PDA

Bekijk Volledige Versie : Trek?? Eet je vriend op!



Hmama
11-12-02, 20:54
Duitse man eet vriend op

KASSEL - De Duitse politie heeft een man gearresteerd die zegt zijn vriend te hebben vermoord en opgegeten, mét diens toestemming. De 41 jaar oude verdachte vertelde een video te hebben gemaakt van hoe hij de een jaar oudere man ombracht, in stukken sneed en gedeeltelijk nuttigde, zei een woordvoerder van justitie woensdag. De moord zou in 2000 zijn gepleegd.

De macabere geschiedenis begon met een advertentie op het internet. Beide mannen zouden een voorliefde hebben gehad voor verminking en kannibalisme. Met toestemming van zijn slachtoffer zou hij hem hebben gecastreerd, waarna ze samen de afgesneden genitaliën opaten, zei de man tegen de politie in Hessen.

Vervolgens stak hij zijn slachtoffer dood en sneed het lijk in stukken. Hij zou het vlees hebben ingevroren en vervolgens het grootste deel hebben opgegeten. De delen die hij niet verorberde, begroef hij.

De politie zegt de man op het spoor te zijn gekomen toen hij opnieuw een advertentie plaatste waarin hij vroeg om een slachtoffer, die bereid was zichzelf door hem te laten vermoorden en opeten. Naar aanleiding van de advertentie doorzocht de politie het huis van de dader en vond daar ingevroren menselijk vlees, botresten en de betreffende videobanden.

:loog:

Amellady
11-12-02, 20:58
Sommige mensen zijn echt goed ziek.

Gisren zag ik ook iets op sbs over een man die vrouwen op het internet zocht om sm spelletjes mee te doen. Er waren wel vrouwen die belangstelling daarvoor hadden. Bij een huiszoekingen vonden ze 5 lijken in de tuin.

Mark
11-12-02, 21:38
Ach is toch een leuke hobby? Moet toch kunnen? :haha:

ZwYgStErr
11-12-02, 22:12
Geplaatst door Mark
Ach is toch een leuke hobby? Moet toch kunnen? :haha:

Heb je al gereageerd op de advertentie? :maf:

WaZzZuP
11-12-02, 22:29
Geplaatst door Mark
Ach is toch een leuke hobby? Moet toch kunnen? :haha:

:D...whahahaha..

Hmama
14-12-02, 19:08
Héél Duitsland gruwt van kannibalenmoord



Door Wierd Duk en Frank Hendrikcx


Berlijn/Moskou - 'Ervaren slager zoekt doorlopend vrouwen die bereid zijn om zich door hem te laten slachten en opeten. Ik maak ook worst en ham van hun vlees'. Hans, heet de ondertekenaar, die zijn advertentie op 1 september van dit jaar in een Duits internetforum plaatste.

Een zieke grap? Na de weerzinwekkende kannibalenmoord in Duitsland - een 41-jarige man uit Rotenburg (Hessen) bekende deze week zijn vriend, een 1 jaar oudere Berlijnse ingenieur, met diens toestemming te hebben vermoord en opgegeten - neemt het speciale, twintig man tellende Duitse onderzoeksteam elke aanwijzing serieus. ,,Wij zijn blij met iedere tip,'' zegt een rechercheur nadat hij op de macabere speurtocht van 'Hans' werd geattendeerd.

Dag en nacht struinen politie-experts het internet af, op zoek naar mannen als Hans of de Rotenburger Armin M. Deze laatste werd begin deze week gearresteerd toen een internetgebruiker de politie wees op M.'s nadrukkelijke oproep aan 'goedgebouwde jonge mannen tussen de 18 en de 30 jaar' om zich door hem te laten slachten en opeten.

De Berlijnse ingenieur Bernd- Jürgen B. had zich eerder gemeld - hij was overigens niet de enige - en liet zich in M.'s 'vakwerkhuis' in Rotenburg voor het oog van de videocamera castreren, slachten en verorberen. Sinds Bild de onsmakelijke details naar buiten bracht gruwt heel Duitsland.

Kannibalisme blijkt op het internet een veel voorkomend fenomeen, zegt de Duitse politie. Er zijn zelfs kannibalisme-forums. In een daarvan bekent een Italiaanse vrouw 'van middelbare leeftijd' er sinds haar jeugd over te fantaseren te worden 'ontkleed, gekookt en opgediend aan wilden'. Volgens experts zijn het vooral vrouwen die erover fantaseren te worden gekweld en uiteindelijk te worden gedood en verorberd. De kannibalen zijn meestal mannen zoals Armin M. en Hans.

In Rusland doen zich bijna ieder jaar wel enkele gevallen van kannibalisme voor. Zo arresteerde de politie in de stad Belev vorig jaar nog een man die zijn drinkebroer aan het oppeuzelen was. Enkele lichaamsdelen van zijn vriend had hij daartoe gebakken in de pan.


Waterkoker
Een vergelijkbaar geval deed zich voor in Perm. Na een flinke alcoholische consumptie vermoordden twee zatlappen een andere zatlap. Ze lieten hun moeder de stukken mensenvlees bereiden. Deze zomer werd in Oekraïne een bende van drie mannen en een vrouw gearresteerd die een 18-jarig meisje hadden opgegeten. Het meisje was vermoord waarna haar schedel werd gekookt. De daders waren waarschijnlijk geïnspireerd door obscure boekjes over satanisme en magie.

Gevangenissen zijn regelmatig het decor van menseneterij, zo toonde een rapport van de mensenrechtenorganisatie Human Right Watch aan. In een gevangenis van de stad Barnaul vermoordde in 1997 een gevangene zijn celgenoot. Hij kon zijn gezelschap niet meer uitstaan. Hij verwijderde diens lever om er vervolgens soep van te koken in een waterkoker.

Ook tijdens de Tweede Wereldoorlog gingen hongerige Russen soms over op kannibalisme.

Orakel
14-12-02, 19:17
Van de maan af gezien heb jij een erg morbide fascinatie, Hmama.
Zullen we anders met z'n allen couscousje gaan eten, gegarneerd met duivenborst :melk:

Hmama
14-12-02, 19:49
Geplaatst door Orakel
Van de maan af gezien heb jij een erg morbide fascinatie, Hmama.
Zullen we anders met z'n allen couscousje gaan eten, gegarneerd met duivenborst :melk:

Erg morbide fascinatie? Hoezo? Ik plaats slechts feitelijk nieuws, en verkondig niet mijn mening, er staat nergens: "Ik vind kanibalisme wel het proberen waard"

En het antwoord op je tweede zin: ik betrek daarbij jou ondertekening : "(...) to be respected as a human being (...)"
Dat betekent dus dat het eten van Couscousje mooi niet doorgaat.

barfly
14-12-02, 20:10
Toch heeft de dader een redelijk duidelijke advertentie geplaatst, namelijk: Looking for hunks 25-30 to slaughter. (helaas geen bevestiging) maar in alle oprechtheid ik heb dat wel gelezen :p

Mark
14-12-02, 20:21
Niet te geloven, dit vind ik zelfs ziek...

Het blijft een rare wereld! :maf3:

Orakel
14-12-02, 20:25
:chef: please?!? Mag jij voorprikken..uhh voorproeven.. :boer:

Couscousje
14-12-02, 20:28
Geplaatst door Orakel
Van de maan af gezien heb jij een erg morbide fascinatie, Hmama.
Zullen we anders met z'n allen couscousje gaan eten, gegarneerd met duivenborst :melk:

Het was zo dat sommige volkeren de harten van hun vijand opaten, zodat ze zijn moed zouden kunnen bezitten, zijn ogen zodat ze zouden kunnen zien zoals hij en nog meer van dat soort smakelijke organen...

Je wilt mij eten?

Wat een compliment.

Not gonna happen, though.

:D

Cc

000NobelPrizes
14-12-02, 20:34
Nee CC, er stond jou eten 'met duivenborst'.

Je weet wel, duiven, die vliegende stadsratten met die gedraaide pootjes vol gezwellen. Koks zoeken altijd naar de combinaties die het best bij elkaar passen.

000NobelPrizes
14-12-02, 20:35
En om jou een lol te doen: gebraden op een gasfornuis.

Orakel
14-12-02, 20:36
Maar coucousje toch... met hommos en courgette ben je onweerstaanbaar en niet te versmaden.. :stout:

barfly
14-12-02, 20:37
Geplaatst door Couscousje
Het was zo dat sommige volkeren de harten van hun vijand opaten, zodat ze zijn moed zouden kunnen bezitten, zijn ogen zodat ze zouden kunnen zien zoals hij en nog meer van dat soort smakelijke organen...

Je wilt mij eten?

Wat een compliment.

Not gonna happen, though.

:D

Cc

Grapjas :p in Nieuw-Guinnea aten mensen hun familie op.. Kijk je wel eens Discovery? :D

000NobelPrizes
14-12-02, 20:39
Geplaatst door barfly
Grapjas :p in Nieuw-Guinnea aten mensen hun familie op.. Kijk je wel eens Discovery? :D

Wat een vraag. Is Discovery ook al op de satellietschotel tegenwoordig?

Orakel
14-12-02, 20:39
Go Nobel GO... "Effe stoke" is hier wel passen he? :duivel:

Couscousje
14-12-02, 20:39
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nee CC, er stond jou eten 'met duivenborst'.

Je weet wel, duiven, die vliegende stadsratten met die gedraaide pootjes vol gezwellen. Koks zoeken altijd naar de combinaties die het best bij elkaar passen.

Joh?

Vreemde redenatie heb je daar... Immers, de tortelduif staat symbool voor de liefde... Heb je die ooit wel eens gezien? Ik wel... Waarom zo'n wondersGoon diertje niet bij jou in de buurt komt, is voor mij geen raadsel... Immers, niets of niemand zal jou liefhebben.

:hihi:

Cc

P.S.: Als jij er voor kiest om me op iedere topic te stalken, prima. Ik begin in te zien dat je lijdt aan een zeldzame vorm van masochisme, waarbij je zelf steeds de vernedering opzoekt die alleen Cc je kan geven... :haha:

Couscousje
14-12-02, 20:41
Geplaatst door 151 NobelPrizes
En om jou een lol te doen: gebraden op een gasfornuis.

Ik heb jou anders liever in een gasfornuis.

:hihi:

Cc

Couscousje
14-12-02, 20:44
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Wat een vraag. Is Discovery ook al op de satellietschotel tegenwoordig?

Tut tut tut, niet zo jaloers. Zelf jij zou zo'n technologisch hoogstandje kunnen bezitten als je bijvoorbeeld eens wat minder euro's zou storten de rekening van Palestinian Childmurderers Are Us en wat meer zou sparen voor een sGoteltje!

Cc

000NobelPrizes
14-12-02, 20:44
Geplaatst door Couscousje
Joh?

Vreemde redenatie heb je daar... Immers, de tortelduif staat symbool voor de liefde... Heb je die ooit wel eens gezien? Ik wel... Waarom zo'n wondersGoon diertje niet bij jou in de buurt komt, is voor mij geen raadsel... Immers, niets of niemand zal jou liefhebben.

:hihi:

Cc

P.S.: Als jij er voor kiest om me op iedere topic te stalken, prima. Ik begin in te zien dat je lijdt aan een zeldzame vorm van masochisme, waarbij je zelf steeds de vernedering opzoekt die alleen Cc je kan geven... :haha:


Heb je haar weer met 'r vernedering. Same old, same old.
Volg de verrotte duiven, CC, en ze brengen je vanzelf naar de krochten van de wereld waar je voor je diensten wordt betaald in plaats van dat je er hier mensen mee verveelt.

Couscousje
14-12-02, 20:45
Geplaatst door barfly
Grapjas :p in Nieuw-Guinnea aten mensen hun familie op.. Kijk je wel eens Discovery? :D

Tuurlijk!

Maroc.NL, one big happy family, toG?

Cc

000NobelPrizes
14-12-02, 20:47
Geplaatst door Couscousje
Tut tut tut, niet zo jaloers. Zelf jij zou zo'n technologisch hoogstandje kunnen bezitten als je bijvoorbeeld eens wat minder euro's zou storten de rekening van Palestinian Childmurderers Are Us en wat meer zou sparen voor een sGoteltje!

Cc


Nah, ik weet dat de Protocollen van Zion en vergelijkelijke satellietjuwelen onzin zijn: ik hoef geen extra geld uit te geven voor nog meer bad TV. Hollandse commerciele zenders zijn al ruk genoeg.

Couscousje
14-12-02, 20:49
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Heb je haar weer met 'r vernedering. Same old, same old.
Volg de verrotte duiven, CC, en ze brengen je vanzelf naar de krochten van de wereld waar je voor je diensten wordt betaald in plaats van dat je er hier mensen mee verveelt.

The name of the game is repeat business. Het feit dat jij blijft ontkennen dat je niet voor aap wordt gezet, maakt het niet minder waar... :hihi:

Verder is je pessimistische besGrijving van een mooi vogeltje een hele goede indicatie van jouw gemoedstoestand op dit moment. Droog je traantjes, Joods gedroGt. Dat zwelgen in zelfmedelijden van jou en jouw soort begint nu nog meer te vervelen dan ik dat ooit zou kunnen volgens jouw pathetische redenering...

:D

Cc

Couscousje
14-12-02, 20:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nah, ik weet dat de Protocollen van Zion en vergelijkelijke satellietjuwelen onzin zijn: ik hoef geen extra geld uit te geven voor nog meer bad TV. Hollandse commerciele zenders zijn al ruk genoeg.

Natuurlijk.

De beelden van Al Jazeera zijn per definitie niet aan jouw soort besteed.

Cc

000NobelPrizes
14-12-02, 20:52
Geplaatst door Couscousje
The name of the game is repeat business. Het feit dat jij blijft ontkennen dat je niet voor aap wordt gezet, maakt het niet minder waar... :hihi:

Verder is je pessimistische besGrijving van een mooi vogeltje een hele goede indicatie van jouw gemoedstoestand op dit moment. Droog je traantjes, Joods gedroGt. Dat zwelgen in zelfmedelijden van jou en jouw soort begint nu nog meer te vervelen dan ik dat ooit zou kunnen volgens jouw pathetische redenering...

:D

Cc

Over voor aap zetten gesproken. Ik ben niet eens joods, gek kind.

barfly
14-12-02, 21:16
Geplaatst door Couscousje
Tuurlijk!

Maroc.NL, one big happy family, toG?

Cc

Mijn kijk op swarma en familie is radicaal veranderd! :haha:

Joesoef
14-12-02, 21:47
Cc http://216.40.249.192/mysmilies/contrib/lynx/prplkiss.gif ik heb nog wat gasmuntjes voor het goede doel. Geef me ff een seintje als jij ze kunt gebruiken.... :jeweetog:

barfly
14-12-02, 21:54
Geplaatst door Joesoef
Cc http://216.40.249.192/mysmilies/contrib/lynx/prplkiss.gif ik heb nog wat gasmuntjes voor het goede doel. Geef me ff een seintje als jij ze kunt gebruiken.... :jeweetog:

Ik erger me eigenlijk aardig aan die gas insinuaties :jammer:

barfly
14-12-02, 21:56
GelT ook voor Couscousje, wat ik recentelijk heb gegeten en dat scheet lekker :p [goedkoop off]

Couscousje
14-12-02, 21:59
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Over voor aap zetten gesproken. Ik ben niet eens joods, gek kind.

Zoals ik al eerder zei, dat valt niet op te maken uit je commentaren.

Identiteitscrisis?

Cc

Couscousje
14-12-02, 22:01
Geplaatst door barfly
Ik erger me eigenlijk aardig aan die gas insinuaties :jammer:

Jammer maar helaas vraagt men er zelf om. Zoals ik al zei, de tactiek van sommigen is overduidelijk provoceren tot ze zien wat ze willen zien en dat dan melden.

Cc

Couscousje
14-12-02, 22:02
Geplaatst door barfly
GelT ook voor Couscousje, wat ik recentelijk heb gegeten en dat scheet lekker :p [goedkoop off]

Vreemd, ik hoorde dat couscous juist het tegenovergestelde effect gaf.

Cc

barfly
14-12-02, 22:08
Geplaatst door Couscousje
Vreemd, ik hoorde dat couscous juist het tegenovergestelde effect gaf.

Cc

ik mag graag mixen met aardappels en rijst, misschien is dat het.