PDA

Bekijk Volledige Versie : Sexual Strike in Sudan



lennart
01-01-03, 15:44
Former teacher of a Sudan university Samira Akhmed had decided to put an end to the 19-year civil war tearing the country to pieces and declared a sexual strike.

“Women have decided they can make their husbands come to a peaceful agreement, if they deprive they of sex. And they were right,” – Samira Akhmed said. She explained which methods women from Upper Nile used to stop the war killing children. The title of the woman Al-Khair organization means in Arab “refusal from sex with men.”

The movement was organized by 20 women who represented conflicting tribes Loo and Jekani which turned to the epicentre of fights. Now, the movement counts thousands of women, Mrs. Akhmed said. The idea of the woman strike was borrowed from the Aristophane comedy “Lysistrata.” The heroin who was in despair invented an unusual way to make men stop war: she deprived they of woman love.

In contrast to ancient Ellada, the women attempt to politically influence Islam Sudan is a real challenge to the Islam rule, according to which husband always has right to sexual realtion with his wife. This is way, Mrs. Akhmed says, the movement is not so well-known in the north of Sudan, where the government institutions are situated.

“Our women are gentle,” Mrs. Akhmed says. “Most of them never contradict their husbands. Though at the same time, we are a very influential force, and we want to enjoy our influence.”

Mrs. Akhmed considers her activity to be her duty: “This is my duty towards all women who make their best to bring up children in the country ruined by war.”

Goh slimme vrouwen, nooit geweten dat die ook bestonden.

Orakel
01-01-03, 15:59
Goh slimme vrouwen, nooit geweten dat die ook bestonden.

Hoezo, kom je nooit buiten?

Ze zien er ongeveer zo uit.... :strik:

lennart
01-01-03, 16:22
Geplaatst door Orakel
Hoezo, kom je nooit buiten?

Ze zien er ongeveer zo uit.... :strik:

Buiten zie ik alleen waanzinnige vrouwen in de rij voor de waanzinnige dagen van de bijenkorf.

Orakel
01-01-03, 16:28
Geplaatst door lennart
Buiten zie ik alleen waanzinnige vrouwen in de rij voor de waanzinnige dagen van de bijenkorf.

Ja, maar je had het over slimme vrouwen... :staart:

lennart
01-01-03, 16:41
Geplaatst door Orakel
Ja, maar je had het over slimme vrouwen... :staart:

En ik maar denken dat die representatief zijn...

Donna
01-01-03, 21:58
Geplaatst door lennart
Buiten zie ik alleen waanzinnige vrouwen in de rij voor de waanzinnige dagen van de bijenkorf.



Arme Lennart...... ;)




Zeker slimme vrouwen. Je moet die oorlogszuchtige testosteron overschotten gewoon benutten.........'who's your mamma boy....' :stout:

Girlpower rules....... :fpiraat:

Donna
01-01-03, 22:14
Geplaatst door J.M.T.
Donna,

Het moet mogelijk zijn voor ALLE vrouwen over de gehele wereld mannen sex te ontzeggen totdat zij hun vreselijke wapens 'toys for the boys' ontmantelen opdat IEDEREEN in vrede kan leven.

De vrouwen revolutie tegen het geweld van mannen is NU begonnen!!!!

Bush en SAaddam maak je buik maar nat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Euhm...... tsja, zou kunnen.

CC? Wat denk jij?

Ik vind het wel een beetje drastisch en radicaal. het is een soort van zelfmoordterrorisme. Jezelf een beetje opofferen in de strijd... :D .... mopperdemopper, klaagerdeklaag.

Okee, ik doe mee, maar enthousiast ben ik er niet over. Zucht..........


OKEE OKEE ik begin wel weer een petitie! GRRRRRRR

Orakel
01-01-03, 22:30
Geplaatst door J.M.T.
Donna,

Het moet mogelijk zijn voor ALLE vrouwen over de gehele wereld mannen sex te ontzeggen totdat zij hun vreselijke wapens 'toys for the boys' ontmantelen opdat IEDEREEN in vrede kan leven.

De vrouwen revolutie tegen het geweld van mannen is NU begonnen!!!!

Bush en SAaddam maak je buik maar nat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als de vrouwen de mannen sex gaan ontzeggen, danBush en Saddam wel iets beters te doen dan hun buik nat te maken.. :D :hihi:

lennart
01-01-03, 23:14
Girlpower rules.......


Alleen als het over Buffy :wohaa: (the vampireslayer) gaat...

Donna
02-01-03, 20:23
Geplaatst door lennart
Alleen als het over Buffy :wohaa: (the vampireslayer) gaat...

Mooi! De maroc.nl Buffy fanclub heeft er weer een lid bij.. we zijn nu al met z'n drieen, maar Mark is even weg.

:wijs:

lennart
04-01-03, 04:20
Sudanese rebels, government agree to extend cease-fire

Sudanese rebels have agreed to extend a cease-fire with the government in the central Nuba Mountains for another six months.

Brig. Gen. J.E. Wilhelmsen, chairman of the Joint Military Commission, which is monitoring the cease-fire, said on Sunday it had been extended until July 19, 2003, SPA reported.

The commission is an international body, which was formed after the cease-fire was originally negotiated by the United States and Switzerland back in January.

"This is indeed a great moment for all the people of the Nuba mountains who have been supporting the cease-fire agreement," Wilhelmsen, a Norwegian, said in a statement. (Albawaba.com)

Volgens mij werkt het.

Donna
04-01-03, 13:12
:D


Cool!


Is dit dan de oplossing?

Ergens is het zo banaal dat het logisch wordt.

Misschien moet de VN deze methode officieel erkennen?

Couscousje
04-01-03, 13:50
Geplaatst door Donna
Euhm...... tsja, zou kunnen.

CC? Wat denk jij?

Ik vind het wel een beetje drastisch en radicaal. het is een soort van zelfmoordterrorisme. Jezelf een beetje opofferen in de strijd... :D .... mopperdemopper, klaagerdeklaag.

Okee, ik doe mee, maar enthousiast ben ik er niet over. Zucht..........


OKEE OKEE ik begin wel weer een petitie! GRRRRRRR

*mok*
*pruil*

Okeej, okeej! Ik onthou wel andere mannen van sex...

*zuGt*

The things I do for world wide peace... :jammer:

Cc

Couscousje
04-01-03, 13:52
Geplaatst door Donna
Mooi! De maroc.nl Buffy fanclub heeft er weer een lid bij.. we zijn nu al met z'n drieen, maar Mark is even weg.

:wijs:

Drie?

Huh?

*knipper* *knipper*

Am I invisible or what?

Cc

Tomas
04-01-03, 13:59
Geplaatst door Couscousje
*mok*
*pruil*

Okeej, okeej! Ik onthou wel andere mannen van sex...

*zuGt*

The things I do for world wide peace... :jammer:

Cc

Is dit een oorlogsverklaring of wat? Hoe denk jij dat te gaan doen?

Ik ga godomme ook een petitie starten.

Donna
04-01-03, 14:10
Geplaatst door Couscousje
Drie?

Huh?

*knipper* *knipper*

Am I invisible or what?

Cc

Oh!


K wist niet dat jij ook Buffy groupy bent.......


4 leden! :lole:

Hoe bedoel je de snelst groeiende levensbeschouwing van de wereld? Verviervoudigd in hele korte tijd. Nog beter dan het 0theisme.







Ja..... die staking....... ik weet het, het doet pijn. Maar nog even doorbijten....... want het is bijna zo ver.

(Vrouwen mogen het ondertussen wel met elkaar gaan doen heb ik zojuist bedacht. Dat kan geen kwaad :D )

Tomas
04-01-03, 14:41
Geplaatst door Donna
(Vrouwen mogen het ondertussen wel met elkaar gaan doen heb ik zojuist bedacht. Dat kan geen kwaad :D )

OK.

Nu is het oorlog!

Ik heb het nu helemaal gehad! Eerst gdvrdmm die kloon waardoor mannen nu compleet overbodig zijn geworden. En dan dit....

Wat overblijft is dus geweld. Daar zijn we best wel goed in, al zeg ik het zelf.

lennart
04-01-03, 16:28
(Vrouwen mogen het ondertussen wel met elkaar gaan doen heb ik zojuist bedacht. Dat kan geen kwaad )


Hrm.. dit zijn weer gevaarlijke ontwikkelingen natuurlijk!

Het wordt tijd dat ik buffy ga klonen.

Couscousje
04-01-03, 16:44
Geplaatst door Donna
(Vrouwen mogen het ondertussen wel met elkaar gaan doen heb ik zojuist bedacht. Dat kan geen kwaad :D )

http://216.40.249.192/mysmilies/cwm/3dlil/la.gif

Cc

P.S.: Die kloon van Buffy, daar ben ik ook helemaal voor! *lebber* *smikkel* *smul*

Donna
04-01-03, 20:12
Geplaatst door Couscousje
http://216.40.249.192/mysmilies/cwm/3dlil/la.gif

Cc

P.S.: Die kloon van Buffy, daar ben ik ook helemaal voor! *lebber* *smikkel* *smul*



:stout: :D

ZwYgStErr
04-01-03, 22:02
Geplaatst door Donna
Mooi! De maroc.nl Buffy fanclub heeft er weer een lid bij.. we zijn nu al met z'n drieen, maar Mark is even weg.

:wijs:

Mag ik er ook bij? Peleeeeezzzzzzzz......:D