PDA

Bekijk Volledige Versie : schijnheilige knevel interview met ..



plexus
21-12-02, 19:50
..nou ik word niet gauw kwaad maar toen ik knevel zag met die joodse ambassadeur (nep interview)...kotsen kotsen kotsen...
"zij zijn begonnen" zegt ie gewoon schaamteloos! :boos:

Couscousje
21-12-02, 19:55
Ik zit me hier dood te ergeren.

Wat een eenzijdig beeld geeft die EO-kneus! :kwaad:

"De Arabieren beginnen een haatcampagne.
De Arabieren gillen: Palestina is van ons en de Joden zijn onze honden."

http://www.eo.nl/home/html/pijlers-news.jsp?getNews=3294829&subName=eo.samenleving

Cc

Couscousje
21-12-02, 20:01
Oh!
Oh!
Oh!

Dit is helemaal een laGertje! EO heeft HART voor ISRAËL!

http://www.eo.nl/home/html/news.jsp?number=3259482

Cc

Wizdom
21-12-02, 20:01
Geplaatst door plexus
..nou ik word niet gauw kwaad maar toen ik knevel zag met die joodse ambassadeur (nep interview)...kotsen kotsen kotsen...
"zij zijn begonnen" zegt ie gewoon schaamteloos! :boos:

Die Knevel denkt dat hij in de Hemel komt wanneer hij de Joden steunt! Wel een heel dwaas idee. Maar goed, Knevel is er het levende bewijs van.

plexus
21-12-02, 20:20
..ik ben gewoon pissed!
Die knevel is gewoon een monkey..die "weet" niet beter zullen we maar zeggen!
:regie: Maar die ambassadeur.......aaaaahhhhhhhhhhhhh

i love israel
21-12-02, 20:21
Onteigening Arabische joden

In tegenstelling tot het bekende verhaal dat in 1948 tijdens de Onafhankelijkheidsoorlog van de staat Israël veel Palestijnen van huis en haard zijn verdreven, is tot nu toe nooit belicht dat op datzelfde moment bijna een miljoen joden uit de Arabische landen gejaagd zijn. Veel van deze joden zijn op brute wijze onteigend en verloren zo al hun bezittingen. Judas Teboele ontvluchtte Marokko na een pogrom in 1948, waarbij zijn hele familie werd uitgemoord. Chaim Atzes was ooggetuige van het verbranden van de joodse wijk in Aleppo (Syrië). Ook hij raakte ontheemd.Eitan MargalitAndries Knevel sprak op Kasteel Klein Drakestein met de ambassadeur van Israël. Met Eitan Margalit gaat Knevel in op de crisistoestand in Israël en de toenemende sympathie in Nederland voor de Palestijnse zaak.

Wizdom
21-12-02, 20:33
Geplaatst door i love israel
Onteigening Arabische joden

In tegenstelling tot het bekende verhaal dat in 1948 tijdens de Onafhankelijkheidsoorlog van de staat Israël veel Palestijnen van huis en haard zijn verdreven, is tot nu toe nooit belicht dat op datzelfde moment bijna een miljoen joden uit de Arabische landen gejaagd zijn. Veel van deze joden zijn op brute wijze onteigend en verloren zo al hun bezittingen. Judas Teboele ontvluchtte Marokko na een pogrom in 1948, waarbij zijn hele familie werd uitgemoord. Chaim Atzes was ooggetuige van het verbranden van de joodse wijk in Aleppo (Syrië). Ook hij raakte ontheemd.Eitan MargalitAndries Knevel sprak op Kasteel Klein Drakestein met de ambassadeur van Israël. Met Eitan Margalit gaat Knevel in op de crisistoestand in Israël en de toenemende sympathie in Nederland voor de Palestijnse zaak.

Ach kom op zeg dat is toch volkomen flauwekul zeg. De Joden zijn in '48 massaal de Israelische invasie in Israel gaan steunen. Terwijl de Arabieren s'morgens vroeg naar hun werk gingen en s'avonds doodmoe naar huis thuis kwamen. Zaten de miljoenen emigranten zich al voor te bereiden op datgene waar ze al wisten wat stond te gebeuren. Met alle internationale contacten wist de Joods Arabische gemeenschap al wat er stond te gebeuren. De meesten hadden zich al goed voorbereid op het vertrek naar de "Beloofde Land". Ik heb zelf gesproken met Marrokaanse Joden in Israel en die hebben niets anders dan lof over de tolerantie van Marokko en de Marokkanen t.o.v. Joden. Dit laffe wanhoopsoffensief van Knevel die in een alliantie probeert te redden wat er te redden valt probeert incidenten uit te vergroten en daar een getal aan te koppelen die hij niet kan bewijzen. De Miljoenen Arabische Joden waar meneer Knevel over het heeft zitten niet in graven maar zijn in levende lijve en wonen in huizen van verdreven Arabische Palestijnen.

Het is een dubbele misdaad. Het zwart maken van je voormalige Gastheer en vermoorden van gerelateerden van je Gastheer.

Om maar je eens even te herinneren dat de Joodse Gemeenschap in Marokko nog steeds behoorlijk aan de touwtjes trekt in Marokko. De Minster van Toerisme is een Marokkaanse Jood. De Adviseur van de Koning is een Marokaanse Jood. En dan ben ik nog niet eens een ingewijde in de Marokkaanse politiek.

Laster, laster en nog eens laster.....bah.....

plexus
21-12-02, 20:34
Geplaatst door i love israel
Onteigening Arabische joden

In tegenstelling tot het bekende verhaal dat in 1948 tijdens de Onafhankelijkheidsoorlog van de staat Israël veel Palestijnen van huis en haard zijn verdreven, is tot nu toe nooit belicht dat op datzelfde moment bijna een miljoen joden uit de Arabische landen gejaagd zijn. Veel van deze joden zijn op brute wijze onteigend en verloren zo al hun bezittingen. Judas Teboele ontvluchtte Marokko na een pogrom in 1948, waarbij zijn hele familie werd uitgemoord. Chaim Atzes was ooggetuige van het verbranden van de joodse wijk in Aleppo (Syrië). Ook hij raakte ontheemd.Eitan MargalitAndries Knevel sprak op Kasteel Klein Drakestein met de ambassadeur van Israël. Met Eitan Margalit gaat Knevel in op de crisistoestand in Israël en de toenemende sympathie in Nederland voor de Palestijnse zaak.


http://www.smilies.nl/muziek/musicboohoo.gif

Wizdom
21-12-02, 21:32
Geplaatst door Kidon2
Ik heb het programma niet gezien, maar je reactie lezende denk ik, nu beginnen we ergens te komen..dwz. je erkent tenminste dat het om Israel gaat !

Ik weet dat je een enorm selectief vermogen hebt. Ik denk dat wat ik gezegd heb voldoende is en dat is niet wat jij zegt.

Couscousje
21-12-02, 21:45
Geplaatst door Kidon2
Nogmaals, ik heb het programma niet gezien....maar jij erkent Israel, zoveel is mij wel duidelijk geworden.

Of zie ik het verkeerd ?

Blijf dromen.

Cc

Wizdom
21-12-02, 21:46
Geplaatst door Kidon2
Nogmaals, ik heb het programma niet gezien....maar jij erkent Israel, zoveel is mij wel duidelijk geworden.

Of zie ik het verkeerd ?

Ik erken dat Israel een tijdelijk fenomeen is die geprofeteerd is en die ook weer op dezelfde manier zal verdwijnen zoals die is gekomen.

Ikke4real
21-12-02, 22:05
Staat een herhaling van Ford Transit ook op het programma, heb hewt namelijk niet gezien :(

De Rode Roos
21-12-02, 23:11
Geplaatst door plexus
..nou ik word niet gauw kwaad maar toen ik knevel zag met die joodse ambassadeur (nep interview)...kotsen kotsen kotsen...
"zij zijn begonnen" zegt ie gewoon schaamteloos! :boos:

Ik kijk nooit naar Knevel, het is een totaal andere wereld en ik erger me dood aan Knevel, om me frustraties te besparen kijk ik er dus niet meer naar. Tegen die tijd kijk ik naar Kopspijkers. Veel leuker en interessanter. :)

lennart
22-12-02, 00:35
Oh ik neem aan dat jullie allemaal op giro 300300 gaan storten. Wat sja het arme derde wereld land dat Israel is heeft natuurlijk wel onze steun nodig om rollenstoelen te kopen!

almouqawim
22-12-02, 01:26
Essalam oe elikoem,

Knevel is een ...........
het is erg duidelijk met die vent hij is erg pro israel en vooral ant palestina, ik heb hem ook eerder de aanval zien openen op mevrouw Duisenberg. het is een slechte journalist hij stelt zich absoluut niet neutraal op.
we moeten maar eens zijn komaf weten, want dit is echt waanzinnig wat die vent daar doet.
en EO moet veranderen naar PIO, pro israelische omroep.

i love israel
22-12-02, 09:56
Geplaatst door lennart
Oh ik neem aan dat jullie allemaal op giro 300300 gaan storten. Wat sja het arme derde wereld land dat Israel is heeft natuurlijk wel onze steun nodig om rollenstoelen te kopen!

het ziekenhuis waar het om gaat revalideert zowel israeliers als palestijnen. en daar zijn de rolstoelen voor nodig.

moeilijk he ook iets positiefs te moeten zien.

Couscousje
22-12-02, 11:32
Geplaatst door i love israel
het ziekenhuis waar het om gaat revalideert zowel israeliers als palestijnen. en daar zijn de rolstoelen voor nodig.

moeilijk he ook iets positiefs te moeten zien.

Het is ook erg moeilijk om ook maar iets positiefs te vinden in een Israëli.

Cc

lennart
22-12-02, 15:25
Geplaatst door i love israel
het ziekenhuis waar het om gaat revalideert zowel israeliers als palestijnen. en daar zijn de rolstoelen voor nodig.

moeilijk he ook iets positiefs te moeten zien.

Yeah inderdaad. Miljarden NIS per jaar voor morderne wapens, en geen geld genoeg voor rolstoelen? Laat me niet lachen.