PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionisten willen aanpak van AEL in NL !!!



MokroMike II
20-12-02, 12:53
CIDK in de Media 2002
NIW 6 december 2002

Een harde aanpak Arabisch Europese Liga is nodig
Dat het in Antwerpen tot racistische rellen zou komen was te voorzien. Het radicale optreden van het de Arabisch Europese Liga en in het bijzonder zijn leider Dyab Aboe Jahjah stonden hiervoor borg. Dyab Aboe Jahjah, die ook in Amsterdam en Rotterdam afdelingen wil oprichten, wordt nu voortdurend door de Belgische justitie in de gaten gehouden. Na te zijn opgepakt wegens het aanzetten tot geweld, mag hij nu 3 maanden lang geen demonstraties meer organiseren of openbare toespraken houden. De geldstromen van de Liga worden onderzocht en ook Nederlandse politici (CDA kamerlid Eurlings) vragen om een toekomstig verbod.

Het werd hoog tijd dat de Belgische justitie hard optrad, want we hebben met een uiterst gevaarlijk verschijnsel te maken. De Arabisch Europese Liga baarde recentelijk opzien door Antwerpse agenten te fotograferen bij het bestrijden van criminelen. Maar deze actie is onnozel kinderspel, vergeleken de voortdurende hetze die Liga tegen de integratie van allochtonen voert en de extremistische opvattingen die de Liga ten gehore brengt over Amerika en Israel. Antwerpse Joden voelen zich hierdoor ernstig bedreigd. Nog dit weekeinde werd er tegen de gevel van een Antwerpse synagoge een brandbom gegooid. Uiteraard bleef de afzender onvermeld. Feit is dat de Arabisch Europese Liga en zijn tegenpool het Vlaams Blok de etnische verhoudingen in België op een onverantwoorde wijze onder hoogspanning zetten.

De Arabisch Europese Liga bestaat sedert februari 2000 en heeft zo’n 1000 leden. De organisatie wil de Arabische cultuur handhaven en het Arabisch tot vierde taal van België maken. Allochtone parlementariërs, die naar integratie streven, worden door de Liga uitgemaakt voor “alibi allochtonen en witte negers”. Waarschijnlijk is de Liga ontstaan uit de conservatieve door Saudi-Arabie gesteunde Wereld Moslim Liga, die wil dat staten de regels van de Sharia gaan toepassen. In Nederland wordt die organisatie vertegenwoordigd door Mohammed Cheppih, die in de NRC van 23 mei 2001 onthulde dat zijn organisatie, die in Tilburg gevestigd is, jaarlijks tienduizenden guldens van Saoedi Arabie ontvangt. Dyab Aboe Jahjah zelf is een Libanees die in 1992 in België asiel heeft aangevraagd. In zijn asielaanvraag zegt hij dat hij een Hezbollah commando is geweest. Hij volgde in België een universitaire studie en ontwikkelde zich als een rap Vlaams sprekende, intelligente actievoerder.

Regelmatig organiseert de Liga van haat vervulde demonstraties tegen Israel. Op 3 april eindigde zo’n demonstratie bijna in de bestorming van de Joodse wijk. Er werd voor tienduizenden Euro’s schade aangericht en een met kaftan, streimel en pijes uitgedoste pop werd onder luid gejuich verbrand. Nota bene, op 11 september meende de Liga de “miljoenen slachtoffers uit de gehele wereld, die vielen door de Amerikaanse en Israelische politiek” te moeten herdenken. Bij de pro-Palestijnse betoging van de Liga op 29 september bejubelden de demonstranten herhaaldelijk Bin Laden en de Palestijnse terreurorganisatie Hamas. Op 5 juni stelde de Liga in een persbericht dat de macht in Antwerpen in handen is van de zionistische lobby en extreemrechts: “Antwerpen is het bolwerk van het zionisme in Europa en daarom moet het het Mekka worden van pro-Palestijnse actie. Er is geen betere plaats in Europa om voor Palestina te demonstreren, dan een stad waar de pro-Sharon bendes van de Zionistische fanatici de wet dicteren.” Het Belgische Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding diende tegen dit persbericht een strafklacht wegens discriminatie in.

De activiteiten van de Arabisch Europese Liga zijn een duidelijk voorbeeld hoezeer antizionisme kan overgaan in plat antisemitisme. Anders dan vroeger echter, is de kans dat dit antisemitisme wordt overgenomen door de rest van de bevolking gering. De rellen, de voortdurende beledigingen en de weigering te integreren vergroten de aversie van de gewone Belgen voor de radicale Islam. Ze worden daarin gesterkt door het xenofobe optreden van het Vlaams Blok, die zich thans – wie had dat ooit kunnen denken? - ontpopt als “Jodenvriend” De op scherp gezette situatie in Antwerpen dwingt ook de andere allochtonen afstand te nemen van de Arabisch Europese Liga. Ze hebben nu een overkoepelend Forum gevormd, dat niets met de Liga te maken wil hebben. Aldus valt de Liga in zijn eigen zwaard en raakt ze volstrekt geïsoleerd. Dat werd hoog tijd. Want, het pappen en nathouden, wat jarenlang de koers van de Belgische politiek was, heeft de haatcampagnes van de Liga niet doen stoppen.

Zondag in het programma Buitenhof leek ook burgemeester Cohen van Amsterdam een voorstander van zo’n slap beleid te zijn. Hij beweerde dat het extremisme van de Arabisch Europese Liga vooral het gevolg is van het optreden van het Vlaams Blok. Dat is slechts ten dele waar. Natuurlijk deugt het Vlaams Blok niet en is het met 33 procent van de stemmen veel te machtig in Antwerpen. Maar als het ontstaan van de Liga terug te voeren is op het optreden van het Vlaams Blok, geldt evenzeer dat het Vlaams Blok zo gegroeid is wegens falende integratiebeleid in België. Dit beleid heeft tot dusverre te weinig de goedwillende allochtonen, die willen samenleven onderscheiden van de radicale, meestal Islamitische, groepen, die er op uit zijn hun normen naar hier over te plaatsen. De eerste groep (verreweg de meerderheid) moet geholpen worden, de tweede bestreden.

Mocht de Liga naar Nederland komen is het belangrijk, als politici als Cohen hun oor wat meer te luisteren zouden leggen bij Ayaan Hirschi Ali en Ashin Ellian. Als ervaringsdeskundigen hebben zij terecht de politieke Islam tot doodsvijand van de democratie verklaard. Hoe gevaarlijk de Arabisch Europese Liga is, blijkt uit een interview van Dyab Aboe Yahyah in HP/de Tijd van deze week. Daarin weigert hij afstand te nemen van Bin Laden. Aboe Yahyah: “Ik vind hem (Bush) erger dan Bin Laden, want hij pleegt staatsterreur. (……) Wel, ik had liever gehad dat op elf september met lege vliegtuigen tegen het Pentagon en het Witte Huis was gevlogen. Dat zou ik zeer mooi hebben gevonden en zeer legitiem. Amerika is de vijand van mijn volk.” Op deze visie zitten we hier echt niet te wachten.

Ronny Naftaniel
Opperkakkerlak van het CIDK, Centrum Informatie en Documentatie Kakkerlakkenstaat

Simon
20-12-02, 13:19
Wat een ophitserig stukje tekst van Naftaniël. Maar ik ben niet anders van hem gewend.

Simon

lennart
20-12-02, 14:13
politieke Islam

Schending van Artikel 1.

Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Als hij vind dat er geen politiek partij opgericht mag worden op Islamitisch nomen en waarden is hij bezig artikel 1 te schenden. Ik had toch wel wat meer verwacht van een organisatie die tegen discriminatie van Joden strijd.

jaja
20-12-02, 16:18
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,



En zo is het maar net!

Ik neem helemaal niets aan van zo'n door haat jegens de islam doordrenkte figuur als Ronny Naftaniel. Hij heeft zowat alles proberen te verzamelen om een zo eenzijdig mogelijk beeld te geven van de AEL. Als dat alles is wat Ronny-kakkerlak heeft kunnen vinden om tegen het recht op oprichting van de AEL aan te voeren, dan wens ik hem veel succes onder die steen.

Hij verwijt Cohen dat ie ideeën verkondigt die, in de ogen van Ronny-kakkerlak, totaal niet stroken met die van de meerderheid van de joodse bevolking in Nederland. Vervolgens stelt ie zelf voor om de "witte negers" Ayaan Hirschi Ali en Ashin Ellian als woorvoerders van de islamitische bevolking te zien, en hen dan dus ook als spreekbuis te laten zijn. Nota bene dé twee reusachtige kakkerlakken waar de meerderheid, als ik even namens hen mag spreken, van de islamitische bevolking in Nederland niets van moet hebben. Ja Ronny-kakkerlak, zo kweek je nog eens goodwill voor je waardeloze betoog.

Wat betreft de opvatting over Amerika en Israël van de AEL, die kun je moeilijk tegenspreken als je de dagelijkse gang van zaken in de bezette gebieden bekijkt. Dat er dan bij het verzet 'onschuldige' burgers sneuvelen is natuurlijk betreurenswaardig, maar da's een logisch gevolg van een volk zonder leger, dat tegen een volk met één van de sterkste legers ter wereld vecht. En wie houdt de bezetting van Palestina in stand? Heel goed, Amerika. Ontkennen heeft geen zin! Dus zo vreemd is het niet dat Israël en Amerika in één adem genoemd worden.

Veel joden willen de Palestijnse zaak afschilderen als een islam vs Westen gevecht, maar daar trappen we niet in. Het is een volk dat tegen de bezetter, die zich gesteund ziet door de supermacht Amerika, vecht. Legitiemer kan het verzet van de Palestijnen niet zijn. De middelen die gebruikt worden ben ik het niet helemaal mee eens. Er wordt duidelijk in de islam gesteld dat ongewapende (dus niet aan de oorlog deelnemende) burgers nooit in een oorlog mogen sneuvelen. Maar da's één van de nadelen van het hebben van zo'n supermacht. Geen enkel onderdrukte zal het in z'n hoofd halen die op conventionele wijze aan te vallen, voornamelijk in de wetenschap nooit dicht genoeg te kunnen komen om daadwerkelijk een kans te maken dat leger een slag toe te brengen. Wat men dan doet is grijpen naar onorthodoxe manieren van het voeren van verzet. Resultaat: torens vallen naar beneden, restaurants worden opgeblazen, etc.. Oplossing? Diplomatie, zónder parallel daaraan geweld te gebruiken!

CYA.............. allereerst is dit een schandalige post. Als jij meent respect van anderen te verdienen dan moet je eerst anderen met respect behandelen. Mensen die alleen maar anderen met termen als witte negers en kakkerlakken aanspreken moeten vervolgens niet klagen als anderen hetzelfde met hen doen. Valt me gewoon van je tegen.
Vervolgens is die opmerking over "onschuldige burgerslachtoffers" die betreurenswaardig zijn cynisch en misselijkmakend. Als mensen bewust de keuze maken om een huis binnen lopen om een kind door het hoofd te schieten dan maakt het niet uit of ze jood, moslim of christen zijn, dan zijn het gewoon misdadigers. De "dood is dan niet "betreurenswaardig" maar een schandaad.
Jij komt nu waarschijnlijk met al die palestijnse kinderen die gedood zijn door de israelis. Als dat bewust mikken en doden is van een onbewapend kind is dat ook een misdaad. Als het in een gevechtshandeling is met palestijnse schutters, waarbij ook burgerslachtoffers vallen, niet omdat er bewust op hen geschoten wordt, maar omdat ze in het spervuur terecht komen dan niet.
Palestijns verzet tegen de bezetingsmacht is legitiem. (Voor wat verzet is en wat terrorisme lees de Conventies van Geneve.) Maar dat doen ze niet. Uitzondering kinderen en sluipschutters die zich tussen burgers verstoppen. Verzet tegen een bezettingsmacht pleeg je door die bezettingsmacht aan te vallen, geen burgers. Maar men is blijkbaar niet dapper genoeg om een soldaat aan te vallen, zeker niet zonder de dekking van palestijnse burgers ... levend schild. Stel je voor zeg.... laf gewoon.
Je kunt een patrouille aanvallen. Je kunt een kazerne aanvallen Je kunt heel veel militaire aanvallen. Zelfs met beperkte middelen. En heel effectief. Maar daar hebben ze geen zin in. Dat is hun keus. De consequentie is dat het overgrote deel van de niet-moslims deze lieden als gevaarlijke gekken kwalificeert en dus maar voor de Israelis kiest. Zij zijn niet loepzuiver, maar altijd beter dan Hamas en co. (Als je de keuze hebt uit twee kwaden, dan kies je het kleinere kwaad.)
Ik heb repect voor veel palestijnen die oprecht verzet bieden. Die zijn er ook. Ik heb respect voor de mensen van de eerste intifada. (Overigens een veel effectievere opstand dan de tweede. De eerste bracht Israel bijna op zijn knieen en kostte Israel veel internationale steun. De tweede brengt mensen als Sharon aan de macht en maakt elke internationale steun aan de palestijnen steeds moeilijker.)
Verder zijn het niet zo zeer de joden die het als een strijd tussen het westen en de Islam afschilderen als wel bepaalde moslims. Meest in het oog springend OBL en co. Hij heeft elke westerling tot legitiem doelwit verklaart - zie WTC, Bali etc. Ja zelfs, een toevallige Keniaan ... ach Who cares .... Opblazen die lui. Laf was het woord dat te binen schiet.

Wil het in Palestina ooit wat worden, zal het palestijnse verzet grondig op de helling moeten. Tot die tijd zullen er veel "betreurenswaardige slachtoffers" vallen, aan beide zijden ... blah

iSrAeLgIrLy
31-03-03, 11:49
Edit: Palestina bestaat niet en zal ook nooit bestaan!!

Mark
31-03-03, 11:51
alsjemenou,

hoe komt DEZE (zo schrijf je dit Tomas) stokoude topic nu bovendrijven!

Abdul Karim
31-03-03, 11:59
Geplaatst door Mark
alsjemenou,

hoe komt DEZE (zo schrijf je dit Tomas) stokoude topic nu bovendrijven!

Door iSrAeLgIrLy :argwaan:

Canaris
31-03-03, 12:02
en dan te bedenken dat ik van Matt-tie een berisping heb gekregen vanwege beledigingen aan een religie.

Nog nooit in mijn leven heb ik en zal ik een dergelijke riool taal gebruiken als on Forums Primus.

De verachtende articulatie welke hij hier gebruikt is verder geen kommentaar waardt.

Malcolm_X
31-03-03, 13:22
ISRAEL BESTAAT NIET EN ZAL OOK NOOIT BESTAAN!

Puk
31-03-03, 13:25
Geplaatst door Malcolm_X
ISRAEL BESTAAT NIET EN ZAL OOK NOOIT BESTAAN!

... volgens Spuit 11.

jaja
31-03-03, 13:36
Geplaatst door Malcolm_X
ISRAEL BESTAAT NIET EN ZAL OOK NOOIT BESTAAN! ... en ik ben getrouwd met Cleopatra ... maar helaas. dromen zijn bedrog ...

Malcolm_X
31-03-03, 13:37
Voor mij bestaat israel niet....ik erken de hele staat niet....

:regie:

ANDER NAAM ERVOOR IS 'BEZET PALESTINA'

Canaris
31-03-03, 13:40
Fijjn voor je

Ik erken de Islam niet . is voor mij een afgewaalde sekte.

Mijn buurvrouw erkent het bestaan kerstmis niet

Mijn Buurman erkent het bestaan van zijn vrouw niet.

Tomas
31-03-03, 13:44
Geplaatst door Mark
alsjemenou,

hoe komt DEZE (zo schrijf je dit Tomas) stokoude topic nu bovendrijven!

Geen idee, waar DIT stokoude topic vandaan komt.

Mischien door DE reply van israelgirly?

Of doordat iemand DEZE thread heeft geupt?

jaja
31-03-03, 13:51
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

En zo is het maar net!

Ik neem helemaal niets aan van zo'n door haat jegens de islam doordrenkte figuur als Ronny Naftaniel. Hij heeft zowat alles proberen te verzamelen om een zo eenzijdig mogelijk beeld te geven van de AEL. Als dat alles is wat Ronny-kakkerlak heeft kunnen vinden om tegen het recht op oprichting van de AEL aan te voeren, dan wens ik hem veel succes onder die steen.

Hij verwijt Cohen dat ie ideeën verkondigt die, in de ogen van Ronny-kakkerlak, totaal niet stroken met die van de meerderheid van de joodse bevolking in Nederland. Vervolgens stelt ie zelf voor om de "witte negers" Ayaan Hirschi Ali en Ashin Ellian als woorvoerders van de islamitische bevolking te zien, en hen dan dus ook als spreekbuis te laten zijn. Nota bene dé twee reusachtige kakkerlakken waar de meerderheid, als ik even namens hen mag spreken, van de islamitische bevolking in Nederland niets van moet hebben. Ja Ronny-kakkerlak, zo kweek je nog eens goodwill voor je waardeloze betoog.

Wat betreft de opvatting over Amerika en Israël van de AEL, die kun je moeilijk tegenspreken als je de dagelijkse gang van zaken in de bezette gebieden bekijkt. Dat er dan bij het verzet 'onschuldige' burgers sneuvelen is natuurlijk betreurenswaardig, maar da's een logisch gevolg van een volk zonder leger, dat tegen een volk met één van de sterkste legers ter wereld vecht. En wie houdt de bezetting van Palestina in stand? Heel goed, Amerika. Ontkennen heeft geen zin! Dus zo vreemd is het niet dat Israël en Amerika in één adem genoemd worden.

Veel joden willen de Palestijnse zaak afschilderen als een islam vs Westen gevecht, maar daar trappen we niet in. Het is een volk dat tegen de bezetter, die zich gesteund ziet door de supermacht Amerika, vecht. Legitiemer kan het verzet van de Palestijnen niet zijn. De middelen die gebruikt worden ben ik het niet helemaal mee eens. Er wordt duidelijk in de islam gesteld dat ongewapende (dus niet aan de oorlog deelnemende) burgers nooit in een oorlog mogen sneuvelen. Maar da's één van de nadelen van het hebben van zo'n supermacht. Geen enkel onderdrukte zal het in z'n hoofd halen die op conventionele wijze aan te vallen, voornamelijk in de wetenschap nooit dicht genoeg te kunnen komen om daadwerkelijk een kans te maken dat leger een slag toe te brengen. Wat men dan doet is grijpen naar onorthodoxe manieren van het voeren van verzet. Resultaat: torens vallen naar beneden, restaurants worden opgeblazen, etc.. Oplossing? Diplomatie, zónder parallel daaraan geweld te gebruiken!

CYA.............. allereerst, als jij de uitweg zoekt in diplomatie zou ik tenminste in je woordkeus wat diplomatie invoeren. Iedereen, die het niet met je eens is uitschelden voor kakkerlak of witte neger etc. overtuigt niet echt.
Vervolgens stel je "Er wordt duidelijk in de islam gesteld dat ongewapende (dus niet aan de oorlog deelnemende) burgers nooit in een oorlog mogen sneuvelen." om binnen twee, drie zinnen tot de conclusie te komen dat als de islam niet direct zijn zin krijgt dit "nooit" gelijk op de vuilnishoop mag en dat vervolgens alles geoorloofd is.

Hoevaak heeft het palestijns verzet gepoogd de onderdrukten te helpen door te strijden tegen het bezettingsleger? Al in de jaren 50 waren er aanslagen op burgers, bijna niet op Israelische soldaten. Als jij hier dus echt weergeeft wat de Islam voorschrijft aan zijn mensen, in voor en TEGENspoed, dan zou men aanslagen op soldaten moeten plegen, niet op burgers. Geen vertrouwen in God of wat dan ook, nee, gelijk Gods gebod de deur uit en elke burger is legitiem doelwit voor de onderdrukte.

Als toezeggingen op basis van de Islam zo snel gewijzigd mogen worden, verbaas je je erover dat de islam een slechte reputatie heeft.

Puk
31-03-03, 13:55
Geplaatst door Malcolm_X
Voor mij bestaat israel niet....ik erken de hele staat niet....

:regie:

ANDER NAAM ERVOOR IS 'BEZET PALESTINA'

En ik erken jou niet.

The General
31-03-03, 14:00
Geplaatst door Puk
... volgens Spuit 11.

....en 1,2 miljard anderen op deze wereld.

The General
31-03-03, 14:01
Geplaatst door Puk
En ik erken jou niet.

maar toch praat je met hem......vreemd......wat dat betreft kan je nog veel van de Europese Hezbollah leren :D

manc
31-03-03, 14:03
Geplaatst door The General
....en 1,2 miljard anderen op deze wereld. Spreek namens jezelf, niet namens anderen. Je bent wat mij betreft net zo goed een 'woordvoerder' van de islam als AHA of Elian...

Puk
31-03-03, 14:04
Geplaatst door The General
....en 1,2 miljard anderen op deze wereld.

Dan erken ik die ook niet.

Puk
31-03-03, 14:06
Geplaatst door The General
maar toch praat je met hem......vreemd......wat dat betreft kan je nog veel van de Europese Hezbollah leren :D

Ik ben dan ook geen Hitser.

Jamal ibn Islam
02-04-03, 18:11
[QUOTE]Geplaatst door jaja
[B]
Vervolgens is die opmerking over "onschuldige burgerslachtoffers" die betreurenswaardig zijn cynisch en misselijkmakend.

Waarom is de uitspraak dat onschuldige, onbewapende burgers systematisch vermoorden oorlogsmisdaden zijn "betreurenswaardig zijn cynisch en misselijkmakend"? Leg me eens uit in welke context je deze bedoeling plaatst, voor zover hier enige context mogelijk is?
Waarom plaats je tussen de woorden 'betreurenswaardig zijn cynisch en misselijkmakend' aanhalingstekens? Vind je dat er een gulden middenweg is om dit soort misdaden tegen de mensheid goed te praten?
Of maakt het je niet uit dat er dagelijks Palestijnse burgers uit hun huizen worden gedreven, gemarteld en vermoord onder het motto "terroristische cellen opruimen"? Geef hier een verklaring voor, en geen tweedehandse draaikonterij van lik-m'n -vestje.






Als mensen bewust de keuze maken om een huis binnen lopen om een kind door het hoofd te schieten dan maakt het niet uit of ze jood, moslim of christen zijn, dan zijn het gewoon misdadigers. De "dood is dan niet "betreurenswaardig" maar een schandaad.

Over wie heb je het hier. Wees duidelijk in je teksten.


Jij komt nu waarschijnlijk met al die palestijnse kinderen die gedood zijn door de israelis. Als dat bewust mikken en doden is van een onbewapend kind is dat ook een misdaad. Als het in een gevechtshandeling is met palestijnse schutters, waarbij ook burgerslachtoffers vallen, niet omdat er bewust op hen geschoten wordt, maar omdat ze in het spervuur terecht komen dan niet.

Dit is onzin. De enige die in de buurt komen van de joodse tanks zijn de Palestijnse verzetsstrijders, dus ga je niet verlagen tot het roepen van dingen die niet waar zijn of niet bestaan. Joodse militairen hitsen de Palestijnen op door allerlei pestacties, waardoor ze natuurlijk een reactie krijgen van Palestijnse kant, wat weer slachtoffers maakt aan joodse kant, wat door weer vergolden moet worden door de joodse regering ( daar doen de joden het voor). Waarna ze onder het mom van 'terroristische haarden tot stoppen brengen' Palestijnse huizen kunnen binnendringen en met de grond gelijk maken en nog een paar ongewapende, nietsvermoedende weerloze Palestijnen kunnen vermoorden of martelen. Spreek dit niet tegen jaja, ik heb honderden beelden gezien van gedode Palestijnse burgers, van zwangere vrouwen tot baby's van 2 maanden. Palestijnen worden op alle fronten geintimideerd, van voedsel tot aan weggebruik toe. Als er twee joden omkomen door Palestijns vuur wordt meteen de gehele joodse militaire kastopengetrokken en bombarderen ze hele dorpen en steden. Het is puur omdat de joden 35 jaar lang geen strobreed in de weg is gelegd door geen enkele staat op de hele wereld, met dank aan Amerika. Zo hebben ze al tientallen ( dan wel honderden) VN-resloties naast zich neergelegd en niemand die er iets van zegt. Ter vergelijking: Toen Irak Koeiweit aanviel was er binnen een paar maanden een gigantische internationale legermacht om Irak te dwingen uit Koeiweit te vertrekken.

Palestijns verzet tegen de bezetingsmacht is legitiem. (Voor wat verzet is en wat terrorisme lees de Conventies van Geneve.)

Hou maar op over de Conventie van Geneve. Je weet best dat die geen drol meer waard is in deze tijd. Zoals alle internationale verdragen trouwens, met VN als grootste koffieclub waar de VS de regels bepaalt.


Maar dat doen ze niet. Uitzondering kinderen en sluipschutters die zich tussen burgers verstoppen. Verzet tegen een bezettingsmacht pleeg je door die bezettingsmacht aan te vallen, geen burgers. Maar men is blijkbaar niet dapper genoeg om een soldaat aan te vallen, zeker niet zonder de dekking van palestijnse burgers ... levend schild. Stel je voor zeg.... laf gewoon.

Laf vind ik de joodse regering aldaar. Het zijn leugenaars, misdadigers van het ergste kaliber en er valt nergens over te onderhandelen met ze,ze bombarderen bijna wekelijks Palestijnse burgerdoelen ( ga me niet vertellen dat het militaire doelen zijn want de Palestijnen hébben geen militair apparaat), ze staats-terroriseren de Palestijnse bevolking aldaar en meer van dat soort misdaden tegen de mensheid. Die joodse burgers daar zijn wel schuldig aan misdaden tegen de Palestijnse bevolking, net zo hard als de regering Sharon. Die hebben hem gekozen in 2000, al wisten ze wat hij heeft aangericht in de vluchtelingenkampen Sabra en Shatila in Libanon in 1982.
Zou je zeggen dat ze toch spijt van hebben nu hij zo gewelddadig optreed? Neen, ik heb verschillende westerse reportages en intervieuws gelezen en gehoord om te weten hoe die bevolking erover denkt, nl:"Keihard aanpakken". En dan nog staalhard ontkennen dat de joodse burgers aldaar onschuldig zijn aan de misdaden tegen de Palestijnse bevolking? Als de joodse burgers écht de vicieuze geweldscirkel wouden doorbreken, hadden ze die regering tijden geleden al afgezet.



Je kunt een patrouille aanvallen. Je kunt een kazerne aanvallen Je kunt heel veel militaire aanvallen. Zelfs met beperkte middelen. En heel effectief. Maar daar hebben ze geen zin in. Dat is hun keus.

Ja, ga jij even een patrouille met een van de zwaarst bewapende militairen ter wereld aanvallen, zonder dat je doorzeefd wordt door honderden kogels? Denk toch na, man. Wat bedoel je met "daar hebben ze geen zin in" . Wat is dat dan voor duivelse aanduiding. Je had beter kunnen zeggen : Er wordt ze geen keus geláten.


De consequentie is dat het overgrote deel van de niet-moslims deze lieden als gevaarlijke gekken kwalificeert en dus maar voor de Israelis kiest.

Dat is niet waar. Het is pure- al dan niet primitief verzet- tegen de bezetters daar, zoals (de regering in) Nederland jaarlijks de verzetshelden herdenkt.

Zij zijn niet loepzuiver, maar altijd beter dan Hamas en co. (Als je de keuze hebt uit twee kwaden, dan kies je het kleinere kwaad.)

Niet loepzuiver? De plaat voor je kop is groter dan de inhoud van je schedel. Ja, loépzuiver wordt er op Palestijnse burgers geschoten.


Ik heb repect voor veel palestijnen die oprecht verzet bieden.

Wat bedoel je hiermee? In wat onderscheid jij de ene vrijheidsstrijder van de ander?



Meest in het oog springend OBL en co. Hij heeft elke westerling tot legitiem doelwit verklaart - zie WTC

Vanuit die terroristische bases werden de joodse misdaden tegen de Palestijnen gefinancierd. Terecht zijn deze met de grond gelijk gemaakt.

Laf was het woord dat te binen schiet.

IK heb er ook een voor je: Hypocriet tuig ben je