PDA

Bekijk Volledige Versie : AIVD: FEITELIJKE IDF recrutering doodgezwegen en VERMEENDE JIHAD recrutering aan de k



Wizdom
10-12-02, 18:44
Mag ik concluderen dat het AIVD of zijn werk niet goed doet of partijdig is in deze. Het wetboek van strafrecht is toch duidelijk hierover. Alle gevallen dienen onder dezelfde omstandigheden hetzelfde te worden behandeld. Nou is het toch geen geheim dat het IDF terreur en martelpraktijken uitoefent op de bezette gebieden. In verscheiden rapporten word het terrorisme van de IDF gehekeld. M.A.W. de feitelijke recruteren die gerecruteerd worden voor de terroristische IDF worden niet hetzelfde behandeld als - en dan zeg ik met nadruk vermeende, want ondanks alle commotie is nog steeds geen enkel bewijs over - de vermeende Jihad recruten.

Ik geloof zelfs dat er indertijd na 2-Vandaag kamer vragen zijn gesteld over de recrutering van het IDF. Ik meen dat de AIVD toen niet enthousiast zijn hand en span diensten heeft verleend in deze kwestie. Zou er dan toch een ideologisch motief achter zitten. He bah, wat achterbaks. Wat stelt dat wetboek van strafrecht dan voor wanneer het selectief word uitgevoerd, vraag ik me dan verwarrend af.

Nou, zal ik je vertellen, men heeft het toen gewoon doodgezwegen. De AIVD voorop, want het is toch eigenlijk hun taak om dit soort misstanden te signaleren en eventueel het OM in te schakelen.

bman
10-12-02, 18:46
*zucht* ... wacht dacht je eigenlijk dat tot de taken van de AIVD hoorde? Het IDF vormt voorzover ik weet geen enkele bedreiging voor ons land en Nederlandse staatsburgers, moslimextremisten helaas wel.

Wizdom
10-12-02, 19:30
Geplaatst door Bouchra A
Is 'Wizdom' hier tegenwoordig de lokale gek?

Wie kan zich nog de uitlatingen van Lucky, die moslimnazi herinneren?

Verklaar je eens nader Bouchra A. Verklaar je iedereen die een andere mening verkondigt dan jezelf als een lokale gek. Dat deden de RUSSEN volgens mij ook. Die stopten iedereen die tegen communisme was in een psychiatrische inrichting. Was jij dat ook van plan.

rja
10-12-02, 20:14
Mag ik concluderen dat het AIVD of zijn werk niet goed doet of partijdig is in deze. Het wetboek van strafrecht is toch duidelijk hierover. Alle gevallen dienen onder dezelfde omstandigheden hetzelfde te worden behandeld. Nou is het toch geen geheim dat het IDF terreur en martelpraktijken uitoefent op de bezette gebieden. In verscheiden rapporten word het terrorisme van de IDF gehekeld.

Sorry, het IDF is geen bedreigingen voor Nederland, deze moslimextremisten wel, deze extremisten hebben verschillende Nederlanders vermoord in de aanslagen in New York en Bali.


- en dan zeg ik met nadruk vermeende, want ondanks alle commotie is nog steeds geen enkel bewijs over - de vermeende Jihad recruten.
Deze bewijzen zal het AIVD niet snel geven, omdat het AIVD niet in deze jongeren geinterresseerd is, maar veel meer in de organisatie die deze jongeren recruteren en de mensen die organisatie leiden, over een lopend onderzoek zal AIVD niet informeren.

Dat wil niet zeggen dat AIVD jusitie niet helpt, de vier Al Quada die in Rotterdam zijn aangeklaagd, komen volgens mij uit AIVD koker.

I'mNumber1
10-12-02, 21:49
Geplaatst door bman
*zucht* ... wacht dacht je eigenlijk dat tot de taken van de AIVD hoorde? Het IDF vormt voorzover ik weet geen enkele bedreiging voor ons land en Nederlandse staatsburgers, moslimextremisten helaas wel.



:D.. that's the b...man .. i know.... lange tijd niet meer opgemerkt.


hoe gaat het we hebbe je gemist ;).