PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoezo wanhopig???



Dutchguy
09-12-02, 21:11
http://www.ratelband.nl/

Haha, die man weet echt niet van ophouden.
TSJAKKAAAAHHHHHHHh

Mark
09-12-02, 21:18
Fantastisch...!!!!

Ik hoop dat hij de kamer in komt.... lijkt me fantastisch om die andere kamerleden tijdens de debatten en het uurtje op dinsdag zich geel en groen te zien ergeren aan hem :lole:

Dutchguy
09-12-02, 21:22
Geplaatst door Mark
Fantastisch...!!!!

Ik hoop dat hij de kamer in komt.... lijkt me fantastisch om die andere kamerleden tijdens de debatten en het uurtje op dinsdag zich geel en groen te zien ergeren aan hem :lole:

Ergens lijkt het me ook wel lachen. Mogen ze vast wel overal in de Kamer waterafstotend zeil gaan leggen want ik denk dat hij de supersoaker mee neemt. :p

Simon
09-12-02, 21:26
Nou ik moet er niet aan denken dat hij in de kamer komt. Dan neemt niemand de politiek nog serieus en is deze blijkbaar overgeleverd aan het kapitaal, de advocatuur en de egotripentertainers van nederland.

Simon

Dutchguy
09-12-02, 21:30
Geplaatst door Simon
Nou ik moet er niet aan denken dat hij in de kamer komt. Dan neemt niemand de politiek nog serieus en is deze blijkbaar overgeleverd aan het kapitaal, de advocatuur en de egotripentertainers van nederland.

Simon

Aaaahhhh, een weekje dan? Denk trouwens dat hij het toch niet gaat halen morgen. Wordt denk ik een geval van 'nakkaaaaaa'.

Pytaghoras
10-12-02, 04:05
nou. leuk als hij de kamer in komt. Het wordt zeker grappig daar.