PDA

Bekijk Volledige Versie : Joods.nl



Bahmed
25-12-02, 17:50
Ik ging laatst voor het eerst even op joods.nl kijken. Alleen maar Israelische propaganda zag ik er staan. Toen heb ik ze even een reality-check geven. Maar kritiek is daar blijkbaar niet gewenst.

Mijn eerste bericht over 1 van de oneindige zionistische misdaden werd verwijderd nog voordat iemand het gelezen had. En als blijk van de joodse gastvrijheid kreeg ik er nog een ban bij.

Kan 1 van de Joden hier even doorgeven dat we niet in Israel wonen, maar in een democratie. :jammer:

Couscousje
25-12-02, 17:59
Oooh...

Je brengt me weer op ideeën...

:stout:

Cc

Bahmed
25-12-02, 18:13
Geplaatst door Couscousje
Oooh...

Je brengt me weer op ideeën...

:stout:

Cc

Ik kan maar 1 ding zeggen.

Lah i3awnek alalla kaskousa. :duim:

ps. If I can help, call me!

Pixelshade
25-12-02, 18:56
Geplaatst door Couscousje
Oooh...

Je brengt me weer op ideeën...

:stout:

Cc

:lekpuh:

Bahmed
25-12-02, 19:23
Geplaatst door Bouchra A
Helaas wonen de meeste Marokkanen niet in een democratie.
Sommige Joodse Marokkanen overigens wel, zoals in Nederland of in Israel.

Blijf daar maar als je het hebt doorgegeven.

Ansari
25-12-02, 19:26
En dan klagen die tering zionisten dat het hier mis is. WTF denken ze wel. Ik heb daar ook wel eens gepost. Gelijk werd me bericht verwijderd. En dan komen die tering zionisten hierna toe om te vertellen dat het beheer hier op maroc.nl te partijdig is. Voor diegenen: Wees blij dat je je bek mag openen

:jammer:

Pixelshade
25-12-02, 22:15
Geplaatst door Puk
Tussen de scheldwoorden door las ik dat de censuur op joods.nl strikter is dan op maroc.nl. Als dat zo is vind ik dat niet ok. Maar ben wel benieuwd naar wat voor bericht dat dan was.

zo zo, je eerste positieve post richting maroc.nl

chapeau! :cola:

i love israel
25-12-02, 22:39
jammer dat beheer daar je bericht heeft weggehaald. had je gaarne op joods.nl afgemaakt. (figuurlijk dan he).

Hamza-T
25-12-02, 22:44
Nee diep in je hart zou je hem wel letterlijk af willen maken,geef maar niet toe,doe je toch niet.

Ansari
25-12-02, 22:55
Geplaatst door i love israel
jammer dat beheer daar je bericht heeft weggehaald. had je gaarne op joods.nl afgemaakt. (figuurlijk dan he).

Probeer maar eerst normaal te antwoorden op pro-palestijnse threads.

Mij afmaken? :hihi:

i love israel
25-12-02, 22:57
Geplaatst door Hamza-T
Nee diep in je hart zou je hem wel letterlijk af willen maken,geef maar niet toe,doe je toch niet.

daarvoor heb ik teveel respect voor het leven. ik wens niemand dood integenstelling tot een aantal gebruikers hier.

als ik schrijf afmaken in figuurlijke zin, dan bedoel ik dat ook zo. gewoon met woorden.

maar ja jij bent kennelijk iemand die niet de waarheid schrijft. en je denkt dus dat anderen dat ook wel niet zullen doen. zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Ansari
25-12-02, 23:04
Geplaatst door i love israel
daarvoor heb ik teveel respect voor het leven. ik wens niemand dood integenstelling tot een aantal gebruikers hier.

als ik schrijf afmaken in figuurlijke zin, dan bedoel ik dat ook zo. gewoon met woorden.

maar ja jij bent kennelijk iemand die niet de waarheid schrijft. en je denkt dus dat anderen dat ook wel niet zullen doen. zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.


Och zionist, :jammer:

Waarom moet je nou zo scheinheilig doen. Geef nou maar toe. Je ziet de vijanden van je kakkerlakstaatje liever dood.

Sven_DP
25-12-02, 23:32
Ben even gaan kijken op joods.nl, en hun forum lijkt me vrij braaf, rustig en beleefd. Over de vraag of je berichten moet filteren kan je tot in den treure discussiëren, persoonlijk vind ik dat te grote bemoeienis ook niet goed is. Maar...eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat wat ik hier soms lees aan berichten, foto's, filmjes, oproepen tot geweld, oorlog, van de kaart vegen van kakkerlakkenstaten, en ander liefs, niet echt beschaafd is. Dergelijke berichten zouden volgens mij niet kunnen op de meeste Belgische forums en waarschijnlijk al helemaal niet op joods.nl Ik kan me ook voorstellen dat mocht je dergelijke berichten in de klassieke 'open' pers plaatsen, dat dit niet door de beugel zou kunnen en dat je een enorme reactie zou krijgen in de publieke opinie.

Vandaar dat ik denk dat de toon/atmosfeer op joods.nl misschien een realistischer weergave kan zijn van de Nederlandse of Belgische samenleving en publieke opinie. Aan de andere kant maakt het de zaak ook saaier en slaapverwekkender, af en toe een MALLE posting op maroc.nl kan de zaak wat levendig houden. Humor is tenslotte iets moois... :maf2:

Sven_DP
26-12-02, 00:22
Ohoho, ik dacht al tijdens het lezen : Daar gaat Pukje weer aan de schandpaal...maar de laatste zin kan je vel redden...tijdelijk. lolll

Waiting
26-12-02, 00:32
Het is ook allemaal bullshit en gelul van de prikkers hier....

Joden dit, Joden dat.....

limpio
26-12-02, 06:20
De grootste racisten zijn zij die om ter luidst roepen dat anderen racisten zijn, die personen die zichzelf steeds de slachtofferrol indrukken om anderen te kunnen bestempelen als racist.
Ik heb geen idee wie dat zouden kunnen zijn. :stout:

mrz
26-12-02, 09:55
Dankje Couscousje, weer een punt minder, ga door volgens mij is het nog niet duidelijk wie nu eigenlijk de racisten zijn....

Volgens mij is het maar al te duidelijk hoe hypocriet ook de Joden zijn.
Ik heb een paar keer op joods.nl gepost maar de hele mentaliteit staat me niet aan. Krijg een erg ongemakkelijk gevoel bij hoe telkens geblaat wordt in het luchtledige en er eigenlijk totaal geen aandacht aan inhoud wordt besteed maar het eerder de kunst is maar zoveel mogelijk een of ander partypeeps niveau ofzo ten toon te spreiden en op de man te gaan spelen en in het luchtledige roddelen om een interessante hout snijdende discussie maar vooral te voorkomen.

Sorry dat ik het zeg maar een beetje het gedrag van iemand die weet dat ie fout bezig is en in een soort angstig schuldgevoel zijn best doet om maar vooral dingen te saboteren en de waarheid wat te verbloemen.
Maar dat zijn natuurlijk alleen een paar forumpostertjes. Ik bedoel ik geloof dat zelfs de interessante joodse mensen die WEL discussie aan willen gaan op joods.nl ook gillend gek worden van de het verachtelijke niveau aldaar soms.

Donna
26-12-02, 11:02
Geplaatst door Puk
Marokkaanse humor.

Dat ik dan zelf het spits afbijt.


Liefste mama en papa,

Ik zit nu zo'n drie maanden aan de universiteit en ik weet dat ik te weinig contact heb gehouden. Daarom wil ik jullie nu alles vertellen wat me ondertussen overkomen is. Zorg er, voor jullie verder lezen, wel voor dat jullie even niet gestoord worden. Eigenlijk gaat alles prima. Alleen heb ik enkele weken geleden een hersenschudding opgelopen op een feestje, maar dat kwam gewoon door die verkeerde pillen die die jongen me gegeven had, maar daar herinner ik me allemaal niet meer zoveel van, en mijn kleren heb ik bijna allemaal weer teruggevonden, dus maak je geen zorgen.
Gelukkig hoefde ik niet naar het ziekenhuis en heb ik nu nog maar een paar keer per dag hoofdpijn. Ik had eerst last van het lawaai in het studentenhuis, maar nu logeer ik bij een lieve jongen die in het benzinestation om de hoek werkt. Hij is echt een schat en we willen gaan trouwen. Een datum is er nog niet, maar ik wil niet te lang wachten anders zie je te veel dat ik zwanger ben. Ja, mama en papa, ik krijg een kindje, en het gaat prima.
Ik voel me wel soms wat moe, waarschijnlijk door de medicamenten die ik moet nemen. Die zijn tegen een infectie die ik dom genoeg van Abdul, mijn vriend, heb overgenomen, maar dat is niet zijn schuld, ik had beter moeten uitkijken.
Jullie zullen Abdul vast geweldig vinden. Hij heeft geen opleiding gehad maar hij is heel ambitieus en hoopt binnenkort zijn eigen bezinestation te openen, als we tenminste dat geld kunnen lenen op mijn naam. Dat is toch stom hè, alleen maar omdat hij geen Nederlander is en eens een keertje in de gevangenis heeft gezeten, komt hij niet voor een lening in aanmerking. Volgens mij is dat toch discriminatie. Hij is ook geïnteresseerd in politiek en is lid van drie Marokkaanse organisaties, maar daar weet ik niet zoveel van, want ik moet altijd even weg wanneer ze bij elkaar komen.
Eergisteren ben ik hem gaan ophalen van het politiebureau en het was geweldig hoe hij met zijn argumenten drie agenten tegelijk stil kreeg. Hij is heel trots op mij en hij zegt dat ik met mijn hoofddoekje (ja, dat moet nu eenmaal) veel knapper ben dan de andere vrouwen die hij heeft gehad.
Zo, nu jullie weten wat er allemaal had kunnen gebeuren, wil ik nog even kwijt dat ik geen pillen, hersenschudding, vriendje, baby of ziekte heb.
Ik heb wel een 4 voor sociologie en een 5 voor geschiedenis en filosofie en ik wilde jullie gewoon duidelijk maken dat dat geen ramp is.

Veel kussen.



WAT GRAPPIG ZEG, HAHAHAHAHAHAHA

Not.

Waiting
26-12-02, 11:30
Geplaatst door mrz
Volgens mij is het maar al te duidelijk hoe hypocriet ook de Joden zijn.
Ik heb een paar keer op joods.nl gepost maar de hele mentaliteit staat me niet aan. Krijg een erg ongemakkelijk gevoel bij hoe telkens geblaat wordt in het luchtledige en er eigenlijk totaal geen aandacht aan inhoud wordt besteed maar het eerder de kunst is maar zoveel mogelijk een of ander partypeeps niveau ofzo ten toon te spreiden en op de man te gaan spelen en in het luchtledige roddelen om een interessante hout snijdende discussie maar vooral te voorkomen.

Sorry dat ik het zeg maar een beetje het gedrag van iemand die weet dat ie fout bezig is en in een soort angstig schuldgevoel zijn best doet om maar vooral dingen te saboteren en de waarheid wat te verbloemen.
Maar dat zijn natuurlijk alleen een paar forumpostertjes. Ik bedoel ik geloof dat zelfs de interessante joodse mensen die WEL discussie aan willen gaan op joods.nl ook gillend gek worden van de het verachtelijke niveau aldaar soms.

En waarmee is men dan fout bezig?
De meeste Joodse prikkers zijn op leeftijd en hebben een universitaire studie achter de rug, dat is een heel andere doelgroep.
En als er dan dus die paar prikkers zijn die vervelend doen, dan is het meestal nog maar de vraag of deze prikkers ook werkelijk joods zijn en die zorgen er inderdaad voor dat er veel joden gek worden van wat soms wordt vertoond.

Voel jij je fout?

Waiting
26-12-02, 11:31
Geplaatst door Donna
WAT GRAPPIG ZEG, HAHAHAHAHAHAHA

Not.

:hihi:

Donna
26-12-02, 11:38
Geplaatst door Waiting
:hihi:


Waiting!

Je bent er weer!

Ik dacht dat je weg was. Zal ik nog effe een stukje schrijven over het conflict in het Midden Oosten? Dan kun jij er weer met je vrienden over discussieren... heb je ook wat te doen met kerst........

Ansari
26-12-02, 13:03
^^^^weer in de ontkenningsfase....Kom op nou..zeg het effe hardop. "IK BEN EEN ZIONIST" die het uitmoorden van de palestijnen goedkeurt.

ps. JIJ was destijds de moderator van joods.nl, dus jij was degene die hoogstwaarschijnlijk mijn post heeft weggehaald. (kijk nu betrap ik je weer op je scheinheiligheid)

i love israel
26-12-02, 13:07
Geplaatst door Ansari
^^^^weer in de ontkenningsfase....Kom op nou..zeg het effe hardop. "IK BEN EEN ZIONIST" die het uitmoorden van de palestijnen goedkeurt.

ps. JIJ was destijds de moderator van joods.nl, dus jij was degene die hoogstwaarschijnlijk mijn post heeft weggehaald. (kijk nu betrap ik je weer op je scheinheiligheid)

moet je me toch even vertellen wat je naam daar was en waar de posting over ging.

en buiten dat toen ik moderator was onthield ik me van schrijven op het forum van joods.nl. ik ben er nu geen moderator meer en schrijf naar hartelust. vandaar ook dat ik het jammer vind dat de postings nu verwijderd zijn.

mrz
26-12-02, 13:46
Waiting: Voel jij je fout?

Natuurlijk voel ik me fout dat ik hier een beetje de moralist uithang terwijl ik in real life slechts een flauwe afspiegeling ben van de persoon die ik zou moeten zijn en bij lange na nog niet doe wat ik allemaal nog moet gaan doen.

Zal het nog maar eens vragen waiting what are YOU waiting for?

Bewijs het tegendeel van wat ik beweerde maar eens, namelijk dat je ook kunt reageren op iets ipv telkens aandacht afleiden van de interessante dingen.

lennart
26-12-02, 15:54
Oh joods.nl, mijn favoriete onderwerp ;)

Helaas ben ik daar gebanned om vrij onduidelijke redenen. Maar desondanks heb ik daar toch een aantal weken mogen prikken. Al was men daar niet zo heel blij mee. Tamida heeft me nog diverse nare ziektes toegewenst <g> Het beeld daar heeft mijn echter mijn beeld van compassievolle joden aardig bijgesteld. Zodra ik bijvoorbeeld postte dat er een 4 jarig meisje was doodgeschoten was het meteen palestijnse propaganda, of mijn favoriet, het was de schuld van de ouders. Topforum.

i love israel
26-12-02, 17:09
Geplaatst door lennart
Oh joods.nl, mijn favoriete onderwerp ;)

Helaas ben ik daar gebanned om vrij onduidelijke redenen. Maar desondanks heb ik daar toch een aantal weken mogen prikken. Al was men daar niet zo heel blij mee. Tamida heeft me nog diverse nare ziektes toegewenst <g> Het beeld daar heeft mijn echter mijn beeld van compassievolle joden aardig bijgesteld. Zodra ik bijvoorbeeld postte dat er een 4 jarig meisje was doodgeschoten was het meteen palestijnse propaganda, of mijn favoriet, het was de schuld van de ouders. Topforum.

tja en dankzij wie heb je daar zo lang mogen prikken lennartje?

nare ziektes? heb ze nooit bij naam genoemd trouwens. maar het klopt wel. heb ik hier geleerd op het forum. werkt uitstekend moet ik zeggen. met dank aan ..........

dat bericht waar je het over hebt he. ik heb me wezenloos gezocht, maar het niet kunnen vinden. was jij de topic opnener daarvan?

Donna
26-12-02, 22:50
Geplaatst door i love israel
tja en dankzij wie heb je daar zo lang mogen prikken lennartje?

nare ziektes? heb ze nooit bij naam genoemd trouwens. maar het klopt wel. heb ik hier geleerd op het forum. werkt uitstekend moet ik zeggen. met dank aan ..........

dat bericht waar je het over hebt he. ik heb me wezenloos gezocht, maar het niet kunnen vinden. was jij de topic opnener daarvan?

Weet je wat ik me nou afvraag Ili?

Hoe kan het nou toch dat ik als ik zo lees dat er kennelijk (volwassen)mensen op allerlei fora tegelijk met scheldpartijtjes en heilige oorlogjes tegen elkaar bezig zijn, en dan vragen om dankbaarheid dat je bij de gratie van wie dan ook ergens hebt mogen prikken, ik altijd zo'n triest gevoel krijg?

Zo van: wat zijn sommige mensen toch... ja.......

Nou, zo'n gevoel dat je een extra bord in wil dekken bij het kerstdiner omdat er altijd zielige mensen zijn die wat extra aandacht nodig hebben.

Hoe kan dat nou toch?

Laatst vroeg ik me af hoe het toch kan dat jongens van tussen de 14 en de 18 zich zo ontzettend vaak misdragen online. IRC kanalen onveilig maken, andersmans computers hacken, discussiefora verzieken, elkaar online stalken enzo. Toen zei een mannelijke collega van me: Zeg eens eerlijk Donna, heb jij ooit met een jongen van tussen de 14 en de 18 gezoend of geflirt vroeger? Nee dus. Er is geen ongelukkiger groep mensen dan jongens tussen de 14 en de 18. Nog niet genoeg geld om echt leuke dingen te doen, en geen meisje die iets met ze te maken wil hebben.

Dus dan maar discussiefora verzieken. Je moet toch wat om al die opgekropte frustratie af te reageren.

Maar wat zou het excuus van al die volwassen mannen zijn denk je? Of de volwassen vrouwen?

i love israel
26-12-02, 23:10
Hoe kan het nou toch dat ik als ik zo lees dat er kennelijk (volwassen)mensen op allerlei fora tegelijk met scheldpartijtjes en heilige oorlogjes tegen elkaar bezig zijn, en dan vragen om dankbaarheid dat je bij de gratie van wie dan ook ergens hebt mogen prikken, ik altijd zo'n triest gevoel krijg?

iedereen die post op een bepaald forum is min of meer afhankelijk van de welwillendheid van de moderator. daar ontkom je niet aan. waar ik op reageerde en wat ik bedoelde was dat toen ik moderator was ik er nooit toe ben overgegaan om het verzoek te doen om lennart te bannen. en eerlijk gezegd verbaasd het me dat lennart durft te zeggen dat hij voor hem onduidelijke redenen is gebanned nu.

ik snap niet precies wat je bedoelt met die heilige oorlogjes?


Zeg eens eerlijk Donna, heb jij ooit met een jongen van tussen de 14 en de 18 gezoend of geflirt vroeger? Nee dus. Er is geen ongelukkiger groep mensen dan jongens tussen de 14 en de 18. Nog niet genoeg geld om echt leuke dingen te doen, en geen meisje die iets met ze te maken wil hebben.

heb jij werkelijk nooit gezoend met een jongen tussen je 14de en je 18de? ik met je eerlijk zeggen dat dat een zeer gelukkige tijd voor mij was. heerlijk stappen met vrienden, en hier en daar een verkering. zo verrukkelijk onschuldig.

nu weet ik niet hoe oud jij bent, maar ik denk dat je de situatie van nu niet met die van toen kan vergelijken. in mijn tijd, ik ben 38, was het niet zo belangrijk dat je mee moest doen aan de laatste mode. pc's en mobiele telefoons bestonden nog niet. de tijden zijn heel hard veranderd. eigenlijk best wel jammer, de kinderen van nu mogen eigenlijk geen kinderen meer zijn.

waarom plegen nu zoveel jongeren zelfmoord bijvoorbeeld? en anorexia bestond toen ook nog niet in de mate waarin het nu bestaat.

logisch dat men gefrustreerd raakt. alleen zouden deze jongeren eens moeten leren dat ze niets oplossen door andere mensen maar te beledigen en te schofferen. dat geweld niets oplost. ze worden er echt niet gelukkiger van.

en de volwassenen van nu? die genieten van een medium wat er nog niet was in hun tijd. men heeft nu uiteindelijk tijd genoeg.
en ik denk dat de meeste volwassenen onder ons best wel op een waardige manier met elkaar kunnen discussieren. en dat er af en toe harde woorden vallen? natuurlijk, een mens blijft toch een mens, met zijn goede en zwakke kanten.

Donna
26-12-02, 23:14
Geplaatst door i love israel

ik snap niet precies wat je bedoelt met die heilige oorlogjes?



Ik bedoel al die volwassenen die tussen fora heen en weer switchen, elkaar stalken en uitschelden en een beetje de boel op lopen naaien.

Jongens van 14 hebben een excuus. De rest niet.

Maar ik geloof dat ik weer een beetje te genuanceerd was. Daarom werkt 'jihad-online' bij mij ook zo slecht.

Het wordt gewoonweg niet eens opgepikt.

Sven_DP
26-12-02, 23:16
Waart de Kerstsfeer ook over dit forum, of is het maar een idee? :wink:

Sven_DP
27-12-02, 11:43
mrz, slechte opgevulde kalkoen gegeten of wat? Of gewoon een heel klein beetje depri? :melig2:

lennart
27-12-02, 13:33
dat bericht waar je het over hebt he. ik heb me wezenloos gezocht, maar het niet kunnen vinden. was jij de topic opnener daarvan?


Geen idee, ik kan het zelf helaas niet meer opzoeken :giechel:
Ik zal nog eens wat prikken wanneer ik in Israel zit, dan heb ik een ander IP :duim:

Bart
27-12-02, 14:00
Geplaatst door Donna
Laatst vroeg ik me af hoe het toch kan dat jongens van tussen de 14 en de 18 zich zo ontzettend vaak misdragen online. IRC kanalen onveilig maken, andersmans computers hacken, discussiefora verzieken, elkaar online stalken enzo. Toen zei een mannelijke collega van me: Zeg eens eerlijk Donna, heb jij ooit met een jongen van tussen de 14 en de 18 gezoend of geflirt vroeger? Nee dus. Er is geen ongelukkiger groep mensen dan jongens tussen de 14 en de 18. Nog niet genoeg geld om echt leuke dingen te doen, en geen meisje die iets met ze te maken wil hebben.

Ik zou zeggen, Donna, offer jezelf op voor de goede zaak... :stout:

Bart
27-12-02, 14:05
Geplaatst door lennart
Oh joods.nl, mijn favoriete onderwerp ;)

Helaas ben ik daar gebanned om vrij onduidelijke redenen. Maar desondanks heb ik daar toch een aantal weken mogen prikken. Al was men daar niet zo heel blij mee. Tamida heeft me nog diverse nare ziektes toegewenst <g> Het beeld daar heeft mijn echter mijn beeld van compassievolle joden aardig bijgesteld. Zodra ik bijvoorbeeld postte dat er een 4 jarig meisje was doodgeschoten was het meteen palestijnse propaganda, of mijn favoriet, het was de schuld van de ouders. Topforum.

Sorry Lennart, maar dat zie je hier ook, alleen omgekeerd. Joods.nl is een erg braaf, tamelijk saai forum. Niets meer en niets minder.

Het feit dat de term "kakkerlakkenstaat" niet bepaald gewaardeerd wordt daar is ook niet vreemd. Ik zou hier ook een ban krijgen als ik aan moslims zou refereren als "kakkerlakken".

mrz
27-12-02, 14:26
Geplaatst door Sven_DP
mrz, slechte opgevulde kalkoen gegeten of wat? Of gewoon een heel klein beetje depri? :melig2:

Geen Kalkoen, rund en lamsvlees. Beetje depri inderdaad, mijn smaak/reukvermogen is een beetje als dat van een alien. Ik kan helaas iets radioactiefs proeven (heb nog niet onderzocht wat precies, maar radioactief is het helaas wel) en had daar zwaar de pest over in. Geloof me of niet I don't give a rats ass maar ik zit er mee en ben alleen om dit soort dingen al tegen kernenergie. Het is ook niet de vraag of er extra stralingsbelasting is door kerncentrales alleen het precieze effect staat ter discussie. Je merkt gewoon dat er op zijn minst enig concentratieverlies bij iedereen wel sprake van is zelfde verhaal met mobieltjes etc. Op zich al irritant genoeg zou je zeggen maar je moet er eerst kanker van krijgen voor het "schadelijk" is. Ach gezeik allemaal.

Ja ik ben depri dat ik wat veel dingen betreft niet meer even hypocriet kan zijn zoals bijv. Balkenende die ook voor kernenergie is. :moe:

De Rode Roos
27-12-02, 14:34
Geplaatst door Bart
Sorry Lennart, maar dat zie je hier ook, alleen omgekeerd. Joods.nl is een erg braaf, tamelijk saai forum. Niets meer en niets minder.

Het feit dat de term "kakkerlakkenstaat" niet bepaald gewaardeerd wordt daar is ook niet vreemd. Ik zou hier ook een ban krijgen als ik aan moslims zou refereren als "kakkerlakken".

Ja, wat is er toch met kakkerlakken? Ik hoor alleen Marokkaanse jongeren dit woord gebruiken. Ik gebruik klootzakken, eikels, hufters, etc. Maar kakkerlakken? Nooit! :engel:

Bart
27-12-02, 14:34
Geplaatst door mrz
Geen Kalkoen, rund en lamsvlees. Beetje depri inderdaad, mijn smaak/reukvermogen is een beetje als dat van een alien. Ik kan helaas iets radioactiefs proeven (heb nog niet onderzocht wat precies, maar radioactief is het helaas wel) en had daar zwaar de pest over in. Geloof me of niet I don't give a rats ass maar ik zit er mee en ben alleen om dit soort dingen al tegen kernenergie. Het is ook niet de vraag of er extra stralingsbelasting is door kerncentrales alleen het precieze effect staat ter discussie. Je merkt gewoon dat er op zijn minst enig concentratieverlies bij iedereen wel sprake van is zelfde verhaal met mobieltjes etc. Op zich al irritant genoeg zou je zeggen maar je moet er eerst kanker van krijgen voor het "schadelijk" is. Ach gezeik allemaal.

Ja ik ben depri dat ik wat veel dingen betreft niet meer even hypocriet kan zijn zoals bijv. Balkenende die ook voor kernenergie is. :moe:

Waarom is het hypocriet als je voor kernenergie bent? Begrijp ik niet. (Ik begrijp ook niet wat dat met joods.nl te maken heeft maar dat terzijde)

Kernenergie is juist goed, vermindert de uitstoot van schadelijke gassen met bijna 100%, terwijl er maar een relatief kleine hoeveelheid aan schadelijk afval overblijft.

Wat denk je dat het effect van al dat CO, CO2, NOx, SHO4, SO2 e.d. is???

mrz
27-12-02, 14:53
Uhm, tjsa ik ben dus vooral tegen kernenergie omdat ik zelf direct meeste last van heb, ik zeg er dus bij dat is niet helemaal normaal maar geeft wel iets aan. Rook daarentegen ademt de mens al eeuwen in rond kampvuurtjes etc.

http://www.europa.s-p-a.be/europa/standpunt/actueel.asp?iID=25

http://www.laka.org/teksten/KENed-01/6-broeikas.html

http://www.antenna.nl/wise/cop6/related/ravage.html


Kernenergie is juist goed, vermindert de uitstoot van schadelijke gassen met bijna 100%, terwijl er maar een relatief kleine hoeveelheid aan schadelijk afval overblijft.

Wat denk je dat het effect van al dat CO, CO2, NOx, SHO4, SO2 e.d. is???

Jaja. dan vind jij een geneesmiddeltje dat een symptoom onderdrukt zeker ook "goed". Het effect van CO, CO2, NOx, SHO4, SO2 etc is zeker ook niet gezond maar ik zeg ik eet nog altijd liever drop etc dan strontium, americanum, uranium. Maar smaken verschillen.

Wat dit met joods.nl te maken heeft? Dunno daar lijken alle discussies min of meer te verwateren in gesprekken onderling. Wat dat betreft is dit vast mooie afspiegeling daarvan ofzo :D

Donna
27-12-02, 14:56
Geplaatst door Bart
Ik zou zeggen, Donna, offer jezelf op voor de goede zaak... :stout:

Ik heb laatst geld gestort op de rekening van 'kinderen in nood' en daarmee mijn schuldgevoel afgekocht :D

Maarten
27-12-02, 17:09
Ik heb ook een tijdje op joods.nl gepost, maar vond ze ontzettend eenkennig daar.
Eigenlijk was er nauwelijks iemand die echt op zaken in ging, en ze waren er nog hetzeriger dan destijds op het Islamforum hier.
Mijn pogingen om het eens behoorlijk over antisemitisme te hebben liepen op helemaal niets uit. (behalve dan op tig beschuldigingen daarvan, haha..)
Nou had ik wel een pikant manier om het antisemitisme te verminderen, namelijk door het aantal constateringen van antisemitisme tot realistische proporties terug te dringen.. En dát –haha- had ik niet moeten doen!..
Toen wist ik nog niet hoe ontzettend die beschuldigingen ingezet werden in de strijd.
En aan strijdmiddelen moet je niet komen!
Elke poging om jodenhaat te scheiden van kritiek op Israël liep absoluut op niets uit..
Het valt me nog mee, dat mijn posts er nog staan, gezien de ervaringen van anderen hier.

Maar de dubbele moraal is ook volstrekt duidelijk. Ik heb aan die jongens hier eens gevraagd, of ze zich niet eens wat meer als gasten konden gedragen, mede gezien de doelstellingen van Maroc.nl. Daar kwam een soort antwoord op terug, dat niemand wat te melken moest hebben, zolang ze hier maar binnen de wet bleven. Intussen blijven ze de site maar als vuilnisvat gebruiken. Het stikt van de beledigingen, insinuaties, intimidaties, valse beschuldigingen en allerlei dronkemansgedrag, zonder enig respect voor wat dan ook. Ik vind dat zelfs die Jihad-jongens nog meer beschaving vertonen.

Het wordt bijna tijd om een soort “Verdelingsplan 2002” op te stellen, waarbij de joden een eigen forumhoekje krijgen. De geschiedenis leert helaas, dat zoiets niet helpt.
Geinig ook om te horen, dat de Palestijnse geluiden op joods.nl verdwijnen. Een soort uitdrijving zeg maar, waarbij een enkeling als ik nog net mag blijven. Not in my Backyard, menen ze daar. De vuile oorlog wordt híer uitgevochten, niet dáar!
Sorry hoor, maar ik vind de joden op deze site net Nederlanders op een Franse Camping! Die doen daar alles wat god verboden heeft, en gaan dan weer als nette burger terug.
Hoe dan ook, ze hebben goed opgelet, en voeren de strijd al precies zoals dáar!

Erg geinig hier boven vond ik waitings reactie op de opmerking, dat daar minder gescholden werd. Er zitten daar namelijk meer ouderen en hoger opgeleiden enzo.. haha.. De reden is gewoon dat de oorlog híer uitgevochten wordt, niet dáar!
Intellectueel doen ze ook alleen onderling. Ik heb daar nauwelijks enige intellectuele respons gehad, op welke posting dan ook.
Simon gaf ook al haarfijn aan hoe het zat met het schelden daar: ze roepen niet “Hufter”, maar zeggen “Onze jodenvried X. zegt…..”, waarmee ze dan bedoelen: Hufter!

Erg geinig vond ik ook M_D’s opmerking daar, dat hij de barbaartjes hier zou gaan benaderen met goed geformuleerde inhoudelijke argumenten.. Hij meende dat zoiets vruchten zou kunnen afwerpen. Nou, vervolgens gaat ie dan posten met enorme foto’s van Barak en een Israëlische vlag, en stijgt het Franse Campingniveau met de week!
Het geeft allemaal niet hoor. De vele barbaarse elementen in het intellectuele denken zetten zich zelf wel neer.
Met éen ding zal ik joden niet beledigen, namelijk waiting als gemiddelde jood aanmerken. Een dergelijke belediging verdienen ze niet.

mrz
28-12-02, 07:06
En toch heb je het idee dat er hier aardige mensen posten. De mentaliteit op joods.nl is helaas gut-wrenching. Maar de vraag is misschien of er daar wel zoveel joodse mensen posten, misschien zijn het wel allemaal "hufters".