PDA

Bekijk Volledige Versie : Waarom willen christenen niet integreren in de nederlandse samenleving?



Shaheed
22-12-02, 14:57
Hoe komt het dat anno 2002 de christenen nog steeds de vrouw onderdrukken door haar niet te laten participeren in de politiek?
Waarom worden de christelijke vrouwelijke studenten verplicht om een rok te dragen, zelfs in de winter.
Dit is gewoon kindermishandeling!
Wij moeten met een niewe slogan komen"een rok is een vorm van vrouwen onderdrukking"
Vrouwen mogen geen rokken meer dragen in openbare gelegendheden want een geloof dat is voor jezelf.

En waarom willen de christenen hen kinderen niet laten inenten tegen allerlei besmettelijke ziekten?
We kunnen dus gerust zeggen dat christenen een gevaar zijn voor onze gezondheid van Nederland.

En wat zegt dit allemaal over het christendom in Nederland. :rolleyes:

Couscousje
22-12-02, 15:00
Shaheed, je maakt jezelf belaGelijk.

Cc

Shaheed
22-12-02, 15:05
Dit is sarcastisch bedoeld , je ziet toch die smilie.

Couscousje
22-12-02, 15:08
Geplaatst door Shaheed
Dit is sarcastisch bedoeld , je ziet toch die smilie.

Ja, dat lees ik.

Maar het slaat nergens op. Op die manier kun je op iedere gebeurtenis betreffende moslims en Islam op die manier gaan reageren.

Vingertje wijzen. Zij doen het ook.

BelaGelijk.

Cc

Kadija
22-12-02, 15:09
Geplaatst door Couscousje
Shaheed, je maakt jezelf belaGelijk.

Cc

Waarom? Er zit wel iets in. Als je de uiterlijkheden van de ene godsdienst veroordeeld moet je het ook van de andere godsdienst veroordelen. Niet iedere moslima draagt een hoofddoek en wordt onderdrukt. En niet iedere christin draagt alleen rokken enz. Maar dat is denk ik ook niet wat shaheed bedoeld!
Nadia

Couscousje
22-12-02, 15:21
Geplaatst door Kadija
Waarom? Er zit wel iets in. Als je de uiterlijkheden van de ene godsdienst veroordeeld moet je het ook van de andere godsdienst veroordelen. Niet iedere moslima draagt een hoofddoek en wordt onderdrukt. En niet iedere christin draagt alleen rokken enz. Maar dat is denk ik ook niet wat shaheed bedoeld!
Nadia

Ik vraag me af wat moslims met hun gevoel voor redelijkheid hebben gedaan... Hoezo, er zit wel iets in?

Op die manier kun je nooit iets oplossen. Nooit. Een man trapt een vrouw in elkaar. Ja, maar de overbuurman deed het ook. Een jongen steelt een fiets. Ja, maar zijn klasgenoot deed het ook. Je broertje sGeldt een meisje uit voor h*er. Ja, maar dat meisje sGold ook.

Op die manier kun je fouten niet goedpraten.

Kan niet.

Als een godsdienst wordt "veroordeeld" op een "fout", dan praat je het niet goed door te zeggen dat een andere godsdienst dezelfde fout maakt. Zo kom je geen stap verder.

Cc

Shaheed
22-12-02, 15:24
Geplaatst door Couscousje
Ja, dat lees ik.

Maar het slaat nergens op. Op die manier kun je op iedere gebeurtenis betreffende moslims en Islam op die manier gaan reageren.

Vingertje wijzen. Zij doen het ook.

BelaGelijk.

Cc
Dat jij het belachelijk vindt, hoeft niet te betekenen dat het ook belachelijk is.

Ik dacht dat het de bedoeling van integreren was om je zoveel mogelijk als een nederlander te gedragen,
Dus ook ik ga met de tijd mee.

Kadija
22-12-02, 15:37
Geplaatst door Couscousje
Ik vraag me af wat moslims met hun gevoel voor redelijkheid hebben gedaan... Hoezo, er zit wel iets in?

Op die manier kun je nooit iets oplossen. Nooit. Een man trapt een vrouw in elkaar. Ja, maar de overbuurman deed het ook. Een jongen steelt een fiets. Ja, maar zijn klasgenoot deed het ook. Je broertje sGeldt een meisje uit voor h*er. Ja, maar dat meisje sGold ook.

Op die manier kun je fouten niet goedpraten.

Kan niet.

Als een godsdienst wordt "veroordeeld" op een "fout", dan praat je het niet goed door te zeggen dat een andere godsdienst dezelfde fout maakt. Zo kom je geen stap verder.

Cc

Klopt, maar het veroordelen van vele nederlanders van uiterlijkheden van moslima's druist tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Volgens mij reageerde shaheed op de topic van een ander hier op Pb over de integratie van marokkanen? En daar ergerde ik me wezeloos aan sommige reply's. Voor de duidelijkheid. Ik draag geen hoofddoek en ben half nederlands tot mijn 15e opgegroeid bij mijn nederlandse moeder en ik heb zoveel twijfels en vragen momenteel over de islaam dat ik me afvraag of ik mezelf wel moslim kan noemen.
Nadia

Mark
22-12-02, 15:41
Geplaatst door Shaheed
Hoe komt het dat anno 2002 de christenen nog steeds de vrouw onderdrukken door haar niet te laten participeren in de politiek?
Waarom worden de christelijke vrouwelijke studenten verplicht om een rok te dragen, zelfs in de winter.
Dit is gewoon kindermishandeling!
Wij moeten met een niewe slogan komen"een rok is een vorm van vrouwen onderdrukking"
Vrouwen mogen geen rokken meer dragen in openbare gelegendheden want een geloof dat is voor jezelf.

En waarom willen de christenen hen kinderen niet laten inenten tegen allerlei besmettelijke ziekten?
We kunnen dus gerust zeggen dat christenen een gevaar zijn voor onze gezondheid van Nederland.

En wat zegt dit allemaal over het christendom in Nederland. :rolleyes:

:lole:

Je hebt helemaal gelijk Shaheed!!!!

Die christenen moeten zich maar eens aanpassen aan de huidige normen en waarden en de wetten van Nederland leren respecteren.... En zich niet meer achter achterhaalde geloofsprincipes verschuilen....

Couscousje
22-12-02, 15:46
Geplaatst door Kadija
Klopt, maar het veroordelen van vele nederlanders van uiterlijkheden van moslima's druist tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel in. Volgens mij reageerde shaheed op de topic van een ander hier op Pb over de integratie van marokkanen? En daar ergerde ik me wezeloos aan sommige reply's. Voor de duidelijkheid. Ik draag geen hoofddoek en ben half nederlands tot mijn 15e opgegroeid bij mijn nederlandse moeder en ik heb zoveel twijfels en vragen momenteel over de islaam dat ik me afvraag of ik mezelf wel moslim kan noemen.
Nadia

Waarom maak je dan geen versGil tussen Marokkanen en moslims, Christenen en Nederlanders?

Want je vergelijkt nu appels met peren.

Cc

Couscousje
22-12-02, 15:48
Geplaatst door Shaheed
Dat jij het belachelijk vindt, hoeft niet te betekenen dat het ook belachelijk is.

Ik dacht dat het de bedoeling van integreren was om je zoveel mogelijk als een nederlander te gedragen,
Dus ook ik ga met de tijd mee.

Je intentie is niet zo zuiver als je graag zou willen doen geloven.

En die domme opmerking over dat "ik het belaGelijk vind etc." is precies de reden waarom Mustapha van Big Brother eruitgetrapt is. Met een "Dat is jouw mening"-mentaliteit zul je het nooit winnen.

Doei doei.

Cc

Kadija
22-12-02, 15:50
Geplaatst door Mark
:lole:

Je hebt helemaal gelijk Shaheed!!!!

Die christenen moeten zich maar eens aanpassen aan de huidige normen en waarden en de wetten van Nederland leren respecteren.... En zich niet meer achter achterhaalde geloofsprincipes verschuilen....

Mmm, ik heb pas nog een gave rok gekocht! Loop ik nu het risico dat iemand me voor een christen aanziet als ik die aantrek? O jé, ik heb nog lang haar ook. Ook iets wat christenen op prijs stellen.
:fpetaf: Nadia

Mark
22-12-02, 15:54
Geplaatst door Kadija
Mmm, ik heb pas nog een gave rok gekocht! Loop ik nu het risico dat iemand me voor een christen aanziet als ik die aantrek? O jé, ik heb nog lang haar ook. Ook iets wat christenen op prijs stellen.
:fpetaf: Nadia

Oei, je zit nu wel in gevarenzone hoor!

:haha:

Shaheed
22-12-02, 15:56
Geplaatst door Couscousje
Je intentie is niet zo zuiver als je graag zou willen doen geloven.

En die domme opmerking over dat "ik het belaGelijk vind etc." is precies de reden waarom Mustapha van Big Brother eruitgetrapt is. Met een "Dat is jouw mening"-mentaliteit zul je het nooit winnen.

Doei doei.

Cc

Over mijn intentie daar weet jij niks van , want je kent me niet.
Big Brother kijk ik nooit naar, ik weet niet over wie je het hebt.

Maar jij denkt toch niet dat mensen mijn topic serieus gaan nemen en de christenen gaan lopen discrimineren.
Ja natuurlijk kun je niet een heel geloof afrekenen op wat een paar mensen doen, en natuurlijk kun je niet iedereen over één kam scheren.
Ik schrijf zulke dingen om de nederlanders te confronteren met hen eigen onzin die ze schrijven.
Alleen haal ik dit keer niet de islam erbij , maar het christendom.

Kadija
22-12-02, 16:01
Geplaatst door Couscousje
Waarom maak je dan geen versGil tussen Marokkanen en moslims, Christenen en Nederlanders?

Want je vergelijkt nu appels met peren.

Cc

Tussen christenen en nederlanders? Bedoel je tussen christenen en atheïsten ofzo? Tussen moslims en Marokkanen. Tja ik ken weinig Marokkanen die geen moslim zijn al praktiseren ze het niet allemaal even sterk. Mijn vriend is christen, sommige opvattingen zijn verassend identiek aan de islaam. Bijna dezelfde normen en waarden enzo. Ik vergelijk ja.
Nadia :duizelig:

Kadija
22-12-02, 16:06
Geplaatst door Mark
Oei, je zit nu wel in gevarenzone hoor!

:haha:

:p Gelukkig stelt mijn vriendje mijn kleding wel op prijs, rok of broek maakt hem niet uit. Dus ik neem het 'gevaar'voor lief.
:boogie:

Couscousje
22-12-02, 16:06
Geplaatst door Shaheed
Over mijn intentie daar weet jij niks van , want je kent me niet.
Big Brother kijk ik nooit naar, ik weet niet over wie je het hebt.

Maar jij denkt toch niet dat mensen mijn topic serieus gaan nemen en de christenen gaan lopen discrimineren.
Ja natuurlijk kun je niet een heel geloof afrekenen op wat een paar mensen doen, en natuurlijk kun je niet iedereen over één kam scheren.
Ik schrijf zulke dingen om de nederlanders te confronteren met hen eigen onzin die ze schrijven.
Alleen haal ik dit keer niet de islam erbij , maar het christendom.

Ik hoef je niet te kennen om je intentie te weten.

Wat je zegt is nonsens. Wederom Mustapha-gedrag. "Je kent me niet."

Goedemorgen, wakey wakey, heel dit forum kent elkaar niet. Dat is dus geen geldende reden.

Doei doei.

Cc

Couscousje
22-12-02, 16:12
Geplaatst door Kadija
Tussen christenen en nederlanders? Bedoel je tussen christenen en atheïsten ofzo? Tussen moslims en Marokkanen. Tja ik ken weinig Marokkanen die geen moslim zijn al praktiseren ze het niet allemaal even sterk. Mijn vriend is christen, sommige opvattingen zijn verassend identiek aan de islaam. Bijna dezelfde normen en waarden enzo. Ik vergelijk ja.
Nadia :duizelig:

Een Nederlander hoeft geen Christen te zijn.
Een Christen is niet per definitie een Nederlander.
Een Marokkaan hoeft geen moslim te zijn.
Een moslim is niet per definitie een Marokkaan.

Cc

Kadija
22-12-02, 16:27
Geplaatst door Couscousje
Een Nederlander hoeft geen Christen te zijn.
Een Christen is niet per definitie een Nederlander.
Een Marokkaan hoeft geen moslim te zijn.
Een moslim is niet per definitie een Marokkaan.

Cc

Je meen't! :verrassin
Nadia

Couscousje
22-12-02, 16:32
Geplaatst door Kadija
Je meen't! :verrassin
Nadia

Nee, ik maak maar een geintje.

:rolleyes:

Cc

Kadija
22-12-02, 16:44
Geplaatst door Couscousje
Nee, ik maak maar een geintje.

:rolleyes:

Cc

:fpetaf: Nadia

BiL@L
23-12-02, 01:34
Geplaatst door Shaheed
Hoe komt het dat anno 2002 de christenen nog steeds de vrouw onderdrukken door haar niet te laten participeren in de politiek?
Waarom worden de christelijke vrouwelijke studenten verplicht om een rok te dragen, zelfs in de winter.
Dit is gewoon kindermishandeling!
Wij moeten met een niewe slogan komen"een rok is een vorm van vrouwen onderdrukking"
Vrouwen mogen geen rokken meer dragen in openbare gelegendheden want een geloof dat is voor jezelf.

En waarom willen de christenen hen kinderen niet laten inenten tegen allerlei besmettelijke ziekten?
We kunnen dus gerust zeggen dat christenen een gevaar zijn voor onze gezondheid van Nederland.

En wat zegt dit allemaal over het christendom in Nederland. :rolleyes:

Speciaal geupped voor JMT en consorten.

Shaheed
23-12-02, 12:22
Wel vreemd dat je hier over niks hoort van JMT en consorten.


Maar dit past natuurlijk ook niet in hen straatje.
De media hetze is tegen de islam, niet tegen het christendom, immers de media bepaalt hoe de autochtone nederlanderrs moeten denken, wie ze moeten haten en voor wie ze partij moeten kiezen.

Shaheed
23-12-02, 13:20
Kaasie ...kaassie...kaassietoch...van jou heb ik ook niks anders verwacht dan zo'n bevooroordeelde mening.
Door die kaas voor je ogen heb je misschien niet gezien, dat nadia en Mark (beiden nederlanders overigens) wel de essentie van de topic hebben begrepen.
Dat dat bij jou is mislukt zegt meer over je I.Q. dan nodig is.

Mark
23-12-02, 13:26
Geplaatst door Shaheed
Kaasie ...kaassie...kaassietoch...van jou heb ik ook niks anders verwacht dan zo'n bevooroordeelde mening.
Door die kaas voor je ogen heb je misschien niet gezien, dat nadia en Mark (beiden nederlanders overigens) wel de essentie van de topic hebben begrepen.
Dat dat bij jou is mislukt zegt meer over je I.Q. dan nodig is.

Maar Shaheed, ik ben dan ook tegen discriminatie....
En voor kritiek op alle geloofsvormen :duim: