PDA

Bekijk Volledige Versie : UPC zijn een stelletje kanker lijers...



Victory
18-12-02, 21:44
:mad:

Kreeg ik eerst een check van 230 euro... dit heb ik drie maanden achter elkaar gekregen... vanaf dat moment kwam er elke maand ook nog eens een bedrag bij...

Ik had een email gestuurd naar upc dat er iets niet klopte... paar weken daarna kreeg ik een check van 250 euro ofzo gestuurd met weet ik veel allemaal erbij dat als ik het niet betaal dat zij al mijn upc shit(telefoon/tv/internet) af zullen sluiten.... ik ben best wel lui, en had geen zin om door al mijn bankafschriften(leggen overal in mijn kamer :D) te gaan... dus ik betaalde het zomaar(ja echt, zomaar)... en nu een maand later NU DUS hebben ze het lef om mij een rekening van 388 EURO toe te sturen en dat ik het voor 31 dec moet sturen.... ECHT NIET HE.......

Ik ga zo wel een brief schrijven met 100 copies van bankafschriten en weet ik veel allemaal om te laten zien dat ik het betaald heb en mijn vorige bedrag ook nog eens terug wil... :mad:

zo niet ga ik er een advocaat bij halen... stelletje kanker homo's....... GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! bandiet ZE WILLEN ALLEEN MAAR GELD....


Iemand anders ook al last gehad van dit soort shit van upc? :loog:

Dutchguy
18-12-02, 21:47
Geplaatst door Victory
:mad:

Kreeg ik eerst een check van 230 euro... dit heb ik drie maanden achter elkaar gekregen... vanaf dat moment kwam er elke maand ook nog eens een bedrag bij...

Ik had een email gestuurd naar upc dat er iets niet klopte... paar weken daarna kreeg ik een check van 250 euro ofzo gestuurd met weet ik veel allemaal erbij dat als ik het niet betaal dat zij al mijn upc shit(telefoon/tv/internet) af zullen sluiten.... ik ben best wel lui, en had geen zin om door al mijn bankafschriften(leggen overal in mijn kamer :D) te gaan... dus ik betaalde het zomaar(ja echt, zomaar)... en nu een maand later NU DUS hebben ze het lef om mij een rekening van 388 EURO toe te sturen en dat ik het voor 31 dec moet sturen.... ECHT NIET HE.......

Ik ga zo wel een brief schrijven met 100 copies van bankafschriten en weet ik veel allemaal om te laten zien dat ik het betaald heb en mijn vorige bedrag ook nog eens terug wil... :mad:

zo niet ga ik er een advocaat bij halen... stelletje kanker homo's....... GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! bandiet ZE WILLEN ALLEEN MAAR GELD....


Iemand anders ook al last gehad van dit soort shit van upc? :loog:

Ja, en ik had graag op je topic gereageerd tot ik de term 'stelletje kanker homo's' tegenkwam.

Victory
18-12-02, 21:51
Oh ja, en ik ga er ook in schrijven dat als ze dat tering internet modem van hun niet binnen 2 dagen ophalen, dat ik em de sloot in ga gooien... en ook de telefoon modem... IK WIL NIKS MEER TEMAKEN HEBBEN MET UPC!!!!!!!!!!!! GRRRRRRRR!!!!!!!! :auw:


:boos::boos::boos::boos::boos:


En Dutchguy, geeft niet... :p :knipoog:

Donna
18-12-02, 21:58
Geplaatst door Victory
:mad:

Kreeg ik eerst een check van 230 euro... dit heb ik drie maanden achter elkaar gekregen... vanaf dat moment kwam er elke maand ook nog eens een bedrag bij...

Ik had een email gestuurd naar upc dat er iets niet klopte... paar weken daarna kreeg ik een check van 250 euro ofzo gestuurd met weet ik veel allemaal erbij dat als ik het niet betaal dat zij al mijn upc shit(telefoon/tv/internet) af zullen sluiten.... ik ben best wel lui, en had geen zin om door al mijn bankafschriften(leggen overal in mijn kamer :D) te gaan... dus ik betaalde het zomaar(ja echt, zomaar)... en nu een maand later NU DUS hebben ze het lef om mij een rekening van 388 EURO toe te sturen en dat ik het voor 31 dec moet sturen.... ECHT NIET HE.......

Ik ga zo wel een brief schrijven met 100 copies van bankafschriten en weet ik veel allemaal om te laten zien dat ik het betaald heb en mijn vorige bedrag ook nog eens terug wil... :mad:

zo niet ga ik er een advocaat bij halen... stelletje kanker homo's....... GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! bandiet ZE WILLEN ALLEEN MAAR GELD....


Iemand anders ook al last gehad van dit soort shit van upc? :loog:


Sjooooo, goed topic zeg.

UPC! Begin daar eens een JIHAD tegen :D

UPC is echt TE erg.

Toen ik het ging aanvragen, duurde het echt een eeuwigheid voordat ik het eindelijk aan de praat kreeg. Dat was echt weken nadat die monteur het had geinstalleerd. Die monteur kreeg het niet aan de praat, en die ging gewoon weg! 'Tsja, ik kan er verder ook niet veel aan doen. Veel succes dermee verdersss'. 'Wattuh? Jij moet dat ding toch aan de praat krijgen, daar betaal ik toch installatiekosten voor?' 'Nee, dat is voor het installeren. Dat is nu gebeurd. Ik weet ook niet waarom 'ie het niet doet.'

Affijn. Weken later, ik had zeker 4 keer een halve dag thuis op een technicus gewacht, komt er eindelijk zo'n techneut de boel fixen. Toen begon het gezeik met de facturen. Dat klinkt ongeveer zoals bij jou. Een keer hebben ze dezelfde factuur iets van 4 keer afgeschreven. En de rekeningen waren altijd incompleet, dan kwam er nog eentje achteraan enzo...

Een paar weken geleden heb ik de boel afgesloten, ik heb nu ADSL (erg makkelijk zelf te installeren, en het werkte in 1 keer. Nog geen rekening gezien ;) ). Maar UPC moest dat modem nog komen afsluiten. Ik wilde het op 10 dec. afsluiten, maar een paar weken daarvoor deed het het al niet meer. Ik had wel een bevestiging gevraagd (ik vraag tegenwoordig echt OVERAL schriftelijke bevestigingen van, anders heb je na een jaar ineens een deurwaarder op je nek die beweert dat je al die tijd nog aangesloten bent geweest) maar ondanks dat ik een brief had waarop stond dat ik nog twee weken recht had op chello konden ze me niet meer aansluiten. Hmm. Okee. Op 10 dec. zou er een monteur komen, maar dat moest ik afbellen. Ik had twee dagen van te voren gebeld. Dat die afspraak verzet moest worden. Dat gebeurde ook, de afspraak werd een paar dagen verschoven. Maar natuurlijk belt er 's ochtends een monteur op: 'Ik sta voor uw deur..' Ja, dan komen ze wel! Mafketels.... Maar een paar dagen daarna, toen er een monteur zou komen, was ik thuis en kwam de monteur uiteraard NIET. Dus vandaag heb ik gebeld, of ik dat ding ook zelf bij hen kon komen afleveren. Kijkt die gozer (nadat ik een kwartier in de wacht had gestaan) in mijn gegevens, staat erin dat ze het modem allang terughebben!

Dus ik heb een chello modem in de aanbieding. Een hele mooie grijze! Gratis en voor niets!

Wie wil?

~Panthera~
18-12-02, 22:04
Gewoon doorgeven aan de consumentenbond, die hebben inmiddels STAPELS van die UPC sh.it liggen. :handbang:

Victory
18-12-02, 22:12
Geplaatst door Donna
Sjooooo, goed topic zeg.

UPC! Begin daar eens een JIHAD tegen :D

UPC is echt TE erg.

Toen ik het ging aanvragen, duurde het echt een eeuwigheid voordat ik het eindelijk aan de praat kreeg. Dat was echt weken nadat die monteur het had geinstalleerd. Die montuer kreeg het niet aan de praat, en die ging gewoon weg! 'Tsja, ik kan er verder ook niet veel aan doen. Veel succes dermee verdersss'. 'Wattuh? Jij moet dat ding toch aan de praat krijgen, daar betaal ik toch installatiekosten voor?' 'Nee, dat is voor het installeren. Dat is nu gebeurt. Ik weet ook niet waarom ķe het niet doet.'

Affijn. Weken later, zeker 4 keer een halve dag thuis gewacht, komt er eindelijk zo'n techneut de boel fixen. Toen begon het gezeik met de facturen. Dat klinkt ongeveer zoals bij jou. Een keer hebben ze dezelfde factuur iets van 4 keer afgeschreven. En de rekeningen waren altijd incompleet, dan kwam er nog eentje achteraan enzo...

Een paar weken geleden heb ik de boel afgesloten, ik heb nu ADSL (erg makkelijk zelf te installeren, en het werkte in 1 keer. Nog geen rekening gezien ;) . Maar UPC moest dat modem nog komen afsluiten. Ik wilde het op 10 dec. afsluiten, maar een paar weken daarvoor deed het het al niet meer. Ik had wel een bevestiging gevraagd (ik vraag tegenwoordig echt OVERAL schriftelijke bevestigingen van, anders heb je na een jaar ineens een deurwaarder op je nek die beweert dat je al die tijd nog aangesloten bent geweest) maar ondanks dat ik een brief had waarop stond dat ik nog twee weken recht had op chello konden ze me niet meer aansluiten. Hmm. Okee. Op 10 dec. zou er een monteur komen, maar dat moest ik afbellen. Ik had twee dagen van te voren gebeld. Dat die afspraak verzet moest worden. Dat gebeurde ook, de afspraak werd een paar dagen verschoven. Maar natuurlijk belt er 's ochtends een monteur op: 'Ik sta voor uw deur..' Ja, dan komen ze wel! Maar een paar dagen daarna, toen er een monteur zou komen, was ik thuis en kwam de monteur uiteraard NIET. Dus vandaag heb ik gebeld, of ik dat ding ook zelf bij hen kon komen afleveren. Kijkt die gozer (nadat ik een kwartier in de wacht had gestaan) in mijn gegevens, staat erin dat ze het modem allang terughebben!

Dus ik heb een chello modem in de aanbieding. Een hele mooie grijze! Gratis en voor niets!

Wie wil?

"(ik vraag tegenwoordig echt OVERAL schriftelijke bevestigingen van, anders heb je na een jaar ineens een deurwaarder op je nek die beweert dat je al die tijd nog aangesloten bent geweest)"

Slim van je.... ik wist niet dat dat kon... dit hadden ze ook bij mij geflikt :tranen: :traan1: :stomp: (was een periode dat ik geen internet had.... maar volgens hun wel...) :auw:

Ik was verbannen bij upc voor "hacken" en weet ik veel allemaal... (stond op mijn vader zijn naam)... dusse... geen internet voor ongeveer 8/9 maanden... na al die tijd wilde ik weer internet.. dus ik belde upc...

"jah uh... ik blahblah blah... wil een internet aansluting... blahblah"

Antwoord: "Dat kan meneer, wat is uw naam.... postcode?"

"blahblahblah blahblah blah"

Antwoord: "TAK TAK TAK TAAKAKA (toetsenbord :p).... Meneer, u bent 'verbannen' van de upc internet voor... uhhm... hacken.."

"Nee, dat was mijn vader... ik wil deze op mijn naam" (vader en ik hebben zelfde voorletters.. :p)

Antwoord: "Oh okay.... wat is uw naam?" LOL

anyway... ik kreeg weer internet... maar volgens hun is er nooit een periode geweest waarin geen internet had... :(

Donna
18-12-02, 22:22
Geplaatst door Victory
[B
Antwoord: "TAK TAK TAK TAAKAKA (toetsenbord :p).... Meneer, u bent 'verbannen' van de upc internet voor... uhhm... hacken.."

"Nee, dat was mijn vader... ik wil deze op mijn naam" (vader en ik hebben zelfde voorletters.. :p)

Antwoord: "Oh okay.... wat is uw naam?" LOL

anyway... ik kreeg weer internet... maar volgens hun is er nooit een periode geweest waarin geen internet had... :( [/B]

:melig2:

Shit wat een eikels.......... :D

Joesoef
18-12-02, 22:35
Geplaatst door Kidon2
Jij bent veels te dom om te kunnen hacken !

Weet jouw mamma wel dat je nog steeds niet slaapt?

Pixelshade
18-12-02, 22:41
Geplaatst door Victory
:mad:

Kreeg ik eerst een check van 230 euro... dit heb ik drie maanden achter elkaar gekregen... vanaf dat moment kwam er elke maand ook nog eens een bedrag bij...

Ik had een email gestuurd naar upc dat er iets niet klopte... paar weken daarna kreeg ik een check van 250 euro ofzo gestuurd met weet ik veel allemaal erbij dat als ik het niet betaal dat zij al mijn upc shit(telefoon/tv/internet) af zullen sluiten.... ik ben best wel lui, en had geen zin om door al mijn bankafschriften(leggen overal in mijn kamer :D) te gaan... dus ik betaalde het zomaar(ja echt, zomaar)... en nu een maand later NU DUS hebben ze het lef om mij een rekening van 388 EURO toe te sturen en dat ik het voor 31 dec moet sturen.... ECHT NIET HE.......

Ik ga zo wel een brief schrijven met 100 copies van bankafschriten en weet ik veel allemaal om te laten zien dat ik het betaald heb en mijn vorige bedrag ook nog eens terug wil... :mad:

zo niet ga ik er een advocaat bij halen... stelletje kanker homo's....... GRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! bandiet ZE WILLEN ALLEEN MAAR GELD....


Iemand anders ook al last gehad van dit soort shit van upc? :loog:

complot :roker:

Joesoef
18-12-02, 23:01
Geplaatst door Pixelshade
complot :roker:

Ik geloof dat de helft van de abbo's van UPC slachtoffer is van het complot.

barfly
18-12-02, 23:26
Geplaatst door Victory
BLAAT "Ik was verbannen bij upc voor "hacken" BLAAT

SIELUG! :zwaai:

Victory
18-12-02, 23:42
Geplaatst door barfly
SIELUG! :zwaai:

Wat er "SIELUG" aan was, was dat het niet eens echt onder hacken valt, naar mijn mening. Maar ik was dom genoeg om gewoon met mijn eigen ip zitten te kloten op andere pc's. Een andere klacht was dat ik miljoenen pc's had gescan'd... :) blijkbaar hadden vet veel bedrijfen mij gemeld... (ook met eigen ip gedaan)... was gewoon in een tijd dat het me absoluut niks kon schelen.. hehe... :D

barfly
18-12-02, 23:46
Geplaatst door Victory
Wat er "SIELUG" aan was, was dat het niet eens echt onder hacken valt, naar mijn mening. Maar ik was dom genoeg om gewoon met mijn eigen ip zitten te kloten op andere pc's. Een andere klacht was dat ik miljoenen pc's had gescan'd... :) blijkbaar hadden vet veel bedrijfen mij gemeld... (ook met eigen ip gedaan)... was gewoon in een tijd dat het me absoluut niks kon schelen.. hehe... :D

ja das naar, dan wordt je afgesloten :)

Sven_DP
18-12-02, 23:56
'k vind dit onderwerp een beetje saaitjes, dus even een vraagje tussendoor :

Is UPC in handen van de zionisten? :D :D :D :D :D :D

magden_david
19-12-02, 00:26
echte zionisten hebben @home, retesnel en voor elke kilobyte die ik down of upload gaat een euro naar israel.

:wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: weer een euro ! :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: en nog een !!!! :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: en weer een euro :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: en nog een !!!! :wohaa:

lennart
19-12-02, 00:26
Dagblad de Gelderlander wil onderzoek doen naar de administratieve en communicatieve puinhoop die er binnen UPC is, aldus hun website. In een kort bericht op hun frontpage roepen ze bezoekers op concrete ervaringen te melden. Steeds meer klachten bereikten de Gelderlander en deden aanzetten tot deze actie. De klachten zijn zeer divers en gaan over onder meer verkeerde facturen, geen facturen en de klantenservice die vrijwel niet te bereiken is. Mocht je jouw ervaring kwijt willen dan kun je de Gelderlander ook mailen.

http://www.gelderlander.nl/regioportal/GLD/0,2622,1444-Voorpagina,00.html

of mail naar: mailto:[email protected]?SUBJECT=K lachten%20over%20UPC

En met betrekking tot UPC en zionisme:

http://www.libertymedia.com/liberty_glance/john_malone.htm
Die gast zit in het bestuur. Dus het lijkt me duidelijk :p

Simon
19-12-02, 08:55
UPC staat in de top 3 van bedrijven waar de consumentenbond de meeste klachten over krijgt. Een vriend van mij heeft (nu nog) een kabelaansluiting bij chello en wordt vele keren per dag van het net gegooid. Helppagina's op het Internet hebben ze niet. Etc..

Simon