PDA

Bekijk Volledige Versie : Onverantwoordelijk!!!!

Sattarkhan
01-01-03, 05:29
Er was eens een man die een moslim een vraag stelde. Hij zei tegen hem : Jullie moslims zeggen dat de Koran perfect is en dat er alles instaat? Ja dat klopt, zegt de moslim.
Dus ik kan je elke vraag stellen en jij kan het antwoord uit de koran halen ? Ja dat klopt, antwoord de moslim weer.
Nou ok, hoeveel ronde broden van 10 centimeter bij 8 centimeter kan ik uit 2 kilo meel bakken ?
De moslim belt de bakker op en stelt hem dezelfde vraag en hij krijgt een antwoord van de bakker. De moslim antwoord de man.
Maar ik vroeg je toch om het uit de koran te halen en jij belt een bakker op. Ja dat klopt zegt de man, ik heb namelijk deze vers gelezen in de koran :

16.43 En Wij zonden vˇˇoor u, slechts mannen aan wie Wij een openbaring gaven - vraagt daarom aan degenen, die de vermaning bezitten als gij het niet weet - met duidelijke tekenen en geschriften.

MAAR dit vers heeft betrekking op Joden en christenen...!!!!! DAT STAAT IN DE VOORGAANDE AYAH, EN ZO IS OOK DE OFFICIELE SOENNI INTERPRETATIE!!
HIJ LAAT OOK HET EIND VAN DE ZIN WEG DIE IN DE VOLGENDE AYAH STAAT! Daar staat:

44

......met de duidelijke bewijzen en de Zoeboer. En Wij hebben tot jou de vermaning neergezonden opdat jij de mensen duidelijk maakt wat naar hen is neergezonden en misschien dat zij dan nadenken.

Lucky Luke mag goede bedoelingen hebben gehad maar hij had het vaak verkeerd. Hij interpreteert dit vers als "als je iets niet begrijpt, vraag het aan zij die het wel weten". DAT STAAT ER NIET.

Hij trekt het woord van de koran uit haar context en zegt erbij wat zijn eigen influistering wilt.

Ik neem nu officieel afstand van deze site.

Jullie zijn de mensen over wie Allah in de koran zegt dat jullie dingen zelf 7alaal en 7araam maken en het dan voor een goedkope prijs versjacheren!

Jullie zijn de mensen die bedrog en leugens verspreiden!

En welke leugen is gevaarlijker dan de leugen die waar lijkt???

Ik bedoel hiermee dat ik iedereen zeg dat ik NIETS met jullie manier van de islam beleven te maken wil hebben. A3awzu bi-rabbi al 7afiZ al wa7iid min sharr il-ins wa-sh shayTaan!!

Zelfs de soenna leven jullie niet na, jullie praten erover alsof het een spelletje is waar elk kind over kan discusseren.

Dit is een site waar jahiliyyah heerst, en waaar Jahiliyyah heerst viert de KUFR feest.

De kufr heeft vele gezichten! Ook schijnbaar islamitische!

Zijn jullie niet bang voor God??

Ga terug naar jullie moeders en vaders en wees goede kinderen!

Volg een opleiding, lees DAN pas de koran, de sunna, wat je wil!!!

WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG???!!!!

Bakslita
03-01-03, 15:37
Houdoe :zwaai:

-Y-

Ikke4real
11-01-03, 22:57
Geplaatst door Sattarkhan
[B]

[quote]
MAAR dit vers heeft betrekking op Joden en christenen...!!!!! DAT STAAT IN DE VOORGAANDE AYAH, EN ZO IS OOK DE OFFICIELE SOENNI INTERPRETATIE!!

44

......met de duidelijke bewijzen en de Zoeboer. En Wij hebben tot jou de vermaning neergezonden opdat jij de mensen duidelijk maakt wat naar hen is neergezonden en misschien dat zij dan nadenken.

Lucky Luke mag goede bedoelingen hebben gehad maar hij had het vaak verkeerd. Hij interpreteert dit vers als "als je iets niet begrijpt, vraag het aan zij die het wel weten". DAT STAAT ER NIET.

De Tauraat waar is niet de 'Torah' van de Joden en de Christenen. Je moet beseffen dat we geloven in dat wat de Profeet Mozes (Allah's vrede en zegen zij met hem) tot zijn volk predikte. ,

Enzo ook de Zaboer. De huidige Psalmen die geassocieerd zijn met zijn naam zijn niet meer de openbaringen van Allah. Er zijn zelfs Christenen die beweren dat Dawoed, as, niet de enige schrijver is van 'zijn' Psalmen. Als zij het zelf niet eens weten, aan wie we dan volgens jouw vragen?

welke leugens ?

En wat heeft dit mee te maken?

Tarzan
22-07-04, 16:32
Interessant.

super ick
23-07-04, 11:06
Geplaatst door Sattarkhan
Er was eens een man die een moslim een vraag stelde. Hij zei tegen hem : Jullie moslims zeggen dat de Koran perfect is en dat er alles instaat? Ja dat klopt, zegt de moslim.
Dus ik kan je elke vraag stellen en jij kan het antwoord uit de koran halen ? Ja dat klopt, antwoord de moslim weer.
Nou ok, hoeveel ronde broden van 10 centimeter bij 8 centimeter kan ik uit 2 kilo meel bakken ?
De moslim belt de bakker op en stelt hem dezelfde vraag en hij krijgt een antwoord van de bakker. De moslim antwoord de man.
Maar ik vroeg je toch om het uit de koran te halen en jij belt een bakker op. Ja dat klopt zegt de man, ik heb namelijk deze vers gelezen in de koran :

16.43 En Wij zonden vˇˇoor u, slechts mannen aan wie Wij een openbaring gaven - vraagt daarom aan degenen, die de vermaning bezitten als gij het niet weet - met duidelijke tekenen en geschriften.

44

Hij trekt het woord van de koran uit haar context en zegt erbij wat zijn eigen influistering wilt.

Ik neem nu officieel afstand van deze site.

Jullie zijn de mensen over wie Allah in de koran zegt dat jullie dingen zelf 7alaal en 7araam maken en het dan voor een goedkope prijs versjacheren!

En welke leugen is gevaarlijker dan de leugen die waar lijkt???

Ik bedoel hiermee dat ik iedereen zeg dat ik NIETS met jullie manier van de islam beleven te maken wil hebben. A3awzu bi-rabbi al 7afiZ al wa7iid min sharr il-ins wa-sh shayTaan!!

Zelfs de soenna leven jullie niet na, jullie praten erover alsof het een spelletje is waar elk kind over kan discusseren.

Dit is een site waar jahiliyyah heerst, en waaar Jahiliyyah heerst viert de KUFR feest.

De kufr heeft vele gezichten! Ook schijnbaar islamitische!

Ga terug naar jullie moeders en vaders en wees goede kinderen!

Volg een opleiding, lees DAN pas de koran, de sunna, wat je wil!!!

WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG???!!!!

Zo is dat! Hoppaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ik weet het het best, ik heb de waarheid in pacht. Jullie uitleg deugd niet. Jullie zullen gestraft worden. Etc, etc, etc, bla, bla, bla.
Inhoudelijk reageren is er niet bij. Geen uitleg. Jezelf direct boven de ander stellen en vooral niet in discussie gaan.
Waarom volgt de hele wereld jou niet? Ongelooflijk he?
Doeiiiiiii