoog, hangt af van je referentiekader.

Buddha: Het feit dat je die vraag stelt doet tekort aan je kippennatuur.

Ernest Hemingway: Om eenzaam te sterven. In de regen.

Jean-Luc Dehaene: Let the beast go!

Ousama bin laden: de kip is de vijand en moet worden bestreden voordat hij de straat oversteekt.

mrz
09-12-02, 06:38
Bush: Als een kip niet de straat oversteekt is ie tegen ons, en zal vernietigd worden.

Fillastiene
09-12-02, 10:09
Fillastiene: Kippen zijn lekker.

(das pas filosoovie)

dir_HAMster
09-12-02, 11:19
mensen, mensen de CONTEXT weer helemaal uit het oog verloren?
Moker met mes achtervolgt kip. Moker is net 11. Moker mag niet oversteken. Moker heeft grote moeder. Moeder heeft grote deegrol.

Capice?

Pytaghoras
09-12-02, 13:03
Hitler: kippen stinken en zijn gierig, daarom moeten zij vergast en over de straat gezet worden.

Gandalf: "There are many streets, but one chicken, to rule them all!"
Bill Clinton: "I repeat, I did not have sexual intercourse with some chicken crossing the street.

Paul Rosenmuller: "We zeggen niet, dat we het er wel eens mee zijn dat de kip aanvankelijk de straat overging. Dat hij er uiteindelijk toch is beland, kunnen we helaas niet beamen, noch bevestigen, doch ontkennen."

George Bush: "Make no mistake about, I will hunt down every chicken responsible to ever cross a street"

Frank de Boer: " Njaaah uh,. ik zag wel een uh, kip natuulik, maaruh, tactisch gezien uh, was dat op dat moment uh, wel het uh, beste wat die kip kon doen natuulik"

Ronald de Boer: " Njaaah uh, p'cies wat hij zegt"

Harry Vermeegen: "Neehee, laat die chickie de pikkie nou gewoon, als hij daar nou zin heb, dan is hij toch lekker happy de peppy!"

Kelly (BB) : "NOU LAAT DIE KIP GEWOON, ALS DIE KIP DAAR ZIN HEEFT DAN MOET 'IE DAT TOCH GEWOON KENNE DOEN, OF NIET DAN? YOU GO CHICKEN!! TOP-PER-TJE !!! HA HA HA HA HA"

Paul Jambers: "Awel, nochtans probeerde het eenzame gevogelte de overzijde van de weg te contacteren, zij het onder 1 overweldigende schaduw van haar verleden. 't was wenselijk geweest als deze kipmadam aan de overkant een beter leven zou kunnen leiden"

Frenk (BB): " De teringpleuris zeg he, ze moeten mij niet vragen, of die kip naar de overkant ging, optyfen nou! weg!"

Moszkowicz: " Het is natuurlijk maar de vraag over er hier sprake was van een kip, laat staan van een straat, om nog maar te zwijgen over de actuele daad, het oversteken, die mijn client zou hebben ondergaan, als ik de aanklager moet geloven"

Spong: " Mijn client, de kip, heeft inderdaad de straat overgestoken, maar ik ben ervan overtuigd, dat als u dieper op deze zaak ingaat, u zult zien dat er verzwarende factoren zijn die mijn client, de kip, als sinds zijn jeugd achtervolgen"

Willibrord Frequin: " He, vindt je dat normaal he!? zomaar de straat oversteken he!, smeerlap dat je er bent he!, hoe zou je het vinden als andermans kippen zomaar de straat gingen oversteken, dat doe je toch ook niet he!, Smeerlap he!,. blijf van mijn cameraman af he! Niet doen he!"

Peter R. de Vries: " Dit is natuurlijk een duidelijk falen van justitie en het overheidsapparaat. Zij hadden de k. natuurlijk nooit de s. mogen laten o."

Ivo Niehe: "Vanavond bij mij aan tafel te gast iemand die ondanks een zeer markant leven, zichzelf nooit heeft toegestaan een interview te geven, tot vandaag. Een kip die vele malen de straat is overgestoken, daarbij altijd trots het hoofd verheven zit zo hier bij mij aan tafel, na de reclame"

Pim Fortuyn: " Kijk, èen kip kan natuurlijk geen kwaad, maar je moet er wel voor zorgen dat als die kip terugkomt, dat hij zich aanpast, en ook kippen zijn geen varkens!"

Maxima en W.A.: "Wij geloven de kip op zijn woord als hij zegt dat hij de straat overgestoken is"

Arafat: "In order to keepa the worlda peace, we must not worry about chickens crossing the streeta, the street is made with gods cementa, so thereforea, every chicken, from every religion, shoulda be able to crossa the streeta"

Sharon: "Look at what has happened in history, Jewish chickens crossing the street worldwide were humiliated, beaten and even killed. IN 1940-1945 there was one person who made it possible to kill even 6 million of our chicken, that's why we took a country in the middle-east, with help from Europe and America, and started our own state, where every chicken from our religion could safely walk the street. It did not work out that well, and we now behave just like that man in 1940 behaved to us."

Kenny: " Mmpmf mmfpmfp mpmppmf mmfppmh, mpmhdhp mpdhm, mpdhf. Mpmgpd, mpdg mpdgmpmdfd mpdmpfdm!"

Cartman: " ha ha ha ha ha ha ha Kenny you're groce!"

Kenny: " Mf mf mf mf mf mf mf !"

Patty Brard: " Ha lieverd, zonet stak je nog de straat over en nu zit je hier bij mij op de bank, hoe voel je je?"

Kip tegenover Peter R. De Vries: " Ik stak de straat over omdat ik mij bedreigd voelde"

John F. Kennedy: " Ask not!, what that chicken can do for you, but ask! how you can help other chickens cross the street!"

Arnold Schwarzenegger: " That chicken crossed the street yes, but I can asure you, it will BE BACK!"

Wim Duisenberg: " Deze kip is van ons allemaal!"

dir_HAMster
09-12-02, 13:07
Tupac shakur: Kipsideeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

Hilaalia
09-12-02, 14:05
Oom Achmed: De kip stak de straat over om aan mijn slachtmes te ontkomen.

Tante Aicha: Achmed, haal die kip terug!!! Anders moeten de gasten alleen batata eten en daan gaan ze over me roddelen dat ik niet kan koken!

Hilaalia: Waar blijft mijn kippepootje????