PDA

Bekijk Volledige Versie : Slachtoffer groepsverkrachting gearresteerd



Arvid
05-01-03, 11:40
"Een Franse zakenvrouw die drie mannen beschuldigde van groepsverkrachting is in Dubai op grond van de Sharia-wetgeving gearresteerd op beschuldiging van overspel.

De 39-jarige vrouw was in oktober op zakenreis, toen ze verkracht werd door drie mannen, die haar eerder vanuit een nachtclub een lift naar huis aanboden. Ze rapporteerde de verkrachting direct bij de politie, die na het natrekken van de beschuldiging in plaats van de verdachte mannen de vrouw zelf arresteerde.

Eén van de mannen heeft toegegeven dat hij met haar instemming seks heeft gehad, hetgeen haar schuldig maakt aan zowel overspel als het valselijk beschuldigen. Ze kan tot 18 maanden de gevangenis in gaan als ze wordt veroordeeld.

Wanneer de zaak voor de rechter komt is nog niet bekend, maar tot die tijd heeft de regering haar paspoort ingetrokken en mag zij het land niet verlaten. "

Die Sharia wetgeving is zo vrouwvriendelijk :(

Donna
05-01-03, 12:04
Okee!

Lekker makkelijk!


'Ja, natuurlijk heb ik het met die vrouw gedaan, ze smeekte erom'.

En dan opgepakt worden....... wat een verschrikking...... dan ben je gewoon vogelvrij.........

KHALID bin WLD
05-01-03, 12:10
Salaam

De Sharia is alleen van toepassing op moslims die in dat land wonen, naar mijn weten vallen buitenlanders hier niet onder. Verder moeten we zulke berichtgevingen, niet blindelings voor waarheid aanzien, aangezien we niet niet alle feiten over het voorval weten.

Wa Salaam

Ansari
05-01-03, 13:04
Het is denk ik een in frankrijk wonende marokkaan.

KHALID bin WLD
05-01-03, 13:14
Salaam

Er zijn in de sharia veel voorwaarden waar aan moet worden voldoen om tot een veroordeling te komen, en zolang men geen kennis heeft van deze voorwaarden en alleen kijkt naar de uitvoering daarvan, heb je naar mijn mening geen recht van spreken.

De Sharia is een combinatie van de wetten in de koran zoals deze aan ons zijn geopenbaard door Allah (swt) en de betrouwbare soena van de profeet Mohamed (saw).

Het is het meest volmaakte en perfecte rechtsstelsel dat de mensheid ooit heeft mogen zien. Dit klinkt in de ogen van andersgelovigen misschien arrogant, maat is het zeker niet.

Overspel is een ziekelijke en grote zonde in de islam waar zowel in dit leven als in het hiernamaals een grote straf op staat.

Wa Salaam

KomMaar
05-01-03, 13:26
Het was gewoon %$%# h.oer

KHALID bin WLD
05-01-03, 15:41
Salaam

Dit is precies de reden dat ik de laatste tijd zo sporadisch op dit forum reageer, dit in tegenstelling tot vroeger, waar ik altijd benieuwd was wat een medeprikker weer had geantwoord. Er zijn een aantal prikkers op dit forum die de boel op z'n zachts gezegd hebben verziekt.

Er zijn mensen die er alles aan doen om de negatieve informatievoorziening over de islam of moslims hier te plaatsen met het verzoek aan de islamitische prikkers om dit uit te leggen. Ik ehb dit een tijdje volgehouden, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het zinloos om met zulke mensen in discussie te gaan.

Wa Salaam

KHALID bin WLD
05-01-03, 19:14
Maar als jij denkt met "kennis van voorwaarden" kunt overtuigen dat dat niet zo is dan sta ik daar zeker voor open.

Salaam

Het doet me een plezier om te zien dat je de deur op een kier houdt en open staat om wat over de islam te leren.

Maar zolang je niet gelooft in de eenheid van Allah (swt), degene die jou, mij en alles wat op de hemelen en aarde is heeft geschapen en niet gelooft en handelt naar zijn regels, heeft het geen zin om zo diep in de shariawetgeving in te gaan als het onderwerp overspel. Want de wetgeving volgens de islam over dit onderwerp zal in jouw ogen altijd barbaars/extreem zijn, hoe goed de argumenten ook zijn geformuleerd.

Je kan het vergelijken met het bouwen van een huis, het eerste waar je mee begint is het leggen van een fundering en het plaatsen van pilaren. Elke andere methode is gedoemd om te mislukken, proberen om de kozijnen op zolder alvast te maken is onlogisch, aangezien je geen fundament,pilaren of muren hebt.

Dit is ook het geval met jou, je probeert dingen te vragen die jou zullen gerustellen en het vertekend beeld dat je hebt over de islam zullen bevestigen omdat je diep in je hart het antwoord eigenlijk al weet.

De islam is een religie van voorkomen is beter dan genezen en wanneer je naar de sharia kijkt komt dit in alle aspecten terug.

Ik hoop en ik bid dat niet-moslims dit inzien voor het te laat is en de dood hen heeft ingehaald.

Wa Salaam

KHALID bin WLD
05-01-03, 22:52
Salaam

JMT ik zie dat je online bent kun je aub reageren.

Wa Salaam

KHALID bin WLD
05-01-03, 23:15
Salaam

Om te beginnen laat ik voorop stellen dat er geen dwang is in de religie, je bent met een vrije wil geschapen en hebt dus een keus. Het is spijtig om te lezen welke keus jij hebt gemaakt.

Waar ik toch moeite mee heb is je laatste zin:


Dank zij jouw geloof sterven onschuldige mensen.

De islam als religie kan nooit verantwoordelijk zijn voor de dood van onschuldige mensen. Ik verzoek je dus vriendelijk om dit soort uitspraken niet meer te doen, daar ze nergens op zijn gebaseerd.

Wa Salaam

sadeeQ
05-01-03, 23:22
Geplaatst door J.M.T.

Ik ben God-zei-dank een dome imbeciel.zie wat ik zeg --->

Dank zij jouw geloof sterven onschuldige mensen.

:) mee eens