PDA

Bekijk Volledige Versie : Iraans meisje doodgeschoten en broer zwaar gewond in Zaandam



Victory
19-12-02, 19:46
Gisteren zijn een Iraans meisje(dood) en haar broer die ik ken neergeschoten in zaandam....

Ze had het met haar vriend uitgemaakt en die gozer werd jaloers of kon het niet hebben ofzo... gisteren kwam aan haar deur... haar broer deed open... hij kreeg een schot door zijn hart... (ligt nu in ziekenhuis... intensive care).... Die 'vriend' is toen het huis binnen gelopen... meisje was van de schoten wakker geworden... toen ze kwam kijken wat de fuck allemaal aan de hand was kreeg ze een kogel regel naar haar toe... ze is nu dood... en die gozer heeft toen zichzelf ook neergeschoten...

Dit in zaandam allemaal....

Raare mensen tegenwoordig.... sheesh.... :tranen:

Victory
19-12-02, 19:52
AT5

Drama in woning Zaandam: twee doden

Woensdag rond 23.00 uur zijn een man en een vrouw neergeschoten in een woning aan de Dirk Kleimanstraat in Zaandam. De vrouw kwam om het leven. De man is zwaar gewond overgebracht naar het AMC in Amsterdam. Zijn toestand is kritiek.
De schutter heeft zich daarna zelf van het leven beroofd. De dader is de ex van de doodgeschoten vrouw.
De politie zegt sterke aanwijzingen te hebben dat de dader een 24-jarige Nederlandse man zonder vaste woon- of verblijfplaats is. De dader zou een bekende van de politie zijn. Bij de politie zijn geen aanwijzingen bekend dat de vrouw eerder bedreigd is.

:( was raar om te zien, hoe mensen die je kent staan te schreeuwen en te janken op tv..... :slaap:

magden_david
19-12-02, 20:52
aangezien je ze kent; gecondoleerd.

Pixelshade
19-12-02, 21:08
woon zelf op fietsafstand van zaandam, erg treurig, te treurig, mag nooit gebeure :kwaad:

Amellady
19-12-02, 22:39
:droef: gecondoleerd, Victory en ook de familie

barfly
19-12-02, 22:52
Mijn oprechte deelneming.

De Rode Roos
20-12-02, 00:56
Jeetje wat erg. :(

Dutchguy
20-12-02, 01:54
Vic, sterkte jongen.

Joesoef
20-12-02, 06:35
:( :( :( :( :( :( :(

Petrus
20-12-02, 06:49
Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat je iemand doodschiet waar je echt van houdt. Belachelijk. Maar dat soort dingen gebeuren in elk land, elk jaar. Mannelijke trots, denk ik. Nou ja, gecondoleerd in ieder geval.

almouqawim
20-12-02, 14:11
el baraqa fe rask
en gecondoleerd

Allah oe akbar