PDA

Bekijk Volledige Versie : Travestieten verkrachten Belg



Mark
12-12-02, 17:41
Man overvallen en verkracht door vier travestieten
Een 39-jarige man is op 4 december het slachtoffer geworden van een overval door vier travestieten. Hij werd nadien ook verkracht. Eén van de vier travestieten, een 33-jarige illegaal uit Ecuador, kon woensdag worden aangehouden. Hij wordt vervolgd voor verkrachting en diefstal met geweld in bende bij nacht met gebruik van weerloosmakende stoffen. Dat bevestigt het Antwerpse parket.

De 39-jarige man stond woensdag 4 december even voor middernacht te wachten op een taxi in de buurt van de Zwartzusterstraat en de Korte Doornikstraat, toen 4 personen hem een slag op het hoofd gaven. Ze sleurden hem in een portaal, spoten pepperspray in zijn aangezicht, sloegen zijn bril kapot, beroofden hem van zijn 750 euro en van zijn bankkaarten. Na de overval werd de man verkracht door de vier travestieten. De 39-jarige man was vijf dagen werkonbekwaam.

Woensdagavond werd in een café in de buurt één van de vier travestieten aangetroffen die bij de feiten betrokken was geweest. In zijn woning werden de pruik en de kledij gevonden die hij de avond van de feiten droeg.

bman
12-12-02, 17:43
Bij deze biedt Marsupilami namens alle Antwerpse Travestieten zijn welgemeende excuses aan.

De Rode Roos
12-12-02, 17:54
Ik hoop dat Marsipulami begrip kan opbrengen voor die travestieten, zij komen immers op voor hun travestietencultuur! :haha: :hihi:

Mill
12-12-02, 17:57
Kan Marsipulami alweer lopen?

limpio
13-12-02, 07:17
Geplaatst door bman
Bij deze biedt Marsupilami namens alle Antwerpse Travestieten zijn welgemeende excuses aan.
:lol: Jij hebt hem ook al wat door :lol:

limpio
13-12-02, 07:19
Geplaatst door Mill
Kan Marsipulami alweer lopen?
Een Marsipulami loopt niet, maar springt en gebruikt hierbij zijn lange staart.... :haha:

barfly
13-12-02, 08:30
Kan Marsipulami alweer lopen?

Is er dan toch enig overeenkomst dat Marsipulami zo lang afwezig is? :D

Marsipulami
13-12-02, 09:49
Hmmm, de aard en de inhoud van de berichten die iemand post, dat zegt natuurlijk veel over die persoon zelf. Met dit verhaal hebben we Mark en een aantal anderen op dit forum al weer wat beter leren kennen. Ik ben niet benieuwd naar het soort plaatjes dat bovenstaande prikkers op de harde schijf van hun pc bewaren. Misschien kunnen jullie eens op zoek gaan naar een goeie psychotherapeut. Gooi het er daar maar eens allemaal uit. Veel sterkte! :wink:

KHALID bin WLD
13-12-02, 10:17
Salaam

Goed gesproken mars.... ik keek ook even op toen ik las, dat er een vergelijking met jou werd gemaakt, een goede grap op zijn is oke maar wat zij doen gaat te ver.

Wa Salaam

bman
13-12-02, 13:43
Okok, bij bij deze biedt Imam El-Moumi namens alle allochtonen die in een jurk en met vreemdsoortig hooddeksel mannen in de lage landen lastig vallen zijn welgemeende excuses aan. ;)

ps. Een beetje lichtvoetiger mag af en toe ook wel Khalid! Zelfs Mars heeft deze keer de grappen bijna begrepen.

Mark
13-12-02, 17:45
Geplaatst door Marsipulami
Hmmm, de aard en de inhoud van de berichten die iemand post, dat zegt natuurlijk veel over die persoon zelf. Met dit verhaal hebben we Mark en een aantal anderen op dit forum al weer wat beter leren kennen. Ik ben niet benieuwd naar het soort plaatjes dat bovenstaande prikkers op de harde schijf van hun pc bewaren. Misschien kunnen jullie eens op zoek gaan naar een goeie psychotherapeut. Gooi het er daar maar eens allemaal uit. Veel sterkte! :wink:

Mars, wat bedoel je hiermee? Ik vond dit nogal een opvallend bericht van de dag. Het komt direct uit een Belgische krant. Dat anderen het gebruiken om een grapje over je te maken is niet mijn schuld.

Ik heb travestieten altijd al enge figuren gevonden trouwens brrrrrr