PDA

Bekijk Volledige Versie : strafpunten beleid beheer complete onzin



magden_david
18-12-02, 19:45
het klinkt zo mooi een strafpunten beleid, als je 25 punten hebt lig je eruit, voor racisme krijg je 9 strafpunten dus kijk uit ! we tolereren het niet meer. na de aanklacht van het mdi willen we geen gedoe meer maar orde op zaken steleln.

klinkt mooi he ?

het rare....kuch kuch... is dat er niet naar wordt gehandeld.

even een voorbeeld
de gebruiker "akram" had maar liefst 4 postings in 2 dagen die ver over de schreef gingen. ik heb ze braaf gemeld, ze zijn wonderbaarlijk nog weggehaald ook maar dan.
4 postings * 9 punten is dag dag akram..........maar wat blijkt.............0 strafpunten.
he dat is raar.
victory ook al 0 , zijn posting is ook weggehaald wegens niet koshere uittingen maar ook 0 punten
pixelshade idem dito.

raar he ??????

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/warn.php?s=

Waiting
18-12-02, 19:57
Geloofde jij dan echt dat het forum nu schoon zou blijven van Victory's en Shaheeds?

Die gasten kunnen gewoon niet iets normaals schrijven....
Het zijn gewoon racisten, dat komt gewoon elke keer weer naar boven...
Zoals ik al eerder stelde, zolang racisten en mensen met extremistische uitingen niet gelijk en voorgoed worden gebanned komt er geen einde aan.

Strafpunten :rolleyes:

Zwarte Schaap
18-12-02, 20:41
Is dit het speciale klaagmuurtje op maroc.nl ? Jullie kunnen het ook niet laten héh !

Donna
18-12-02, 20:45
Magden, je hebt groot gelijk.

Racisten en stokers dienen te worden gebanned. Daarom hebben we Waiting ook van BJBVM gebanned.

Veel te laat, dat wel, maar in ieder geval is er opgetreden.

Waiting
18-12-02, 20:52
Geplaatst door Donna
Magden, je hebt groot gelijk.

Racisten en stokers dienen te worden gebanned. Daarom hebben we Waiting ook van BJBVM gebanned.

Veel te laat, dat wel, maar in ieder geval is er opgetreden.


Ehhm.... Ik neem aan dat het nu de bedoeling is om iets terug te zeggen zodat jij je zin krijgt?

Tja dit is ook een reactie.... :rolleyes:

Ow... Hier laat ik het wel bij trouwens :zwaai:

Marsipulami
18-12-02, 22:24
Spamming Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 2
Overmatig Posten Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 2
Grove Uitspraken Waarschuwingsniveau 1 strafpunten 3
Ongeoorloofde Reclame Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 5
PM-Misbruik Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 5
Mede-Prikker Stalken Waarschuwingsniveau 2 strafpunten 6
Moderators Onheus Bejegenen Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 8
Racistische Teksten Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 9
Godslastering Waarschuwingsniveau 3 strafpunten 10

Ik vind dat David gelijk heeft. Beheer zou maar eens consequenter moeten optreden. Zo staan er ondermeer 8 strafpunten op het onheus bejegenen van moderators. Dus stel ik voor dat beheer nu 8 strafpunten geeft aan magden_david omwille van deze thread die hij geopend heeft. :engel:

magden_david
18-12-02, 23:18
als zij onheus kunnen bewijzen, dan kom maar op met die strafpunten.

Marsipulami
18-12-02, 23:54
Geplaatst door Matt_ttie
Dat sommigen dezelfde misselijke ideëen op een verhullende wijze formuleren, omdat ze daarvoor de verbale capaciteiten hebben, gaat ook niet aan ons oog voorbij. Dus klagen kun je tot je ons weegt, maar jij hebt net zo veel boter op je hoofd.

:lole: :lole: Ik vind dat David omwille van het 'Weg met vlooien' onder zijn avatar ook al een ban4ever zou moeten kijgen.