PDA

Bekijk Volledige Versie : mijn man zit al 1 jaar in de gevangenis



sherifa
20-12-02, 19:39
salaam ik had een vraagje mijn man zit al bijna 1 jaar in de gevangenis in spanje,nu wou ik graag weten of er ook vrouwen zijn die met het zelfde probleem zitten?
Ik had graag wat informatie van iemand die ook iemand kent
die in spanje heeft vast gezeten.
Ben zwaar deppresief ik hoop dat er iemand is die er een beetje verstand van heeft.En met me daar over wil msnen.Ik hoop
op veel reacties.heel veel groetjes sherifa

lennart
20-12-02, 20:02
Ik wens je veel sterkte.

Misschien kan je contact zoeken met : http://www.epafras.nl/
Het is een christelijke organisatie die hulp biedt in dit soort situaties, misschien weten zij raadt.

Marsipulami
20-12-02, 22:50
Geplaatst door sherifa
salaam ik had een vraagje mijn man zit al bijna 1 jaar in de gevangenis in spanje,nu wou ik graag weten of er ook vrouwen zijn die met het zelfde probleem zitten?
Ik had graag wat informatie van iemand die ook iemand kent
die in spanje heeft vast gezeten.
Ben zwaar deppresief ik hoop dat er iemand is die er een beetje verstand van heeft.En met me daar over wil msnen.Ik hoop
op veel reacties.heel veel groetjes sherifa

Hoi,

Ik beschik wel over enige know how m.b.t. gevangenissen. Ik ken ook wel iemand die in Millilea in de gevangenis heeft gezeten. (= Spaans grondgebied in Marokko, dus Spaanse wetgeving). Ik vermoed dat indien je echtgenoot de Nederlandse nationaliteit bezit dat hij dan kan vragen om zijn verdere straf in Nederland uit te zitten als hij daar om vraagt.

Mvg

Mars