PDA

Bekijk Volledige Versie : Een Vraag Over Wie Gaan We Stemmen



charon
03-01-03, 23:17
Wie heeft er vanavond op de TV het politiek debat gezien.
en op wie gaan jullie stemmen?
VVD/ PVDA/ SP/ CDA/ lpf/ of een andere partij.
En waarom?
ik weet het zelf nog niet en twijfel tussen PVDA en VVD ben benieuwd naar jullie mening.

Dutchguy
03-01-03, 23:38
Geplaatst door charon

ik weet het zelf nog niet en twijfel tussen PVDA en VVD ben benieuwd naar jullie mening.

Interessant dilemma! Die partijen liggen toch wel behoorlijk uit elkaar qua programma namelijk.

Tetouzint
03-01-03, 23:58
Ik vond het lijsttrekkersdebat van vanavond op rtl 4 uitermate boeiend. Ik twijfelde nog tussen de PvdA en SP en ondanks het feit dat ik Wouter Bos de stekste vond vandaag, ga ik toch stemmen op de SP.
Dit heeft vooral te maken met het feit dat zij faliekant tegen een aanval op Irak zijn...de PvdA schommelt nog een beetje heen en weer...

dus SP , hier komt mijn stem!!

barfly
04-01-03, 00:11
Ik ben benieuwd naar zondag op Netwerk: Balkenende vs Marijnissen.

Ik heb goede hoop op Zalm btw.

Bakslita
04-01-03, 00:14
Geplaatst door Tetouzint
Ik vond het lijsttrekkersdebat van vanavond op rtl 4 uitermate boeiend. Ik twijfelde nog tussen de PvdA en SP en ondanks het feit dat ik Wouter Bos de stekste vond vandaag, ga ik toch stemmen op de SP.
Dit heeft vooral te maken met het feit dat zij faliekant tegen een aanval op Irak zijn...de PvdA schommelt nog een beetje heen en weer...

dus SP , hier komt mijn stem!!

SP is tegen de islamitisch onderwijs

-Y-

De Rode Roos
04-01-03, 00:19
:D

Tetouzint
04-01-03, 00:24
Bakslita, ik wist niet dat SP tegen Islamitisch onderwijs was...


maar ze worden toch nooit de grootste, ik zie ze graag als een van de grotere oppositieleiders....

barfly
04-01-03, 00:44
Geplaatst door Tetouzint
Bakslita, ik wist niet dat SP tegen Islamitisch onderwijs was...


maar ze worden toch nooit de grootste, ik zie ze graag als een van de grotere oppositieleiders....

Nogal ongenuanceerd: De SP is voor neutraal onderwijs. Wat ik ook een goed idee vind!

dir_HAMster
04-01-03, 08:22
Afschaffen dat bijzonder onderwijs. Beter investeren in openbaar onderwijs. :engel:


Marijnissen versus Balkenende.... Zeker interessant. Vooral als de kwestie MO aan bod komt, omdat ze hier frontaal to mekaar staan en natuurlijk nav debat van gisteren.

barfly
04-01-03, 09:39
Inderdaad ik ga er zondag es ff lekker voor zitten, ik heb Balkenende eigenlijk ook nog niet echt in aktie gezien. T zal me benieuwen :)

Donna
04-01-03, 12:24
Ik baal, ik was speciaal thuisgebleven om het debat te kijken en ik vergat helemaal het debat te kijken!

Ik kijk nog wel een keer via internet.

Ik geef deze keer een voorkeurstem aan Adri Duijvesteijn van de PvdA. Ik vind Bos ook goed, maar ik vind Adri Duijvesteijn typisch een Kamerlid die echt veel meer oog heeft voor alles buiten de politiek en zich niet zo blindstaart op die paar vierkante kilometer dan haag. Een onafhankelijk denker.

De SP daar zou ik nooit op stemmen. Het blijft een raar Maoistisch extremistisch clubje, hoe acceptabel die Marijnissen ook probeert over te komen. GroenLinks vind ik veel te studeerkamer intellectualistisch. VVD zou ik nooit stemmen. CDA is en blijft een onbetrouwbare partij van mensen die de kat in het donker knijpen. LPF is een absolute dwijlenclub. D66 zou ik nog wel kunnen stemmen, maar die zijn zo aan het zwalken op dit moment dat ik dat zeker niet ga doen.

Dus het wordt maar weer PvdA.

Tomas
04-01-03, 21:37
Geplaatst door De Rode Roos
:D

Krijg nou wat. Bij mij staat de pvda nu ook bovenaan. Ik mag duidelijk niet christelijk stemmen. Allemaal knalrood. Hoe weet dat ding dat? ik heb nergens aangegeven dat ik de anti-christ ben. Dacht ik.

Maar eigenlijk interesseert me die stemwijzer ook al niet zo. Veel vragen weet ik het antwoord niet op. En ben ik ook niet van plan om een mening over te gaan vormen. Ik ben geen politicus vrdmm. Daarom ben ik ook tegen referenda. Dat is mijn beroep niet. Ik wil een politicus die ik kan vertrouwen en denkt zoals ik zelf zou denken als ik zou denken. OK. Ook niet makkelijk om te kiezen. Meestal zaten die ondanks dat referendumgezeik toch tot nu toe bij d66. De laatste tijd moet ik echter niks meer hebben van De graaf. Misschien is het dit jaar dan toch Bos.

Arvid
04-01-03, 21:45
De partij die de alcoholaccijnzen omlaag brengt!

http://www.warung.info/razzle/hoegaarden.jpg