PDA

Bekijk Volledige Versie : Maroc.nl Lagerhuis...



NIS
17-12-02, 18:17
Hey,

Kwam op het volgende idee:

Waarom organiseren de jongens van Maroc.nl niet een soort Lagerhuis ergens in Amsterdam ofzo. Nodig een goede voorzitter (Marcel van Dam) uit en laat alle Maroc.nl van de forum "Het nieuws van de dag" in een zaaltje met elkaar discusseren.

Gooi een persbericht eruit en zo heb je ook nog eens free publicity!

Ik heb namelijk zo'n zin om een paar lieden op deze forum verbaal af te maken ;)

Just an idea! :D

Couscousje
17-12-02, 18:23
Geplaatst door NIS
Hey,

Kwam op het volgende idee:

Waarom organiseren de jongens van Maroc.nl niet een soort Lagerhuis ergens in Amsterdam ofzo. Nodig een goede voorzitter (Marcel van Dam) uit en laat alle Maroc.nl van de forum "Het nieuws van de dag" in een zaaltje met elkaar discusseren.

Gooi een persbericht eruit en zo heb je ook nog eens free publicity!

Ik heb namelijk zo'n zin om een paar lieden op deze forum verbaal af te maken ;)

Just an idea! :D

Wij willen bloed zien!
Wij willen bloed zien!

:rambo:

Cc

lennart
17-12-02, 18:26
Gezien het niveau af en toe zou ik toch eerder Jerry Springer uitnodigen.

Couscousje
17-12-02, 18:34
Geplaatst door lennart
Gezien het niveau af en toe zou ik toch eerder Jerry Springer uitnodigen.

Wij willen bloed zien!
Wij willen bloed zien!

:rambo:

Cc

NIS
17-12-02, 18:37
Geplaatst door lennart
Gezien het niveau af en toe zou ik toch eerder Jerry Springer uitnodigen.

Eerst moet iedereen naar een auditie. Vervolgens wordt je geselecteerd voor Maroc.nl Lagerhuis

Je kan het vergelijken met Idols :D

Op deze manier moeten we voorkomen, dat het een Jerry Springer Show gaat worden. Ik zie iedereen nu al voor me...


En de winnaar is...

Als kado een reisje naar Marokko!

Joesoef
17-12-02, 18:44
Geplaatst door NIS

En de winnaar is...

Als kado een reisje naar Marokko!


Een tijdelijk huwelijk met een Marokkaanse........ :nijn:

Pixelshade
17-12-02, 19:03
victory, yehiya en shaheed in 1 zaal :roker:

en daartegen over I love @$@!& en magden david

ga ik lekker in een hoekie zitten met wat popcorn :stout:

sil
17-12-02, 19:05
Geplaatst door NIS
Hey,

Kwam op het volgende idee:

Waarom organiseren de jongens van Maroc.nl niet een soort Lagerhuis ergens in Amsterdam ofzo. Nodig een goede voorzitter (Marcel van Dam) uit en laat alle Maroc.nl van de forum "Het nieuws van de dag" in een zaaltje met elkaar discusseren.

Gooi een persbericht eruit en zo heb je ook nog eens free publicity!

Ik heb namelijk zo'n zin om een paar lieden op deze forum verbaal af te maken ;)

Just an idea! :D

Marcel van dam een goede voorzitter!!!!!!!!!!!

Couscousje
17-12-02, 19:08
Cc gaat zeker bij Club Sarcasm zitten, oftewel Tomas, Donna, Joesoef, Don, Dutchguy en natuurlijk MOI.

:D

Cc

NIS
17-12-02, 19:14
Geplaatst door Pixelshade
victory, yehiya en shaheed in 1 zaal :roker:

en daartegen over I love @$@!& en magden david

ga ik lekker in een hoekie zitten met wat popcorn :stout:


Daar zat ik dus ook aan te denken... Met het groepje van "Het nieuws van de dag" kan je hele amuserende discussie's krijgen.. :D

NIS
17-12-02, 19:17
Geplaatst door Couscousje
Cc gaat zeker bij Club Sarcasm zitten, oftewel Tomas, Donna, Joesoef, Don, Dutchguy en natuurlijk MOI.

:D

Cc


Wij doen niet aan "groepsvorming"! :D

Couscousje
17-12-02, 19:23
Geplaatst door NIS
Wij doen niet aan "groepsvorming"! :D

Oh?

Waarom niet?

Laten we het zo reëel mogelijk houden en ook de kampen terug laten komen, zoals we die hier zien op dit forum...

:D

Cc

Dutchguy
17-12-02, 19:27
Geplaatst door Couscousje
Cc gaat zeker bij Club Sarcasm zitten, oftewel Tomas, Donna, Joesoef, Don, Dutchguy en natuurlijk MOI.

:D

Cc

Count me in! :)

Couscousje
17-12-02, 19:28
Geplaatst door NIS
Wij doen niet aan "groepsvorming"! :D

Oh?

Waarom niet?

Laten we het zo reëel mogelijk houden en ook de kampen terug laten komen, zoals we die hier zien op dit forum...

:D

Cc

Couscousje
17-12-02, 19:30
Oh! Ik begin er helemaal zin in te krijgen!

Cc gaat uniforme truitjes breien voor haar clubje...

Cc

plexus
17-12-02, 19:35
...ik ben erbij. :roker:

Dutchguy
17-12-02, 20:13
Geplaatst door Couscousje
Oh! Ik begin er helemaal zin in te krijgen!

Cc gaat uniforme truitjes breien voor haar clubje...

Cc

Eeehhhhh Couscousje, niet om het een of ander maar van welk schaap komt die wol? :stout:

barfly
17-12-02, 20:26
Kewl! Ik wil ook komen om te supporten! En dan neem ik graag een aantal vrienden mee :D

barfly
17-12-02, 20:30
Geplaatst door Couscousje
Oh! Ik begin er helemaal zin in te krijgen!

Cc gaat uniforme truitjes breien voor haar clubje...

Cc

Sjaaltjes of mutsen is genoeg :)

Couscousje
17-12-02, 20:45
Geplaatst door Dutchguy
Eeehhhhh Couscousje, niet om het een of ander maar van welk schaap komt die wol? :stout:

*kuG*

Uhm... Mis je niet iemand?

:D

*sGijnheiligkijk*

Cc

Mark
17-12-02, 20:46
Ik vind Delft of Rotterdam wel een mooie locatie......

Maar ik denk niet dat er veel mensen komen opdagen

Dutchguy
17-12-02, 20:48
Geplaatst door Couscousje
*kuG*

Uhm... Mis je niet iemand?

:D

*sGijnheiligkijk*

Cc

Ahem, dus toch... had al bepaalde vermoedens. Gossietoch.... :p

lennart
17-12-02, 20:54
Geplaatst door Couscousje
Oh! Ik begin er helemaal zin in te krijgen!

Cc gaat uniforme truitjes breien voor haar clubje...

Cc

Breien? Ah ik wist jij bent een onderdrukte uitgehuwelijkte marokkaanse. Zie je wel er is van alles mis met de Islam!

* Lennart gooit alvast olie op het vuur.

Couscousje
17-12-02, 21:00
Geplaatst door lennart
Breien? Ah ik wist jij bent een onderdrukte uitgehuwelijkte marokkaanse. Zie je wel er is van alles mis met de Islam!

* Lennart gooit alvast olie op het vuur.

Onderdrukt: alleen als ik onder een man lig.
Uitgehuwelijkt: een vent is een vent.
Marokkaanse: ik heet niet voor niets couscous.

:D

Cc

mrz
17-12-02, 21:14
Geplaatst door NIS
Wij doen niet aan "groepsvorming"! :D

Lol. Wat mij betreft zit je dan toch echt automatisch in het groepje twijfelaars aka hypocrieten zoals Hirshi Ali hoor sorry to say. Die doet ook niet aan groepsvorming en gaat zich sterk maken voor het "individu" "de onderdrukte islamitische vrouw". Dat moet ik zien :D

:fplet:

NIS
17-12-02, 22:02
Geplaatst door mrz
Lol. Wat mij betreft zit je dan toch echt automatisch in het groepje twijfelaars aka hypocrieten zoals Hirshi Ali hoor sorry to say. Die doet ook niet aan groepsvorming en gaat zich sterk maken voor het "individu" "de onderdrukte islamitische vrouw". Dat moet ik zien :D

:fplet:

Hallo,

Je neemt mij toch niet serieus he...

Mark
17-12-02, 22:09
Ik wil bij marsipulami en mrz in de groep :lole:

Tomas
17-12-02, 22:16
Ik wil in de groep met one-liners.

Dat is voor mij het maximaal haalbare.

MokroMike II
17-12-02, 23:43
Jullie dachten dit festijn toch niet zonder mij te gaan vieren he ?

Zwarte Schaap
18-12-02, 00:50
Geplaatst door Joesoef
Een tijdelijk huwelijk met een Marokkaanse........ :nijn:


Voor het geval jij zult winnen zullen we voor jou speciaal een Marokkaanse colafles ter beschikking stellen. Een 2½ literfles wel te verstaan. :wohaa:

MO_NL
18-12-02, 01:03
Ahlan wa Sahlan,

Klinkt inderdaad als een tof idee.

We hebben nog wat lijntjes liggen met o.a. de Balie.

Wie van de ondergetekenden voelen zich geroepen om te helpen bij de organisatie van zulks (d.w.z. als deze luchtfietserij haalbaar blijkt te zijn)?

Liefst mensen uit de omgeving Amsterdam ivm praktische zaken als afstand en overleg. Maar als je het zelf geen bezwaar vindt om te reizen zijn wij de laatsten om jou te ontmoedigen!

Kom maar op zou ik zeggen...

In afwachting van uw reactie verblijven wij!

Namens het bestuur,

:chinees: MO_NL

Marsipulami
18-12-02, 01:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Voor het geval jij zult winnen zullen we voor jou speciaal een Marokkaanse colafles ter beschikking stellen. Een 2½ literfles wel te verstaan. :wohaa:

Hoi Schaap, Lang gezien dat ik jou nog geleden heb ;).

Zwarte Schaap
18-12-02, 01:28
Geplaatst door Marsipulami
Hoi Schaap, Lang gezien dat ik jou nog geleden heb ;).


Hoi Mars,

Was lekker bezig met een winterslaap maar voelde ineens een ijzige kou.

http://members.lycos.nl/moonrider/schaapje2.jpg

Marsipulami
18-12-02, 01:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoi Mars,

Was lekker bezig met een winterslaap maar voelde ineens een ijzige kou.

http://www.members.lycos.nl/moonrider/schaapje2.jpg

Haha, ik dacht dat schapen geschoren werden in de lente en niet in de herfst :D

Bev
18-12-02, 09:23
Geplaatst door NIS
Gooi een persbericht eruit en zo heb je ook nog eens free publicity! :D [/B]

Ehhh waar heb je publiciteit voor nodig?

Gratis publiciteit krijg je meestal voor 4 dingen:

1) Als je een kunstje kan.

2) Als je iets goeds hebt gedaan voor je medemens.

3) Als je rotzooi trapt.

4) Als je het slachtoffer bent van iemand die rotzooi trapt.

Punt 3 ligt in de heersende reputatie over Marokkanen en de gratis negatieve publiciteit die dit prikbord reeds heeft gekregen het meest voor de hand, zie ook de aard van de reacties van sommigen op dit initiatief. Die beginnen al weer lekker.

Probeer dus eerst tot een doelstelling te komen en afspraken te maken.
Het laatste wat je kan gebruiken is dat een van de "Medestrijders, broeders" of hoe sommigen zichzelf ook noemen gelijk begint te gillen dat alle joden dood moeten, dat er blauwe honden moeten worden omgelegd met een baksteen en dat hun god de beste is.
Vooral lui die vinden dat de "Strijd" al begint zodra ze de deur achter zich dichttrekken kan je missen als kiespijn bij een dergelijk initiatief.

Ik moet zeggen dat ik jou inhoudelijk gezien capabel genoeg acht om aan een dergelijk iets deel te nemen al ben ik het lang niet altijd met je eens. Helaas kan ik van een hoop prikkers slechts het tegendeel beweren. Wees dus selectief, georganiseerd en voorbereid.

Het is vreselijk gemakkelijk te verpesten.

Met vriendelijke groet,

Bev

NIS
18-12-02, 09:36
Geplaatst door MO_NL
Ahlan wa Sahlan,

Klinkt inderdaad als een tof idee.

We hebben nog wat lijntjes liggen met o.a. de Balie.

Wie van de ondergetekenden voelen zich geroepen om te helpen bij de organisatie van zulks (d.w.z. als deze luchtfietserij haalbaar blijkt te zijn)?

Liefst mensen uit de omgeving Amsterdam ivm praktische zaken als afstand en overleg. Maar als je het zelf geen bezwaar vindt om te reizen zijn wij de laatsten om jou te ontmoedigen!

Kom maar op zou ik zeggen...

In afwachting van uw reactie verblijven wij!

Namens het bestuur,

:chinees: MO_NL

Als organisator hoor ik bij een van de beste :D (eerlijk waar)

Ik wil wel helpen.. heb ook wat lijntje liggen..

Een opzet zou kunnen zijn, dat we 5 meest voorkomende onderwerpen op "Het nieuws van de dag" aansnijden. Deze voorzien we van een stelling en laten Victory, Yahyah, Tomas en weet ik veel allemaal het uitvechten. Met als winnaar NIS natuurlijk :D

Couscousje
18-12-02, 12:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoi Mars,

Was lekker bezig met een winterslaap maar voelde ineens een ijzige kou.

http://members.lycos.nl/moonrider/schaapje2.jpg

http://www.click-smilie.de/sammlung/engel/engel014.gif

*fluitfluitfluit*

Cc

Tomas
18-12-02, 16:03
Geplaatst door NIS
Als organisator hoor ik bij een van de beste :D (eerlijk waar)

Ik wil wel helpen.. heb ook wat lijntje liggen..

Een opzet zou kunnen zijn, dat we 5 meest voorkomende onderwerpen op "Het nieuws van de dag" aansnijden. Deze voorzien we van een stelling en laten Victory, Yahyah, Tomas en weet ik veel allemaal het uitvechten. Met als winnaar NIS natuurlijk :D

Dat kan niet, want ik sta op Vic's ignore lijstje...

* Huil *

Ook al krijg ik hele verkeerde beelden bij jou en lijntjes, ik wil best wel mee doen en me heel makkelijk laten overtuigen zodat jij wint. Zolang er maar voldoende groupies zijn.

Orakel
18-12-02, 18:43
:duim: Super idee. Wellicht wat kort dag, maar in het licht van de komende verkiezingen was het wel interessant geweest om niet met elkaar met met politici in debat te gaan. Integratie is naast veiligheid het verkiezingsthema.
Gewoon houden op 1 onderwerp, goed voorbereiden en goed beslagen ten ijs komen. Doen zij ook met al hun mediatrainingen én het zijn beroepsouwehoeren.
En hier prikken een communicatieadviseur, een marketingconsultant, een psych (meen ik)... moet lukken dus.

Wat een k@##$$ kompjoeter...

Sorry... hesjek!

Zwarte Schaap
18-12-02, 19:25
Geplaatst door Tomas
ik wil best wel mee doen en me heel makkelijk laten overtuigen zodat jij wint. Zolang er maar voldoende groupies zijn.

De groupies van Dutchguy en Gayride zullen heel blij zijn met jouw wensen en jouw makkelijke overtuiging. :lachu:

Donna
18-12-02, 19:36
Geplaatst door MO_NL
Ahlan wa Sahlan,

Klinkt inderdaad als een tof idee.

We hebben nog wat lijntjes liggen met o.a. de Balie.

Wie van de ondergetekenden voelen zich geroepen om te helpen bij de organisatie van zulks (d.w.z. als deze luchtfietserij haalbaar blijkt te zijn)?

Liefst mensen uit de omgeving Amsterdam ivm praktische zaken als afstand en overleg. Maar als je het zelf geen bezwaar vindt om te reizen zijn wij de laatsten om jou te ontmoedigen!

Kom maar op zou ik zeggen...

In afwachting van uw reactie verblijven wij!

Namens het bestuur,

:chinees: MO_NL

Yo Mo!

Bij BJBVM zit Waterlelie. Zij heeft dit al een keer georganiseerd (maar lokaal) en heeft contact met de redactie van het Lagerhuis. Als je haar mailadres wilt, PM me dan!

Top idee Nis. Hou wel de pers weg, want er gaat zekers bloed vloeien ;) :D

Donna
18-12-02, 19:44
Geplaatst door Couscousje
Cc gaat zeker bij Club Sarcasm zitten, oftewel Tomas, Donna, Joesoef, Don, Dutchguy en natuurlijk MOI.

:D

Cc

Count me in!



Ik kan de burqababe smiley (ons tenuetje voor het Lagerhuis) nergens meer vinden! Sabotage!

Ik ben kandidaat voor de positie van whip van het lagerhuis.... :zweep:

Dutchguy
18-12-02, 20:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
De groupies van Dutchguy en Gayride zullen heel blij zijn met jouw wensen en jouw makkelijke overtuiging. :lachu:

Gayride???

WHAT were you thinking???

Ye naughty one!!! :D

Couscousje
18-12-02, 23:27
Geplaatst door Donna
Count me in!



Ik kan de burqababe smiley (ons tenuetje voor het Lagerhuis) nergens meer vinden! Sabotage!

Ik ben kandidaat voor de positie van whip van het lagerhuis.... :zweep:

Hmmmmm, ik kan hem ook niet vinden, maar kijk eens welke outfit ik nu heb gescoord in de uitverkoop:

http://www.click-smilie.de/sammlung/verkleidung/verkleidung043.gif

Cc

Victory
18-12-02, 23:45
Ik doe niet mee. :p

Jammer voor diegenen die mij in discussie willen zien gaan met de zionisten.... :p Maar ik kan niet tegen zionisten... als ik al iemand met een davidsterpetje zie kijk ik al raar naar em... laat staan dat ik met hun in real live moet praten. :watte?:

De Rode Roos
18-12-02, 23:53
Geplaatst door Bev
Ehhh waar heb je publiciteit voor nodig?

Gratis publiciteit krijg je meestal voor 4 dingen:

1) Als je een kunstje kan.

2) Als je iets goeds hebt gedaan voor je medemens.

3) Als je rotzooi trapt.

4) Als je het slachtoffer bent van iemand die rotzooi trapt.

Punt 3 ligt in de heersende reputatie over Marokkanen en de gratis negatieve publiciteit die dit prikbord reeds heeft gekregen het meest voor de hand, zie ook de aard van de reacties van sommigen op dit initiatief. Die beginnen al weer lekker.

Probeer dus eerst tot een doelstelling te komen en afspraken te maken.
Het laatste wat je kan gebruiken is dat een van de "Medestrijders, broeders" of hoe sommigen zichzelf ook noemen gelijk begint te gillen dat alle joden dood moeten, dat er blauwe honden moeten worden omgelegd met een baksteen en dat hun god de beste is.
Vooral lui die vinden dat de "Strijd" al begint zodra ze de deur achter zich dichttrekken kan je missen als kiespijn bij een dergelijk initiatief.

Ik moet zeggen dat ik jou inhoudelijk gezien capabel genoeg acht om aan een dergelijk iets deel te nemen al ben ik het lang niet altijd met je eens. Helaas kan ik van een hoop prikkers slechts het tegendeel beweren. Wees dus selectief, georganiseerd en voorbereid.

Het is vreselijk gemakkelijk te verpesten.

Met vriendelijke groet,

Bev

Ik sluit me daarbij aan. :)
Wel vind ik dat iemand mag vinden dat zijn God de beste is, alleen moet je wel ff tolerant blijven tegenover anders/niet gelovigen.

Ik zou overigens Couscousje wel in actie willen zien. De geemancipeerde Moslimvrouw bij uitstek en stelt zich niet onderdanig op. Wel een tikje onbeschaafd en onbeschofd, maar liever dat dan nederigheid.

Zwarte Schaap
19-12-02, 00:38
Geplaatst door De Rode Roos
Ik zou overigens Couscousje wel in actie willen zien. De geemancipeerde Moslimvrouw bij uitstek en stelt zich niet onderdanig op. Wel een tikje onbeschaafd en onbeschofd, maar liever dat dan nederigheid.

Ik heb liever een discussie gebasseerd op relevante feiten en argumenten. Ook je indeling van de marokkaanse vrouw in (1) geemanicipeerde Moslimvrouw die onbeschaafd en onbeschoft doet en (2) Onderdanige en nederige Moslimvrouw getuigt van onwetendheid en bevooroordeeldheid.

Alsof Moslimvrouwen per definitie nederig en onderdanig zijn. Het is net zo een stomme redenering als dat Nederlandse vrouwen hoeren zijn die hun man domineren en als sukkeltje behandelen.

Als Marokkaanse jongeren zich met krachttermen bedienen dan zijn ze gevaarlijk en agressief en bij een marokkaanse vrouw is dat geemanicipeerd. Hoezo dubbele standaard?

Nogmals geef mij maar een discussie gebasseerd op relevante feiten en argumenten. Schelden en onbeschoft doen kan elke sukkeltje.

Marsipulami
19-12-02, 00:58
Ik heb wel respect voor nederige mensen, maakt niet uit of ze man of vrouw zijn. Nederige mensen zitten dichter bij de waarheid dan mensen die vol zijn van zichzelf (zoals Hollanders bijvoorbeeld :fpiraat: )

Dragon_Khan
19-12-02, 09:15
Leuk idee, alleen denk ik niet dat we van Dam kunnen krijgen, of heeft iemand ergens nog 10.000 Euro in een oude sok zitten?

Couscousje
19-12-02, 14:32
Roosje en Schapie...

Onbeschoft schrijf je met een t...

Gegroet,

Geëmancipeerde, gestudeerde, gruwelijk lekkere Nederlandse moslimvrouw van Marokkaanse afkomst...

:rolleyes:

Zwarte Schaap
19-12-02, 16:02
Geplaatst door Couscousje
Roosje en Schapie...

Onbeschoft schrijf je met een t...

Gegroet,

Geëmancipeerde, gestudeerde, gruwelijk lekkere Nederlandse moslimvrouw van Marokkaanse afkomst...

:rolleyes:

Je hebt mijn naam onterecht genoemd in het geval van de schrijfwijze van ''onbeschoft''. Je zou wel gelijk hebben gehad als je het woord ''nogmals'' en ''gebasseerd'' had genoemd, maar dat waren typfouten die te wijten zijn aan mijn toetsenbord, het snel typen en het niet achteraf controleren van mijn schrijfsels.

groetjes,

Zwarte Schaap

Couscousje
19-12-02, 17:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je hebt mijn naam onterecht genoemd in het geval van de schrijfwijze van ''onbeschoft''. Je zou wel gelijk hebben gehad als je het woord ''nogmals'' en ''gebasseerd'' had genoemd, maar dat waren typfouten die te wijten zijn aan mijn toetsenbord, het snel typen en het niet achteraf controleren van mijn schrijfsels.

groetjes,

Zwarte Schaap

Inderdaad, maar jij was degene die op Roosje reageerde.

Cc

P.S.: Er zitten veel meer fouten in je tekst dan al hetgeen je noemt. Maar jij bent wat tekst betreft een hopeloos geval.