PDA

Bekijk Volledige Versie : lijsttrekkers debat ...



plexus
03-01-03, 21:59
..de vonken vlogen ervan af...het waren alle 4 tijgers!

De Rode Roos
03-01-03, 22:32
Wouter was echt goed! En Balkenende zuigt! Ze zeggen dat Zalm minder zichtbaar was, nou ik vond Zalm veel beter dan Balkenende. En wat mij bijzonder stoorde was Herman Heinsbroek, die zijn vriendje Balkenende het hoofd boven water probeerde te houden...bah

dir_HAMster
03-01-03, 22:45
W. Bos komt zeker heel goed over. Zalm blijft voor mij een vieze gluiperd, Marijnissen te popie jopie; een beetje teveel volksmannetje willen zijn. Balkenende doet me denken aan de Ent in LOTR 2, The Two Towers.

Couscousje
03-01-03, 22:53
Geplaatst door dir_HAMster
W. Bos komt zeker heel goed over. Zalm blijft voor mij een vieze gluiperd, Marijnissen te popie jopie; een beetje teveel volksmannetje willen zijn. Balkenende doet me denken aan de Ent in LOTR 2, The Two Towers.

LOL, laat ik dat nou het meest onzinnige karakter van LOTR 2 vinden...

The Balkenente.

Wie was de Gollem/Smeagol van het hele zooitje lijstrukkers?

Cc

barfly
03-01-03, 22:57
Geplaatst door Couscousje
LOL, laat ik dat nou het meest onzinnige karakter van LOTR 2 vinden...

The Balkenente.

Wie was de Gollem/Smeagol van het hele zooitje lijstrukkers?

Cc

Marijnissen IMHO :D

dir_HAMster
03-01-03, 23:11
Het zwakste moment van Balkenende vond ik de stilte toen hem gevraagd werd of hij bereid was in een coalitie te steppen met LPF. Daarna zei ie dat het onmogelijk was met de SP te regeren en even later zegt ie dat ie dat niet zei!

Tja, de Gollem...... Te veel eer voor alle vier. Gollem is moeilijk. Maar aan de andere kant; Gollem heeft ook meerdere persoonlijkheden en de smiechterige kant werd heel goed vertolkt door Zalm

De Rode Roos
03-01-03, 23:18
Balkenende durfde geen ja te zeggen toen hem werd gevraagd of Nederland vol was. Hij durfde ook geen nee te zeggen. Dat vond ik zijn zwakste moment. Hij staat nu op 52 zetels in de peilingen, nou, die kan hij vergeten.

Donna
03-01-03, 23:24
Geplaatst door Couscousje
het hele zooitje lijstrukkers?

Cc


:D :melig2: :D

charon
03-01-03, 23:41
Geplaatst door plexus
..de vonken vlogen ervan af...het waren alle 4 tijgers!

Maar wel zonder tanden op Walter bos na een en al onduidelijkheid

De Rode Roos
04-01-03, 00:07
Er is een Poll op de website van RTL: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/

Balkenende staat heel hoog, dat klopt voor geen meter, want hij was het slechtste van de 4.

charon
04-01-03, 00:21
Geplaatst door De Rode Roos
Er is een Poll op de website van RTL: http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/

Balkenende staat heel hoog, dat klopt voor geen meter, want hij was het slechtste van de 4.
Ben ik met je eens klopt niets van bos was de beste en dan marijnesen en dan pas kabouter plop

plexus
04-01-03, 11:10
..inderdaad die stiekemerd van balkenende staat nog steeds als eerste waar niets van klopt!
Het enige wat klopt is Zalm die staat als laagste genoteerd! :corcky:

Donna
04-01-03, 11:39
Eeks, ik kan er niks aan doen, maar ik vind die Balkenende zo'n enorme gluiperd.

Ik zou echt nooit maar dan ook echt nooit op het CDA stemmen.

Het is echt om te janken dat onder het mom van politieke vernieuwing dat CDA weer in het centrum van de macht zit. Nieuwe politiek? Twaalf jaar terug in de tijd bedoelen ze zeker.......

plexus
04-01-03, 13:14
Geplaatst door Donna
Eeks, ik kan er niks aan doen, maar ik vind die Balkenende zo'n enorme gluiperd.

Ik zou echt nooit maar dan ook echt nooit op het CDA stemmen.

Het is echt om te janken dat onder het mom van politieke vernieuwing dat CDA weer in het centrum van de macht zit. Nieuwe politiek? Twaalf jaar terug in de tijd bedoelen ze zeker.......

..vrees toch dat Jp de komende 4 jaar weer voorop zit (helaas)!
Tenzij Jp met 1 of andere sexschandaal te maken krijgt.. :stout:

Donna
04-01-03, 13:21
Geplaatst door plexus
..vrees toch dat Jp de komende 4 jaar weer voorop zit (helaas)!
Tenzij Jp met 1 of andere sexschandaal te maken krijgt.. :stout:



Idee! :denk:



Hee, wat denk je?!?

Wil ik gisteravond rond een uurtje of 1 lekker naar bed gaan, gaat de bel. 'Wie ken dat nou wesjuh?' dacht ik, dus ik kijk door het vergrootglaasje in mijn deur, is het Jan Peter Balkenende, in een leren tuigje!

Naaah, dat zag er niet uit man. Ik dacht, ik doe maar open, anders vattie kou. Hij is duidelijk gek geworden tijdens dat debat van gisteren. Maar toen hij eenmaal binnen was, was hij niet meer te houden. Ik heb hem echt met geweld van me af moeten houden. Hij wilde de hele tijd maar dat ik hem zou :zweep: maar daar had ik geen zin an. Had ik hem eindelijk tegen de grond gewerkt, komt zijn vrouw binnen! Wil ze meedoen! En dat moet ons land gaan leiden???



(Ik wil me best opofferen als de Nederlandse Monica L. om die mannenbroeder weg te krijgen. Dat ik daardoor zelf gedwongen wordt te emigreren naar een warm exotisch eiland zie ik alleen maar als bijkomend voordeel).

plexus
04-01-03, 13:25
Geplaatst door Donna
Idee! :denk:



Hee, wat denk je?!?

Wil ik gisteravond rond een uurtje of 1 lekker naar bed gaan, gaat de bel. 'Wie ken dat nou wesjuh?' dacht ik, dus ik kijk door het vergrootglaasje in mijn deur, is het Jan Peter Balkenende, in een leren tuigje!

Naaah, dat zag er niet uit man. Ik dacht, ik doe maar open, anders vattie kou. Hij is duidelijk gek geworden tijdens dat debat van gisteren. Maar toen hij eenmaal binnen was, was hij niet meer te houden. Ik heb hem echt met geweld van me af moeten houden. Hij wilde de hele tijd maar dat ik hem zou :zweep: maar daar had ik geen zin an. Had ik hem eindelijk tegen de grond gewerkt, komt zijn vrouw binnen! Wil ze meedoen! En dat moet ons land gaan leiden???



(Ik wil me best opofferen als de Nederlandse Monica L. om die mannenbroeder weg te krijgen. Dat ik daardoor zelf gedwongen wordt te emigreren naar een warm exotisch eiland zie ik alleen maar als bijkomend voordeel).

...mijn zegen heb je :p