PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar een meisje uit Lelystad



mohadam
22-12-02, 03:26
dd

MokroMike II
22-12-02, 13:34
WAT ???

WAT ??? jij hebt Nadifa ontmoet ??? Wat moet jij met het nummer van mijn zus ? Ik maak je af vuile vieze teringlijer !!! Geef me je adres en dan zal ik je laten zien wat een "ongelukje" is !!!!






:haha: :haha: :haha:

Pixelshade
22-12-02, 13:58
WAT ???

:argwaan:

mohadam
22-12-02, 14:15
haha, funny, je hebt wel een mooie zus hoor dan.

Victory
22-12-02, 14:34
Gezocht een allochtone meisje in Lelystad.


Kans op vinden: 0.0

MokroMike II
22-12-02, 14:39
{dit vind ik ook wel een goeie}....


He ? Hoe kan dat nou ? Ik heb deze week ook een afspraak gehad met een Nadifa uit Lelystad, die toevallig ook stage loopt in Amsterdam ? Enuh.....'s avonds hebben we ook een paar "ongelukjes" gehad...hehehe. Dus als iemand haar tegenkomt vertel dan maar dat ze de groetjes krijgt van "de schade expert".

:giechel: :giechel: :giechel:

mohadam
22-12-02, 14:46
ik d8 dat het je zus was, nasty hoor



:fpetaf:

Mark
22-12-02, 16:00
Geplaatst door MokroMike II
WAT ???

WAT ??? jij hebt Nadifa ontmoet ??? Wat moet jij met het nummer van mijn zus ? Ik maak je af vuile vieze teringlijer !!! Geef me je adres en dan zal ik je laten zien wat een "ongelukje" is !!!!

:haha: :haha: :haha:

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

Ik denk dat ie meer succes zou hebben bij "Wie schrijft die blijft" daar weten ze dit vast wel....

Sannah
22-12-02, 22:03
he ik weet niet wie je bent? maar ik ken nadifa en waar heb je haar leren kennen. Misschien dat ik je kan helpen? Want nadifa zou haar nummer niet zo snel weggeven tenzij je echt speciaal bent. Als je echt zoveel intresse hebt reageer dan op dit berichtje, en dan zal je 100% een reactie terugkrijgen en nadifa zal ik hierover inlichten. Groetjes van een kennis van nadifa.......

MokroMike II
22-12-02, 22:07
Zou je ook zo vriendelijk willen zijn om mij het telefoonnummer van de vader van Nadifa te geven.....ik weet zeker dat hij graag ook kennis wil maken met deze "speciale" persoon.

mohadam
22-12-02, 23:35
yo mocromike,

get a life man.....

MokroMike II
23-12-02, 00:36
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

get a life segt 'ie ..... :lol: .......ik ben hier niet de wanhopige die op zoek is.

ik ben niet de persoon die op een discussie site met de naam "nieuws van de dag", vraagt of mensen een of ander chick hebben gezien, waarvan ik het nummer kwijt ben.

get a life zegt 'ie.... :lol: :lol: :lol: :lol:

mohadam
23-12-02, 02:33
huh? ok, leg uit ajb? wat is er mis mee als ik een meisje zoek dat ik toevallig leuk vind? ben ik dan wanhopig? het zal dan wel he meneertje

K.Lo
09-01-03, 20:19
Hahahahaha ik ken Nadifa wel zij is echt een slet maar mokromike II wat voor ongelukjes heb je met haar gehad dan wil je haar achternaam weten