PDA

Bekijk Volledige Versie : Bekijk hier Barend & Van Dorp (abu yahjah) online... :D



Victory
11-12-02, 20:22
Ik heb em opgenomen en online gezet... helaas kan ik niet meer dan 30mb (bestand is 90mb) op mijn gratis webserver... dus het is niet compleet erop... ik zal wel denk ik zodirect een kleinere versie ervan erop zetten zodat ook de gebruikers normaal kunnen kijken (deze is alleen goed voor breedband denk ik)... en het zal compleet zijn... volle 52mins...

Je hebt RealPlayer nodig om het te bekijken: Klik Hier! (http://members.lycos.nl/vicdatabase/movie/barend&vdorp.rm)

Enjoy! (wat ben ik weer aardig he?) :)

NIS
11-12-02, 20:39
Geplaatst door Victory
Ik heb em opgenomen en online gezet... helaas kan ik niet meer dan 30mb (bestand is 90mb) op mijn gratis webserver... dus het is niet compleet erop... ik zal wel denk ik zodirect een kleinere versie ervan erop zetten zodat ook de gebruikers normaal kunnen kijken (deze is alleen goed voor breedband denk ik)... en het zal compleet zijn... volle 52mins...

Je hebt RealPlayer nodig om het te bekijken: Klik Hier! (http://members.lycos.nl/vicdatabase/movie/barend&vdorp.rm)

Enjoy! (wat ben ik weer aardig he?) :)

Victory,

Een hele diepe buiging! :duim:

Klasse, ben 'm nu aan het downloaden... Je hebt mijn avond perfect gemaakt.. was al een leuke dag!

Ik hou je topic in de gaten.. Wil natuurlijk het hele programma! Oh, wat was hij meesterlijk man..

bman
11-12-02, 20:47
top! dank je wel, nu kan ik ook kijken of dit manneke echt zo'n verbale krachtpatser is of niet.

Victory
11-12-02, 22:52
Okay, hier is ie dan: Klik hier (http://members.lycos.nl/victori/barend&vdorp2.rm). De hele uitzending... wel lagere kwaliteit dan die eerste link...... :D

Marsipulami
12-12-02, 00:08
Geplaatst door Victory
Okay, hier is ie dan: Klik hier (http://members.lycos.nl/victori/barend&vdorp2.rm). De hele uitzending... wel lagere kwaliteit dan die eerste link...... :D

Ik heb het gezien. Dank je wel. Abou Jahjah stak er met kop en schouder boven uit. Een heleboel slimme mensen die alle mogelijke middelen aanwenden om hem te counteren maar geen van al zijn opponenten in het debat zijn er in geslaagd. Ik vind Jahjah superwesters in zijn manier van denken terwijl hij ook respect vraagt voor de islam. Mensen zoals hij slagen er in om het moslim (arabische) paradigma te laten aansluiten op het westerse paradigma. Go for it AEL.

De Rode Roos
12-12-02, 00:16
Geplaatst door Marsipulami
Ik heb het gezien. Dank je wel. Abou Jahjah stak er met kop en schouder boven uit. Een heleboel slimme mensen die alle mogelijke middelen aanwenden om hem te counteren maar geen van al zijn opponenten in het debat zijn er in geslaagd. Ik vind Jahjah superwesters in zijn manier van denken terwijl hij ook respect vraagt voor de islam. Mensen zoals hij slagen er in om het moslim (arabische) paradigma te laten aansluiten op het westerse paradigma. Go for it AEL.

Slijm...*kwijl* :D

Marsipulami
12-12-02, 00:35
Geplaatst door De Rode Roos
Slijm...*kwijl* :D

En heb je ook inhoudelijke argumenten ?

Victory
12-12-02, 17:12
ik zie dat ik gebanned ben van beide webservers. hehe... waarschijnlijk teveel mensen die et aan het kijken waren... (en grote bestanden) .... :D

De Rode Roos
12-12-02, 17:47
Geplaatst door Marsipulami
En heb je ook inhoudelijke argumenten ?

Niet nodig. Het verbaast mij dat je selectief kritisch bent, en soms gewoon je ogen sluit en zo erg naief bent. Ik heb het interview gedeeltelijk gezien, Abou Jahjah gaat voor het conflictmodel, terwijl Mohammed Sinni ook aan tafel zat en hij kwam veel sterker over door implictiet het harmoniemodel een vorm te geven. Deze tijd heeft geen Haviken nodig, maar Duiven.

Victory
12-12-02, 18:45
Geplaatst door De Rode Roos
terwijl Mohammed Sinni ook aan tafel zat en hij kwam veel sterker over door implictiet het harmoniemodel een vorm te geven. Deze tijd heeft geen Haviken nodig, maar Duiven.

Bah! :aanwal: (Sini vertegenwoordigd de Nederlanders en wat zij willen, niemand is het met die gozer eens...)...


Duiven worden opgegeten in deze tijd. Wij hebben tijgers nodig.

Abu Yah Jah vertelde hoe het is/was in Belgie voor hem(andere allochtonen)... ... het komt heel erg overeen met hoe het in Nederland is.... maar dan minder.... Het is veel erger in Nederland.... alleen jammer dat de Nederlanders dat niet zien.... :jammer:

De AEL zal ervoor zorgen dat de allochtonen zich harder tegen de druk(om ge'assimileerd te worden) van Nederland zullen zetten. En dat hebben wij nodig... En dat hebben jullei ook nodig. Als er geen gat(ael) geprikt word om de druk er uit te laten, zal het uiteindelijk exploderen.

Wanneer gaan de Nederlanders nou begrijpen dat mensen zich niet zomaar laten assimileren. (als iemand hierop antwoord met 'wij willen helemaal niemand assimileren', maken jullie me pas echt kwaad)... ga in de vandale kijken wat assimileren betekend voordat je het gaat hebben over integratie en weet ik veel allemaal... De Nederlanders willen dat wij ons aanpassen... dat is assimilatie...

Wij zijn nu eenmaal hier, en we gaan niet weg. Iemand waarmee je voor een lange tijd in een kamer zit moet je zo min mogelijk(of niet) irriteren, anders loopt het uit op een gevecht.

smile
12-12-02, 19:55
Geplaatst door Victory
Okay, hier is ie dan: Klik hier (http://members.lycos.nl/victori/barend&vdorp2.rm). De hele uitzending... wel lagere kwaliteit dan die eerste link...... :D


Salaam aleikum,


Echt goed werk, man!
Maar als ikop de tweede link druk, krijg ik te zien dat dit bestand niet bestaat...........helaas..........................


Maar ik vond Abou Jahjah echt goed!!!
Als je goed kijkt naar deze uitzending zie je hoe ze met z'n 3-en hem proberen in te maken, maar het hun steeds niet lukt. En als je naar deze uitzending goed kijkt, zie je hoe de media eigenlijk werkt: net als een stelletje gieren die lopen ze te asen om hem op een punt te pakken, maar hij weet hoe de media werkt en kan daar goed opspelen, en als ze merken dat hij hen door heeft gaan ze proberen zijn woordem om te draaien.
Om een komisch voorbeeld te geven: Jahjah zegt dat mannen die in de naam van de islam vrouwen verbieden te studeren, misbruik maken van de islam, omdat in de islam de vrouw het RECHT heeft om te studeren.
LET GOED OP: dan zegt een van de drie, ik weet niet wie, want ik ben geen vaste kijkster van B&VD, maar dan zegt ie dus: wij maken geen misbruik van de islam.

Dus ik kan hier drie conclusies uit trekken:
Of hij is nou een moslim die zijn vrouw verbied om te studeren in de naam van de islam en zegt dat dat geen misbruikmaking van de islam is.

Of hij wilt verwarring scheppen en de "discussie" een andere wending geven.

Of het gaat voor hem te snel en weet hij niet wat hij zegt.


PS: nog een andere blunder, als je heel goed naar hem luistert, dan leven wij volgens hem in het jaar 192000.


Luister maar goed.............

Victory
12-12-02, 21:04
Geplaatst door smile
Maar als ikop de tweede link druk, krijg ik te zien dat dit bestand niet bestaat...........helaas..........................


salam

ik ben eraf gegooid door hun... bandwith gebruik ging enorm omhoog en toen hebben ze me eraf gegooid... hehe... :D (dat krijg je als je zulke dingen op een gratis webserver plaatst)

NIS
13-12-02, 18:10
Geplaatst door Victory
salam

ik ben eraf gegooid door hun... bandwith gebruik ging enorm omhoog en toen hebben ze me eraf gegooid... hehe... :D (dat krijg je als je zulke dingen op een gratis webserver plaatst)

Victory,

Ik wil een nieuwe link van jou! In afwachting.. Wil het hele programma op mijn PC. Heb 'm wel op video, maar wil 'm ook mee kunnen nemen als ik met kerst op vakantie ben...

Bij voorbaat dank,

NIS

Mill
13-12-02, 18:24
En als je naar deze uitzending goed kijkt, zie je hoe de media eigenlijk werkt: net als een stelletje gieren die lopen ze te asen om hem op een punt te pakken

Wat jij aasgieren noemt dat heet gewoon journalisten hoor. Ik kan me nog herinneren dat ze destijds Pim Fortuyn - een even sneue zak gebakken lucht als Jahjah - net zo indringend ondervroegen, zoals dat hoort bij figuren met controversiële standpunten. Daar worden ze voor betaald. Normale gang van zaken in de journalistiek, dus berg je complot/anti-islam-hetze/weetikveelwatnogmeer-theorie maar weer op.

NIS
13-12-02, 18:58
Geplaatst door Mill
Wat jij aasgieren noemt dat heet gewoon journalisten hoor. Ik kan me nog herinneren dat ze destijds Pim Fortuyn - een even sneue zak gebakken lucht als Jahjah - net zo indringend ondervroegen, zoals dat hoort bij figuren met controversiële standpunten. Daar worden ze voor betaald. Normale gang van zaken in de journalistiek, dus berg je complot/anti-islam-hetze/weetikveelwatnogmeer-theorie maar weer op.

Voor een gedeete heb je gelijk. Een journalist heeft z'n taken te vervullen, maar in het geval van Jahjah niet... Die gast heeft hele goede argumenten. Hij is anders dan Pim met zijn "Achterlijke Islam" uitspraak. Jahjah is een uitlaatklep voor de intellectuelen. Pim sprak vooral de onderste laag van de bevolking aan. Mensen die zelf niet na kunnen denken.

Journalisten moeten ook verkopen (krant/tv programma) Ze zeggen alleen dingen die de massa wil horen. Heb zelf vrienden die journalistiek studeren en dat is ook een punt wat ze leren. Schrijven over wat er speelt en om te verkopen schrijf je ook wat men wil horen...

Heb je Jahjah bij Barend gezien. Hij was meesterlijk! Ik heb Henk nooit zo opgewonden gezien. Hij liep zelfs een beetje rood aan. Ben ik niet gewend van hem... Hij had de pest gekregen aan Abu.

Abu spreekt veel slimmen onder ons aan. Mensen, die moeilijk met een discussie te verslaan zijn. Mensen, die de Nederlandse taal, cultuur, geloof met haar zwakte punten door en door kennen. Abu is geen El Moumni die in de val te lokken is... Abu zegt waar het op slaat en that's it... Jahjah zegt het ook volgens de Islam wetten. Pas je aan de regels die in een land (Nederland/Belgie) gelden.

Victory
13-12-02, 18:59
Geplaatst door NIS
Victory,

Ik wil een nieuwe link van jou! In afwachting.. Wil het hele programma op mijn PC. Heb 'm wel op video, maar wil 'm ook mee kunnen nemen als ik met kerst op vakantie ben...

Bij voorbaat dank,

NIS

Dit is de 35mb versie:
ftp://vicdatabase:[email protected]/movie/

Als ie om login en passwoord vraagt:
Login: vicdatabase
Password: magic_cool

Kheb ook een server met de 90mb versie... die is veel beter in kwaliteit... maar wil de server login en pass daarvan niet geven... :p

(maar als iemand een webserver ofzo heeft waar ik em op kan pleuren?)



Geplaatst door Mill
Wat jij aasgieren noemt dat heet gewoon journalisten hoor. Ik kan me nog herinneren dat ze destijds Pim Fortuyn - een even sneue zak gebakken lucht als Jahjah - net zo indringend ondervroegen, zoals dat hoort bij figuren met controversiële standpunten. Daar worden ze voor betaald. Normale gang van zaken in de journalistiek, dus berg je complot/anti-islam-hetze/weetikveelwatnogmeer-theorie maar weer op.

Abu Yah Jah is niet te vergelijken met Pim Fortuyn. Pim zette aan tot haat, en vroeg om een koude oorlog tegen de islam. Dat soort dingen zegt Abu Yah Jah niet.

sil
13-12-02, 19:28
Geplaatst door Victory
Bah! :aanwal: (Sini vertegenwoordigd de Nederlanders en wat zij willen, niemand is het met die gozer eens...)...


Duiven worden opgegeten in deze tijd. Wij hebben tijgers nodig.

Abu Yah Jah vertelde hoe het is/was in Belgie voor hem(andere allochtonen)... ... het komt heel erg overeen met hoe het in Nederland is.... maar dan minder.... Het is veel erger in Nederland.... alleen jammer dat de Nederlanders dat niet zien.... :jammer:

De AEL zal ervoor zorgen dat de allochtonen zich harder tegen de druk(om ge'assimileerd te worden) van Nederland zullen zetten. En dat hebben wij nodig... En dat hebben jullei ook nodig. Als er geen gat(ael) geprikt word om de druk er uit te laten, zal het uiteindelijk exploderen.

Wanneer gaan de Nederlanders nou begrijpen dat mensen zich niet zomaar laten assimileren. (als iemand hierop antwoord met 'wij willen helemaal niemand assimileren', maken jullie me pas echt kwaad)... ga in de vandale kijken wat assimileren betekend voordat je het gaat hebben over integratie en weet ik veel allemaal... De Nederlanders willen dat wij ons aanpassen... dat is assimilatie...

Wij zijn nu eenmaal hier, en we gaan niet weg. Iemand waarmee je voor een lange tijd in een kamer zit moet je zo min mogelijk(of niet) irriteren, anders loopt het uit op een gevecht.


Dan heb je niet erg goed geluisterd,want vlaanderen stak hoog boven de rest uit wat discriminatie betreft.En als er een vraag over ned. werd gesteld dan was zijn antwoord dat hij daar niets over kon zeggen.
Wat dat assimileren betreft dat maak je er zelf van,niemand wil hier dat dat gebeurt,er wordt gewoon gevraagd of je de ned taal wil leren(en dat doen de meeste) en je gewoon aan de grondwet te houden.

Victory
13-12-02, 19:57
Geplaatst door sil
Dan heb je niet erg goed geluisterd,want vlaanderen stak hoog boven de rest uit wat discriminatie betreft.En als er een vraag over ned. werd gesteld dan was zijn antwoord dat hij daar niets over kon zeggen.
Na 11sep is Nederland op num#1 gekomen met hun haat jegens de anders denkenden. Ik heriner me nog toen Nederland gewaarschuwd werd dat er iets aan gedaan moest worden. Was overal op tv, maar 'sommige' Nederlanders waren wat anders aan het doen toen dat overal op het nieuws kwam.

Wat dat assimileren betreft dat maak je er zelf van,niemand wil hier dat dat gebeurt,er wordt gewoon gevraagd of je de ned taal wil leren(en dat doen de meeste) en je gewoon aan de grondwet te houden.
Ohhh boy... dus de dutchies willen alleen dat ik Nederlands leer en me aan de wet hou?... Heh...

Hmm, dan vraag ik me af waarom iedereen in Nederland het heeft over dat wij ons aan moeten passen aan de Nederlandse cultuur of op kunnen rotten.... Mischien heb ik het allemaal gedroomd? jah.. denk ik ook...

sil
13-12-02, 20:54
Hmm, dan vraag ik me af waarom iedereen in Nederland het heeft over dat wij ons aan moeten passen aan de Nederlandse cultuur of op kunnen rotten.... Mischien heb ik het allemaal gedroomd? jah.. denk ik ook...
*****************

Ik kan alleen maar voor mezelf spreken,van mij hoef je niet op te rotten,waar ik wel een hekel aan heb zijn die rotjochie's en ik weet dat het niet allemaal maroc's zijn,maar die staan nu eenmaal in de picture.
ik ken genoeg maroc's die gewoon moslim zijn ook de couscous eten zich aan de ramadan houden en wat er nog meer bij hoort,en dat zijn hartstikke leuke mensen.
dat houdt dan in evenwicht met wat ik hier op het p.b lees