PDA

Bekijk Volledige Versie : Wordt het niet een beetje te veel?



Dutchguy
02-01-03, 21:53
Ik snap best dat de ontwikkelingen in Israel/Palestina de gemoederen bezig houdt maar kom op hee, 8 a 9 topics op het eerste blad, is dat niet een beetje over de top? Vooral omdat het steeds op hetzelfde neer komt?

Ter vergelijking tikte ik 'Ambon' in in de zoekmachine. Nul hits dus!
'Zionist' dan, over de veertig keer.

Ik weet niet maar zonder een en ander te bagatelliseren vraag ik me af of mensen niet een beetje doorslaan met hun berichtgeving.

dir_HAMster
02-01-03, 21:59
Je hebt gelijk man. He, waar kun je volgens jou de lekkerste haring halen? In Amsterdam moet je op de Vlugtaan zijn.


Tering, wat is die smeuiig zeg!!

Dutchguy
02-01-03, 22:48
Heheh, dit geloof je niet maar ik ben hartstikke allergisch voor vis. Als ik vis eet zwel ik op tot een michelinmannetje. Misschien ff een zoekmachine gebruiken en 'haring' + 'wel lekker vers' intikken! :wink:

GroteWolf
03-01-03, 09:45
Ik had begrepen dat de lekkerste haring bij het Rijks verkocht wordt. Bij mijn weten die stal aan de voorkant.
Dat de gewelddadigheden in Israel hier wel heel erg de boventoon voeren lijkt mij terug te voeren op een succesvol beleid door Imams, Arabische pers en regeringsleiders. Aangezien veel Moslims in Nederland zich eerder Moslim voelen en dan pas Nederlander is het logisch dat ze hier in ook een ander standpunt innemen (niet neutraal maar specifiek pro-Palestijns).

Volgens mij zijn er op de Molukken al meer mensen vemoord dan gedurende de Intifada. En onderdrukt, mishandeld en miskent worden ze ook. Maar daar kun je de Joden niet de schuld van geven dus dan is het niet interessant. Bovendien zijn de Moslim-broeders daar de daders dus dan zwijg je het dood. Simpel. Verder zijn het geen Amerikanen dus CNN besteed er ook geen aandacht aan. Behoorlijk sick.

Donna
03-01-03, 16:59
Geplaatst door dir_HAMster