PDA

Bekijk Volledige Versie : No more Sex, no more bloodshed!



Donna
01-01-03, 21:27
Dit topic is speciaal voor de zusters van alle geloven en culturen over de heeeele wereld.

:zwaai: Salaam, shalom, peace, vrede etc, etc! :strik:

In navolging van onze zusters in Sudan, die langzaam maar zeker hun strijd tegen oorlog en bloedvergieten aan het winnen zijn, is het tijd voor wereldwijde vrouwenactie tegen oorlog en onrechtvaardigheid, pijn en ellende, honger, ziektes en onderdrukking, marteling en vervuiling van het milieu en alle slechte en nare dingen die ik vergeten ben.

De methode is simpel. Alle vrouwen ter wereld moeten gewoon weigeren nog sex met hun mannen te hebben totdat het geregeld is. Dat doen de vrouwen in Sudan ook, zie het topic van Lennart op NvDD. En het werkt. Want oorlogje spelen, dat vinden mannen natuurlijk wel leuk. Allemaal een gevolg van een klein weeffoutje in de schepping, namelijk het overschot aan testosteron dat zowat uit de ogen van iedere militair of strijder spat.

Als je weigert nog sex met je man te hebben wordt hij als was in je handen. Dat is zowieso een goeie algemene tip.

Dus, speciaal voor de vrouwen die een relatie hebben met een man met macht of een militair of strijder of politicus ofzo: just say NO!

Graag forwarden naar alle vrouwen die je kent......... :)

De naam van deze sex-strike is 'No more sex, no more bloodshed'. vrij naar Begin's No more war, no more bloodshed, bij het tekenen van de vrede met Egypte. Soms, heel soms, zeggen ze wel eens wat zinnigs namelijk, die mannen.

:boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie: :boogie:

Orakel
01-01-03, 21:36
Geplaatst door Donna
Dit topic is speciaal voor de zusters van alle geloven en culturen over de heeeele wereld.

Als je weigert nog sex met je man te hebben wordt hij als was in je handen. Dat is zowieso een goeie algemene tip.

Dus, speciaal voor de vrouwen die een relatie hebben met een man met macht of een militair of strijder of politicus ofzo: just say NO!




Pffffffffff, ik schrok me wezenloos joh :huil2:

Gelukkig heb ik een ander beroep. :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

HijabiLady
01-01-03, 21:39
Ik weet niet of dat bij iedereen werkt eigenlijk.

Orakel
01-01-03, 21:48
Geplaatst door HijabiLady
Ik weet niet of dat bij iedereen werkt eigenlijk. :hihi:

Orakel
01-01-03, 21:52
Zeg maar wie je in gedachten hebt Lady en dan zal ik zeggen of het werkt. Als man heb ik daar kijk op... :student:

Donna
01-01-03, 21:52
Geplaatst door Orakel
Pffffffffff, ik schrok me wezenloos joh :huil2:

Gelukkig heb ik een ander beroep. :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa: :wohaa:

Wacht effe!

Het geldt wel voor ALLE mannen, maar we moeten nu beginnen met de mannen die macht hebben!

Ik denk dat het wel een paar dagen duurt namelijk, voordat alle vrouwen hieraan meedoen :hihi:

Donna
01-01-03, 21:54
Geplaatst door HijabiLady
Ik weet niet of dat bij iedereen werkt eigenlijk.


Hmmm, je hebt een punt.

Oplossing: als je een man hebt die niet van sex houdt, dan moet je hem juist dwingen het de hele dag te doen.

Sven_DP
01-01-03, 21:56
De methode is simpel. Alle vrouwen ter wereld moeten gewoon weigeren nog sex met hun mannen te hebben totdat het geregeld is.

't ZAL GAAN ZEKER? I say 'Make love, not war'. :koppel: En daarbij, je zei mannen met macht? Ik heb wel de macht, als ik alleen thuis ben, dus geldt dat dan ook voor mij? Zeg nu niet ja hé...


als je een man hebt die niet van sex houdt, dan moet je hem juist dwingen het de hele dag te doen.

Oeps, te laat gezien. Dus, vanaf nu haat ik sex, ben er vies van, absoluut tegen, zou verboden moeten worden, brrrrr....het idee alleen al... :corcky:

Orakel
01-01-03, 22:02
Geplaatst door Donna
Wacht effe!

Het geldt wel voor ALLE mannen, maar we moeten nu beginnen met de mannen die macht hebben!

Ik denk dat het wel een paar dagen duurt namelijk, voordat alle vrouwen hieraan meedoen :hihi: :lol: Vrouwen zijn echt wel verstandiger dan mannen.

En hoezoe voor alle mannen. Niet alle mannen beginnen een oorlog.
Als je niet wat gas terug neemt, ga ik alle mannen oproepen om de hond niet meer uit te laten en ook geen banden meer te plakken.

Donna
01-01-03, 22:14
Geplaatst door Orakel
:lol: Vrouwen zijn echt wel verstandiger dan mannen.

En hoezoe voor alle mannen. Niet alle mannen beginnen een oorlog.
Als je niet wat gas terug neemt, ga ik alle mannen oproepen om de hond niet meer uit te laten en ook geen banden meer te plakken.


Oh, gaan we nu al dreigen?

:D

De actie heeft nu al succes. Orakel wordt bang.

Nu even doorbijten ;)

Dit gaat lukken. IK VOEL HET!

Donna
01-01-03, 22:19
Geplaatst door J.M.T.
Donna,

MMMMMMMMM????

Leuk idee maar mannen en sex de hele dag lukt niet!! Ze hebben pauzes nodig!!!!

Welnee joh.

Ze moeten zich niet zo aanstellen.

:cool:

Tomas
02-01-03, 09:06
Donna, ik wil heb hier echt geen verborgen agenda ofzo, maar oorlog is eigenlijk een redelijk alternatief voor sex.

Dus ik denk dat de praktijk is: "Geen sex? Nou ja, dan maar oorlog."

Ik heb dus een veel beter voorstel. :stout:

dir_HAMster
02-01-03, 10:32
Ik stel voor dat Sharon, Bush, Saddam Hussein, Arafat en alle andere leiders mekaar gaan neuken en mekaar AIDS schenken en dan heel gauw sterven.



TFOE 3la alle leiders.


:lole:

Dragon_Khan
02-01-03, 12:42
Geplaatst door Orakel
:lol: Vrouwen zijn echt wel verstandiger dan mannen.

En hoezoe voor alle mannen. Niet alle mannen beginnen een oorlog.
Als je niet wat gas terug neemt, ga ik alle mannen oproepen om de hond niet meer uit te laten en ook geen banden meer te plakken.

Ja maar het gaat ook om andere nare dingen.


Geplaatst door Donna
wereldwijde vrouwenactie tegen oorlog en onrechtvaardigheid, pijn en ellende, honger, ziektes en onderdrukking, marteling en vervuiling van het milieu en alle slechte en nare dingen die ik vergeten ben.


Dat brengt mij ook tot het volgende punt:
De vrouwenactie is dus ook tegen de vervuiling van het milieu, maar ik ken zat vrouwen die zelf ook het milieu vervuilen.
Dus eigenlijk zou er ook een mannenactie moeten komen tegen vervuiling van het milieu.
(Natuurlijk moeten deze niet zelf het milieu ernstig vervuilen anders zijn ze hypocriet)

Zij moeten dus ook de vrouwen de sex ontzeggen.

Maar zoals HijabiLady al zij:
"Ik weet niet of dat bij iedereen werkt eigenlijk."

Donna heeft daar echter een oplossing voor.


Geplaatst door Donna
Oplossing: als je een man hebt die niet van sex houdt, dan moet je hem juist dwingen het de hele dag te doen.
Dus . . . :nijn: :stout:

Donna
02-01-03, 13:09
Geplaatst door Tomas
Donna, ik wil heb hier echt geen verborgen agenda ofzo, maar oorlog is eigenlijk een redelijk alternatief voor sex.

Dus ik denk dat de praktijk is: "Geen sex? Nou ja, dan maar oorlog."

Ik heb dus een veel beter voorstel. :stout:



De praktijk bewijst dat het werkt :)

Dus dat andere voorstel, dat bewaren we wel voor als de wereldvrede een feit is :melig2:

lennart
02-01-03, 13:18
Geplaatst door Donna
De praktijk bewijst dat het werkt :)

Dus dat andere voorstel, dat bewaren we wel voor als de wereldvrede een feit is :melig2:

ff regelen dan maar.

Tomas
02-01-03, 13:22
Geplaatst door lennart
ff regelen dan maar.

Ik help je wel. Ik zie nu ook opeens de zin van wereldvrede in. Duurde even, maar nu is het kwartje gevallen.

Donna
02-01-03, 13:41
Het werkt!!! :lole:

Orakel
02-01-03, 13:50
Geplaatst door J.M.T.
Orakel

Dat hebben wij het er voor over!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeer zeker!!!!


Kom Fikkie we gaan wandelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja hallo... type Fikkie.. de kerel die een type fikkie in huis toelaat verdient het ook om van sex ontzegd te worden. :zweep:

Heb jet het er ook voor over als het gaat om een type "Wodan-kill-and-attack" en dan zeker gedurende de regenachtige herfst met zijn gure winden en de winter met de koude en kille avonden?

Dussss...... :koppel: :koppel: :koppel: Hold your horses and think again!

Shaheed
02-01-03, 14:49
Ik denk niet dat die actie wat gaat uithalen, het zijn niet zo zeer de mannen die de oorzaak zijn van oorlog maar de vrouwen.
Tuurlijk het zijn de mannen die de oorlog voeren maar die worden een beetje gedwongen door hen vrouwen.
Al die oorlogen draaien om geld, het hoeft maar een beetje slecht te gaan met een land en er is een potentieële oorlogsdreiging.
Er is bewezen dat 90% van de koopverslaafde voor de rekening van vrouwen komt.
Vrouwen winkelen gewoon te veel en iemand moet het kunnen bekostigen, vandaar al die oorlogen.
En welke vrouw kan ontkennen dat ze niet minimaal 30 paar schoenen in de kast heeft!


:rambo: :p

Pixelshade
02-01-03, 15:39
Geplaatst door Shaheed
Ik denk niet dat die actie wat gaat uithalen, het zijn niet zo zeer de mannen die de oorzaak zijn van oorlog maar de vrouwen.
Tuurlijk het zijn de mannen die de oorlog voeren maar die worden een beetje gedwongen door hen vrouwen.
Al die oorlogen draaien om geld, het hoeft maar een beetje slecht te gaan met een land en er is een potentieële oorlogsdreiging.
Er is bewezen dat 90% van de koopverslaafde voor de rekening van vrouwen komt.
Vrouwen winkelen gewoon te veel en iemand moet het kunnen bekostigen, vandaar al die oorlogen.
En welke vrouw kan ontkennen dat ze niet minimaal 30 paar schoenen in de kast heeft!


:rambo: :p

:D

Donna
02-01-03, 15:55
Geplaatst door Shaheed
Ik denk niet dat die actie wat gaat uithalen, het zijn niet zo zeer de mannen die de oorzaak zijn van oorlog maar de vrouwen.
Tuurlijk het zijn de mannen die de oorlog voeren maar die worden een beetje gedwongen door hen vrouwen.
Al die oorlogen draaien om geld, het hoeft maar een beetje slecht te gaan met een land en er is een potentieële oorlogsdreiging.
Er is bewezen dat 90% van de koopverslaafde voor de rekening van vrouwen komt.
Vrouwen winkelen gewoon te veel en iemand moet het kunnen bekostigen, vandaar al die oorlogen.
En welke vrouw kan ontkennen dat ze niet minimaal 30 paar schoenen in de kast heeft!


:rambo: :p

:melig2:

Ik heb wel 40 paar schoenen in de kast staan! Is toch ook logisch, bij een spijkerbroek draag je hele andere schoenen als bij een rok, en dan heb je nog laarzen, slippers, zomerschoenen, bergschoenen.... en dat wordt ons allemaal opgedrongen door mannen, want die willen altijd dat we er leuk bijlopen. Dus is het via een omweg toch weer allemaal de schuld van de mannen.

En trouwens: mijn schoenen kosten minder dan jouw auto, om over de afschrijvingen nog maar te zwijgen :p

Nog even doorgaan met de actie en we komen op CNN mensen, echt.... mark my words...........:D