PDA

Bekijk Volledige Versie : Powel: "VS zal Olie irak exploiteren"



The_Reporter
31-12-02, 16:46
gewist

Wizdom
31-12-02, 17:11
Ik walg van die chronische leugenaars en verkrachters van het Internationaal Recht!

Malcolm_X
31-12-02, 22:31
Toevallig had ik wel ergens gehoord dat wanneer irak begint te verliezen, zullen ze ale oliebronnen opblazen. Dus denk niet dat de VS daar enige winst in zal maken!

MokroMike II
01-01-03, 14:59
Het gaat de VS helemaal niet om olie, maar om mensen rechten en chemische wapens.



:lol:

Arvid
01-01-03, 20:30
Geplaatst door Malcolm_X
Toevallig had ik wel ergens gehoord dat wanneer irak begint te verliezen, zullen ze ale oliebronnen opblazen. Dus denk niet dat de VS daar enige winst in zal maken!

Denk je niet dat de VS dit scenario ook voor ogen heeft?
Daarom zullen we waarschijnlijk zo snel mogelijk de olievelden bezetten zodat het Iraakse leger niks kan opblazen. Er zal vast wat opblazen worden maar er zal veel meer olie overblijven dan de oorlog kost.
Als alles naar wens gaat voor de VS zullen ze echt wreed veel winst maken, omdat die olievelden gigantisch veel waard zijn.

Snake
01-01-03, 23:41
Geplaatst door Arvid
Denk je niet dat de VS dit scenario ook voor ogen heeft?
Daarom zullen we waarschijnlijk zo snel mogelijk de olievelden bezetten zodat het Iraakse leger niks kan opblazen. Er zal vast wat opblazen worden maar er zal veel meer olie overblijven dan de oorlog kost.
Als alles naar wens gaat voor de VS zullen ze echt wreed veel winst maken, omdat die olievelden gigantisch veel waard zijn.

En dit zegt een kolie, jongen ben je stoned geworden van het teveel knoflook dat je hebt gegeten? Jongen je blijft een poepvlek, je kan ezelf een bounty noemen, maar hoe ga je je poepvlek verwijderen. Je praat in "wij" vorm, terwijl je een kut kolie bent. Je voorouders moesten koffers dragen voor deze blanken die jij verafgodt. Ze werden als beesten verscheept om te gaan sjouwen voor de blanke meester. Ik heb geen woorden voor je, alleen maar dat je een zielige knoflookvreter ben!

Mujaahid
02-01-03, 01:06
Insha Allah zal Amerika niets van de Islamitische olie in handen krijgen.

Insha Allah komt er een nieuwe 11/09 als ze irak aanvallen. Het is beter voor hen om te stoppen met het spelen van de gevoelens van de moslims over de hele wereld. Anders zullen ze het voelen tot in de achterbuurten van Chicago. ! Allahoema ansoor al muslimeen fe koelli makaan. Allahoema ameen.

wa salaam.

Pytaghoras
02-01-03, 02:46
Helaas zal Amerika alles in handen krijgen. Het is afgelopen met de arabieren. Ze stellen nu niets voor, het zijn lafaards, dictaturen en slaven geworden van Amerika.

De arabieren moeten leren de komende jaren, misschien eeuwen, meeleven dat ze niets anders zullen voorstellen dan slaven.

Snake
02-01-03, 03:59
Geplaatst door Puk
En weer een geweldige bijdrage van Snake... jongen, je bent in vorm!

Hmmm, het is tog de waarheid of nie? En Puk, van mij kan je de ..........krijgen. Als het je nie bevalt ga je naar joods.nl en neem deze kolie gelijk met je mee :zwaai:

Snake
02-01-03, 04:05
Geplaatst door Pytaghoras
Helaas zal Amerika alles in handen krijgen. Het is afgelopen met de arabieren. Ze stellen nu niets voor, het zijn lafaards, dictaturen en slaven geworden van Amerika.

De arabieren moeten leren de komende jaren, misschien eeuwen, meeleven dat ze niets anders zullen voorstellen dan slaven.

Het is nog nie te laat, er moet gewoon iemand opstaan om de arabische bevolking op te hitsen. Deze dictaturen zullen allemaal in de hel branden, wie laat nou zionisten op hun heilige grond om hun eigen broeders, zusters en kinderen te vermoorden? Waarom valt amerika Israel nie? Terwijl ze a) een land bezetten b) smerige wapens bezitten c)mensenrechten schenden! Maar ja, de zionisten weten pas wat broederschap is, dat is iets waar de arabieren jaloers op moeten zijn!