PDA

Bekijk Volledige Versie : Heeft iedereen dit gelezen???



bahar
18-12-02, 11:15
hoi allemaal

ik heb laats een verhaaltje toegevoegd die "niet meer mijn leven" heet. Ik wilde even vragen of jullie hem hebben gelezen! Zo ja wat vonden jullie er van? We hebben wel overal een mening over (over de nederlanders en turken enz) maar we moeten eerst naar ons zelf kijken. Dat er nog zulke dingen gebeuren kunnen we voorkomen (bijv: uithuwelijke). Of denken jullie er anders over dan ik??????

bahar

barfly
18-12-02, 16:02
Geplaatst door bahar
hoi allemaal

ik heb laats een verhaaltje toegevoegd die "niet meer mijn leven" heet. Ik wilde even vragen of jullie hem hebben gelezen! Zo ja wat vonden jullie er van? We hebben wel overal een mening over (over de nederlanders en turken enz) maar we moeten eerst naar ons zelf kijken. Dat er nog zulke dingen gebeuren kunnen we voorkomen (bijv: uithuwelijke). Of denken jullie er anders over dan ik??????

bahar

Hoi Bahar, ik heb je stukje gelezen en vond het erg aangrijpend. Mag ik weten of je het zelf hebt geschreven of dat het een waar gebeurt verhaal is? Nu ben ik een Nederlander die nog nooit is geconfronteerd met uithuwelijking, behalve dan via de media. Maar ik ben van mening dat iedereen zelf moet kiezen wie te huwen. Hoe te voorkomen? Tja dat zal niet meevallen als de mensen die het zelf aangaat er niets aan doen lijkt me?

bahar
26-12-02, 17:11
hoi, hoi

Ten eerste wil ik zeggen dat ik dit niet zelf heb geschreven. Het is via, via (vrienden) als een mailtje verzonden. Later ben ik er achter gekomen dat het echt gebeurt was..... Als eerste had ik geen zin in om die hele verhaal te gaan lezen maar, toen ik er eenmaal aan begon kon ik niet meer stoppen. Dit verhaal heeft grote invloed op me gekregen en ik vond dat iedereen het mocht weten wat dit meisje allemaal had meegemaakt. En over hoe we dit soort zaken moeten voorkomen?????? Ik heb geen idee maar zeg nooit nooit want, als je het echt wilt dan kan je alles hihi....

afz. bahar

i love israel
26-12-02, 17:16
waar is dit verhaal te vinden?

bahar
17-01-03, 11:06
het staat op mijn naam: bahar
goed zoeken haha