PDA

Bekijk Volledige Versie : VS benadrukken bereidheid tot gebruik kernwapen



JobHopper
11-12-02, 07:02
Bron: nu.nl

WASHINGTON - De Verenigde Staten hebben Irak en andere landen er dinsdag aan herinnerd dat Washington bereid is tot de inzet van kernwapens. Amerika behoudt zich het recht voor op die manier te reageren op een aanval met massavernietigingswapens.

De waarschuwing staat in een verklaring over de Amerikaanse strategie tegen nucleaire, chemische en biologische wapens. Het document is voor het eerst sinds 1993 aangepast.

In het geactualiseerde document staat dat de VS zich het recht voorbehouden om met "overweldigende kracht" op een aanval te antwoorden. De Amerikaanse regering houdt "alle opties" open na een aanval met massavernietigingswapens tegen Westerse doelen in binnen- en buitenland.

Volgens Amerikaanse topfunctionarissen is de nieuwe passage geen beleidsverandering. Het document moet afschrikkend werken.

We moeten met z'n allen lekker zo doorgaan in deze wereld....

Zowel de VS als de zogenaamde jihad strijders zijn achterlijke randdebielen die er blijkbaar alles voor over hebben om deze wereld zo snel mogelijk organisme-vrij te maken...

Zal dan toch verdomd druk gaan worden in de hemel (waar miljarden maagden nodig zijn) en de hel (waar alle niet-moslims zullen branden. Ik hoop dat de duivel nog wat kolen heeft liggen...)

Waanzin...

Joesoef
11-12-02, 08:39
Weet er iemand nog een leuk hoog gebouw? :wohaa:

Simon
11-12-02, 11:51
Deze memo hebben ze ook aan Irak gestuurd voor aanvang van de Golfoorlog. Dus echt nieuw beleid is het inderdaad niet. Waar ik vooral benieuwd naar ben is of ze bereid zijn aan te vallen zonder instemming van de VN. Dat zou ik enorm dom vinden.

Simon

Mill
11-12-02, 20:11
Geplaatst door yehiyaayyash
Zoals we vandaag weer hebben opgemerkt is hier geen ruchtbaarheid gegeven op TV en radio ...

Blijkbaar is het dreigen met kernwapens niet echt schokkend , vooral niet als het gebeurt door de grootste staatsterrorist : AMerika .


Man, ijl niet. Ik ben dat bericht vandaag 5, 6 keer tegengekomen. Het staat zelfs op de voorpagina van CNN.com. En als de VS Irak niet zou boycotten, dan zou Saddam alleen maar meer geld uit de Iraakse economie zuigen voor nog meer paleizen. Echt niet dat hij het met de bevolking deelt hoor.