PDA

Bekijk Volledige Versie : Onduidelijk banbeleid!



Dutchguy
27-12-02, 19:24
Ik kreeg te horen dat magden_david vanaf dinsdag in de ban zit. Je kunt het eens zijn met David of niet, maar ik vond het altijd een keurig prikker die niet mensen beledigde.

Waarom o waarom worden mensen nog steeds zonder duidelijke reden gebanned? Maroc is een prachtig forum, maar achter de schermen zijn er onduidelijke en ondemocratische krachten aan het werk.
Waarom geen waarschuwing vooraf?
Waarom niet het hanteren van strafpunten volgens het nieuwe systeem?
Waarom het bannen van mensen zonder duidelijke reden, zonder verklaring naar die mensen toe?

Ik verbaas me hierover omdat IEDEREEN volkomen willekeurig gebanned kan worden zonder opgaaf van reden, is mij ook gebeurd, en het maakt het beleid van Maroc zeer ondoorzichtig en willekeurig.

Ik hoop dan ook dat beheer de ban van David opheft.

Tomas
27-12-02, 19:33
Inderdaad, dit is weer een kolderactie.

Ansari
27-12-02, 19:44
who gives a fuck, weer een zionist minder :hihi:

Dutchguy
27-12-02, 19:47
Geplaatst door Ansari
who gives a fuck, weer een zionist minder :hihi:

Doe je oogkleppen af.
Zou jij het accepteren dat je gebanned werd om wat je bent of vandaan komt, niet om wat je post?

Ansari
27-12-02, 19:51
Geplaatst door Dutchguy
Doe je oogkleppen af.
Zou jij het accepteren dat je gebanned werd om wat je bent of vandaan komt, niet om wat je post?

ja

Dutchguy
27-12-02, 20:00
Geplaatst door Ansari
ja

Dan zou ik als ik jou was eens wat aan je gevoel voor eigenwaarde doen.
Geloof je namelijk niet.

Ansari
27-12-02, 20:06
Geplaatst door Dutchguy
Dan zou ik als ik jou was eens wat aan je gevoel voor eigenwaarde doen.
Geloof je namelijk niet.

tja dan heb je pech. En ten eerste geloof ik niet dat je hier geband wordt om grond van je afkomst.

oops ik vergis me met een andere zionist

Ansari
27-12-02, 20:07
.

Dutchguy
27-12-02, 20:22
Geplaatst door Ansari
.

Volgens mij heb je juist GEEN punt.

barfly
27-12-02, 20:30
Rare situatie inderdaad, ik heb MD niet bepaald dingen zien posten die niet door de beugel konden. In ieder geval niet erger dan z'n opposities.
Als MD gebanned is dan is dit een heel vreemde zaak, en vraag ik me af waarom?

barfly
27-12-02, 20:33
Geplaatst door Ansari
who gives a fuck, weer een zionist minder :hihi:

Tja dit soort reakties zie je ook vaak bij polinco

Couscousje
27-12-02, 21:19
Ach, flikker toG een eind op met die aanstelleritis.

magden_david provoceerde er op los.

Kom op zeg, wat is dit voor kinderaGtig gejank iedere keer ten opziGte van "beheer". Hoe lang zijn we hier nou op dit forum? Een behoorlijke tijd. Keer op keer jankt limpio dat hij ontereGt gebanned wordt. yehiyaayyash wordt ook keer op keer in de ban geknald. Ik ben zielsgelukkig met het feit dat magden_david ook opgetieft is. Weer een provocateur minder. Die kleuter veranderde van een aardige, weldenkende jongeman in een krankzinnige Joodse asshole.

_|_ voor alle sGijnheilige pestbuilen hier.

Cc

Tomas
27-12-02, 21:28
Geplaatst door Couscousje
Ach, flikker toG een eind op met die aanstelleritis.

magden_david provoceerde er op los.

Kom op zeg, wat is dit voor kinderaGtig gejank iedere keer ten opziGte van "beheer". Hoe lang zijn we hier nou op dit forum? Een behoorlijke tijd. Keer op keer jankt limpio dat hij ontereGt gebanned wordt. yehiyaayyash wordt ook keer op keer in de ban geknald. Ik ben zielsgelukkig met het feit dat magden_david ook opgetieft is. Weer een provocateur minder. Die kleuter veranderde van een aardige, weldenkende jongeman in een krankzinnige Joodse asshole.

_|_ voor alle sGijnheilige pestbuilen hier.

Cc

Rustig maar, meid.

Dat had met veel minder tekst ook duidelijk gemaakt kunnen worden.

Couscousje
27-12-02, 21:39
Geplaatst door Tomas
Rustig maar, meid.

Dat had met veel minder tekst ook duidelijk gemaakt kunnen worden.

:D

Kweet, maar tis weekend.

Cc

Couscousje
27-12-02, 21:40
Geplaatst door Bouchra A
Het enige positieve aan je respons is dat het WELgemeenD is.

Het enige positieve aan jou is dat je ooit zult ophouden te bestaan.

Cc

Couscousje
27-12-02, 21:54
Geplaatst door Bouchra A
GatverJezusallah


4924 posts op maroc.nl en nog steeds niets opgestoken.

Daarvoor zit ik niet op Maroc.NL.

Jij overduidelijk wel.

Hebben ze je van de middelbare sGool afgetrapt en kom je hier soms je opleiding afmaken?

Cc

Orakel
27-12-02, 21:55
Gut jongens, wat is't hier gezellie! :fpuh:
Is het niet een idee om een topic te maken waar vermeld wordt wie er om welke reden / frase gebanned is?
Gaat dan gelijk een heerlijk pedagogische werking van uit.
Anderzijds, de reden voor dit soort heerlijke discussies (zoals hierboven) :confused: is dan ook weg. Hmm....

Tomas
27-12-02, 22:13
Geplaatst door Couscousje
:D

Kweet, maar tis weekend.

Cc

Da's waar. Je klinkt ook alsof je niks te klagen hebt....

Dutchguy
27-12-02, 22:25
Geplaatst door Orakel
Gut jongens, wat is't hier gezellie! :fpuh:
Is het niet een idee om een topic te maken waar vermeld wordt wie er om welke reden / frase gebanned is?
Gaat dan gelijk een heerlijk pedagogische werking van uit.
Anderzijds, de reden voor dit soort heerlijke discussies (zoals hierboven) :confused: is dan ook weg. Hmm....

Ben ik met je eens.

Iedereen kan nu zomaar om een onduidelijke reden de toegang tot het forum ontzegd worden. Als je kunt zien dat iemand publiekelijk een waarschuwing krijgt zou ik er veel meer vrede mee hebben.
Op deze manier kan IEDEREEN ineens de toegang ontzegd worden en daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het is gebruikelijk op forums dat je eerst een waarschuwing krijgt en dan alsnog verhaal kunt halen. Hier is beide niet van toepassing en dat vind ik erg dubieus en druist in tegen mijn gevoel.

Orakel
27-12-02, 22:41
"Het is gebruikelijk op forums dat je eerst een waarschuwing krijgt en dan alsnog verhaal kunt halen. Hier is beide niet van toepassing en dat vind ik erg dubieus en druist in tegen mijn gevoe"l".

Dat waarschuwen hoeft van mij niet altijd. Dat gebeurt al door de vermelding van de spelregels op de overzichtspagina.
Bannen mag best een arbitraire aangelegenheid zijn, omdat je anders altijd types hebt die zich van geen kwaad bewust zijn en met bezwaarschriften en arob-procedures aankomen zetten.
Maar het vermelden van het "wie en waarom" van een ban, is denk ik een goede zaak. Levert leuke "jurisprudentie"op. Misschien kunnen we ook een "ban van de dag"doen? :melig2:

Donna
27-12-02, 23:03
Van mij mag magden david terug.

Donna
27-12-02, 23:12
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Als je in discussie wilt treden, doe dat dan op gelijkwaardige voet en niet vanuit het idee iemand zo te forceren om weer eens een berichtje uit degene te trekken. Om dat bericht vervolgens lekker aan de muur in je kamer te hangen, als een trofee in de kruistocht tegen anti-semitisme.

Ik kots zulke mensen uit.

Matt_ttie, my man!

De spijker keihard op z'n kop. Of het zo duidelijk voor Magden opgaat weet ik niet, maar jullie weten meer van hem dan ik.

Dat er op dit forum een paar mensen rondhobbelen die echt alleen maar kunnen provoceren is overduidelijk.

:fpetaf: voor een mooi oprecht stukje vlammende text...... kan ik wel waarderen.....

Donna
27-12-02, 23:15
Geplaatst door Bouchra A
Alsof het een gunst is.
Misschien kan -donna 'mag'vervangen door iets anders?
Of heb ik iets verkeerd begrepen?


Je begrijp de dingen wel vaker verkeerd. Maakt niet uit verder.

Ik ben geen moderator en kan dus ook geen gunsten verlenen.

Dus is mijn aandeel in de discussie dat ie wat mij betreft terug mag. Alleen wil het toeval dat ik daar niet over beslis.

Misschien kun je je n-kwalificatie middels de knop 'wijzig' veranderen. Of heb ik iets verkeerd begrepen?

Dutchguy
27-12-02, 23:23
Geplaatst door Matt_ttie


Het enige wat magden_david deed was het begrip anti-semitisme misbruiken om alle geluiden tegen de misdaden, gepleegd door Israël, in de kiem te smoren.


Hier kun je mee eens zijn of niet mee eens zijn, maar het is een POLITIEK argument. En natuurlijk zul je in een heikele kwestie als het Israel-Palestina conflict heftige stellingen tegenkomen maar dit mag toch nooit een reden zijn om iemand te bannen?! David is joods, net als sommige andere prikkers. Mag hij dan niet zijn kant van het verhaal laten horen, ongeacht of het terecht is of niet? Ongeacht of je het er mee eens bent of niet? Zijn er ook niet genoeg tegengeluiden te horen? Is er niet genoeg ruimte om een tegengeluid te laten horen?

Waar het me om gaat is dat prikkers van de een op de andere dag zomaar in het niets verdwijnen en niet meer de kans krijgen om weerwoord te geven. Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet correct vinden, sorry.
Het strafpuntensysteem is dan veel doeltreffender en eerlijker. Waarom hebben jullie nou niet even gewacht met het bannen van mensen tot dit syteem in werking trad?

Het is allemaal een zaak van hoe open je het forum wilt houden, ONGEACHT of je het met mensen eens bent of niet. Dit is een prachtig forum met veel diversiteit, ik hoop dat dat zo mag blijven.

Couscousje
27-12-02, 23:26
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

In de loop der tijd is mij één ding met betrekking tot magden_david duidelijk geworden en dat is dat hij/zij hier niet gekomen is om louter in discussie te treden. Z'n teksten hadden een ontzettend hoog gehalte aan provocatie in zich. Daarnaast is het iemand die alleen aast op teksten die in z'n ogen niet door de beugel kunnen. Dat is z'n enige doel op dit forum. Van zulke mensen zijn wij niet gediend. Als je in discussie wilt treden, doe dat dan op gelijkwaardige voet en niet vanuit het idee iemand zo te forceren om weer eens een berichtje uit degene te trekken. Om dat bericht vervolgens lekker aan de muur in je kamer te hangen, als een trofee in de kruistocht tegen anti-semitisme.

Ik kots zulke mensen uit. Er zijn hier veel niet-moslims die van zich doen gelden in allerlei bikkelharde reacties over de islam en moslims en dat wordt getolereerd. Getolereerd is niet het juiste woord. We vinden het vanzelfsprekend dat iedereen z'n zegje mag doen, mits daarbij de fatsoensgrenzen niet worden overschreden. Maroc.NL is trots op deze gang van zaken, daar het vooral in deze tijd, waarin alles gezegd kan en wordt, belangrijk is om met elkaar in discussie te treden, hoe extreem de ander z'n standpunt ook formuleert. Het enige wat magden_david deed was het begrip anti-semitisme misbruiken om alle geluiden tegen de misdaden, gepleegd door Israël, in de kiem te smoren.

Live and let live, luidt de leus. En niet: live and pretend to let live, while u try to screw them over.

CYA...............

Uhm.

Ja.

Zo kon je het ook formuleren, ja.

:D

Cc

Orakel
27-12-02, 23:26
Geplaatst door Bouchra A
Orakel en Dutchguy

Je hebt goed, foute, slechte, slimme, domme "Marokkaanse" maroc.nl beheerders.

De meesten waren van het begin af aan fout.. Maar dat weten ze nog niet.
En tegen domheid valt al helemaal niets te beginnen.

Voor wat betreft de laatste zin ben ik het niet met je eens. Heb me hier wel es stierlijk geërgerd aan laagbijdegrondse en niets toevoegende uitspraken als K-jood, k-arabier, dood aan de...
Een discussie mag best fel en op het scherpst van de snede zijn, maar de discussie moet te allen tijde wel over de materie en niet over de persoon gaan. In dit laatste schuilt voor jou een (stille) hint.

En Matt-ttie, bedankt voor de toelichting. :duim:

Couscousje
27-12-02, 23:33
Geplaatst door Dutchguy
Hier kun je mee eens zijn of niet mee eens zijn, maar het is een POLITIEK argument. En natuurlijk zul je in een heikele kwestie als het Israel-Palestina conflict heftige stellingen tegenkomen maar dit mag toch nooit een reden zijn om iemand te bannen?! David is joods, net als sommige andere prikkers. Mag hij dan niet zijn kant van het verhaal laten horen, ongeacht of het terecht is of niet? Ongeacht of je het er mee eens bent of niet? Zijn er ook niet genoeg tegengeluiden te horen? Is er niet genoeg ruimte om een tegengeluid te laten horen?

Waar het me om gaat is dat prikkers van de een op de andere dag zomaar in het niets verdwijnen en niet meer de kans krijgen om weerwoord te geven. Ik kan dat met de beste wil van de wereld niet correct vinden, sorry.
Het strafpuntensysteem is dan veel doeltreffender en eerlijker. Waarom hebben jullie nou niet even gewacht met het bannen van mensen tot dit syteem in werking trad?

Het is allemaal een zaak van hoe open je het forum wilt houden, ONGEACHT of je het met mensen eens bent of niet. Dit is een prachtig forum met veel diversiteit, ik hoop dat dat zo mag blijven.

Gatverdamme, D., doe niet zo walgelijk sGijnheilig... Dit had ik eGt niet van je verwaGt. Haal je tong uit magden_davids hol en zie in dat die eikel vanaf dag 1 zowat 87% van alle reported posts op zijn naam heeft staan. En alsof dat niet genoeg is, zijn teksten zijn zo walgelijk provocatief, dat zelfs ik, die hem in eerste instantie best moGt, hem op een gegeven moment niet kon uitstaan om zijn smerige insinuaties...

En wat betreft het Joodse aan magden_david... Zijn kant van het verhaal kan op meerdere manieren verwoord worden. Dat is iets wat het gros van de Joden hier op dit forum niet sGijnt in te zien. Dat als je continue jankt over het feit dat de moslims hier zo "sleGt" spreken over de Joden etc., je eens zou kunnen beginnen met gedrag te vertonen dat wél bewonderingswaardig is...

Want je kan veel zeggen over de moslimpopulatie op dit forum, maar wij hebben er tenminste een paar goeien tussen zitten...

Cc

Dutchguy
27-12-02, 23:43
Geplaatst door Couscousje
Gatverdamme, D., doe niet zo walgelijk sGijnheilig... Dit had ik eGt niet van je verwaGt. Haal je tong uit magden_davids hol en zie in dat die eikel vanaf dag 1 zowat 87% van alle reported posts op zijn naam heeft staan. En alsof dat niet genoeg is, zijn teksten zijn zo walgelijk provocatief, dat zelfs ik, die hem in eerste instantie best moGt, hem op een gegeven moment niet kon uitstaan om zijn smerige insinuaties...

En wat betreft het Joodse aan magden_david... Zijn kant van het verhaal kan op meerdere manieren verwoord worden. Dat is iets wat het gros van de Joden hier op dit forum niet sGijnt in te zien. Dat als je continue jankt over het feit dat de moslims hier zo "sleGt" spreken over de Joden etc., je eens zou kunnen beginnen met gedrag te vertonen dat wél bewonderingswaardig is...

Want je kan veel zeggen over de moslimpopulatie op dit forum, maar wij hebben er tenminste een paar goeien tussen zitten...

Cc

Cc, ik stel alleen dat het argument dat Matt_ttie gebruikt een politiek argument is. En ik vind het niet juist om dat te gebruiken voor een ban, LOS van of een ban verder terecht is of niet. Ik heb er gewoon moeite mee als er mensen zo maar van het forum afgepleurd worden zonder dat we weten waarom. Als dat jou zou gebeuren zou ik daar ook vraagtekens over hebben.
Waarom niet gewacht tot het systeem van strafpunten ingesteld werd? Zodat je kon zien waarom iemand, na het toegekend krijgen van strafpunten, uiteindelijke gebanned wordt? DAT is mijn voornaamste bezwaar tegen wat er nu gebeurd.
En dan kan ik je tegenvallen, maar daar kan ik dan ook niets aan doen. Het strookt gewoon niet met mijn gevoel.

Dutchguy
27-12-02, 23:48
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Dutchguy,

Ik kan helaas niet alles onthullen over het waarom van de ban, maar ik hoop dat je een beetje vertrouwen hebt in het oordeel van het beheer. En we zijn momenteel van mening dat iedereen beter af is wanneer magden_david even wat tijd op de strafbank doorbrengt.

Je haakt te veel op m'n beweringen afzonderlijk in. Je moet m'n tekst in z'n geheel nemen, zoals ik die heb geformuleerd. Het is meer een toon die ik wilde zetten dan echt concrete, afgebakende en absolute precedenten voor komende bans te scheppen.

Nogmaals, het beheer zit denkbeelden niet in de weg, mits die wettelijk toelaatbaar zijn geformuleerd. Magden_david is behoorlijk over de schreef gegaan en daarmee heeft ie het beetje krediet dat hij had, als gedulde onruststoker, verspeeld. Z'n hele doen en laten op dit forum was op zeer malafide motieven gestut.

Het spijt me als je nog steeds geen genoegdoening uit m'n reactie kunt halen.

CYA.............

Hoi Matt_tie,

Ik hoop alleen dat je begrijpt dat ik het systeem nu ondoorzichtig vindt en dat dat niet strookt met mijn gevoel. Dit forum gaat steeds meer voor mijn gevoel de goede kant op. Openlijke discussie lijkt nu mogelijk en dat vind ik gewoon heel waardevol. Het nare gevoel dat iemand zo maar weggerukt kan worden uit het bestand, tja dat is er nog steeds.
Daarom hoop ik dat het strafpuntensysteem snel ingevoerd wordt, het is veel transparanter.

Verder bedankt voor je reply. Ik hoop dat je mijn kant ook een beetje snapt.

Groet,
Dutchguy

Couscousje
27-12-02, 23:49
Geplaatst door Dutchguy
Cc, ik stel alleen dat het argument dat Matt_ttie gebruikt een politiek argument is. En ik vind het niet juist om dat te gebruiken voor een ban, LOS van of een ban verder terecht is of niet. Ik heb er gewoon moeite mee als er mensen zo maar van het forum afgepleurd worden zonder dat we weten waarom. Als dat jou zou gebeuren zou ik daar ook vraagtekens over hebben.
Waarom niet gewacht tot het systeem van strafpunten ingesteld werd? Zodat je kon zien waarom iemand, na het toegekend krijgen van strafpunten, uiteindelijke gebanned wordt? DAT is mijn voornaamste bezwaar tegen wat er nu gebeurd.
En dan kan ik je tegenvallen, maar daar kan ik dan ook niets aan doen. Het strookt gewoon niet met mijn gevoel.

Luister, D., ik ben hier welliGt het meest gebande persoontje online. Ik weet dondersgoed wanneer, waarom en hoe "beheer" een ban uitdoet. En geloof me, de redenen zijn zeer voor de hand liggend en duidelijk.

Daarnaast had ik geloof ik ergens gelezen dat "beheer" het reGt had om provocerende beriGten, danwel provocateurs onherroepelijk te verwijderen, zonder opgaaf van redenen...

Als om iedere actie gemierenneukt (of mierengeneukt) gaat worden, dan is het hek van de dam.

Cc

Tomas
27-12-02, 23:55
Naah.. Ik kan met de beste wil van de wereld in MD geen echte provocateur zien. Wel een gewone zeur. Dus ik blijf het met Dutchy eens.

Couscousje
28-12-02, 00:00
Geplaatst door Tomas
Naah.. Ik kan met de beste wil van de wereld in MD geen echte provocateur zien. Wel een gewone zeur. Dus ik blijf het met Dutchy eens.

Tuurlijk zie je dat niet.

Je bent geen moslim.

Om het maar heel erg cru te zeggen: waarom zou jij je gekwetst moeten voelen, als het niet op je slaat, nietwaar?

Cc

Tomas
28-12-02, 00:02
Geplaatst door Couscousje
Tuurlijk zie je dat niet.

Je bent geen moslim.

Om het maar heel erg cru te zeggen: waarom zou jij je gekwetst moeten voelen, als het niet op je slaat, nietwaar?

Cc

Wie, denk jij zou ik dan wel als provocatuers zien? Wie kwetst mij?

Donna
28-12-02, 00:03
Geplaatst door Bouchra A

De hint snap ik niet.


Dat komt omdat je korte termijn geheugen door de GHB is aangevreten.

Tomas
28-12-02, 00:07
Geplaatst door Donna
Dat komt omdat je korte termijn geheugen door de GHB is aangevreten.

En jouw PM zit vol.

Orakel
28-12-02, 00:15
Geplaatst door Bouchra A
Ik zie niet zo snel in waar je het niet met mij eens bent?
Tolerantie wat betreft "als K-jood, k-arabier, dood aan de..." is wat mij betreft de DOMHEID in het kwadraat.
En dat wordt hier allemaall getolereerd!
Vandaar dat Matt-ttie wat mij betreft de personificatie van de domheid in het kwadraat is. (Matt-ttie is toch een soort baasje hier, of vergis ik mij daarin)

De hint snap ik niet.

Ik was het niet met je eens m.b.t. jou opmerking dat er tegen domheid niets te beginnen valt (alhoewel ik nu wat begin te twijfelen :denk: )!

Sorrie Matt-ttie, moest ff.....

EN wat zijn Pm's en GHB's...

Of kom ik nou erg dom over... :tik:

Tomas
28-12-02, 00:17
Geplaatst door Orakel
Ik was het niet met je eens m.b.t. jou opmerking dat er tegen domheid niets te beginnen valt (alhoewel ik nu wat begin te twijfelen :denk: )!

Sorrie Matt-ttie, moest ff.....

EN wat zijn Pm's en GHB's...

Of kom ik nou erg dom over... :tik:

Die GHB zit ik ook nog over na te denken.

Zijn we samen dom.

Donna
28-12-02, 00:21
GHB is een partydrug.

PM is een Prikbord Mail.

En ik ben het eens met Matt_ttie, dat dit niet echt nieuws van de dag is.

Maar daarentegen zou ik er ook niet wakker van liggen als het topic bleef bestaan, om de zaken onnodig ingewikkeld te maken :D

adam_style
28-12-02, 00:23
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

Mag ik wat voorstellen? Zullen we deze topic lekker naar pagina oneindig laten verdwijnen? Ik vind het zo jammer om op 'Het Nieuws Van De Dag' zoiets te gaan bespreken. De wereldproblematiek wacht op onze verlichtende commentaren. :)

CYA.............

P.S.: Als je met m'n voorstel instemt, reageer dan NIET! ;)

P.P.S.: Ik begrijp het bezwaar tegen een 'sudden' ban, maar zoals Cc al zei is het eigenlijk niet zo 'sudden' - zie de attentie -, en spitst het zich allemaal toe op een verschil in opvatting over het begrip provocatie. Het strafpuntensysteem zal daar mogelijk soelaas voor bieden. Het zal binnenkort in het leven geroepen worden door 'Opper-beheer', ook wel 'beheer' genaamd.

Dat jullie een domme wezen als Bouchra A over het hoofd zien begrijp ik echt niet, van mijn part mag hij ook geband worden al doet hij heel erg zn best voor :D

Van mijn part mogen jullie ietsje strenger zijn.

-Y-

Couscousje
28-12-02, 00:23
Geplaatst door Bouchra A
Kun je nu echt niet met minder woorden toe?
Lukt het je ook echt niet om je racisme te onderdrukken?

Ach, ik kom er tenminste voor uit en versGuil me niet onder nicknamen als Jonathan of Jamillah of Bouchra A om uiting te geven aan mijn racisme.

Fatima is de naam, uit Eindhoven.

Cc

Marsipulami
28-12-02, 01:41
Geplaatst door Matt_ttie
Hoi,

In de loop der tijd is mij één ding met betrekking tot magden_david duidelijk geworden en dat is dat hij/zij hier niet gekomen is om louter in discussie te treden. Z'n teksten hadden een ontzettend hoog gehalte aan provocatie in zich. Daarnaast is het iemand die alleen aast op teksten die in z'n ogen niet door de beugel kunnen. Dat is z'n enige doel op dit forum. Van zulke mensen zijn wij niet gediend. Als je in discussie wilt treden, doe dat dan op gelijkwaardige voet en niet vanuit het idee iemand zo te forceren om weer eens een berichtje uit degene te trekken. Om dat bericht vervolgens lekker aan de muur in je kamer te hangen, als een trofee in de kruistocht tegen anti-semitisme.

Ik kots zulke mensen uit. Er zijn hier veel niet-moslims die van zich doen gelden in allerlei bikkelharde reacties over de islam en moslims en dat wordt getolereerd. Getolereerd is niet het juiste woord. We vinden het vanzelfsprekend dat iedereen z'n zegje mag doen, mits daarbij de fatsoensgrenzen niet worden overschreden. Maroc.NL is trots op deze gang van zaken, daar het vooral in deze tijd, waarin alles gezegd kan en wordt, belangrijk is om met elkaar in discussie te treden, hoe extreem de ander z'n standpunt ook formuleert. Het enige wat magden_david deed was het begrip anti-semitisme misbruiken om alle geluiden tegen de misdaden, gepleegd door Israël, in de kiem te smoren.

Live and let live, luidt de leus. En niet: live and pretend to let live, while u try to screw them over.

CYA...............

Ik ben het meestal niet eens met David. Ik vind dat zijn posts vaak een hoog 'ik-ben-jood-en-dus-een-kruidje-roer-me-niet-gehalte' hebben. Hij zegt meestal 'zwijg, of ik begin over de shoa (om jou het zwijgen op te leggen)'. Bovendien vind ik dat hij behalve bekrompen soms ook racistisch reageert op anderen en andersdenkenden.

Maar verder vind ik dat hij ook heel erg sympathieke dingen op dit forum heeft gezet (o.m. de thread die hij starte om zijn verontwaardiging te uiten tgo de racistische reacties t.a.v. Marokkanen op het condoleanceregister op internet voor René Steegmans die overleedt na een vechtpartij met een Marokkaan.). Ik vind het ook sympathiek dat hij steeds terugkomt naar dit forum. Liefde en haat zijn twee zijden van dezelfde betrokkenheidsmedaille.

Ik vind het erg jammer dat David geband is :( ook al kan ik de redenering van Mattie wel begrijpen. Ik vind dat David meer met argumenten zou moeten komen dan met meldingen aan beheer en/of MDI om de kritiek van anderen te weerleggen t.a.v. jodendom of zionisten.

Ik hoop dat beheer van dit forum snel weer toelaat dat David komt prikken. Hij zegt wel eens dingen die ik niet erg tactvol vind. Maar over het algemeen is er wel goed mee te praten (prikken). Ook al stoort het me wel eens dat hij nooit hoofdletters gebruikt in zijn priksels.

Anyway bij dezen dien ik het (bescheiden) verzoek in bij beheer om de ban tgo mijn joodse prikbordkameraad David weer op te heffen.
:(

De Rode Roos
28-12-02, 01:56
Daarnaast is het iemand die alleen aast op teksten die in z'n ogen niet door de beugel kunnen. Dat is z'n enige doel op dit forum. Van zulke mensen zijn wij niet gediend. Als je in discussie wilt treden, doe dat dan op gelijkwaardige voet en niet vanuit het idee iemand zo te forceren om weer eens een berichtje uit degene te trekken.

Dat is het principe van online discussieren: je reageert op iets wat je niet bevalt, of je wil iets aanvullen/nuanceren. Je deponeert je mening en stellingen en verwacht een weerwoord, zodat er een discussie kan ontstaan. De waarheid ontstaat in dialoog. Als dat een reden is om iemand te bannen? Dan kun je net zo goed iedereen hier bannen, omdat dit de drijfveer van iedereen is. Wat ik heb gelezen van Magden_David vond ik wel meevallen. Ik concludeer daarom dat MD gebanned is, omdat beheer cq. Matt_ttie hem niet leuk vindt.

limpio
28-12-02, 06:47
Geplaatst door Couscousje
Ach, flikker toG een eind op met die aanstelleritis.

magden_david provoceerde er op los.

Kom op zeg, wat is dit voor kinderaGtig gejank iedere keer ten opziGte van "beheer". Hoe lang zijn we hier nou op dit forum? Een behoorlijke tijd. Keer op keer jankt limpio dat hij ontereGt gebanned wordt. yehiyaayyash wordt ook keer op keer in de ban geknald. Ik ben zielsgelukkig met het feit dat magden_david ook opgetieft is. Weer een provocateur minder. Die kleuter veranderde van een aardige, weldenkende jongeman in een krankzinnige Joodse asshole.

_|_ voor alle sGijnheilige pestbuilen hier.

Cc
Zei de welbespraakte academisch gevormde dame die het nooit zou wagen iemand af te bekken.
Ik weet wel dat deze hautaine intelligente en besGaafde dame een hekel heeft aan mij, maar deze dame is toch wel een tikkeltje verkeerd als ze stelt dat deze onbeschaafde boer telkens zou zitten janken als hij geband werd.
Moet je maar eens effe met de voorbeelden komen, want je liegt dat je zwart ziet (zie ik als klein ukkie ook altijd :D)
Maar ik sluit me aan bij de anderen, en net zoals puk plotseling onder de mat werd gevaagd, zo is het net gebeurd met Magden_David.
Zonder enige waarsGuwing.
En btw, ik ken hier nog wel een heel stel provocateurs van andere origine dan die van MD. :stout:

Ps: Er een andere mening op na houden dan wat voor sommigen toegelaten is, is nog steeds niet provoceren, wie enkel wil horen wat hij steeds graag wil horen moet niet op een discussieforum vertoeven, en zeker niet op één dat wat gekruid is.
Mvg

Couscousje
28-12-02, 12:41
Geplaatst door limpio
Zei de welbespraakte academisch gevormde dame die het nooit zou wagen iemand af te bekken.
Ik weet wel dat deze hautaine intelligente en besGaafde dame een hekel heeft aan mij, maar deze dame is toch wel een tikkeltje verkeerd als ze stelt dat deze onbeschaafde boer telkens zou zitten janken als hij geband werd.
Moet je maar eens effe met de voorbeelden komen, want je liegt dat je zwart ziet (zie ik als klein ukkie ook altijd :D)
Maar ik sluit me aan bij de anderen, en net zoals puk plotseling onder de mat werd gevaagd, zo is het net gebeurd met Magden_David.
Zonder enige waarsGuwing.
En btw, ik ken hier nog wel een heel stel provocateurs van andere origine dan die van MD. :stout:

Ps: Er een andere mening op na houden dan wat voor sommigen toegelaten is, is nog steeds niet provoceren, wie enkel wil horen wat hij steeds graag wil horen moet niet op een discussieforum vertoeven, en zeker niet op één dat wat gekruid is.
Mvg

Ontkenningsfase.

Gaarne de dosis Seroxat verhogen.

Cc

BiL@L
28-12-02, 12:48
Nou laat ik me er dan ook maar mee bemoeien. Ik vind dat beheer helemaal zelf moet weten en beslissen of dat iemand wel of niet in de ban wordt gegooit. Als er een beslissing is gemaakt om iemand in de ban te gooien, dan is het ondoenlijk om dat weer om te draaien. Ik ga er dan ook niet van uit dat dit gebeurd. Net zoals dat ook niet het geval is bij Yehiyaa... en wijlen.

Ajuus.

limpio
28-12-02, 14:22
Geplaatst door Puk
Allah wikt, Beheer beschikt.
En jij werd er uit gekickt :hihi: