PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistische soldaten slaan patiënt inelkaar



Victory
16-12-02, 11:18
Zionists beat prisoners

http://www.iribnews.com/newspic/02/12/16/pel-mm.jpg

11:50:33 AM
Tehran, Dec 16 - Three Palestinians were injured as Zionist troops went on a rampage in the Aufer detention camp in the occupied territories on Monday.
The incident happened as the prison guards began to beat up a patient on the way to the clinic, the al-Jazeera TV reported said.
The report said that the guards attacked the camp and began to beat the hostages.
The detention center was set up last March after the Israeli forces occupied vast parts of the Palestinian territories.
More than 800 Palestinians are held in custody in the detention center.

youssef_007
16-12-02, 11:27
die zionisten verdienen oorlog en verdienen het om vernietigd te worden.

Hoe meer pijn en leed ze de palestijnen bezorgen des te sterker zullen de palestijnen worden. Een ding staat vast, overwinning zal aan de palestijnen behoren, ongeacht hoeveel bloed en tijd het gaat kosten.

wal3izatu lilislaaam

Misfit
16-12-02, 13:58
Victory,

Laat ik beginnen met zeggen dat ik deze post NIET plaats uit disrespect voor jou en je mening, en ook NIET met de bedoeling een ruzie te starten...

Wat ik zeggen wilde:

Wanneer ga je ook alle nieuwsfeiten plaatsen die bvb dingen bevatten als: "Hoessein's laatste militaire aktie veroorzaakt massale slachtpartijen onder de Koerden in west-Irak" of "Palestijnse bomaanslag mist militair doel en rukt slechts joodse vrouw en haar 2 jonge kinderen in stukken uiteen (met foto erbij van vertwijfelde achtergebleven echtgenoot bij de resten van zijn gezin"
Begrijp je wat ik bedoel???
Zou het niet beter zijn alles van 2 kanten te belichten, uit een meer menselijk en humanistischer oogpunt, dan slechts de hele tijd de 'zaak' vanuit 1 kant belichten?

Ik denk niet dat 'we' de zaak op deze manier erg goed doen.... Zolang er eenzijdige beeldvorming blijft komen vanuit jullie kant, kan je ook moeilijk verwachten dat er begrip en compassie komt (hetgeen de weg is naar vrede, ooit), dan kom je slechts over als iemand die met de oogklep op de gewelds-spiraal in stand houd .....

Victory
16-12-02, 17:21
Er zal nooit vrede komen tenzij de zionisten daar op flikkeren.

En nee ik ga geen zionistisch propaganda plaatsen.

duidelijk genoeg?

Joesoef
16-12-02, 18:06
Geplaatst door Kidon2
Heel schimmig bericht vanuit..... Tehran ???? :zweep:


Wat had je dan gehad willen hebben. een berichtje uit de democratische stad ter wereld, New York of Washington?

ronald
18-12-02, 17:10
Geplaatst door Victory
Er zal nooit vrede komen tenzij de zionisten daar op flikkeren.

En nee ik ga geen zionistisch propaganda plaatsen.

duidelijk genoeg?


[QUOTE] Youssef:
die zionisten verdienen oorlog en verdienen het om vernietigd te worden.

Hoe meer pijn en leed ze de palestijnen bezorgen des te sterker zullen de palestijnen worden. Een ding staat vast, overwinning zal aan de palestijnen behoren, ongeacht hoeveel bloed en tijd het gaat kosten.


Hebben als ik jullie moet geloven die Israeliers toch gelijk dat de arabieren hen de zee in wil drijven. Geen wonder dat ze zo'n sterk legerapparaat opbouwen.
Bedankt voor je verfijnde politieke visie!
Teheran???? man laat je beter informeren dan die meest objectieve bron van de moslimwereld. En dit is serieus bedoeld.

Joesoef
18-12-02, 17:34
Mijn sarcasme ontgaat velen........... :maf: