PDA

Bekijk Volledige Versie : zie hier TONEELSTUK van WiNNY de JoNG, en schijt in je broek van het lachen !!!



MokroMike II
06-01-03, 00:16
KLIK HIER OM IN JE BROEK TE POEPEN VAN HET LACHEN !!!! (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/nova/bb.20021216-a.rm?proto=rtsp&start=0:0:15:9.41&end=0:0:22:6.918)

Toneelstuk heet "DAMN we FuCKED uP !!"

bman
06-01-03, 00:25
Dat wordt weer Realplayer installeren....met alle spyware vandien...

joop.r
06-01-03, 00:48
Geplaatst door MokroMike II
KLIK HIER OM IN JE BROEK TE POEPEN VAN HET LACHEN !!!! (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nps/nova/bb.20021216-a.rm?proto=rtsp&start=0:0:15:9.41&end=0:0:22:6.918)

Toneelstuk heet "DAMN we FuCKED uP !!"
Jammer kreeg het niet open maar toch bedankt

sil
06-01-03, 02:13
Heb je nog iets van je aangifte gehoord.

Simon
06-01-03, 09:30
Hahaha die Smit kan wel erg slecht liegen.

Simon

plexus
06-01-03, 09:46
2 randdebielen bijelkaar :hihi:

bman
06-01-03, 10:30
Weet iemand hoe je een Rm kan downloaden ipv streamen? Mijn realplayer komt niet door de smoothwall heen.

MokroMike II
06-01-03, 11:24
Geplaatst door sil
Heb je nog iets van je aangifte gehoord.

Nee nog niet. En er is door politie en justie ook nog geen enkele poging gedaan getuigen te horen of anderzins een onderzoek in te stellen.

Ik moet eens kijken wat ik daaraan ga doen.

bman
06-01-03, 11:49
Geplaatst door MokroMike II
Nee nog niet. En er is door politie en justie ook nog geen enkele poging gedaan getuigen te horen of anderzins een onderzoek in te stellen.

Ik moet eens kijken wat ik daaraan ga doen.

Hmm, blijf proberen en hou ons op de hoogte! Weet je ondertussen hoe je zo'n filpje kan downloaden ipv streamen? Ik ben reuze benieuwd naar die racistische stekelkop en zijn hysterische pillenslikkende beschermvrouwe het gedaan hebben op tv... ;)

Brown_eyesxx
06-01-03, 16:24
HahahahahahahahhahahhahahahhahahhHAHAHAHAHHAHAHAHA HHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHhahahahahhahahahah ahahahha
:boogie:

Jarabie et smahliea maar echt 2 opholgeslagen psychopatische debielen :alien:
Die doen net of ze verstand hebben van politiek (Allah ie ster!!!!!!) :confused:

bman
06-01-03, 17:02
http://www.novatv.nl/reportage/index.cfm?fuseaction=default&id=1289

en dan op smalband klikken werkte bij mij wel...

raar...

bman
06-01-03, 17:11
Wat een sukkeltjes zijn dit. Vooral met zijn 2-en verschillende verklaringen afleggen op tv....hahahahaha.


Maar ik vraag met toch af hoe die Kafka mensen iemand anders zijn e-mail kunnen lezen? Dat zijn op zijn zachtst gezegd ook niet al te frisse jongens.

Arvid
06-01-03, 17:55
Hahaha wat een mongolen bij conservatieven.nl
wie was die pot bij Kafka?
Dat zijn ook een stel aan lager wal geraakte drugsverslaafde losers van heb ik jou daar

Donna
06-01-03, 18:33
Geplaatst door Arvid
Hahaha wat een mongolen bij conservatieven.nl
wie was die pot bij Kafka?
Dat zijn ook een stel aan lager wal geraakte drugsverslaafde losers van heb ik jou daar





:D :roker: :roker:





'Iek wort demonizieerttt!!!'

Dank voor het plaatsen Mokro, mijn hele dag is weer goed :D

Altijd lachuh met die Winnie.......

~Panthera~
07-01-03, 00:36
Geplaatst door Donna
:D :roker: :roker:





'Iek wort demonizieerttt!!!'


----------------------

Cursusje inburgeren ??? of toch maar wieder nach der heimat vertrekken want dhar is altait alles toch iemer besser ??? :D :giechel:

*sarcasme mode*