PDA

Bekijk Volledige Versie : Wordt het niet een beetje te veel?



Dutchguy
02-01-03, 21:53
Ik snap best dat de ontwikkelingen in Israel/Palestina de gemoederen bezig houdt maar kom op hee, 8 a 9 topics op het eerste blad, is dat niet een beetje over de top? Vooral omdat het steeds op hetzelfde neer komt?

Ter vergelijking tikte ik 'Ambon' in in de zoekmachine. Nul hits dus!
'Zionist' dan, over de veertig keer.

Ik weet niet maar zonder een en ander te bagatelliseren vraag ik me af of mensen niet een beetje doorslaan met hun berichtgeving.

dir_HAMster
02-01-03, 21:59
Je hebt gelijk man. He, waar kun je volgens jou de lekkerste haring halen? In Amsterdam moet je op de Vlugtaan zijn.


Tering, wat is die smeuiig zeg!!

Dutchguy
02-01-03, 22:48
Heheh, dit geloof je niet maar ik ben hartstikke allergisch voor vis. Als ik vis eet zwel ik op tot een michelinmannetje. Misschien ff een zoekmachine gebruiken en 'haring' + 'wel lekker vers' intikken! :wink:

GroteWolf
03-01-03, 09:45
Ik had begrepen dat de lekkerste haring bij het Rijks verkocht wordt. Bij mijn weten die stal aan de voorkant.
Dat de gewelddadigheden in Israel hier wel heel erg de boventoon voeren lijkt mij terug te voeren op een succesvol beleid door Imams, Arabische pers en regeringsleiders. Aangezien veel Moslims in Nederland zich eerder Moslim voelen en dan pas Nederlander is het logisch dat ze hier in ook een ander standpunt innemen (niet neutraal maar specifiek pro-Palestijns).

Volgens mij zijn er op de Molukken al meer mensen vemoord dan gedurende de Intifada. En onderdrukt, mishandeld en miskent worden ze ook. Maar daar kun je de Joden niet de schuld van geven dus dan is het niet interessant. Bovendien zijn de Moslim-broeders daar de daders dus dan zwijg je het dood. Simpel. Verder zijn het geen Amerikanen dus CNN besteed er ook geen aandacht aan. Behoorlijk sick.

Donna
03-01-03, 16:59
Geplaatst door dir_HAMster
Je hebt gelijk man. He, waar kun je volgens jou de lekkerste haring halen? In Amsterdam moet je op de Vlugtaan zijn.


Tering, wat is die smeuiig zeg!!

Onzin! :D

De lekkerste haring haal je op het Spui natuurlijk, bij de haringkar.

De Rode Roos
03-01-03, 17:46
Ik houd niet van haring, dit forum is wel eenzijdig geworden, vandaar dat je hier ook niks mist...Al dat gedoe met Israel en de Palestijnen is wel reuze interessant, maar je hebt op een gegeven moment een overkill aan dit onderwerp. Misschien dat beheer wekelijks ofzo alle postings over dit onderwerp in 1 thread kan doen? Dan sluiten en weer nieuwe thread opstarten? Je hebt nu X aantal postings over hoe slecht het leger van Israel is, en een x aantal postings over hoe barbaars de Palestijnen weer zijn met hun acties, veel beter is om alles in 1 thread te doen en meerdere topics over dit onderwerp als spam te zien en dus te sluiten of te verwijderen. Ik heb persoonlijk totaal geen binding met het Middenoosten, dus alles wat daar gebeurd zal me een rotzorg wezen.

dir_HAMster
03-01-03, 18:51
Geplaatst door Donna
Onzin! :D

De lekkerste haring haal je op het Spui natuurlijk, bij de haringkar.


Sorry Donna, maar bij het kopen van mn harinkie let ik (te veel) op de verkoper. De kop van die gast achter die kar... staat me gewoon niet aan.

Heb je die van de Vlugtlaan wel eens geproefd dan? (Niet bij die kraam maar gewoon in de viswinkel).

Dx_
03-01-03, 18:54
Volgens mij zijn er op de Molukken al meer mensen vemoord dan gedurende de Intifada. En onderdrukt, mishandeld en miskent worden ze ook. Maar daar kun je de Joden niet de schuld van geven dus dan is het niet interessant. Bovendien zijn de Moslim-broeders daar de daders dus dan zwijg je het dood.

Kijk dit kun je nou plaatsen onder het kopje "praten als een kip zonder kop".

Kijk eens onder de thread " Israeliers zaaien verderf op aarde" van mijn vorige nick Aboe Adam.
De zionisten hebben wel degelijk de seculiere indonesische regering gesteund in hun strijd tegen de molukken.

Het is verschrikkelijk dat onwetende moslims overal ter wereld misbruikt worden voor politieke doeleinden. Maar om te beweren dat de moslims schuldig zijn voor de molukse genocide is kletspraat zonder fundament.

Donna
03-01-03, 19:01
Geplaatst door dir_HAMster
Sorry Donna, maar bij het kopen van mn harinkie let ik (te veel) op de verkoper. De kop van die gast achter die kar... staat me gewoon niet aan.

Hmmm. Op zaterdag staat er altijd een (vis)wijf.


Geplaatst door dir_HAMster
Heb je die van de Vlugtlaan wel eens geproefd dan? (Niet bij die kraam maar gewoon in de viswinkel).

Nee, nog nooit. Die zal ik maar eens gaan proberen dan. Morgenmiddag? uurtje of 1? Je kunt me herkennen aan mijn gescheld als de visboer mijn haring is stukkies wil snijen. Want iedereen weet: haring hoor je met je hoofd in je nek af te happen.

:cola: krijg der dorst van......

Okee, volgende vraag: waar haal je de beste oliebollen van de stad?

De bakker in het metrostation CS concurreert scherp met de gebakkraam van de kinkerstraat...........


Adam Curry, geeft antwoord op de vraag: 'Wat mis je het meest aan Nederland als je in de VS bent?' 'Nou, van die typisch Nederlandse gerechten als euhm.... een broodje shoarma.......'

dir_HAMster
03-01-03, 20:21
Geplaatst door Donna
Hmmm. Op zaterdag staat er altijd een (vis)wijf.



Nee, nog nooit. Die zal ik maar eens gaan proberen dan. Morgenmiddag? uurtje of 1? Je kunt me herkennen aan mijn gescheld als de visboer mijn haring is stukkies wil snijen. Want iedereen weet: haring hoor je met je hoofd in je nek af te happen.

:cola: krijg der dorst van......

Okee, volgende vraag: waar haal je de beste oliebollen van de stad?

De bakker in het metrostation CS concurreert scherp met de gebakkraam van de kinkerstraat...........


Adam Curry, geeft antwoord op de vraag: 'Wat mis je het meest aan Nederland als je in de VS bent?' 'Nou, van die typisch Nederlandse gerechten als euhm.... een broodje shoarma.......'


Neeeeeeeeeeee!!!! Ik wil altijd een BROODJE haring, met zuur zonder uitjes.

De beste oliebollen zijn zeker die op de brug op de Kinkerstraat, aardige verkopers trouwens.

Adam Curry doetttttttt, erg toffe bn er. Samen met P.P verantwoordelijk voor vette fooien op door hun georganiseerde feesten.

Dutchguy
03-01-03, 20:26
Geplaatst door dir_HAMster
Neeeeeeeeeeee!!!! Ik wil altijd een BROODJE haring, met zuur zonder uitjes.

De beste oliebollen zijn zeker die op de brug op de Kinkerstraat, aardige verkopers trouwens.

Adam Curry doetttttttt, erg toffe bn er. Samen met P.P verantwoordelijk voor vette fooien op door hun georganiseerde feesten.

De allerlekkerste oliebollen zijn al op en kwamen van mijn mammie.

Had vroeger een hekel aan die Adam Currie, maar hij lijkt me nu best wel relaxed. Hij schijnt ook eigen heli's te hebben en zo. Patricia Paay, ach lijkt me ook wel ok eigenlijk.

Donna
03-01-03, 20:42
Geplaatst door dir_HAMster
Neeeeeeeeeeee!!!! Ik wil altijd een BROODJE haring, met zuur zonder uitjes.

AARRGGHH! Een broodje met je haring kan ECHT niet!

Jij bent zeker een echte Amsterdammer? Ik heb nog last van het cultuurverschil met Scheveningen, daar wordt je gewoon in elkaar geslagen als je een broodje met je haring wilt.


Geplaatst door dir_HAMster
De beste oliebollen zijn zeker die op de brug op de Kinkerstraat, aardige verkopers trouwens.

Okee, eens dan....... :)


Geplaatst door dir_HAMster
Adam Curry doetttttttt, erg toffe bn er. Samen met P.P verantwoordelijk voor vette fooien op door hun georganiseerde feesten.

Feesten? vertel!

:boogie:

Donna
03-01-03, 20:44
Geplaatst door Dutchguy
De allerlekkerste oliebollen zijn al op en kwamen van mijn mammie.

Had vroeger een hekel aan die Adam Currie, maar hij lijkt me nu best wel relaxed. Hij schijnt ook eigen heli's te hebben en zo. Patricia Paay, ach lijkt me ook wel ok eigenlijk.


Curry roelt!

En Paay heeft ruzie met Connie Breukhoven (roddel de roddel).

dir_HAMster
03-01-03, 21:40
Donna, als je er de 15e bij bent en de tocht gaat weerlangs het Spui dan is het harinkie op mijn kosten. ;) We zullen die Bush eens laten zien how raw we can be! (eat)

Dutchguy
03-01-03, 22:04
Geplaatst door Donna
Curry roelt!

En Paay heeft ruzie met Connie Breukhoven (roddel de roddel).

Aha, nou stijgt Paay alleen maar in mijn achting. Die lippen van Connie gaan trouwens meer in de richting van een heuse snavel viel me op. Ze verandert langzaam in een karaktertje uit de Donald Duck lijkt het wel.

dir_HAMster
03-01-03, 22:11
Geplaatst door Dutchguy
Aha, nou stijgt Paay alleen maar in mijn achting. Die lippen van Connie gaan trouwens meer in de richting van een heuse snavel viel me op. Ze verandert langzaam in een karaktertje uit de Donald Duck lijkt het wel.

Ik dacht dat zo een dure bak standaard airbags had. Maar dr lippen bieden in ieder geval wel pijnverzachting mocht P.Paay dr op dr smoel tikken. Wat zeg ik, pijnverzachting? Die stoot boingt gewoon vet terug!!

Orakel
03-01-03, 22:15
Geplaatst door Dutchguy
Aha, nou stijgt Paay alleen maar in mijn achting. Die lippen van Connie gaan trouwens meer in de richting van een heuse snavel viel me op. Ze verandert langzaam in een karaktertje uit de Donald Duck lijkt het wel.


Ssssstt.. niet verder vertellen, maar Paay is die kloon van die italiaanse arts..

Alsof ze de stamcellen een haring met die van een koe gemixed hebben.

Braakhekke had het al over fusion :chinees:

Donna
03-01-03, 22:23
Geplaatst door dir_HAMster
Donna, als je er de 15e bij bent en de tocht gaat weerlangs het Spui dan is het harinkie op mijn kosten. ;) We zullen die Bush eens laten zien how raw we can be! (eat)


Deal! :duim:


Ik neem de oliebollen wel mee dan........

Dutchguy
03-01-03, 22:27
Geplaatst door Orakel
Ssssstt.. niet verder vertellen, maar Paay is die kloon van die italiaanse arts..

Alsof ze de stamcellen een haring met die van een koe gemixed hebben.

Braakhekke had het al over fusion :chinees:

Ik probeer dat beeld van die gekruiste haring met een koe heel hard uit mijn hoofd te krijgen, lukt nog niet erg! :)

Braakhekke dan, wat een naar publiciteitsgeil mannetje. Kan me nog goed herinneren dat ze met een verborgen camera naar hem toe gingen in zijn restaurant. Ze filmden toen zijn reactie toen twee Turkse mensen bij hem naar binnen wilden. Zodra hij dat hoofddoekje zag schreeuwde hij keihard 'VOL!!!' tegen die mensen. Was echt heel erg genant en tenenkrommend. Is hij (terecht) nog heel lang mee lastig gevallen.

De Rode Roos
03-01-03, 22:50
Geplaatst door Dutchguy
Ik probeer dat beeld van die gekruiste haring met een koe heel hard uit mijn hoofd te krijgen, lukt nog niet erg! :)

Braakhekke dan, wat een naar publiciteitsgeil mannetje. Kan me nog goed herinneren dat ze met een verborgen camera naar hem toe gingen in zijn restaurant. Ze filmden toen zijn reactie toen twee Turkse mensen bij hem naar binnen wilden. Zodra hij dat hoofddoekje zag schreeuwde hij keihard 'VOL!!!' tegen die mensen. Was echt heel erg genant en tenenkrommend. Is hij (terecht) nog heel lang mee lastig gevallen.

Sindsdien vind ik hem niet meer leuk, en denk ik altijd aan dit incident als ik zijn kop op tv zie. Braakhekke valt voor mij onder de categorie: Hazes, Joling en Kelly van Big Brother.

dir_HAMster
03-01-03, 22:59
Geplaatst door De Rode Roos
Sindsdien vind ik hem niet meer leuk, en denk ik altijd aan dit incident als ik zijn kop op tv zie. Braakhekke valt voor mij onder de categorie: Hazes, Joling en Kelly van Big Brother.


Wacht, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht:Joling en Kelly ok, maar blijf met je handen van Hazes!!!!!!!!


Hazes doetttt!

mulan
04-01-03, 11:30
Geplaatst door GroteWolf
Ik had begrepen dat de lekkerste haring bij het Rijks verkocht wordt. Bij mijn weten die stal aan de voorkant.
Dat de gewelddadigheden in Israel hier wel heel erg de boventoon voeren lijkt mij terug te voeren op een succesvol beleid door Imams, Arabische pers en regeringsleiders. Aangezien veel Moslims in Nederland zich eerder Moslim voelen en dan pas Nederlander is het logisch dat ze hier in ook een ander standpunt innemen (niet neutraal maar specifiek pro-Palestijns).


aha...........wat is dan de reden dat de helft van die topics niet door de moslimprikkers geopend worden maar door de joodse prikkers.Of ben je wel zo hypocriet om te doen alsof dat niet het geval is.

Donna
04-01-03, 11:41
Geplaatst door Dutchguy
Ik probeer dat beeld van die gekruiste haring met een koe heel hard uit mijn hoofd te krijgen, lukt nog niet erg! :)

Braakhekke dan, wat een naar publiciteitsgeil mannetje. Kan me nog goed herinneren dat ze met een verborgen camera naar hem toe gingen in zijn restaurant. Ze filmden toen zijn reactie toen twee Turkse mensen bij hem naar binnen wilden. Zodra hij dat hoofddoekje zag schreeuwde hij keihard 'VOL!!!' tegen die mensen. Was echt heel erg genant en tenenkrommend. Is hij (terecht) nog heel lang mee lastig gevallen.


:lole:

Braakhekke zuigt. Kreeg laatst bezoek van 100 % AB. Die hem best wel weer strak voor lul zette.

Ik ben overigens een grote fan van 100 % AB. Wie is het met me eens...? :D