PDA

Bekijk Volledige Versie : Zie hier OOZAAK van 9-11 !!!



MokroMike II
21-12-02, 10:03
VS blokkeert veroordeling Israel WASHINGTON De Verenigde Staten hebben in de VN-Veiligheidsraad voor het eerst in een jaar hun veto uitgesproken over een resolutie die Israel veroordeelde voor het doden van 3 VN-medewerkers.De resolutie was ingediend door Syrie. Op 22 november doodden Israelische militairen de Brit Iain Hook in een vluchtelingenkamp in Jenin.Een week later werden twee VN-medewerkers in Gaza doodgeschoten.Ze werkten allen voor de vluchelingenorganisatie Unrwa. Syrie weigerde akoord te gaan met een alternatieve resolutie waarin de dood van het drietal werd betreurd,maar Israel niet werd veroordeeld.


--------------------------------------

En dan vragen ze zich af waarom mensen zo'n hekel hebben aan de VS ?

Petrus
21-12-02, 10:16
U haalt twee zaken door elkaan: het streven naar een Khalifaat zoals in de 8e eeuw en het lot van de Palestijnen. Het is gezien de publikaties van Al Qaída ook zeker de bedoeling dat u die twee door elkaar haalt. Iemand als Arafat trapt er niet in, trouwens.

limpio
21-12-02, 10:18
Geplaatst door MokroMike II
VS blokkeert veroordeling Israel WASHINGTON De Verenigde Staten hebben in de VN-Veiligheidsraad voor het eerst in een jaar hun veto uitgesproken over een resolutie die Israel veroordeelde voor het doden van 3 VN-medewerkers.De resolutie was ingediend door Syrie. Op 22 november doodden Israelische militairen de Brit Iain Hook in een vluchtelingenkamp in Jenin.Een week later werden twee VN-medewerkers in Gaza doodgeschoten.Ze werkten allen voor de vluchelingenorganisatie Unrwa. Syrie weigerde akoord te gaan met een alternatieve resolutie waarin de dood van het drietal werd betreurd,maar Israel niet werd veroordeeld.


--------------------------------------

En dan vragen ze zich af waarom mensen zo'n hekel hebben aan de VS ?
Ik heb geen hekel aan de VS, ben ik dan geen mens? :D

Maarten
21-12-02, 14:12
Snap jij dat Momike? Die twee hierboven? Proberen die lollig te zijn? Of is het gewoon een mislukte poging tot intellectuele etaleerderij?
Ze begrijpen zichzelf niet eens... moeten die iets van wereldpolitiek begrijpen?
En daar schrijf je dan voor... wat een volk..

Hey Jongens??..
Als jullie dan niks te melden hebben over afgeknalde VN jongens, misschien dan wel over die 250 afgeknalde kinderen??

Verder Momike, heb je natuurlijk volkomen gelijk.
Als Israel niet meer verantwoordelijk gehouden kan worden, voor het afknallen van nota bene VN mensen door I-soldaten, dan is het einde wel zoek ja..

Ironisch genoeg wordt Arafat voortdurend verantwoordelijk gehouden voor elke individuele S-bommer, terwijl hij daar zelfs geen invloed op heeft. En sterker nog, het is reden om openljk te debatteren of Arafat om die reden niet vermoord moet worden / afgezet moet worden / verbannen moet worden... In elk geval zetten ze er de vredesbesprekingen zelfs compleet voor stop.
Hypocrieter is nauwelijks mogelijk...

Wel wens ik je graag toe, dat je ondanks al die misselijkmakende amerikaans/israelische acties nog een beetje een leven hebt, want het is inderdaad onvoorstelbaar wat voor een wagonladingen vol vuiligheid er uit die richting komen. Niet te geloven, wat een stroom misdaden en leugens...

Couscousje
21-12-02, 14:17
Geplaatst door limpio
Ik heb geen hekel aan de VS, ben ik dan geen mens? :D

Zeker wel. Een akelig mens.

Cc

Donna
21-12-02, 14:22
Geplaatst door Petrus
U haalt twee zaken door elkaan: het streven naar een Khalifaat zoals in de 8e eeuw en het lot van de Palestijnen. Het is gezien de publikaties van Al Qaída ook zeker de bedoeling dat u die twee door elkaar haalt. Iemand als Arafat trapt er niet in, trouwens.



U komt op mij inderdaad enigzins verward over.......

Pixelshade
21-12-02, 16:14
Geplaatst door MokroMike II
VS blokkeert veroordeling Israel WASHINGTON De Verenigde Staten hebben in de VN-Veiligheidsraad voor het eerst in een jaar hun veto uitgesproken over een resolutie die Israel veroordeelde voor het doden van 3 VN-medewerkers.De resolutie was ingediend door Syrie. Op 22 november doodden Israelische militairen de Brit Iain Hook in een vluchtelingenkamp in Jenin.Een week later werden twee VN-medewerkers in Gaza doodgeschoten.Ze werkten allen voor de vluchelingenorganisatie Unrwa. Syrie weigerde akoord te gaan met een alternatieve resolutie waarin de dood van het drietal werd betreurd,maar Israel niet werd veroordeeld.


--------------------------------------

En dan vragen ze zich af waarom mensen zo'n hekel hebben aan de VS ?



waarom staan er geen landen op die het nu wel zat zijn en hier geen genoeg mee nemen?

Wizdom
21-12-02, 17:14
Geplaatst door Petrus
U haalt twee zaken door elkaan: het streven naar een Khalifaat zoals in de 8e eeuw en het lot van de Palestijnen. Het is gezien de publikaties van Al Qaída ook zeker de bedoeling dat u die twee door elkaar haalt. Iemand als Arafat trapt er niet in, trouwens.

Bush en zijn ZIONISTEN zijn voor een ZIONISTISCHE KALIFAAT. Waarom hoor ik jou daar niet over. Jij houd zeker wel van zo'n dictatoriale regime die regeert vanuit Tel Aviv.

Jullie zijn allemaal als de dood voor Bush en zijn ZIONISTEN vrienden!

limpio
22-12-02, 07:26
Geplaatst door Couscousje
Zeker wel. Een akelig mens.

Cc
Zoals jij dan :D
Of heb jij jezelf nog niet horen ordinair gewauwel uitbraken.
Ji denkt wel tot de grote humoristische moslims te behoren, helaas zijn er onder de moslims niet al te veel mensen met humor, en jou ordinair gezeik kan men moeilijk onder het begrip humor thuisbrengen.
Ga jij je vuile bek maar eerst spoelen, men zou nog denken dat het normaal is dat mensen die de Islam beleiden op zulke wijze spreken. :lol:

jaja
22-12-02, 11:58
Geplaatst door MokroMike II
VS blokkeert veroordeling Israel WASHINGTON De Verenigde Staten hebben in de VN-Veiligheidsraad voor het eerst in een jaar hun veto uitgesproken over een resolutie die Israel veroordeelde voor het doden van 3 VN-medewerkers.De resolutie was ingediend door Syrie. Op 22 november doodden Israelische militairen de Brit Iain Hook in een vluchtelingenkamp in Jenin.Een week later werden twee VN-medewerkers in Gaza doodgeschoten.Ze werkten allen voor de vluchelingenorganisatie Unrwa. Syrie weigerde akoord te gaan met een alternatieve resolutie waarin de dood van het drietal werd betreurd,maar Israel niet werd veroordeeld.


--------------------------------------

En dan vragen ze zich af waarom mensen zo'n hekel hebben aan de VS ?
Bijkomend probleem is dat ik de tekst van de resolutie niet precies ken. In hoeverre ik met de resolutie zou instemmen of niet is moeilijk te bepalen. De relatie tussen VN-organisaties en Israel is een probleem en de idf moet buitengewoon goed zich aan haar regels houden.VN is daarbij erkend als onschendbaar.

Echter iets meer informatie heb ik wellicht wel.

"Iain Hook, a senior official for the United Nations agency for Palestinian refugees (UNRWA) in Jenin, telephoned the Israeli authorities to say that gunmen had knocked a hole in the wall, which he was "not happy about at all".
"I'm trying to keep them out, and I will just keep my people pinned down in the corner until I hear from you. OK? Over," Mr Hook said in a message left on an answering machine.
The machine recorded the time of call - 1253 on Friday - less than an hour before Mr Hook was killed by the Israeli army, which has consistently alleged that Palestinian gunmen were inside the compound when the killing occurred. "
(BBC-news site)
Hook belt dus uit zichzzelf idf om te zeggen dat zijn VN-positie door gewapende palestijnen wordt gecompromiteerd. Hij vond het zelf nodig de idf daarvoor te waarschuwen. Rechtvaardigt dit Iain Hook's dood? Nee! Maar de situatie was niet zo overzichtelijk als sommigen denken.

Palestina is een oorlogsgebied en ook in andere oorlogsgebieden sneuvelen met een niet vrolijkmakende vaart VN-mederwerkers. Het zijn extreem gevaarlijke omstandigheden.

Desondanks moet Israel en idf zijn best doen deze slachtoffers, zoals ook alle andere slachtoffers te voorkomen en een onderscheid maken tussen gewapende tegenstanders en burgers. Dat blijft extreem moeilijk. Als er echt sprake is van druk op de VN moet daar tegen opgetreden worden. Echter, dan moet je wel alle gegevens in ogensouw nemen.


(.. en let wel. Syrie had even te voren een resolutie waarbij het geweld in Kenya werd veroordeeld en de Israelis daar slachtoffers werden genoemd, afgewezen omdat Israel in de huidige situatie geen slachtoffer kan zijn.)

plexus
22-12-02, 12:08
Geplaatst door jaja
Bijkomend probleem is dat ik de tekst van de resolutie niet precies ken. In hoeverre ik met de resolutie zou instemmen of niet is moeilijk te bepalen. De relatie tussen VN-organisaties en Israel is een probleem en de idf moet buitengewoon goed zich aan haar regels houden.VN is daarbij erkend als onschendbaar.

Echter iets meer informatie heb ik wellicht wel.

"Iain Hook, a senior official for the United Nations agency for Palestinian refugees (UNRWA) in Jenin, telephoned the Israeli authorities to say that gunmen had knocked a hole in the wall, which he was "not happy about at all".
"I'm trying to keep them out, and I will just keep my people pinned down in the corner until I hear from you. OK? Over," Mr Hook said in a message left on an answering machine.
The machine recorded the time of call - 1253 on Friday - less than an hour before Mr Hook was killed by the Israeli army, which has consistently alleged that Palestinian gunmen were inside the compound when the killing occurred. "
(BBC-news site)
Hook belt dus uit zichzzelf idf om te zeggen dat zijn VN-positie door gewapende palestijnen wordt gecompromiteerd. Hij vond het zelf nodig de idf daarvoor te waarschuwen. Rechtvaardigt dit Iain Hook's dood? Nee! Maar de situatie was niet zo overzichtelijk als sommigen denken.

Palestina is een oorlogsgebied en ook in andere oorlogsgebieden sneuvelen met een niet vrolijkmakende vaart VN-mederwerkers. Het zijn extreem gevaarlijke omstandigheden.

Desondanks moet Israel en idf zijn best doen deze slachtoffers, zoals ook alle andere slachtoffers te voorkomen en een onderscheid maken tussen gewapende tegenstanders en burgers. Dat blijft extreem moeilijk. Als er echt sprake is van druk op de VN moet daar tegen opgetreden worden. Echter, dan moet je wel alle gegevens in ogensouw nemen.


(.. en let wel. Syrie had even te voren een resolutie waarbij het geweld in Kenya werd veroordeeld en de Israelis daar slachtoffers werden genoemd, afgewezen omdat Israel in de huidige situatie geen slachtoffer kan zijn.)

sinds de jaren 70 is dit de 30 X dat de vs roet in het eten gooit en zijn veto-"recht" uitspreekt!!! Ik zou zeggen WAKKER WORDEN!!!

Couscousje
22-12-02, 12:09
Geplaatst door limpio
Zoals jij dan :D
Of heb jij jezelf nog niet horen ordinair gewauwel uitbraken.
Ji denkt wel tot de grote humoristische moslims te behoren, helaas zijn er onder de moslims niet al te veel mensen met humor, en jou ordinair gezeik kan men moeilijk onder het begrip humor thuisbrengen.
Ga jij je vuile bek maar eerst spoelen, men zou nog denken dat het normaal is dat mensen die de Islam beleiden op zulke wijze spreken. :lol:

:hihi:

Een smerig racistisch gedroGt als jij is wel de allerlaatste die ook maar iets zou mogen zeggen over hoe een moslim zijn of haar geloof zou moeten belijden.

Door het feit dat ik mijn humor gebruik om lelijke nageboortes zoals jij aan te pakken, is het zeer begrijpelijk dat jij daar niet van gediend bent. Immers, levende miskramen als limpio hebben een beetje moeite met iemand die ze op hun eigen territorium kan verslaan.

You know, because I am one of those bad things that happen to bad people...

:D

Doei doei, fuckface!

Cc

limpio
22-12-02, 12:34
Geplaatst door Couscousje
:hihi:

Een smerig racistisch gedroGt als jij is wel de allerlaatste die ook maar iets zou mogen zeggen over hoe een moslim zijn of haar geloof zou moeten belijden.

Door het feit dat ik mijn humor gebruik om lelijke nageboortes zoals jij aan te pakken, is het zeer begrijpelijk dat jij daar niet van gediend bent. Immers, levende miskramen als limpio hebben een beetje moeite met iemand die ze op hun eigen territorium kan verslaan.

You know, because I am one of those bad things that happen to bad people...

:D

Doei doei, fuckface!

Cc
Mijn allerliefste uit de bek stinkende slechtopgevoede moslima die het slechtste voorbeeld is voor elke moslim en de naam van Allah bezoedeld door haar ordinaire taal die men kan terug vinden in elke achterbuurt.en waarschijnlijk gebruikt wordt door mensen die steeds elke deftige vorm van opvoeding hebben moeten ontberen, ik moet je teleurstellen...ik ben geen racist.
Wat jij humor noemt, noemt elke goed opgevoede mens ordinair, je taal, je houding, zelfs je gezicht :D is ordinair.
En dan mag ik wel een levende miskraam zijn, laat mij dan zo vrij zijn jou intelligente stelling te beantwoorden op dezelfde hoogstaande wijze zoals jij het in je simpliciteit gewoon bent het naar voor te brengen.
Dag leuke moslima-nageboorte met de stinkende adem. :engel:
Allah oe Akbar......
Voor datzeldfde ordainaire laag bij de grondse gedrag werd je op Joods-nl geweerd en terecht...al ging je in je woede en je kinderlijkheid daarna tekeer als een duivel in een wijwatervat..volwassen hoor. :D :vingers:

Couscousje
22-12-02, 12:41
Geplaatst door limpio
Mijn allerliefste uit de bek stinkende slechtopgevoede moslima die het slechtste voorbeeld is voor elke moslim en de naam van Allah bezoedeld door haar ordinaire taal die men kan terug vinden in elke achterbuurt.en waarschijnlijk gebruikt wordt door mensen die steeds elke deftige vorm van opvoeding hebben moeten ontberen, ik moet je teleurstellen...ik ben geen racist.
Wat jij humor noemt, noemt elke goed opgevoede mens ordinair, je taal, je houding, zelfs je gezicht :D is ordinair.
En dan mag ik wel een levende miskraam zijn, laat mij dan zo vrij zijn jou intelligente stelling te beantwoorden op dezelfde hoogstaande wijze zoals jij het in je simpliciteit gewoon bent het naar voor te brengen.
Dag leuke moslima-nageboorte met de stinkende adem. :engel:
Allah oe Akbar......

Nogmaals, jij bent wel de allerlaatste die commentaar mag geven over hoe een moslim zijn of haar geloof moet belijden. Ik weet dat je dat niet kan accepteren. Immers, alles wat ik zeg strookt met je walgelijke racistische natuur.

Dan kun je hoog noG laag springen met je allerleukste bewoordingen, maar het feit blijft: je hebt niks te zeggen over een moslim.

Daarnaast, liever ordinair dan een racistisch varken. En zo is het. MissGien zie jij jezelf niet zo, maar de rest wel.

Dus, gooi jezelf van het eerste de beste balkon, pig. MissGien dat je dan nog van enig nut kan zijn voor je vriendjes, dan hebben zij weer heerlijk broodbeleg.

:D

Cc

P.S.: WelliGt zie je zelf in dat het uiterst belaGelijk is om over iemands "sleGte adem" te beginnen, terwijl je op Internet aan het communiceren bent. Maar aan de andere kant, het bewijst maar weer hoe erg jij in een hoekje gedreven wordt...
P.P.S.: Waarom gebruik jij woorden in je teksten waarvan je zelf de betekenis niet weet? Tis bekend dat je een domme boerse Belg bent. Een Vlaamse Redneck. Wees in ieder geval zo snugger de Van Dale erbij te houden als je wat typt, dat zou je imbeciliteit een stuk camoufleren.

Maarten
22-12-02, 12:47
Geplaatst door jaja

Hook belt dus uit zichzzelf idf om te zeggen dat zijn VN-positie door gewapende palestijnen wordt gecompromiteerd. Hij vond het zelf nodig de idf daarvoor te waarschuwen. Rechtvaardigt dit Iain Hook's dood? Nee! Maar de situatie was niet zo overzichtelijk als sommigen denken.


Dit standpunt doet me denken aan 17e eeuwse geneesheren, die erg tevreden zijn, dat ze de ziekte hebben kunnen genezen.. Wel is jammer, dat de patient overleden is, maar dat is bijzaak.

Denk anders aan gijzelings-situaties, waarin de politie maar gewoon begint met schieten, en dan achteraf verklaart, dat de situatie "moeilijk" was..
Jaja... Get serious!!...
Of heb je daadwerkeijk feitelijke informatie over de zaak, die tot een ander oordeel moet leiden?

limpio
22-12-02, 12:48
Geplaatst door Couscousje
Nogmaals, jij bent wel de allerlaatste die commentaar mag geven over hoe een moslim zijn of haar geloof moet belijden. Ik weet dat je dat niet kan accepteren. Immers, alles wat ik zeg strookt met je walgelijke racistische natuur.

Dan kun je hoog noG laag springen met je allerleukste bewoordingen, maar het feit blijft: je hebt niks te zeggen over een moslim.

Daarnaast, liever ordinair dan een racistisch varken. En zo is het. MissGien zie jij jezelf niet zo, maar de rest wel.

Dus, gooi jezelf van het eerste de beste balkon, pig. MissGien dat je dan nog van enig nut kan zijn voor je vriendjes, dan hebben zij weer heerlijk broodbeleg.

:D

Cc

P.S.: WelliGt zie je zelf in dat het uiterst belaGelijk is om over iemands "sleGte adem" te beginnen, terwijl je op Internet aan het communiceren bent. Maar aan de andere kant, het bewijst maar weer hoe erg jij in een hoekje gedreven wordt...
P.P.S.: Waarom gebruik jij woorden in je teksten waarvan je zelf de betekenis niet weet? Tis bekend dat je een domme boerse Belg bent. Een Vlaamse Redneck. Wees in ieder geval zo snugger de Van Dale erbij te houden als je wat typt, dat zou je imbeciliteit een stuk camoufleren.
Dank je voor de moeite ordinaire moslima... :lole:
Ik zal me voor de rest maar niet verlagen tot jou niveau..juist wat te laag.. :wink: Dat soort van de Islam doet me walgen...sorry effe naar het toilet.. :D

Couscousje
22-12-02, 13:10
Geplaatst door limpio
sorry effe naar het toilet.. :D

Nu al naar huis?

:hihi:

Cc

Dutchguy
22-12-02, 13:17
Geplaatst door limpio
sorry effe naar het toilet.. :D

Effe een ander tegeltje raadplegen voor een nieuwe levenswijsheid? :)

limpio
22-12-02, 13:20
Geplaatst door Dutchguy
Effe een ander tegeltje raadplegen voor een nieuwe levenswijsheid? :)
He..hoe weet jij dat? Maar gelukkig niet die levenswijsheid die men in een pak couscous kan terugvinden.. :D

Dutchguy
22-12-02, 13:23
Geplaatst door limpio
He..hoe weet jij dat? Maar gelukkig niet die levenswijsheid die men in een pak couscous kan terugvinden.. :D

Niets mis met couscous hoor!

limpio
22-12-02, 13:26
Geplaatst door Dutchguy
Niets mis met couscous hoor!
Neen hoor...toffe meid, en zo beschaafd.
Spijtig van haar taalgebruik he... of is dat bij jullie ook de normale omgangstoon? :D

Couscousje
22-12-02, 13:29
Geplaatst door limpio
Neen hoor...toffe meid, en zo beschaafd.
Spijtig van haar taalgebruik he... of is dat bij jullie ook de normale omgangstoon? :D

BesGaafd?

Voor wat?

Voor jou?

...

Woehahahahahahahahahahahaha! :haha:

Get real, man.

Cc

Dutchguy
22-12-02, 13:44
Geplaatst door limpio
Neen hoor...toffe meid, en zo beschaafd.
Spijtig van haar taalgebruik he... of is dat bij jullie ook de normale omgangstoon? :D

Yep! :D

Maarten
23-12-02, 01:34
Op mijn toilet kun je echt helemaal high worden... daar staan 20 oude radio's.. Ik moet het nog een keer zo aansluiten, dat ze allemaal aan gaan, in plaats van het licht.
Het punt is dan het volume: ze moeten per se allemaal even hard klinken, en állemaal op een andere zender staan, liefst ook met middengolf er bij. Vooral zachtjes allemaal..
Het eindresultaat is dan een soort ruis, maar je onderbuwuste gaat er hélemaal van over de kop! Als je nog eens last hebt van dufheid of zoiets, het is ongelofelijk inspirerend. Je wordt er heel open van.
Je houdt het trouwens niet lang vol. Je hersens kunnen dit niet aan.

Maarten
23-12-02, 02:36
Misschien nog een leuk verhaal over high worden… (mag wel effe he MO, in dit troosteloze onderwerp..)

Het Marokkaanse theehuis hier heeft een oude 486. De beheerder wil daar arabisch op hebben.. Ik installeer een win95nl en een franse Office. Het zaakje loopt meteen vast met het arabische lettertype in die franse Office..
Ik installeer een arabische win95, en krijg een foutmelding. In het arabisch! Ik kan die niet lezen, en de beheerder begrijpt niets van computers.. In het land der blinden is geenoog een arme zak, dus daar zaten we dan met zijn tweeen…
Ik slim: die arabische win95 was een upgradeversie, dus moest er eerst een andere win95 op. OK, het werkte. De franse office liep nog steeds vast, en de arabische gaf weer zo’n fijne foutmelding. Maar ook die kon je over de franse heen draaien.
Prachtig! Alleen kon ik nu helemaal niets meer lezen, en niemand in de tent snapte waar de teksten over gingen. Vervolgens moest ik nog 20 stuks software er op zetten, allemaal met wizards die volkomen onbegrijpelijk waren.. Dan de hardware-configuratie.. Je weet gewoon niet wat je ziet!
Langzaam wordt je echt high, omdat je in een doolhof verzeild raakt, waar je alleen nog met je intuitie, en compleet als blinde op de tast je weg in moet zoeken. Volkomen nonsens waar je in verzeild zit.. En dan zit er een beheerder naast je, die voortdurend foute vertalingen geeft van wat er staat, of het totaal niet snapt (ligt niet aan hem.) Nou jongen, aan het einde ben je echt totaal dol..

En ik zit dat ook nog eens te doen op 3 meter van de gebedshoek, dus het contrast westen-islam kon even niet groter. Het voelt echt heel absurd als er ook gebeden wordt, óok al in een taal die je niet verstaat. Maar wat ze baden voelde goed van binnen, en ik kon tegelijk mee-mediteren. Heel vertederend..
Uiteindelijk stond er dus een compleet arabische PC, en ik zette er nog mooi een Ka’aba-screensaver op, en zei tegen die jongens: Hoezo, tegenstelling Westen-Islam? Hahaha.. Tuurlijk was iedereen érg tevreden!
Vooral die ouderen! Die zaten met enige verwondering naar die screensaver te kijken… Die hadden me als Nederlander natuurlijk wel binnen zien dringen, en dan neem je ze toch een beetje van de eigen sfeer af. Natuurlijk ben ik ook symbool van het vreemde, waar al hun kinderen ook heen gaan.. Christen ook nog.. En die komt aan het einde nog met een Ka’aba aan óok nog! Een soort happy ending of zo… Hahaha..
Hier wordt ik nou high van!

Morgen pleur ik een aantal moskee-plaatjes in die bak.. Beetje photoshoppen met leuke filters.. aiaiaiai… Mooooi wordt dat hoor! Moskee-plaatjes zijn vaak heel kleur- en contrastrijk, en mooi van vorm.. Dat leent zich echt geweldig voor allerlei filters..
Eén foto van een moskee… en dan 40 plaatjes ervan maken met 40 filters.. hele zaakje full screen zetten, en op slide-show mode.. Prachtig wordt dat…

En die kerels voelen zich tenminste een keertje begrepen, en die verdienen dat ook.. Allemaal hard werkend of al afgebrand, in een land waar ze eigenlijk niet willen zijn, maar waar hun kinderen een toekomst hebben…

Eigenlijk is het een kut-theehuis. Zo ziet het er tenminste uit.. Maar juist daarom zijn er geen pretenties. En eigenlijk is het dus heel gezellig.. Er wordt wat gekaart, gedamd, TV gekeken via de satelliet, en gebeden, en gewoon gehangen… Eenvoud.. We drinken muntthee, en meer heb je gvd niet eens nodig! En eigenlijk is iedereen aanspreekbaar. Niks kut. Allemaal erg gevoelig en eerlijk. Iemand speelt wat gitaar.. Iemand komt met een pizza aan, en er wordt gegeten..Prima sfeertje hoor.. En vooral ook dat bidden bij die tapijten en dat schilderij van de ka’aba… En geen gedreun van muziek, je kunt gewoon praten.. revolutionair uitgaansleven hoor.. New! Hahaha…

GroteWolf
23-12-02, 09:04
Snap jij dat Momike? Die twee hierboven? Proberen die lollig te zijn? Of is het gewoon een mislukte poging tot intellectuele etaleerderij?
Ze begrijpen zichzelf niet eens... moeten die iets van wereldpolitiek begrijpen?
En daar schrijf je dan voor... wat een volk..


Je mag het best oneens met me zijn maar je zou me op zijn minst op een intelligente manier van repliek kunnen dienen. MokroMike's stelling was dat 9-11 het gevolg is van de toestant in Palestina/Israel. Dat is niet waar.
Al Qaeda is niet opgericht om de Palestijnen te helpen. De doelstellingen van Al Qaeda zijn gedocumenteerd en op internet te vinden. Ze zijn lang niet zo medemenselijk of redelijk als zo'n stelling van MokroMike doet vermoeden. De Palestijnen zijn in de ogen van Al Qaeda bijvoorbeeld al veel te wereldlijke moslims. Al Qaeda streeft een pure dictatoriale Moslimnatie van Marokko tot het uiterste puntje van Indonesie na. Israel aanvallen speelt daarin eigenlijk meer een PR rol. Om medestrijders te krijgen.

Als je de VS al de schuld van 9-11 wilt geven, dan wellicht omdat ze Al Qaeda zelf hebben helpen oprichten en diezelfde Moslims-trots hebben gebruikt om mensen tegen de USSR op te hitsen. Achteraf bepaald niet slim...

limpio
23-12-02, 10:00
Geplaatst door Dutchguy
Yep! :D
Vandaar die gay-parades.. :rolleyes:

jaja
23-12-02, 13:25
Geplaatst door Maarten
Dit standpunt doet me denken aan 17e eeuwse geneesheren, die erg tevreden zijn, dat ze de ziekte hebben kunnen genezen.. Wel is jammer, dat de patient overleden is, maar dat is bijzaak.

Denk anders aan gijzelings-situaties, waarin de politie maar gewoon begint met schieten, en dan achteraf verklaart, dat de situatie "moeilijk" was..
Jaja... Get serious!!...
Of heb je daadwerkeijk feitelijke informatie over de zaak, die tot een ander oordeel moet leiden? ik begrijp dat bij een gijzeling nog nooit een gegijzelde is doodgeschoten ....
Overigens bedoel jij te zeggen dat jij de omstandigheden, waarin Hook is omgekomen wilt vergelijken met een gijzeling? Zover willen de meeste palestijnen niet gaan. Volgens hen was er geen enkele gevechtsactiviteit in die omgeving. Mijn opmerking sloeg dus op dat beeld, dat door sommige palestijnse nieuwsbronnen is verspreid.

Maarten
28-12-02, 03:01
Wolf, geen gelul, die twee waar ik het over had, daar zat jij niet bij, en die hadden absoluut niks zinnigs te melden.
Ten tweede zegt Mokromike hier totaal niks over menselijkheid van Al Qaida. Ook dat is dus weer gelul.
En in het derde gelul misken je dat Al Qaida aardig via de Palestijnen weet op te klimmen. Al Qaida krijgt wereldwijd steun, omdat de maat qua Palestina nu vol is. En het is toch echt de Amerikaanse steun, waardoor die Israeli’s maar met hun ongein kunnen blijven doorgaan, en daar is iedereen in die wereld van doordrongen. Kregen ze daar de rekening voor? Ja hoor.

Hadden we een 911 gehad zonder Israël? Ik betwijfel het. Weliswaar gaan de doelstellingen en motieven bij Al Qaida veel verder, maar Israël is de grote reden waarom ze steun en toestroom krijgen. Zonder dat was het nooit zo’n heisa geworden. De hele Arabische wereld is witheet van de zaak man! Wou je dat als onbetekenende factor aanmerken, en een theorietje over wat anders gaan bouwen?
Wolf, wie pleegde de aanslagen? Dat waren geen bedouinen, maar jongens die het westen goed kenden. Zouden die te mobiliseren zijn geweest, enkel vanwege de rol van de VS in SaAr?? Of vanwege de on-islamitische levenswijze in de VS? Mogelijk, maar niet bepaald erg waarschijnlijk, mede gezien de enorme woede over Israël.

Wolf, ik heb af en toe erg goede reacties van je gelezen, echt hele goeie. Ik snap dus echt niet waarom je af en toe zo’n pulp schrijft.

Maarten
28-12-02, 03:13
Jaja, leg niet op elke zijslak zout, en ga niet aan de haal met vergelijkingen, want dan kun je er nooit meer een maken. Vergeljkingen gaan altijd wel in een bepaals opzicht mank.
Verder heb ik de zaak een paar keer teruggelezen, maar begrijp niet wat je bedoelt..