PDA

Bekijk Volledige Versie : Bizar: koop een heel dorp!!



Donna
02-01-03, 16:11
Amerikaans dorpje verkocht via eBay


Uitgegeven: 27 december 2002 10:16
Laatst gewijzigd: 28 december 2002 09:33

SAN FRANCISCO - Het Californische Bridgeville is vrijdag voor 1,7 miljoen dollar via het online-veilinghuis eBay verkocht. Het is volgens Amerikaanse media de eerste keer dat een dorp op deze wijze van eigenaar wisselt.

Het veilinghuis heeft niet bekendgemaakt wie de nieuwe bezitter wordt van de enigszins vervallen tien huizen, vier schuren en 33 hectare land in een afgelegen stukje van Noord-Californië. In en rond het dorp wonen in totaal zo'n kleine 700 mensen.

Volgens eBay kan de nieuwe eigenaar Bridgeville als een beschermd stukje privébezit gebruiken dan wel er een bloeiend economisch centrum van proberen te maken. Het oord was in bezit van de familie Lapple. Waarnemers hebben kritiek op de prijs. De Lapple's hadden hun dorp al eerder voor veel lagere prijzen op 'ouderwetse' wijze geprobeerd te verkopen.



Er zijn 6000 leden van maroc.nl Als al die leden 1000 euro inleggen (okee, voor de studenten geldt een apart tarief) dan kunnen we ergens een heel dorp kopen via E-Bay! Top. Ik ben ervoor. Wie doet mee??

:D

Kunnen we een verlichte commune vormen met moslims, joden, atheisten, christenen, boedisten, weet ik veel wat voor -isten. Een soort nederzetting, maar dan niet illegaal!

Een voorbeeld voor de wereld.......... :)

Pytaghoras
02-01-03, 18:49
Ik doe mee Donna, maar op een voorwaarde, namelijk als je met mij gaat trouwen. Hoe kunnen wij anders voortplanten?

Donna
02-01-03, 18:58
Geplaatst door Pytaghoras
Ik doe mee Donna, maar op een voorwaarde, namelijk als je met mij gaat trouwen. Hoe kunnen wij anders voortplanten?

Euhm, ja. :D

Hou je wel rekening met de staking die ik heb afgekondigd? 'No more sex, no more bloodshed'?

Of maken we een uitzondering voor onze commune, omdat de mannen daar het goede voorbeeld geven?

Oja, het is wel Ebay... wie biedt meer? :hihi:

Orakel
02-01-03, 18:59
Geplaatst door Donna
Er zijn 6000 leden van maroc.nl Als al die leden 1000 euro inleggen (okee, voor de studenten geldt een apart tarief) dan kunnen we ergens een heel dorp kopen via E-Bay! Top. Ik ben ervoor. Wie doet mee??

:D

Kunnen we een verlichte commune vormen met moslims, joden, atheisten, christenen, boedisten, weet ik veel wat voor -isten. Een soort nederzetting, maar dan niet illegaal!

Een voorbeeld voor de wereld.......... :)

Zal er ook sprake zijn van een gezagsstructuur? Dit i.v.m. de Otheisten.

En zoalng je die sex-war-ban niet opheft, zul je weinig mannen meekrijgen.. :stout:

Donna
02-01-03, 19:08
Geplaatst door Orakel
Zal er ook sprake zijn van een gezagsstructuur? Dit i.v.m. de Otheisten.

En zoalng je die sex-war-ban niet opheft, zul je weinig mannen meekrijgen.. :stout:


Neenee, in het 0theisme wordt hierarchie niet erkend. Ik ben wel de baas, dat wel :D

Iedereen is eigen baas, en God is baas van ons allen. Zoiets? Ik vind het goed klinken.

Mijn oproep tot sex-strike heeft kennelijk nog niet alle vrouwen ter wereld bereikt, want er is nog steeds geen wereldvrede. Ik heb de voicemail van Dinges Bush al een paar keer ingesproken, maar ze belt niet terug.

Sharon heeft geen vrouw, niemand wilde hem ;)

Bin Laden heeft een heleboel vrouwen, ik ben bezig met het aanleggen van een mailinglijst. Dat gaat dus nog wel effe duren.

Als jij nou alvast op zoek gaat naar een leuk dorp, dan rond ik die actie effe af. Deal?

000NobelPrizes
02-01-03, 19:10
Geplaatst door Orakel
En zoalng je die sex-war-ban niet opheft, zul je weinig mannen meekrijgen.. :stout:

Prachtig. Die ban houden we er dus in.

Donna
02-01-03, 19:14
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Prachtig. Die ban houden we er dus in.

Want? Je wilt de mannelijke Marokkaanse prikkers liever in NL houden?

Dat had ik niet van je gedacht, maar het valt me erg mee van je!

:wohaa:

Orakel
02-01-03, 20:46
Geplaatst door Donna
Neenee, in het 0theisme wordt hierarchie niet erkend. Ik ben wel de baas, dat wel :D

Iedereen is eigen baas, en God is baas van ons allen. Zoiets? Ik vind het goed klinken.

Mijn oproep tot sex-strike heeft kennelijk nog niet alle vrouwen ter wereld bereikt, want er is nog steeds geen wereldvrede. Ik heb de voicemail van Dinges Bush al een paar keer ingesproken, maar ze belt niet terug.

Sharon heeft geen vrouw, niemand wilde hem ;)

Bin Laden heeft een heleboel vrouwen, ik ben bezig met het aanleggen van een mailinglijst. Dat gaat dus nog wel effe duren.

Als jij nou alvast op zoek gaat naar een leuk dorp, dan rond ik die actie effe af. Deal?

Is een deal. Ik dacht eerst aan 1 van de Solomoneilanden, maar dat wordt knap lastig.
Als we als bewoners echt willen genieten van Luv en Pies dan moeten we het ook delen met anderen. In dat geval denk ik aan de Gazastrook, maar die schijnt al bezet te zijn.
Jeruzalem zou ik ook voor willen opteren, maar ik vrees dat Sharon dan ook mee wil doen en dan heb ik het niet over de peace.
Mmmmm, moeiluk moeiluk....

Rottumerplaat.....?

[quote] 151nobelprizes: Prachtig. Die ban houden we er dus in".

Ben je anders bang dat je mee moet?

Couscousje
02-01-03, 20:53
Uhm.

Donna...

Kom eens, hier...

*wenk*

Uhm.

Is het ooit bij je opgekomen dat er welliGt vrouwen zoals mijn persoontje bestaan, die een bepaalde dosis aan "van dattum" moeten hebben, willen ze redelijk goed binnen de maatsGappij kunnen functioneren?

(Ben je nou helemaal gek geworden? Onthouding!!! You wanna kill me? :kwaad: )

Cc

000NobelPrizes
02-01-03, 21:01
Geplaatst door Couscousje
Uhm.

Donna...

Kom eens, hier...

*wenk*

Uhm.

Is het ooit bij je opgekomen dat er welliGt vrouwen zoals mijn persoontje bestaan, die een bepaalde dosis aan "van dattum" moeten hebben, willen ze redelijk goed binnen de maatsGappij kunnen functioneren?

(Ben je nou helemaal gek geworden? Onthouding!!! You wanna kill me? :kwaad: )

Cc


Dat zijn nou typisch opmerkingen die frigide wijven altijd maken.

joop.r
02-01-03, 21:01
Geplaatst door Orakel
Is een deal. Ik dacht eerst aan 1 van de Solomoneilanden, maar dat wordt knap lastig.
Als we als bewoners echt willen genieten van Luv en Pies dan moeten we het ook delen met anderen. In dat geval denk ik aan de Gazastrook, maar die schijnt al bezet te zijn.
Jeruzalem zou ik ook voor willen opteren, maar ik vrees dat Sharon dan ook mee wil doen en dan heb ik het niet over de peace.
Mmmmm, moeiluk moeiluk....

Rottumerplaat.....?

[quote] 151nobelprizes: Prachtig. Die ban houden we er dus in".

Ben je anders bang dat je mee moet?

Pammpus is ook niet zo ver (vanwege de onthouding)

Couscousje
03-01-03, 09:56
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dat zijn nou typisch opmerkingen die frigide wijven altijd maken.

Ik zou het niet weten, Idi Joodje van me... Jij kent er overduidelijk meer dan ik... :hihi:

Cc

Donna
03-01-03, 16:23
Geplaatst door Couscousje
Uhm.

Donna...

Kom eens, hier...

*wenk*

Uhm.

Is het ooit bij je opgekomen dat er welliGt vrouwen zoals mijn persoontje bestaan, die een bepaalde dosis aan "van dattum" moeten hebben, willen ze redelijk goed binnen de maatsGappij kunnen functioneren?

(Ben je nou helemaal gek geworden? Onthouding!!! You wanna kill me? :kwaad: )

Cc

Ja sorry!

:D

Ik vroeg nog onder dat Sudan topic, CC, wat jij? maarja, ik had kunnen weten dat je die uit principe niet zou lezen ;)

Euhm..... weetjewat, jou man is geen militair of mujahideen toch? Dan lieg je er toch gewoon over? Zeg je dat je staakt, doe je het gewoon niet.

Okee okee, dat is niet netjes, maar je mot toch wat.

Donna
03-01-03, 16:25
Geplaatst door Orakel
Is een deal. Ik dacht eerst aan 1 van de Solomoneilanden, maar dat wordt knap lastig.
Als we als bewoners echt willen genieten van Luv en Pies dan moeten we het ook delen met anderen. In dat geval denk ik aan de Gazastrook, maar die schijnt al bezet te zijn.
Jeruzalem zou ik ook voor willen opteren, maar ik vrees dat Sharon dan ook mee wil doen en dan heb ik het niet over de peace.
Mmmmm, moeiluk moeiluk....

Rottumerplaat.....?

[quote] 151nobelprizes: Prachtig. Die ban houden we er dus in".

Ben je anders bang dat je mee moet?


Ergens een kilometer of 2000 boven Australie ligt een eilandje dat net door een storm is verwoest. Zullen we dat proberen te kopen? Moet nu opzich voor een bodemprijsje te krijgen zijn.

Rottumerplaat vind ik een beetje te koud. Brrr.

Pampus is wel weer wat minder wadderig, maar toch. Als je dan al een eiland koopt, laten we dan Corsica nemen ofzo.

Alleen ben ik bang dat 1000 euro PP dan niet genoeg is.......

Pech, dan leggen de studenten maar meer in, dat is toch werkschuw tuig.

DoN_ApPiE
03-01-03, 18:42
Geplaatst door Donna
Ja sorry!

:D

Ik vroeg nog onder dat Sudan topic, CC, wat jij? maarja, ik had kunnen weten dat je die uit principe niet zou lezen ;)

Euhm..... weetjewat, jou man is geen militair of mujahideen toch? Dan lieg je er toch gewoon over? Zeg je dat je staakt, doe je het gewoon niet.

Okee okee, dat is niet netjes, maar je mot toch wat.


zo...wat een smoes

daar trap ik dus niet in.

Cc, wij sexen vrolijk verder... :wohaa: