PDA

Bekijk Volledige Versie : marokko

Layla1986
21-12-02, 18:44
ja het water in marokko tfoe dat drink ik echt niet geef mij ook maar zo'n crush en ook de vieze beesten dat is voor mij het enige wat gatar is.

K.Lo
21-12-02, 22:19
:vingers:

LAYLA denk je dat jij de enige bent die dat water daar drinkt!!!! je moet je gewoon niet zo aanstellen mens, je gaat er niet dood aan anders waren alle marokanen in marokko nu zo langzamerhand uitgestorven!!!!

Zeynab
23-12-02, 17:20
Geplaatst door K.Lo

LAYLA denk je dat jij de enige bent die dat water daar drinkt!!!! je moet je gewoon niet zo aanstellen mens, je gaat er niet dood aan anders waren alle marokanen in marokko nu zo langzamerhand uitgestorven!!!!
:eek:
zo jij bent egt aadig zeg.hahahahaha maar wat je zegt is waar.
gr
zeynab :) :) :rolleyes: :rolleyes:

Zeynab
23-12-02, 17:22
Geplaatst door K.Lo

:eek:
zo jij bent egt aadig zeg.hahahahaha maar wat je zegt is waar.
gr
zeynab :) :) :rolleyes: :rolleyes: :aanwal: :aanwal: :aanwal: :maf3: :maf3: :maf3: :maf: :maf: :maf:

KilLA
26-12-02, 16:26
damn wat ben jij negatief zeg!!!

maar wat het punt nou???????? ik bedoel zover ik weet is er niks mis mee met het water in marokko. dus ik snap niet zo goed what tha point is!! make yourself clear plz. :vingers: :eek:

aasje
30-12-02, 21:19
over die water in marokko,de mensen die daar wonen zijn niks anders gewend dus die worden ook niet zo gauw zieke erdoor.maar als wij da water drinken wel dus,daarom water altijd koken of water kopen.zo makkelijk!!!!

mevr.tamza
04-01-03, 01:24
he layla ik geef je gelijk hoor echt goor enne waar kom je uit roosendaal zit je op zoomvliet ik ken er veel peepz you know maar die ander wijf moet zich niet aangevallen voelen het is de mening van layla

K.Lo
09-01-03, 18:28
moet ik me niet aangevallen voel nou ik voel me ook niet aangevallen ik zeg alleen wat ik van haar vindt en mevr. TAMZA jij zal je naam ook wel eer doen

mevr.tamza
25-01-03, 23:24
damzz girl wie heeft het nou over uiterlijk??????
en dan als me naam aan eer doet boeid jou dat ik ben er tevreden mee want zo heeft allah(swt) mij geschapen what u see is what u get!!!
als layla dat water vies vind ja is toch haar probleem en als ik het met har eens ben ook jah
je mag van mij gerust je mening geven
maar dan moet je die van andere ook accepteren oke?

:aftel:

kussies a very beutaffil tamzaa

hahah grapie voor jullie denke dat ik kapsones heb

Sima
14-03-03, 14:20
Geplaatst door mevr.tamza
damzz girl wie heeft het nou over uiterlijk??????
en dan als me naam aan eer doet boeid jou dat ik ben er tevreden mee want zo heeft allah(swt) mij geschapen what u see is what u get!!!
als layla dat water vies vind ja is toch haar probleem en als ik het met har eens ben ook jah
je mag van mij gerust je mening geven
maar dan moet je die van andere ook accepteren oke?

:aftel:

kussies a very beutaffil tamzaa

hahah grapie voor jullie denke dat ik kapsones heb

hoi ik vind dat niet heel marokko vies water heeft hoor alleen in verschillende steden groeten Sima

Zinagirl21
15-03-03, 17:00
:wohaa:

Als jullie de water niet lekker vinden dan drinken jullie maar pissssssssssssssssssssssssssssssssss van jullie opaaaaaaa.......

Hahhahahhahhahahahahahahahahahahahahahaha

:melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :melig: :melig: :melig: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Zeynab
16-03-03, 13:26
Geplaatst door Zinagirl21
:wohaa:

Als jullie de water niet lekker vinden dan drinken jullie maar pissssssssssssssssssssssssssssssssss van jullie opaaaaaaa.......

Hahhahahhahhahahahahahahahahahahahahahaha

:melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :jeweetog: :melig: :melig: :melig: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:
hahahahahahahahah, :schrik: :schrik: :D :D :)
leuk hoor maar heb je wel eens de pis van je eigen opa geronken ofzo????????
en ik ben geen marokaan trouwens duz ik weet niet hoe de water daar smaakt. :cola: :cola: :auw2: :auw2: :wow: :wow:

missnadori
17-03-03, 11:39
Layla je heb gelijk hoor ik ben het met je eens

MaDe-iN-MaRoC
22-03-03, 18:14
Hallo wat ze stelt zich aan je kan water ook gewoon vies vinden.
En trouwens het water is niet alleen GOOR je kan er ook gewoon ziek van worden (je ik spreek uit ervaring).
Alleen het water in Meknes vind ik uitzonderlijk goed en zuiver smaken in tegenstelling tot het water in Casa.