PDA

Bekijk Volledige Versie : Inval Politie ..(200 PolitieMensen)..



dodi_vega
17-12-02, 15:44
Inval politie in woonwagencentra
Dinsdag 17 december, WAALRE - De politie heeft dinsdagmorgen invallen gedaan in woonwagencentra in Waalre en Eindhoven. Daarbij is de mobiele eenheid ingezet. In Waalre was ook de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) present. Er werd gezocht naar vuurwapens.


Volgens officier van justitie G. Bos, waren bij de invallen TWEEHONDERD politiemensen betrokken. Volgens hem beschikte de politie over informatie dat in beide centra wapens lagen opgeslagen. Daarom is uit voorzorg ook de EOD bij de actie betrokken.
De politie heeft inmidels acht arrestaties verricht en zes vuurwapens in beslag genomen.

Ps. een beetje overdreven.. Toch..? Stelletje Mietjes..

limpio
17-12-02, 19:13
Geplaatst door dodi_vega
Inval politie in woonwagencentra
Dinsdag 17 december, WAALRE - De politie heeft dinsdagmorgen invallen gedaan in woonwagencentra in Waalre en Eindhoven. Daarbij is de mobiele eenheid ingezet. In Waalre was ook de Explosieven Opruimingsdienst (EOD) present. Er werd gezocht naar vuurwapens.


Volgens officier van justitie G. Bos, waren bij de invallen TWEEHONDERD politiemensen betrokken. Volgens hem beschikte de politie over informatie dat in beide centra wapens lagen opgeslagen. Daarom is uit voorzorg ook de EOD bij de actie betrokken.
De politie heeft inmidels acht arrestaties verricht en zes vuurwapens in beslag genomen.

Ps. een beetje overdreven.. Toch..? Stelletje Mietjes..
Waarom overdreven? Ben jij op de hoogte van de gevaren van deze interventie.
Makkelijk zat om ze mietjes te noemen vanuit het lekkere stoeltje achter het pctje.
Sommigen hechten meer waarde aan het leven en behoren niet tot de groep van zelfmoordenaars of kandidaten--zelfmoordenaars in tegenstelling tot bepaalde moslims die zo dwaas zijn om het leven hun geschonken door Allah zelf te beëindigen en dan verwachten dat ze 72 maagden mogen bezitten...eerst zelfmoord en dan nog moord op het geweten.....dat zijn pas mietjes.
Wat ze thuis niet kunnen krijgen gaan ze op hoger niveau zoeken...toch?
Stelletje mietjes!!
Toch niet te ver afgeweken hoop ik, is dit off-topic? :D

Pixelshade
17-12-02, 19:21
Geplaatst door limpio
Waarom overdreven? Ben jij op de hoogte van de gevaren van deze interventie.
Makkelijk zat om ze mietjes te noemen vanuit het lekkere stoeltje achter het pctje.
Sommigen hechten meer waarde aan het leven en behoren niet tot de groep van zelfmoordenaars of kandidaten--zelfmoordenaars in tegenstelling tot bepaalde moslims die zo dwaas zijn om het leven hun geschonken door Allah zelf te beëindigen en dan verwachten dat ze 72 maagden mogen bezitten...eerst zelfmoord en dan nog moord op het geweten.....dat zijn pas mietjes.
Wat ze thuis niet kunnen krijgen gaan ze op hoger niveau zoeken...toch?
Stelletje mietjes!!
Toch niet te ver afgeweken hoop ik, is dit off-topic? :D

gelijk weer de Islam erbij halen? hond

mietjes? als volgens jou martelaars mietjes zijn dan ben jij nog lager dan stront

Dutchguy
17-12-02, 19:29
Hebben ze Frans Bauer ook gepakt?

limpio
17-12-02, 23:24
Geplaatst door Pixelshade
gelijk weer de Islam erbij halen? hond

mietjes? als volgens jou martelaars mietjes zijn dan ben jij nog lager dan stront
Nou, omdat ik je foto's gezien heb en weet dat je een jong ventje bent dat graag stoer doet zal ik het soort conversatie dat over dieren en bijgevoegde producten maar negeren..meestal blijft het bij jou daartoe beperkt. Moet jij al niet slapen ventje... :D

ps: Ik dacht al dat ik off-topic ging.. zelfkennis =begin van wijsheid...het komt..het komt... :lol:

dodi_vega
18-12-02, 18:13
Geplaatst door limpio
Waarom overdreven? Ben jij op de hoogte van de gevaren van deze interventie.
Makkelijk zat om ze mietjes te noemen vanuit het lekkere stoeltje achter het pctje.
Sommigen hechten meer waarde aan het leven en behoren niet tot de groep van zelfmoordenaars of kandidaten--zelfmoordenaars in tegenstelling tot bepaalde moslims die zo dwaas zijn om het leven hun geschonken door Allah zelf te beëindigen en dan verwachten dat ze 72 maagden mogen bezitten...eerst zelfmoord en dan nog moord op het geweten.....dat zijn pas mietjes.
Wat ze thuis niet kunnen krijgen gaan ze op hoger niveau zoeken...toch?
Stelletje mietjes!!
Toch niet te ver afgeweken hoop ik, is dit off-topic? :D


Jazeker overdreven.. ze zijn gewoon Mietjes.. enne het waren er 225 zelfs.. Nog meer.. ..!!.. ik bedoel maar.. hoezo zijn zij bang van het KampVolkie.. ?? he.. Gore Mietjessssssssss dat het zijn.

Ik ben wel degelijk op de hoogte...., behandel Hun met Respect.. zij behandelen Jouw met Respect.. zodoende..

Ps. ik weet niet waarom je overgaat op zelfmoordenaars ( FREEDOM FIGHTERS)..

Maar om er effe op in te gaan.. Zelfmoordenaars Te Palestina.. zijn FREEDOM FIGHTERS.. ze vechten voor HUN land.. Waar ze RECHT op hebben.

gaypride
18-12-02, 18:25
Geplaatst door dodi_vega
ze zijn gewoon Mietjes.. enne het waren er 225 zelfs..

dat waren dan tussen de 11 en de 22 echte mietjes en een bisexueel
de rest in de broek schijtende hetero's .......
:hihi:

:student:
Gp

dodi_vega
18-12-02, 18:32
Geplaatst door gaypride
dat waren dan tussen de 11 en de 22 echte mietjes en een bisexueel
:hihi:

:student:
Gp




wa ya mean? :o

gaypride
18-12-02, 18:36
Geplaatst door dodi_vega
wa ya mean? :o

5 tot 10 % ! :D


:nijn:
Gp

~Panthera~
18-12-02, 21:09
Geplaatst door gaypride
5 tot 10 % ! :D


:nijn:
Gp
-------------------------------

Bingo !! :stomp: :melig2:

limpio
19-12-02, 05:25
Geplaatst door dodi_vega
Jazeker overdreven.. ze zijn gewoon Mietjes.. enne het waren er 225 zelfs.. Nog meer.. ..!!.. ik bedoel maar.. hoezo zijn zij bang van het KampVolkie.. ?? he.. Gore Mietjessssssssss dat het zijn.

Ik ben wel degelijk op de hoogte...., behandel Hun met Respect.. zij behandelen Jouw met Respect.. zodoende..

Ps. ik weet niet waarom je overgaat op zelfmoordenaars ( FREEDOM FIGHTERS)..

Maar om er effe op in te gaan.. Zelfmoordenaars Te Palestina.. zijn FREEDOM FIGHTERS.. ze vechten voor HUN land.. Waar ze RECHT op hebben.
Om maar effe in te gaan op het laatste daar het eerste gedeelte praat is voor klaas vaak, het is al zo dikwijls gezegd....zelfmoordenaars vechten niet, maar laten zichzelf tussen onschuldigen exploderen met als doel de hemel in te geraken om 72 reeds lang verkrachte maagden te verkrachten.
Wat een stelletje lafaards...en dat in de naam van Allah....mietjes!

Snake
19-12-02, 11:10
Geplaatst door limpio
Om maar effe in te gaan op het laatste daar het eerste gedeelte praat is voor klaas vaak, het is al zo dikwijls gezegd....zelfmoordenaars vechten niet, maar laten zichzelf tussen onschuldigen exploderen met als doel de hemel in te geraken om 72 reeds lang verkrachte maagden te verkrachten.
Wat een stelletje lafaards...en dat in de naam van Allah....mietjes!

Jij bent een lafaard met je gore kop, wat heeft een stomme inval met lslam te maken. En by the way aan deze vrijheidstrijders zul je nooit aan kunnen tippen en wie zegt dat ze het voor de beloning doen? Heb je het weleens gehoord van wraak of oorlog? Nee he, want jij bent een mietje die nooit wraakgevoelens zal hebben indien dit ook terecht is (vb: je land wordt ingepikt, je eer, je familie wordt afgeslacht...etc). Je laat je liever gewoon diep naaien en ik denk dat jij het lekker zal vinden ook. Kortom jij bent een stomme racist--------------> op voor de peloton :regie: fire :auw:

rafiq
19-12-02, 11:18
Wat hebben woonwagenbewoners te maken met de 'radicale Islamisten"?

Het moet niet gekker worden. En je ziet hiermee ook de racistische denkwijze. ANGST, ANGST, ANGST, ANGST

Trouwens als ze in eindhoven de woonwagen kampen betreden is het altijd met zo'n aantal. Een keer waren er 550 agenten op 4 plaatsen in eindhoven bij zo'n geregistreerde inval.
Dus vanuit Eindhoven vinden 'we' dat echt niet gek.

Niet te geleuve!

jaja
19-12-02, 11:45
Geplaatst door dodi_vega
[B]Jazeker overdreven.. ze zijn gewoon Mietjes.. enne het waren er 225 zelfs.. Nog meer.. ..!!.. ik bedoel maar.. hoezo zijn zij bang van het KampVolkie.. ?? he.. Gore Mietjessssssssss dat het zijn.

Ik ben wel degelijk op de hoogte...., behandel Hun met Respect.. zij behandelen Jouw met Respect.. zodoende..

ik begrijp dat jij liever wat doden en gewonden had gezien. Ieder zijn voorkeur. Jij had graag gewild dat het kantje boord was, dat er gevochten wordt. Puberaal noem ik dat. De bedoeling is dat de politie zo min mogelijk geweld gebruikt. Doordat er een grotere groep agenten was bleef het rustig. Ze zijn er wel eens met kleinere groepen geweest waarna er gevechten uitbraken. Soms zorgt een overmacht er voor dat er GEEN geweld is. Dat lijkt mij eerlijk gezegd een goede beslissing.

Als dat mietjes gedrag is, ben ik blij dat Nederland bewoond wordt door veel, heel veel mietjes! Lang leve de mietjes. Weg met de Macho's! Weg met geweld!!

limpio
19-12-02, 16:01
Geplaatst door rafiq
Wat hebben woonwagenbewoners te maken met de 'radicale Islamisten"?

Het moet niet gekker worden. En je ziet hiermee ook de racistische denkwijze. ANGST, ANGST, ANGST, ANGST

Trouwens als ze in eindhoven de woonwagen kampen betreden is het altijd met zo'n aantal. Een keer waren er 550 agenten op 4 plaatsen in eindhoven bij zo'n geregistreerde inval.
Dus vanuit Eindhoven vinden 'we' dat echt niet gek.

Niet te geleuve!
Haal je lange tenen vanonder mijn 44, je snapt hem niet he.
Vooruit, voor jou nog een keer.....
Off-topic..... :stout: Zo krijg ze wel makkelijk op de kast. :D

dodi_vega
19-12-02, 16:41
Geplaatst door jaja
ik begrijp dat jij liever wat doden en gewonden had gezien. Ieder zijn voorkeur. Jij had graag gewild dat het kantje boord was, dat er gevochten wordt. Puberaal noem ik dat. De bedoeling is dat de politie zo min mogelijk geweld gebruikt. Doordat er een grotere groep agenten was bleef het rustig. Ze zijn er wel eens met kleinere groepen geweest waarna er gevechten uitbraken. Soms zorgt een overmacht er voor dat er GEEN geweld is. Dat lijkt mij eerlijk gezegd een goede beslissing.

Als dat mietjes gedrag is, ben ik blij dat Nederland bewoond wordt door veel, heel veel mietjes! Lang leve de mietjes. Weg met de Macho's! Weg met geweld!!



Neej dat heb je verkeerd begrepen.. :o .. Natuurlijk zie ik liever geen gewonden of doden.. !! maar waarom zo overdreven.. veel?? 225 man.. enne dan effe met z'n allen koffie gaan drinken voor het kamp.. !!! natuurlijkkkk waarom niet.. wij (zij ) hebben toch niets beters te doen.. !!!!!.. waar het op neer komt.. is dat ze (politie) gewoon BANG is van het KampVolkie.. Met 225 man.. effe een paar mensen (8) Oppakken..

Gewoon Mietjes..

jaja
19-12-02, 16:48
Geplaatst door dodi_vega
Neej dat heb je verkeerd begrepen.. :o .. Natuurlijk zie ik liever geen gewonden of doden.. !! maar waarom zo overdreven.. veel?? 225 man.. enne dan effe met z'n allen koffie gaan drinken voor het kamp.. !!! natuurlijkkkk waarom niet.. wij (zij ) hebben toch niets beters te doen.. !!!!!.. waar het op neer komt.. is dat ze (politie) gewoon BANG is van het KampVolkie.. Met 225 man.. effe een paar mensen (8) Oppakken..

Gewoon Mietjes.. Nogmaals bij vorige gelegenheden zijn ze met een klein arrestatieteam gegaan en ontstond er een grote knokpartij. In het kamp zijn vuurwapens aanwezig. Naast de 8 arrestanten wonen er nog "een paar mensen", of te wel men staat niet tegenover 8 mensen maar een veelvoud.
Ik zeg niet dat ze het perfect hebben aangepakt, maar taalgebruik als "mietjes" etc geeft sterk de indruk dat jij wat meer Die Hard en wat minder Commish wilt zien. Ik prefereer the Commish.