PDA

Bekijk Volledige Versie : Laster-PROCES tegen GRETTA afgeblazen !!!



MokroMike II
23-12-02, 09:39
Gretta Duisenberg niet vervolgd AMSTERDAM Het OM in Amsterdam vervolgt Gretta Duisenberg niet.Haar uitlatingen over het Israelische beleid ten aanzien van de Palestijnen zijn krenkend en kwetsend,maar niet antisemitisch,meldt de Federatie Joods Nederland. Volgens het OM heeft Duisenberg zich niet minachtend uitgelaten over joden en ook niet aangezet tot discriminatie. De Federatie deed op 3 oktober aangifte tegen haar,na een radiogesprek over een handtekeningenactie tegen de bezetting door Israel van Palestijns gebied. Op de vraag hoeveel handtekeningen ze wilde ophalen,antwoordde Gretta:"Zes miljoen"(in WOII stierven 6 mln joden).

Pixelshade
23-12-02, 10:24
http://www.smilies.nl/groot/hassidic.gif

Simon
23-12-02, 11:07
Het is de vraag of het hiermee is afgeblazen want op teletekst staat dat Moszkowicz tevreden is over de motivering van de rechtbank - die stelt dat ze zich bewust kwetsend heeft uitgelaten - en dat hij alsnog vervolging gaat aanvragen.

Simon

NOS-TT 107 ma 23 dec Kwetsende Duisenberg niet strafbaar AMSTERDAM Het OM gaat Gretta Duisenberg niet vervolgen voor haar uitspraak dat ze 6 miljoen handtekeningen wil ophalen voor haar handtekeningenactie tegen de bezetting van de Palestijnse gebieden. De Federatie Joods Nederland deed op 3 oktober aangifte.De uitspraak zou antisemitisch zijn en verwijzen naar de moord op 6 miljoen joden in WOII. Het OM meent dat Duisenberg zich bewust kwetsend heeft uitgelaten,maar vindt dat ze niet heeft aangezet tot haat of discriminatie.Advocaat Moszkowicz is tevreden over de motivering van het OM, en hoopt op basis hiervan via het Hof alsnog vervolging af te dwingen.

Shaheed
23-12-02, 11:09
:wohaa: :boogie:







http://petitie.netfirms.com/gretta.jpg

indygirl_roosje
23-12-02, 20:22
Heel goed dat Gretta is vrijgesproken!!!!!!! Die kinderachtige buren van haar moeten maar een ander zoeken voor hun lastercampagnes, want dit zal ze niet helpen. Het idee alleen al! Ik bedoel, als je zegt "400 jaar geleden" verwijs je dan meteen naar de slavernij? Nee, de aandacht wordt weer eens afgeleid van waar het werkelijk om gaat. Want ook nu nog, terwijl ik dit bericht typ, gaat het doden van Palestijnen door!!! Waarom, in godsnaam? We zijn toch allemaal mensen? Ik kan er soms wel om huilen, zeg. Laatst nog, een Palestijnse vrouw die bij een checkpoint moest bevallen met een geweer op haar gericht....... Wie zoiets doet, is in mijn ogen niet meer of minder dan een NAZI ! En het doodschieten van kinderen, dat heet bij mij thuis nog altijd "oorlogsmisdaden." Maar kom, genoeg getierd voor vandaag.

Greetzzz en V for victory! ,

Roos.