PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie doet er mee met de jihad?



Mark
09-12-02, 19:45
Ik hoorde vanmiddag tot mijn grote schrik op de radio dat er in Nederland jonge marokkanen worden geronseld voor de Jihad!

Dit is een slechte zaak, met wie moet ik nou in debat als jullie gaan vechten in een ver land of jezelf in de Rotterdamse koopgoot opblazen? Dan ben ik veroordeeld om alleen nog met Marsipulami te bekvechten :(

Dus ik zou zeggen:

Shaheed, stop met die pushups en combattraining en gewoon weer posten, het komt allemaal nog goed.

Victory: je koranstudie heeft al je tijd nodig, die kamptrainingen kosten echt teveel tijd!

Yehi: ik weet dat je niet meer post hier omdat je leert blind een AK47 in 1 minuut in elkaar te zetten... maar kom gewoon weer terug...

Zo, ik heb mijn burgerplicht weer gedaan :lole:

Mark
09-12-02, 19:54
Hoho, op Yehi na hebben ze best humor :)

:wohaa:

Ik wil alleen maar helpen ;)

I'mNumber1
09-12-02, 20:08
Geplaatst door Mark
Ik hoorde vanmiddag tot mijn grote schrik op de radio dat er in Nederland jonge marokkanen worden geronseld voor de Jihad!

Dit is een slechte zaak, met wie moet ik nou in debat als jullie gaan vechten in een ver land of jezelf in de Rotterdamse koopgoot opblazen? Dan ben ik veroordeeld om alleen nog met Marsipulami te bekvechten :(

Dus ik zou zeggen:

Shaheed, stop met die pushups en combattraining en gewoon weer posten, het komt allemaal nog goed.

Victory: je koranstudie heeft al je tijd nodig, die kamptrainingen kosten echt teveel tijd!

Yehi: ik weet dat je niet meer post hier omdat je leert blind een AK47 in 1 minuut in elkaar te zetten... maar kom gewoon weer terug...

Zo, ik heb mijn burgerplicht weer gedaan :lole:

:melig:.... wel grappig ..



en ja Yehya is hier te lang weggebleven WE NEED YOU !!! :D..altijd leuk dat hardass talk van em .. Dood de ongelovigen !!!!
:melig:


;).

Dutchguy
09-12-02, 20:16
Geplaatst door Mark
Hoho, op Yehi na hebben ze best humor :)

:wohaa:

Ik wil alleen maar helpen ;)

Yokiyoghurt heeft best wel humor in huis hoor. Bruine kastje, derde la, achter een stapeltje legersokken, blauw doosje.

barfly
09-12-02, 20:21
Geplaatst door Mark
Ik hoorde vanmiddag tot mijn grote schrik op de radio dat er in Nederland jonge marokkanen worden geronseld voor de Jihad!

Dit is een slechte zaak, met wie moet ik nou in debat als jullie gaan vechten in een ver land of jezelf in de Rotterdamse koopgoot opblazen? Dan ben ik veroordeeld om alleen nog met Marsipulami te bekvechten :(

Dus ik zou zeggen:

Shaheed, stop met die pushups en combattraining en gewoon weer posten, het komt allemaal nog goed.

Victory: je koranstudie heeft al je tijd nodig, die kamptrainingen kosten echt teveel tijd!

Yehi: ik weet dat je niet meer post hier omdat je leert blind een AK47 in 1 minuut in elkaar te zetten... maar kom gewoon weer terug...

Zo, ik heb mijn burgerplicht weer gedaan :lole:

Dank voor het relativeren :gniffel:

Victory
09-12-02, 20:22
Geplaatst door Mark
Ik hoorde vanmiddag tot mijn grote schrik op de radio dat er in Nederland jonge marokkanen worden geronseld voor de Jihad!

Dit is een slechte zaak, met wie moet ik nou in debat als jullie gaan vechten in een ver land of jezelf in de Rotterdamse koopgoot opblazen? Dan ben ik veroordeeld om alleen nog met Marsipulami te bekvechten :(

Dus ik zou zeggen:

Shaheed, stop met die pushups en combattraining en gewoon weer posten, het komt allemaal nog goed.

Victory: je koranstudie heeft al je tijd nodig, die kamptrainingen kosten echt teveel tijd!

Yehi: ik weet dat je niet meer post hier omdat je leert blind een AK47 in 1 minuut in elkaar te zetten... maar kom gewoon weer terug...

Zo, ik heb mijn burgerplicht weer gedaan :lole:

Hehe..

Mark, wij zijn het nooit eens met elkaar... soms vak ik je ook aan... maar ik vind je echt een van de leukste prikkers van maroc.nl... hehe..... :duim: :p... kmoet altijd lachen om je g*y humor... :D

Pixelshade
09-12-02, 20:30
Yehi's antwoord

Don't cry for me Maroc.nl, the thruth is i never left you, lalalalala

Mark
09-12-02, 20:37
Geplaatst door Victory
Hehe..

Mark, wij zijn het nooit eens met elkaar... soms vak ik je ook aan... maar ik vind je echt een van de leukste prikkers van maroc.nl... hehe..... :duim: :p... kmoet altijd lachen om je g*y humor... :D

g*y? ik ben binnenkort netjes getrouwd hoor ;)

Weet je, ik moest nog aan jou denken toen ik bij het suikerfeest was bij de familie van mijn vriendin. Er kwamen allemaal streng islamitische studenten uit Indonesie binnen en wij waren de enige "afvalligen". Daarna volgde een lange discussie over amerika enzo... ik dacht nog bij mezelf nou hier zouden Vic en Yehi zich perfect thuis voelen hahahaha

NIS
09-12-02, 20:40
Geplaatst door Mark
Ik hoorde vanmiddag tot mijn grote schrik op de radio dat er in Nederland jonge marokkanen worden geronseld voor de Jihad!

Dit is een slechte zaak, met wie moet ik nou in debat als jullie gaan vechten in een ver land of jezelf in de Rotterdamse koopgoot opblazen? Dan ben ik veroordeeld om alleen nog met Marsipulami te bekvechten :(

Dus ik zou zeggen:

Shaheed, stop met die pushups en combattraining en gewoon weer posten, het komt allemaal nog goed.

Victory: je koranstudie heeft al je tijd nodig, die kamptrainingen kosten echt teveel tijd!

Yehi: ik weet dat je niet meer post hier omdat je leert blind een AK47 in 1 minuut in elkaar te zetten... maar kom gewoon weer terug...

Zo, ik heb mijn burgerplicht weer gedaan :lole:

Ok Mark!! :duim:

Die jongens moeten voortaan opletten met wat ze schrijven. Ik denk, dat AIVD ze te serieus neemt. Ook lieden die hier meekijken nemen deze jongens te serieus. AIVD moet eens wat intellectuelere rapporten uitbrengen. Met zo'n rapport zou ik nooit een studiepunt hebben gehaald. Zit slecht in elkaar en geen onderbouwing. Allemaal nonsense, die de huidige politieke partijen goed uitkomt voor de verkiezingen. Zeer laag van AIVD! Victory, Shaheed en Yah komen gewoon aandacht te kort! ;)

Ik vind het ook heel erg overdreven van AIVD om deze onzin te beweren. In mijn omgeving ben ik nog nooit zo'n gek tegengekomen.

Waar ik vooral van moest kotsen was het commentaar van Zalm. Hij haalde de VVD standpunten voor de verkiezingen naar voren om ze met deze onzin te onderbouwen. Heel laag vond ik het!! Is er nou echt niemand intelligent meer bij de overheid? Zijn we allemaal besodemieterd!!

Met Marokkanen is niks aan de hand. Het gaat goed met ze!! Met mij in ieder geval wel en ik heb niks te klagen, behalve dat het deze dagen best koud is! Ga met kerst lekker naar Spanje..

Groet! :tik:

Victory
09-12-02, 21:32
Geplaatst door Mark
g*y? ik ben binnenkort netjes getrouwd hoor ;)

Weet je, ik moest nog aan jou denken toen ik bij het suikerfeest was bij de familie van mijn vriendin. Er kwamen allemaal streng islamitische studenten uit Indonesie binnen en wij waren de enige "afvalligen". Daarna volgde een lange discussie over amerika enzo... ik dacht nog bij mezelf nou hier zouden Vic en Yehi zich perfect thuis voelen hahahaha

Haha, ja.. zeker... ik hou soms wel van lange discussies over islam, Amerika of de zionisten. :D Hoewel als het over de islam gaat, luister ik meestal. :) haha... En het liefst met gelovigen. :lachu:

Ahhh... nothing beats a day of k*nkeren over zionisten! (geintje).. :p