PDA

Bekijk Volledige Versie : Djins in Marokko.

Hamidcom
09-12-02, 21:54
Wie heeft verhalen over het verschijnen van djins en onverklaarbare bovennatuurlijke zaken. Marokko hoor je veel van dit soort verhalen. Ik heb zelf een keer iets vreemds meegemaakt in Marokko

Hamidcom
10-12-02, 18:17
een aantal jaren geleden, ging ik op reis naar Elhajeb. Ik kwam daar aan om ongeveer 3 uur’ snachts. Ik was met mijn neef en we moesten naar zijn huis, dat iets buiten het dorp lag. Het was donker, en er waaide een straffe koude wind. op straat was er geen mens te bekennen. Op een gegeven ogenblik hoorden wij een gigantische klap voor ons, op de weg. We zagen dat er een grote steen vlak voor ons werd gegooid. Op hetzelfde moment zagen we een vrouw, lang, helmaal in wit gekleed en met heel lange haar tot aan haar voeten, rennen richting een bos in de omgeving. Ik heb nooit iemand zien rennen met deze snelheid. Het was niet menselijk. De vrouw had blote voeten en was heel stek. Wij hebben besloten haar te volgen en te kijken wat er aan de hand was. We gingen het bos in,maar we konden niets vinden. Hierna gingen we terug naar de plek waar de steen op ons is gegooid. De steen lag er nog. Onze poging om de steen op te tillen waren tevergeefs. Hij was heel zwaar en de vrouw heeft hem kennelijk op ons gegooid. Ze moest heel sterk zijn. We hebben even rond gekeken om te zien of deze vrouw met iets raars bezig was. We konden niets vinden. We gingen naar huis en vertelden het verhaal door, maar iedereen zie dat we grapjes aan het maken waren. Niemand wilde ons geloven, maar geloof mij ik heb dit echt gezien en ik kan niet verklaren wat het was. Ik heb vaak verhalen gehoord over dit soort zaken maar ik was altijd sceptisch, maar sindsdien ben ik dat niet meer. Er is meer dan wat wij kennen en zien.

imanor
13-12-02, 09:21
BESTE HAMID,

JE MOET ECHT HEEL ERG BLIJ ZIJN DAT ER NIKS MET JE IS GEBEURD EN DAT ZE GEEN VLOEK OP JE HEBT UITGESPROKEN. DJINS KUNNEN HEEL ERG ZIJN EN ZIJN BIJNA TOT ALLES IN STAAT.

JE MAG DAN OOK HEEL BLIJ ZIJN DAT ALLAH BIJ JE WAS DIE AVOND EN DAT ER NIKS MET JE IS GEBEURD.

VEEL GELUK IN JE LEVEN TOEGEWENST VAN IMANOR.

DOEI HAMID.....................

fatiha elg...
13-12-02, 18:54
Geplaatst door Hamidcom

Er is meer dan wat wij kennen en zien.

Allahoe gelleqe koelie shej^.

Wasalaam fatiha.

nomedia
19-12-02, 13:38
Geplaatst door Hamidcom
een aantal jaren geleden, ging ik op reis naar Elhajeb. Ik kwam daar aan om ongeveer 3 uur’ snachts. Ik was met mijn neef en we moesten naar zijn huis, dat iets buiten het dorp lag. Het was donker, en er waaide een straffe koude wind. op straat was er geen mens te bekennen. Op een gegeven ogenblik hoorden wij een gigantische klap voor ons, op de weg. We zagen dat er een grote steen vlak voor ons werd gegooid. Op hetzelfde moment zagen we een vrouw, lang, helmaal in wit gekleed en met heel lange haar tot aan haar voeten, rennen richting een bos in de omgeving. Ik heb nooit iemand zien rennen met deze snelheid. Het was niet menselijk. De vrouw had blote voeten en was heel stek. Wij hebben besloten haar te volgen en te kijken wat er aan de hand was. We gingen het bos in,maar we konden niets vinden. Hierna gingen we terug naar de plek waar de steen op ons is gegooid. De steen lag er nog. Onze poging om de steen op te tillen waren tevergeefs. Hij was heel zwaar en de vrouw heeft hem kennelijk op ons gegooid. Ze moest heel sterk zijn. We hebben even rond gekeken om te zien of deze vrouw met iets raars bezig was. We konden niets vinden. We gingen naar huis en vertelden het verhaal door, maar iedereen zie dat we grapjes aan het maken waren. Niemand wilde ons geloven, maar geloof mij ik heb dit echt gezien en ik kan niet verklaren wat het was. Ik heb vaak verhalen gehoord over dit soort zaken maar ik was altijd sceptisch, maar sindsdien ben ik dat niet meer. Er is meer dan wat wij kennen en zien.

Ik vind het knap dat je haar nog hebt proberen achter na te gaan.
Ik zou op dat moment een hartverlamming krijgen.
Gelukkig is het allemaal nog goed afgelopen.
Hamdoelillah. :alien:

K.Lo
21-12-02, 22:31
:duivels:

ik weet niet welke gek er vroeg of we haar of hem iets wouden vertellen over znoen maar volgens mij spoor je niet helemaal of wel!

het is niet goed als je je daar mee bezig houd en ik kan het weten, want er staat VERDOMME dagelijks s,nachts een malloot naast me die mijn naam roept!
en WALLAH IK ZWEER HET MENSEN IK LIEG DIT NIET!!!

hou je niet bezig met dat soort dingen doe gewoon of het niet bestaat!

sayidah_saffa
24-12-02, 12:27
meen je dat nou K.L.o?
Wallah?????

keob nepo
25-12-02, 20:21
Ik heb een paar jaar bij mijn grootouders gwoond in mijn geboorteland. Mijn oma zei altijd tegen mij dat je niet mocht eten op de wc, dat dat haram was. Ik heb het een keer gedaan, ik was een jaar of 9. Ik kreeg een klap, niet een figuurlijke, nee, een letterlijke klap tegen mijn wang. Het deed pijn. De klap klonk nog na in mijn hoofd. Het vreemde was dat ik ALLEEN was op de wc. Deze gebeurtenis zal ik nooit vergeten!! Sindsdien ben ik nooit naar de wc geweest met ook maar iets in mijn mond.

K.Lo
27-12-02, 14:54
:huil2:

ja ik lieg dit zeker niet het gebeurt echt, maar hamid je moet je daar echt niet mee bezig houden want dat is niet goed.

het staat ook in de koran DAT HET BESTAAT maar dat je je er niet bezig moet houden.
en helemaal zulke verhalen door vertellen aan anderen mensen is niet goed.

:vlammen:

Souadberber
21-01-03, 16:55
:knipoog: Assalaam aalikom iedereen!!!
Ik ga jullie iets vertellen wat hier is gebuert voor de zomer..
echt gebeurd!! een Belgische leerkracht heeft da vertelt want haar eigen man heeft da zelf meegemaakt. terwijl dat ze da aan het vertellen was beefte ze echter van de angst!!!
Haar man kwam op een regenachtige van zijn werk...en op de grote baan vlakbij de nutricia fabriek stond daar een meisje met haar t shirt in de regen.. dus wat doet die man,die gaat stoppen en vraagt waar ze moet zijn ,hij wou haar brengen door medelijden...
ze zie "Ik woon in Willebroek wil je me naar huis brengen?? en die man had dan gezegd dat hij haar wil brengen want hij moet toch Willebroek passeren..
Ze stapte in en de man vroeg wie dat ze was en heeft nog veel vragen gesteld over haar...Ze heette "Christine Heirmans"
de man gaf haar zijn trui want ze trilde van de kou.
en toen ze thuis aankwamen heeft da meisje hem bedankt en ging naar haar huis.
De man komt thuis aan en zijn vrouw vroeg(mijn leerkracht dus) waar dat hij zijn trui heeft gelaten...
"Oeps ik heb mijn trui vergeten terug vragen van dat meisje die ik haar een liftje heb gegeven" ,"maar is nie erg ik weet haar toch wonen en dat is toch nie ver van ons!!" dus de man gaat bij haar thuis en er deed een vrouw open en zei wat er aan de hand was, de man zei "ik heb daarnet u dochter Christine Heirmans naar huis gebracht en heb mijn trui vergeten terug te vragen.
de vrouw begon te huilen en riep dat ze het niet grappig vond ze zei"Mijn dochter is vandaag net 1 jaar gesrorven en jij komt hier vragen achter die trui!!!!" de man was aan het zweren dat zij dat was toen vroeg hij aan haar hoe zij gestorven is en de vrouw zei "ze is gestorven aan het kruispunt van de nutrica fabriek! de man begon bleek te worden en zei"maar ik heb haar da

Souadberber
21-01-03, 16:59
hello
waar was ik gebleven.....
ok ik weet het weer
dus de man zei dat ik haar opgepikt heb van de nutricia fabriek en ging naar huis wou ermee praten met zijn vrouw....
zijn vrouw overtuigde hem om samen terug naar de moeder te gaan en te zeggen dat het geen leugens zijn!!! dus ze gaan en de vrouw deed terug open en zei"OK ALS JULLIE MIJ NU NOG NIE GELOVEN DAN GAAN WE NAAR HAAR GRAF;; ze gingen en zagen daar in de verte die trui hangen op het graf van Christine heirmans

Maghrabi
21-01-03, 22:20
Ik had ook iets gehoord van een vriendin van mij.......

Ze zat te zingen in de douche en haar moeder zei: " niet zingen a al3aila!" Zei natuurlijk doorgaan met zingen opeens hoorde ze dit:

" Fatima......" ze draaide om en.......SMAAAAAAAK........ kreeg, uit het niets een KLAP in haar gezicht.

Wajowwwwwwww

Lahi7fed

Ps: Dat meisje heette geen fatima, ik zeg alleen geen fatima omdat ik haar naam niet wil opnoemen.

Beslammaaaaaaa

Anouar19
26-01-03, 00:24
In de zomer van 1996 was ik bij familie op bezoek in de Rif gebergte. We zouden daar een dag of 3 rondbrengen samen met mijn familie. Daar gebeurde het ergste wat ik ooit in mijn leven had meegemaakt! Nadat ik samen met mijn neefjes gezellig over the good old times had gesproken en lekker had gegeten, was het tijd om te gaan slapen. Samen met 4 andere neefjes van me deelde ik een kamer van laten we zeggen 7 bij 3,5m. Het was pikkedonker binnen, want je kent dat wel van die houten raamdingetjes die je dicht kan trekken die trok ik dicht omdat ik een hekel heb aan muggen. Ik had nog voor de zekerheid naar mijn hand gekeken of ik mijn vingers kon zien, maar ik kon ze niet zien omdat het echt donker was. Daar lag ik dan, half wakker want ik kon niet slapen. Ik dacht aan wat er allemaal die dag was gebeurd en wat ik had gedaan en hoe het op dat moment in Utrecht zou zijn..wat mensen aan het doen waren etc. Datzelfde moment voelde ik een bepaalde aantrekkingslracht mij bevelen rechts over mijn schouder te kijken...en MIJN GOD! Wat ik daar zag...dat vergeet ik nooit meer....krijg er nu nog tranen van....ik zag een Djin! Een klein meisje..van niet eens 30 CM keek me indringend aan op een afstand van 2 meter..ze gaf een bepaalde licht af...die leek op het lichtgevende materiaal van sterretjes op je slaapkamer. Ik realiseerde me dat ik klaar wakker was en voor mijn zintuigen een anayse konden maken van wat de ogen zagen en de hersenen ervan maakten, maakte mijn lichaam een draai van 90 graden...mijn nek bleef vasthaken en mijn hoofd werd tegen de muur gedrukt. Ik kon mijn lichaam niet meer bewegen...mijn hele lichaam weigerde te doen wat ik wilde. Ik begon in gedachten alle koranversen binnensmond te citeren...beginnen met 10 keer Qoel hoea lah oe ahad...en daarna Qoel a3oedoe bi rabi nas..na zeker 45 minuten voelde ik dat mijn lichaam weer reageerde op impulsen van mijn hersenen. Ik durfde niet te kijken en smeekte allah om genade...ik werd wakker...vroeg me af wat er gebeurd was...wist niet of ik het met anderen moest delen..Maar vertelde het toch aan mijn moeder. Die maakte mij duidelijk dat het een droom was..maar ik proefde uit haar bewoordingen dat ook zij angstig werd en mij eigenlijk wilde duidelijk maken dat dit een herinnering moest zijn die ik nooit meer terug moest halen. Ik kan er nu gelukkig wel over praten. Sinds die zomer 96 ben ik nooit meer terug gekeerd naar de het platteland van Arif. Ben zelf altijd zo geweest dat ik een rationele analyse maakte van wat anderen mij vertelden, maar na deze ervaring weet ik wel beter....ze zijn overal...kijk maar achter je...

RiffiaThat'sMe!
26-01-03, 15:18
In de zomer in Marokko was mijn tante, die zwanger was vroeg in de ochtend thee aan het maken. Het kokend water had zij voor een gedeelte in het gootsteen gekiept. Maar zoals jullie meschien weten is dat het ergste wat je de Djins aan kan doen. Wat bleek nou dat de vrouwelijke Djin die in hetzelfe huis leefde, ook zwanger was!! Ze kwam voor mijn tante tevoorschijn en zei woedend: Ik heb door het kokend water mijn kind verloren. Ze zwoer haar, haar kind ook te ontnemen zoals zij dat had gedaan. En dat was ook zo.....

Mijn tante had na een paar dagen hellaas een miskraam gehad. :brozac: De Djin kwam na het afschuwelijke gebeurtenis terug en zei: Zoals jij mijn kind hebt vermoord, heb ik dat ook zo bij jouw gedaan! Vanaf dat moment waarschuwde mijn tante ons altijd, niet hetzelfe fout te maken die zij heeft gemaakt. Dat was zo een beetje het verhaal! En mensen geloof mij het is echt gebeurd.

Dus pas op mensen wat heet water in de gootsteen allemaal wel niet kan doen!!!

MocroAngel
29-01-03, 11:28
Op hetzelfde moment zagen we een vrouw, lang, helmaal in wit gekleed en met heel lange haar tot aan haar voeten,

Hey Hamidcom, die djinn waar jij het over hebt is een hele bekende vrouwlijke djinn ookwel AICHAKANDISCHA genoemd en dat is ECHT zo, ik weet het klinkt wat :schok: maar haar doel is het verleiden van mannen en daarna probeert ze met hun te trouwen er zijn veel verhalen over haar. Ik ben zelf op dit moment een boek aan het lezen over, het heet: DJINS in de Koran en de Soena

moonwalker
17-02-03, 20:42
Hier nog een verhaal.

Een goede vriend van mij ging eens naar een dorp in de buurt van Marrakech waar zijn grootouders woonden. Op een avond was hij bij zijn neven en was van plan om naar huis te gaan. Het was al 23:00 uur toen hij op wegging. Zoals jullie allemaal weten hebben de dorpen helemaal geen verlichting. Dus had hij een zaklantaarn meegenomen. Wetend dat het te lang zou duren als hij de normale weg nam, nam hij een weg die precies midden door een begraafplaats liep. Er liep een kleine weggetje tussen de graven en om hem heen waren alleen graven en dichte stuikgewas. Midden in de begraafplaats was er een soort kamertje. Het was leeg en donker. Toen hij erlangs liep zag hij in zijn ooghoek dat de kamer verlicht was. Hij draaide zijn hoofd om en zag dat hij zich vergiste. De kamer was donker. Hij keer weer naar voren en in zijn ooghoek zag hij weer dat de kamer verlicht was, maar toen hij zijn hoofd omdraaide was ie gewoon donker. Vreemd dacht hij en liep verder. Opeens zag hij een enorme menselijke schaduw op de grond bewegen. Ook al was het donker de schaduw was nog zwarter dan de nacht en hij kon hem goed zien tot ver in de heuvels. Ver in de heuvels kon hij het hoofd onderscheiden. Het leek alsof de schaduw meeliep. Tegelijkertijd hoorde hij voetstappen achter zich. Hij stopte en de schaduw stopte ook. Hij keek achterom maar er was niks te zien. Toen begon hij hard te rennen. Hij sprong door het strukgewas en kwam na een val op de grond terecht. Hij stond gelijk op en rende naar huis. De deur stond normaal gesproken altijd open maar die avond kon hij er geen beweging in krijgen. Hij begon verzen uit de koran te prevelen en opeens schoot de deur los en kon hij naar binnen. Hij vertelde het aan niemand bang dat hij uitgelachen zal worden.

Maanden later begonnen de echte problemen. Als hij ging slapen (hij had een kamer voor zichzelf) dan voelde hij hoe zijn dekens werden getrokken door iemand. Het werd een soort wedstijd wie het hardst trok. Als hij het licht aandeed liet de "DJIN" gelijk los. Dus ging hij slapen met het licht aan. Hij durfde zijn moeder niet te vertellen wat er met hem gebeurde. Had hij dat maar gedaan. Later begon het echt griezelig te worden. Hij begon gedaanten waar te nemen in zijn kamer. Sommigen zaten gehurkt op de grond anderen liepen heen en weer. Hij hoorde en zag zelfs kakelende kippen rondrennen in zijn kamer. Toen werd het hem teveel en begon hij hard te schreeuwen midden in de nacht. Het vreemdste was dat niemand hem hoorde. Hij schreeuwde zich schor en het enige wat hij bereikte was dat er nog meer gedaanten verschenen. Hij sprong van zijn bed af en op weg naar de deur stond hem een tafel in de weg. Het woog meer dan 50 Kg en was van staal. Zonder erbij na te denken gaf hij er een schop tegen. De tafel vloog letterlijk door de kamer en knalde tegen de muur. Toen pas hoorden zijn ouders hem en stormden zijn kamer binnen. Alles was rustig in de kamer en hij stond stom om zich heen te kijken. Zijn moeder vroeg hem wat hij had. Hij vertelde haar het verhaal maar ze wilde hem niet geloven, pas nadat ze de tafel zag die een deuk in de muur had gemaakt en dat zijn voet niet eens rood was geworden door de schop begreep ze dat er iets niet normaal was. Vanaf die dag werd zijn leven een hel. Hij werd naar alle bekende Imams gebracht en SIJJED. Ze hebben hem naar BOUYA OMAR gebracht waar ze hem met kettingen vastmaakten. Door de hulp van Koran verdwenen de DJINNS langzaam maar zeker.

Dus broeders en zusters! Wees gewaarschuwd!

P.S.: Dit verhaal heeft echt plaats gevonden.

hannah
19-02-03, 22:03
salaam toen ik nog bij mijn ouders woonde heb ik vaak thuis raar dingen meegemaakt bv als ik ging afwassen en julie weten dat aan de zijkant van je ogen ook ziet wat er gebeurt de keuken was naast de gang ik zag dan schoenen steeds de andere kant vlogen en als ik dan snel de richting van de deur keek zag ik nieks het is mij niet 1x gebeurt maar vaak
en als ik langs de wc liep hoorde ik mijn naam [NOOIT JA ZEGGEN] gelukkig heb ik nooit gerageerd echt scary gelukkig is mij nieks gebeurt illahamdoellilah beslama

DeUrKnOp
22-02-03, 12:11
Als jullie eens wisten hoe ik deze verhalen heb gelezen.............met kippenvel, alle haren op mijn lichaam stonden overeind. En geloof me dat zijn er een hoop.

Maar alles wat ik heb gelezen komt me verdomd bekend voor. Ik heb heel veel van deze verhalen gehoord. Mijn neef woonde tot zijn 13 ofzo nog in marokko, in Temsamane om precies te zijn. Hij heeft me veel van deze verhalen verteld, en steeds als ik er aan terug denk dan krijg ik rillingen. Maar het is als volgt, als je er aan denkt dan komen ze juist. ik heb het zelf ook meegemaakt.

Ik woonde eerst in Temsamane, maar heb er nog steeds familie wonen.
Een paar jaar terug gingen we er weer heen, en iedereen kende ons(mij en mijn broer). Maar ik kende er geen een van. We hebben veel gesproken die dag en gelachen. Maar er is een persoon die ik nooit vergeet, en daar denk ik nu pas aan. In het midden van ons dorp staat een schooltje, en die dag zag ik een oud vrouwtje daar staan. Ik had haar nog nooit gezien, maar ze kwam me heel bekend voor. Ik kon me ogen niet van haar afhouden, toen ik eenmaal in haar ogen keek was ik verloren. Ik bleef maar staren en staren.

Die avond hebben we nog lang door gebracht op het erf met de hele familie. Maar toen het moment aanbrak dat we gingen slapen voelde ik me niet zo lekker. Ik had het warm, ik had kotsneigingen en begon te zweten. Maar wonder boven wonder was ik in slaap gevallen.
Als ik dat wist dan was ik de hele nacht wakker gebleven. In mijn droom zag ik die oude, maar voor mijn gevoel toch bekende vrouw. En die ogen vergeet ik nooit meer. Ze had thietawien ensem(ogen als vergif) zoals mijn moeder altijd zegt. En ik schrok midden in de nacht wakker, ik liep de kamer uit(de kamer lag vol met mijn neven die ik niet eens zag)naar het raam en begon over te geven. 2minuten er na hoorde ik mijn broer kreunen. Hij kom geen adem halen(hij heeft hier soms nog last van, ik denk dat het door deze gebeurtenis komt). Mijn moeder was wakker geworden en heeft mijn oom gewaarschuwd. Gelukkig kende hij een dokter in de buurt.
Speciale medicijn, helpt over al tegen================> een dikke spuit in je ASS.
Mohiem na deze spuit stond ik weer een beetje met beide benen om aarde. En mijn moeder had nog wat gedaan met lucifers en water waar ik nog een slokje van moest nemen.
Maar 7amdoelilah heb ik er geen last meer van gehad, maar eerlijk ik dacht dat ik dood ging die nacht.

Misschien als ik tijd heb zet ik er nog wat verhalen op die ik heb gehoord van mijn neef..............deze zijn zwaar scary......Ooit wel eens van een lammetje gehoord dat kan praten, nou toen ik dat hoorde kon ik bijna niet meer slapen.

kastor16
07-03-03, 12:26
IK HEB OOK IETS ERGS MEEGEMAAKT IN MARROKKO.IN TANGER.
MIJN BROER ZOU GAAN TROUWEN MET EEN BUURMEISJE.HUN STAG WAS GEPLAKT AAN ONZE STAG.MIJN VADER HAD DAAR EEN DEUR GEBOUWD ZODAT WE METEEN NAAR ELKAAR TOE KONDE GAAN.
IEDEREEN WAS BIJ MIJN BUREN KOEKJES AAN HET MAKEN.EN MIJN MOEDER ZIJ DAT IK EEN DEEGROLLER MOEST HALEN.dUSS IK GING HELEMAAL ALLEEN .IN ONZE HUIS HEBBEN WE DRIE ETAGES EN HELEMAAL BENEDEN WAS DIE DEEGROLLER.IK GING NAAR BENEDEN EN DAAR AANGEKOMEN GING IK DE KEUKEN BINNEN.vAN MIJN OOGHOEKEN ZAG IK EEN WITTE MAN VOORBIJ LOPEN.EN IK TRILDE HEVIG.IK WAS TOEN PAS 11

WORD VERVOLGD

awatif
07-03-03, 12:42
TOEWN IK ACHTEROM KEEK ZAG IK NIKS.IK PAKTE SNEL DE DEEGROLLER EN BESLOOT VAN BUITEN NAAR DE HUIS VAN DE BUREN TE GAAN.tOEN IK BIJ DE BUITEN DEUR WAS, HOORDE IK 2 DEUREN KEIHARD ACHTER ELKAAR DICHTGAAN . IK RENDE HEEL HARD NAAR MIJN BUREN'S HUIS. IK HAD HET AAN NIEMAND VERTELD.DEZELFDE NACHT ZAT IK MET MIJN ZUS EN EEN NICHT TE SLAPEN.TOEN IK MIJN OGEN DICHTDEED HOORDE IK HEEL HARDKIEUW .IK SCHROK ME ROT MIJN ZUS EN NICHT HEBBEN HET OOK GEHOORD. IK ZIT ER NOG STEEDS MEE.HET LEEK ALSOF EEN MAN HET IN MIJN OREN HAD GESCHREEUWD.

dE VOLGENDE OCHTEND VERTELDE IK HET MIJN ANDERE ZUS DIE ALLEEN SLIEP.MIJN ZUS ZAG DIE NACXHT EEN MAN IN HAAR KAMER BINNENKOMEN.zIJ WOU SCHREEUWEN MAAR ER KWAM NIETS UIT.TOEN ZE:AHOEDOE BILAHI MINA SHATAN IERAZIEN ZEI VERSDWEINDE DE MAN.dIE TIJD KON ZE EVENTJE OOK GEEN ADEM HALEN.ZE NOEMEN DIE MAN BOEGEBEZZ.

HET WAS HEEL ENG.....ZOALS IK AL ZIJ IK ZIT ER NOG STEEDS MEE

awatif
07-03-03, 12:57
iK HEB NOG ZO'N VERHAAL.MIJN NEEF IN MAROC VERTELDE ME OOIT DAT HIJ DRIE UUR 'S NACHTS IN DE BERGEN NAAR HUIS LIEP. HIJ KON OOK MET DE TAKSI MAAR BESLOOT EEN SNELLE WEG VIA DE BERGEN TE NEMEN.MIJN NEEF WAS EN IS GETROUWD.DUS HIJ LIEP EN TOE ZAG HIJ EEN ZWARTE PLASTIS TAS VLIEGEN.HIJ LIEP VERDER MAAR TOEN KWAM DIE PLASTIC TAS TEGEN ZIJN GEZICHT AAN.HIJ VOELDE NIKS.tHUIS AANGEKOMEN DEED ZIJN VROUW DE DEUR VOOR HEM OPEN.TOEN ZE HEM ZAG VIEL ZE VLAUW.HIJ PAKTE HAAR OP EN ZE KWAM EEN BEETJE BIJ.ZE ZIJ DAT HIJ IN EEN SPIEGEL MOEST KIJKEN DUS HIJ KEEK.TOEN HIJ IN DE SPEGEL KEEK ZAG HIJ DAT ZIJN HALVE GEZICHT HELEMAAL ZWART WAS.dAT WAS OP DE PLEK WAAR DIE PLASTIC TAS TEGEN ZIJN GEZICHT AANKWAM.HIJ BESLOOT ZE GAAN SLAPEN EN DE VOLGENDE OCHTEND WAS ZIJ GEZICHT EL HAMDOELILAH WEER NORMAAL.

ZIJN DOCHTER IS NU STOM.ZE ZEGEN DAT HET KOMT OMDAT ZE IN EEN NACHT DE HELE TIJD ZAT TE HUILEN.ZE WAS ONG 4.DAARVOOR KON ZE WEL PRATEN.DUSS ZA ZAT TE HUILEN TOEN ZIJ EEN VROUW KEIHARDSKOET DUS SCHROK ZE ERVAN EN BLEEF STIL VANAF DIE DAG IS ZE DOOFSTOM. ZE KAN NIET PRATEN EN ZE HOORT NIETS.MAAR ZE KAN WELNAMEN MOEILIJK UITSPREKEN

kastor16
07-03-03, 12:59
salaam allemaal .
ik wil jullie een verhaal vertellen die ik heb mee beleefd in marokko om precies te zijn in ouarzazet,8 augustus 1998 was mijn neefje besneden heel groot feest ahwach alles moehim,oke de dag voor de feest,besloot ik en mijn nicht nog effe in de avond een wandeling in de bos te maken maar mij oma vond het geen goed idee en zei dat we liever thuis moesten blijven,
wij vroegen aan mij oma waarom we niet naar de bos mochten gaan.
mij oma zei dat het daar heel eng is en dat er een vrouw bestond dat toen haar man overleed niet aan de regels hield en ging gelijk met andere mannen naar bed ,en had god haar gestrafd. en als het zonsonder gang was veranderde zei in een half paard en half mens toen ik het had gehoord was ik helemaal bang geworden en zei tegen me nicht dat we liever thuis moesten blijven, mij nicht lachde me uit en zij kom nou geloof daar nou niet in dat is bij geloof,toen besloot ik toch te gaan,toen we gingen zagen we echt niksssssssssss.althans dat dachten we dannnnnnn,de
volgende nacht sliep ik en me nicht in stah toen we bijna inslaap vielen hoorden we een hele raaar geluid toen we uit de balkon keken.
ooooooh mij god het was er echt ze bestond echt ze zag ons het leek of ze ogen op haar achterhoofd had ik schrok en begon te schreeuwen ooooh mij god ze keek mij heeeel strak aaan en begon keihard weg te rennen . vanaf die dag ging ik en mij nicht nooit meer in de nacht naar de bos en sliepen ook nooit meer in stah.. :huil2:

mensen dit is echt waaar!!!!!!!!!!

misscasaouia
07-03-03, 13:28
salaam oualaikom allemaal :)

misscasaouia
07-03-03, 13:39
:( ik heb ook een verhaal dat met mijn vriendin is gebeurt, het is in Nederland gebeurt. :(

ze ging slapen rond een uur of 12. opeens werd ze wakker want ze moest naar de w.c en het was ong. 3 uur s' nachts. ze moest heel nodig maar ze was bang om naar de w.c te gaan want het was heel donker en je hoort rare geluiden. maar ze ging toch naar de w.c, alleen deed ze het licht niet aan. de volgende dag schreewde ze tegen iedereen schold iedereen uit en sloeg iedereen wie ze tegen kwam. (het is duidelijk dat een sjon in haar zat). haat vader nam haar naar de moskee om met de lfki (imam) te praten. de imam ging tegen de sjon binnen in haar praten, daar vroeg hij aan hem waarom hij deze meisje heeft bezeten. Daarop antwoorde de sjon de dag toen zei de w.c binnen stap zonder het licht aan te doen, hem dochter heeft gedood. Want het was haar trouwdag, dus heeft hij haar bezeten.
maar de imam had iets gedaan en heeft haar weer bevrijd van de sjon, maar nu gaat ze nooit meer naar de w.c zonder dat ze het licht aan te doen.

SamiaWonderGirl
10-03-03, 11:02
:zwaai: