PDA

Bekijk Volledige Versie : Stemmen op AEL?!!!



Aicha19
17-12-02, 14:59
Salaam aleikoem

Ik heb deze topic ook al bij `WIE SCHRIJFT DIE BLIJFT gezet maar ik had (tot nu toe) nog geen reactie gehad.
Ik vraag mij af.......................


ALS DE AEL MEE ZOU GAAN DOEN MET DE VERKIEZINGEN IN NEDERLAND, ZOUDEN JULLIE DAN OP HUN GAAN STEMMEN? :handbang:

Aicha19
17-12-02, 15:19
He Mat_tie!

InshAllah gaat alles goed met je!
Ja je hebt helemaal gelijk wat dat betreft dat je eerst kijkt hoe het in elkaar zit....Ze hebben al vergaderingen in Nederland ben er zelf nog nooit geweesd maar misschien binnenkort wel. Info over wanneer die vergaderingen enzo zijn moet je maar aan je broer vragen want hij ontvangt die info als het goed is :)

Groetjes!!!

Bev
17-12-02, 16:15
Ik moet zeggen dat ik me zeer kan vinden in de standpunten en oplossingen die ze op hun website bieden met betrekking tot de Gezondheidszorg, Veiligheid, Verkeersbeleid, Onderwijs, Subsidieregelingen, Hypotheekrente-aftrek, Koopkracht-Waarborging etc.
We zouden echt niet achter ze aanrennen als blindgangers stomweg omdat zij ook Moslim en/of Arabier zijn nietwaar jongens???
Wij zijn echt geen "Easy Meat"!!!!!!

Effe gauw bovenstaande vraagstukjes oplossen en.......

Daarna gooien wij direct dat facistische/imperialistische christenhonden juk van ons af en hebben we pas ECHT gelijke kansen want wij worden hier behandeld als 2e rangs burgers.

En.......

Laten we vooral niet vergeten dat met zo'n oud-Hezbollah strijder als premier de padvinderij weer zal opbloeien en een stuk spannender zal worden.

Aboetje for President!!!!! Onze echte broeder en vader des vaderlands!!!

Met vriendelijke groet
Bev

Aicha19
18-12-02, 10:54
Que???

Shaheed
18-12-02, 11:27
Yep ik zal zeker op hen stemmen!

limpio
18-12-02, 12:07
Geplaatst door Shaheed
Yep ik zal zeker op hen stemmen!
Als een schaap achter de andere schapen..al een strijdkreet in gedachten?

Shaheed
18-12-02, 12:13
Geplaatst door limpio
Als een schaap achter de andere schapen..al een strijdkreet in gedachten?


Ja zoiets als eigen vol eerst! Dat moet jou toch wel bekend in je oren klinken toch......... :rolleyes: :wink:

limpio
18-12-02, 12:16
Geplaatst door Aicha19
Que???
Lea este artículo. :D (http://www.ael.org/)

limpio
18-12-02, 12:20
Geplaatst door Shaheed
Ja zoiets als eigen vol eerst! Dat moet jou toch wel bekend in je oren klinken toch......... :rolleyes: :wink:
:D Kom eens met iets origineels af, dit is afgezabberd tot en met.
Probeer zelf je grijze hersencellen eens aan het werk te zetten.. :gniffel:

Aicha19
18-12-02, 12:27
Lea este artículo. [FONT=courier new]


I did that :)